Eric Gudde, directeur betaald voetbal van de KNVB, begrijpt opmerkelijk genoeg niets van de verbazing van de voetbalclubs. "Dat zij niet op de hoogte waren, klopt helemaal niet", zegt Gudde tegenover de NOS. "Vorige week dinsdag hebben alle clubs bericht gehad dat het veiligheidsberaad groen licht had gegeven hiervoor." De wedstrijd tussen Ajax en AZ staat nu gepland om 20.00 uur, wat problemen zou kunnen opleveren met de avondklok. "We zijn op directieniveau met Ajax daarover in contact. De details moeten nog ingevuld worden, dus het zou ook nog 14.30 uur kunnen worden", aldus Gudde.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ajax leek gisteren nog niet op de hoogte, dus die speeltijd zal nog wel aangepast worden.
[ twitter ]
Amateursport is amper te reguleren als je dat weer helemaal losgooit. Zo'n eredivisiewedstrijd is een gecontroleerde setting, voor zo'n proef veel makkelijker.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In die zin snap ik niet dat ze niet meer inzetten op het opengooien van bijvoorbeeld de amateursport. Dat zou toch veel meer draagvlak krijgen?
Dat snap ik, alleen qua prioriteiten - zoals Mexicanobakker ook stelt - klinkt het een beetje krom (in sommige gevallen).quote:Op woensdag 7 april 2021 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Amateursport is amper te reguleren als je dat weer helemaal losgooit. Zo'n eredivisiewedstrijd is een gecontroleerde setting, voor zo'n proef veel makkelijker.
quote:Op woensdag 7 april 2021 09:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In die zin snap ik niet dat ze niet meer inzetten op het opengooien van bijvoorbeeld de amateursport. Dat zou toch veel meer draagvlak krijgen?
Het staat ook los van de belangrijkste zaken.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, maar ik heb niet alles gezien natuurlijk.
Ik vind het qua prioriteiten gewoon een beetje vreemd.
Er gaat niks concreets gedaan worden met de uitkomsten dus amateursport had ook prima gekozen kunnen worden als ze hadden gewildquote:Op woensdag 7 april 2021 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Amateursport is amper te reguleren als je dat weer helemaal losgooit. Zo'n eredivisiewedstrijd is een gecontroleerde setting, voor zo'n proef veel makkelijker.
Wat is daar moeillijk aan? Buitensporten gewoon weer toestaan, kantines dicht. Klaar.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Houd maar gewoon rekening met ergens in augustus qua amateursport.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor amateursport/breedtesport vrees ik dat het nog wel even gaat duren. Tenzij GGD hun woorden van enorme priksnelheid kan waarmaken komende week als AZ weer goedgekeurd wordt.
Heb je ook maar een klein idee van de impact van 'amateursport'quote:Op woensdag 7 april 2021 09:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Er gaat niks concreets gedaan worden met de uitkomsten dus amateursport had ook prima gekozen kunnen worden als ze hadden gewild
Alle sport moet sowieso snel weer toegestaan worden. Dat ligt al zo goed als compleet plat sinds december.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:09 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Wat is daar moeillijk aan? Buitensporten gewoon weer toestaan, kantines dicht. Klaar.
Dat werkt 2 kanten op natuurlijk. De impact voor het sociale leven is enorm groot.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je ook maar een klein idee van de impact van amateursport.
Amateursport is wel een stukje breder dan deze paar evenementjes.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Er gaat niks concreets gedaan worden met de uitkomsten dus amateursport had ook prima gekozen kunnen worden als ze hadden gewild
Gelukkig roept men wel om een suikertaksquote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alle sport moet sowieso snel weer toegestaan worden. Dat ligt al zo goed als compleet plat sinds december.
Heel nederland groeit letterlijk dicht.
Amateurvoetbal al sinds Oktober. We hebben maar liefst 4 competitiewedstrijden kunnen spelen dit seizoen..quote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alle sport moet sowieso snel weer toegestaan worden. Dat ligt al zo goed als compleet plat sinds december.
Vaccineren vaccineren vaccineren, het kan niet vaak genoeg herhaald worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het zijn testevents op kleine schaal. Hoe kun je dan opperen dat 'de amateursport' ook prima gekozen had kunnen worden?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat werkt 2 kanten op natuurlijk. De impact voor het sociale leven is enorm groot.
Alles gaat om prioriteiten, maar zijn bij de overheid nogal fan van verkeerde prioriteiten.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig roept men wel om een suikertaks
3 bekerpotjes en 4 competitieduels inderdaad, waarvan de laatste 2 ook nog zonder publiek.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Amateurvoetbal al sinds Oktober. We hebben maar liefst 4 competitiewedstrijden kunnen spelen dit seizoen..
Gezondheidswinst, fysieke uitlaatklep, ontspanning, angstreductie/agressieregulatie, sociale contacten onderhouden en opbouwen.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je ook maar een klein idee van de impact van 'amateursport'.
dat is niet meer te redden dit seizoen maar blijf het vreemd vinden dat trainen niet was/is toegestaanquote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Amateurvoetbal al sinds Oktober. We hebben maar liefst 4 competitiewedstrijden kunnen spelen dit seizoen..
Competitief zeer zeker. Maar ik hoop dat we ergens eind mei/juni wel beetje in groepsverband kunnen trainen. De 27+ danquote:Op woensdag 7 april 2021 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Houd maar gewoon rekening met ergens in augustus qua amateursport.
Nee, zo bedoel ik het niet inderdaad. Amateursport is landelijk, met miljoenen mensen die ieder weekend verplaatsen, dus echt veel anders. Maar qua prio had ik zelf liever gezien dat ze wat op kleinschalige, regionale schaal wat meer hadden geprobeerd voor de sport bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zijn testevents op kleine schaal. Hoe kun je dan opperen dat 'de amateursport' ook prima gekozen had kunnen worden?
Mensen raken buiten niet besmet, is gister gewoon uit wetenschappelijk onderzoek naar voren gekomen, normaal staan ze bij het RIVM direct te wapperen met buitelandse rapporten als er negatief is, nu zal men waarscijnlijk zwijgen.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vaccineren vaccineren vaccineren, het kan niet vaak genoeg herhaald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |