Dat is het ook. Het is toch eigenlijk wel een farce dat we zoiets gaan opzetten, faciliteren, betalen.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kunnen de Fok!kers lekker kankeren dat het allemaal overbodig is.
Goh, zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het is toch eigenlijk wel een farce dat we zoiets gaan opzetten, faciliteren, betalen.
Terwijl we gewoon voort moeten maken met vaccineren.
En wellicht is het ergste is nog wel dat het gros als makke hondjes meelopen om er aan mee te doen.
Dat ís het dan ook en het zit zelfs de nummero uno belangrijkste strategie in de weg qua uitrol.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kunnen de Fok!kers lekker kankeren dat het allemaal overbodig is.
Het is ook niet zo erg, de instructie is gegeven om zelf na te vragen of iemand al is gevaccineerd.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Organisaties sluiten vooral niet aan en gaat ook niet meer gebeuren
Dat is maar zeer de vraag, ik durf gerust te stellen dat de meeste doden zijn gevallen omdat men geen beschermingsmiddelen in verpleeghuizen had.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
20k oversterfte in 2020 volgens het cbs.
En dat is met alle maatregelen.
Als je april ziet nadat we massaal aan de noodrem hingen in maart is het denk ik niet raar om te stellen dat we heel veel doden voorkomen hebben het afgelopen jaar tot nu.
Uiteraard chargeer ik wel, maar is dit niet ineens heel krom? En ook vooral het type evenementen. Maar misschien ligt dit aan mij.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alles wordt niet open gegooid. Per provincie zijn per sector een handjevol events die meedoen.
Ajax - AZ start om 20.00. Die mensen zijn niet voor 22.00 thuis hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 08:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Valt wel op dat al die testevenementen tot in mei ruim voor 22.00 zijn afgelopen.
Excuus, ik had je post niet goed gelezen en verkeerd geinterpreteerd.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit een antwoord op mijn post? Ik zie de relatie niet
Klopt, zal op enkele fout na ook geen consequenties hebbenquote:Op woensdag 7 april 2021 08:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is ook niet zo erg, de instructie is gegeven om zelf na te vragen of iemand al is gevaccineerd.
Eind april 2021 en wij gaan 'testen' of je veilig met een groep buiten kunt wandelen. Tja...quote:Op woensdag 7 april 2021 08:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ís het dan ook en het zit zelfs de nummero uno belangrijkste strategie in de weg qua uitrol.
Er zijn vast tienduizenden prikken niet gezet vanwege deze planning inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ís het dan ook en het zit zelfs de nummero uno belangrijkste strategie in de weg qua uitrol.
Nouja, die zijn gewend om eerder weg te gaan om op tijd thuis te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax - AZ start om 20.00. Die mensen zijn niet voor 22.00 thuis hoor
Waar begon de crisis mee? Een beraming van 50k doden? Ik denk dat dat met de kennis van nu niet eens zo'n verkeerde inschatting was.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
20k oversterfte in 2020 volgens het cbs.
En dat is met alle maatregelen.
Als je april ziet nadat we massaal aan de noodrem hingen in maart is het denk ik niet raar om te stellen dat we heel veel doden voorkomen hebben het afgelopen jaar tot nu.
Je bedoelt dat dit puur fun dingen zijn?quote:Op woensdag 7 april 2021 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard chargeer ik wel, maar is dit niet ineens heel krom? En ook vooral het type evenementen. Maar misschien ligt dit aan mij.
Aangezien het om een speciaal testevent gaat zal dat zijn geregeld dmv een papiertje.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2021 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pfizer - AZ start om 20.00. Die mensen zijn niet voor 22.00 thuis hoor
Ik zou het je niet in cijfers kunnen zeggen maar gezien er flink deel dezelfde mensen idd op meerdere dingen verspreid zitten nu, heeft het flinke gevolgen jaquote:Op woensdag 7 april 2021 09:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zijn vast tienduizenden prikken niet gezet vanwege deze planning inderdaad.
In die zin snap ik niet dat ze niet meer inzetten op het opengooien van bijvoorbeeld de amateursport. Dat zou toch veel meer draagvlak krijgen?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit puur fun dingen zijn?
Ajax leek gisteren nog niet op de hoogte, dus die speeltijd zal nog wel aangepast worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als er geen covid-19 in de klas is en het kind alleen verkouden is en de klachten niet veranderen, dan mag je na een week weer 'los'.quote:Op woensdag 7 april 2021 08:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, of thuis tot 24 uur na klachten of na 10 dagen quarantaine
Voor mijn gevoel wel, maar ik heb niet alles gezien natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit puur fun dingen zijn?
Dat is achteraf makkelijk lullen. Dit had toen niemand kunnen weten natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2021 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar begon de crisis mee? Een beraming van 50k doden? Ik denk dat dat met de kennis van nu niet eens zo'n verkeerde inschatting was.
Ajax kan geen aanvangstijden aanpassen hoor.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ajax leek gisteren nog niet op de hoogte, dus die speeltijd zal nog wel aangepast worden.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |