Tenzij zoon wel wist dat vader Corona had en vroeg hoe het daarmee was. Dan is het wel een logische vreeg en een logisch antwoord. Maar ook dat is speculatie.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
"Hé pa, hoe gaat het met je. Voel je je nog goed?"
"Ja hoor, ik voel me nog goed"
Is ook echt een logische vraag/antwoord als er niets aan de hand is.
Ja of geconstateerd, of gezien, of gehoord uit gesprekken met mensen die dichtbij de man stonden (niet perse de familiequote:Op woensdag 7 april 2021 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik meende dat in de OP gelezen te hebben maar kan het nu ook niet meer terugvinden. Dat zal ik dan gefantaseerd hebben.
Desalniettemin zal de arts iets geobserveerd hebben waar hij zijn conclusie op baseert.
DEZE huisarts heeft kennelijk schijt aan het beroepsgeheim dus tja, wie is nu de eikelquote:Op woensdag 7 april 2021 08:04 schreef Yurithemaster het volgende:
https://commonsensetv.nl/(...)d-dode-of-toch-niet/
Van de wappie site
[..]
Ja, en dan is de vraag dus wat?quote:Op woensdag 7 april 2021 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja of geconstateerd, of gezien, of gehoord uit gesprekken met mensen die dichtbij de man stonden (niet perse de familie)
Overigens, als de man zelf geen corona wappie was en hij wist dat zijn zoon dat wel was dan zou ik het ook nog logisch vinden als hij volhield dat het goed ging en dat hij geen corona had, want wat zegt zo'n zoon dan tegen je...
Dan blijft de vraag waarom een arts iemand onterecht als coronadode zou aanmerken.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemd dat als je vraagtekens zet bij de handelswijze van de arts je direct als corona-ontkenner word weggezet. Ik ontken geen corona. Alleen zou niet willen dat mijb familielid onterecht als coronadode word geteld
Zou dat misschien komen doordat zoonlief zich openlijk uitspreekt over de Corona hoax, wereldwijde Corona-fraude en Great Reset?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemd dat als je vraagtekens zet bij de handelswijze van de arts je direct als corona-ontkenner word weggezet. Ik ontken geen corona. Alleen zou niet willen dat mijb familielid onterecht als coronadode word geteld.
Het lijkt wel alsof je alles blindelings moet volgen, of anders direct een covid ontkennende wappie bent.
Ik weet t ook niet. Al dat gedoe met ggd formulieren, als dat niet hoeft pas ik ervoor hoor!quote:Op woensdag 7 april 2021 13:04 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag waarom een arts iemand onterecht als coronadode zou aanmerken.
Ok, whatever, maar wat ik dus bedoelde: het is waarschijnlijker dat zoontje een corona-ontkenner is die de waarheid (dat je dood kan gaan aan corona) niet onder ogen wil zien, en dat die huisarts gewoon zijn werk heeft gedaan. Die suggestie dat er een soort van complot bestaat onder artsen om allemaal mensen onterecht corona aan te schrijven (want dat suggereert het zoontje) is natuurlijk absurd.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet. Al dat gedoe met ggd formulieren, als dat niet hoeft pas ik ervoor hoor!
quote:
AD is een en al opiniemakerij. Zit er vaak op voor het nieuws maar voor een inhoudelijk stuk zit ik toch liever op NRC.quote:Op woensdag 7 april 2021 01:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Verder in het artikel van het AD staat dit
[..]
Dat is toch niks nieuws? Wat een spuit 11 zeg.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:32 schreef Ghoula het volgende:
Omtzigt heeft laatst ook een lezing gehouden dat het geen goed idee is dat alle kranten in Nederland in handen zijn van twee holdings
Blijkbaar vindt hij het een kwalijke zaak.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat is toch niks nieuws? Wat een spuit 11 zeg.
Waarom moet het iets nieuws zijn? Is erg genoeg dat het zo is en tot het verbeterd is moet het aangekaart blijven worden. Behalve Omtzicht hoor je er vrijwel niemand in de politiek over en dat is veel erger.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat is toch niks nieuws? Wat een spuit 11 zeg.
ja, het is immers in wetgeving vastgelegd. Simple as that.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Moet ik alles dan maar gewoon accepteren?
Daar krijg je toch die hogere vergoeding voor?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet. Al dat gedoe met ggd formulieren, als dat niet hoeft pas ik ervoor hoor!
Zoveel mensen vinden dat een kwalijke zaak, ook niks nieuws en weer een open deur.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:38 schreef Ghoula het volgende:
Blijkbaar vindt hij het een kwalijke zaak.
Ja dat is onderdeel van het verdienmodel van GS. Die zullen zich altijd op een bepaalde manier afzetten tegen de gevestigde orde. Als dat een probleem zou zijn kan GS net zo goed gelijk opgedoekt worden.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:38 schreef Ghoula het volgende:
Anderzijds zitten media zoals GS en TPO ook weer in zijn reet sinds ze van Baudet zijn afgestapt nadat Otten weg ging met de centjes.
En dat zoontje is ook een corona-ontkenner. Als je op zijn website kijk vliegen de complotten om je orenquote:Op woensdag 7 april 2021 13:26 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ok, whatever, maar wat ik dus bedoelde: het is waarschijnlijker dat zoontje een corona-ontkenner is die de waarheid (dat je dood kan gaan aan corona) niet onder ogen wil zien, en dat die huisarts gewoon zijn werk heeft gedaan. Die suggestie dat er een soort van complot bestaat onder artsen om allemaal mensen onterecht corona aan te schrijven (want dat suggereert het zoontje) is natuurlijk absurd.
Blijkbaar vinden we dat normaal in Nederland. Of dat er bij Powned als kleinste zender twee bestuurders zitten die het meest van alle omroepbazen verdienen aan belastinggeld. Terwijl hun journalisten telkens de klappen ontvangen en niet als zzp'er bij andere bedrijven mogen werken. Waarbij er telkens in filmpjes wordt geknipt om een bepaald framing uit te zenden.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
Ja dat is onderdeel van het verdienmodel van GS. Die zullen zich altijd op een bepaalde manier afzetten tegen de gevestigde orde. Als dat een probleem zou zijn kan GS net zo goed gelijk opgedoekt worden.
waarom zou je als familielid je daarover enorm druk willen maken?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen zou niet willen dat mijb familielid onterecht als coronadode word geteld.
ja he, als je maar lang genoeg onzin de wereld in helpt, wordt het vanzelf waar...quote:Op woensdag 7 april 2021 11:09 schreef Draak31 het volgende:
Dit moet snoeihard tot de bodem uitgezocht worden want dit is al het zoveelste geluid dat artsen zo maar overlijdens aan covid toeschrijven. Klote wappie artsen moeten we dus niet hebben.
Gemak?quote:Op woensdag 7 april 2021 04:55 schreef kwiwi het volgende:
En waarom zou de arts met opzet liegen op de overlijdensakte? Ik kan serieus geen enkele reden bedenken.
Lees even terug. Hier heeft een arts (Puff) gemeld dat ze aan een corona dode meer werk heeft.quote:
Quote me dat dan even. Want volgens mij zegt ze dat nergens. Ze zegt dat ze bij een coronadode de papierwinkel een vervelend gedoe vindt. Wat best zo zal zijn hoor. Maar daarmee stelt ze geenszins dat een corona dode meer werk behoeft.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Lees even terug. Hier heeft een arts (Puff) gemeld dat ze aan een corona dode meer werk heeft.
Je moet advocaat worden. Andere mensen snappen dit gewoon.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Quote me dat dan even. Want volgens mij zegt ze dat nergens. Ze zegt dat ze bij een coronadode de papierwinkel een vervelend gedoe vindt. Wat best zo zal zijn hoor. Maar daarmee stelt ze geenszins dat een corona dode meer werk behoeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |