quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst Rutte IV (waarschijnlijk), dan jij.
Ik heb een enigszins vergelijkbare ervaring met vodka-jusquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik at vroeger overigens ziek veel vlamtosti’s (vroeger als in op de vereniging) Totdat ik een keer zo erg aan de schijterij zat dat het pijn deed en sindsdien lust ik ze niet meer
Alcohol. Derhalve nu al mooier verhaal.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:11 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik heb een enigszins vergelijkbare ervaring met vodka-jus
Ligt eraan, als het komt uit een soort begrip/angst dat mensen dezelfde fout maken als zij en het zo ook presenteren vind ik het wel goed. Zijn het van die mensen die doen alsof het totaal onbegrijpelijk is dat mensen nog roken etc en heel overdreven gaan doen ja dan mogen de balletjes er wel af. Is weer het perspectiefquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die jaren roken en daarna erg anti worden. Als ik aan de macht kom worden dat soort mensen gesteriliseerd.
Beetje in de weg met hun setjes en flesjes water?quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo zijn die player name iPads nu weer verplaatst naar onde rde tafeltjes?
Wright heeft geklaagd aangezien hij niet al zijn reservedarts op het tafeltje kwijt konquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo zijn die player name iPads nu weer verplaatst naar onde rde tafeltjes?
Wist niet dat er voor een bankstel 9 maanden levertijd stond.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
Hallo allen. Ja ik leef nog. Poepie is druk bezig en misschien komt er over 9 maanden een nieuw godstalent aan het dartbord allen. Met de nadruk op misschien.
Dit is niet inclusief.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja wat we daarmee opschieten...?
Nee, ook geen knotje, tattoos, zo’n triest mutsje en ik stem geen Bij1quote:
Ga maar slapen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja wat we daarmee opschieten...?
Was het maar een bankstel koekoek.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wist niet dat er voor een bankstel 9 maanden levertijd stond.
CORRED.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ook geen knotje, tattoos, zo’n triest mutsje en ik stem geen Bij1
hoop dat je vragen hiermee zijn beantwoord
Nu nog niet. Nee wij zijn al 8 jaar bezig ouwe reus met babies etc. Foxwild worde ervan! Hopelijk nu raakquote:
Het gaat over pittige vlamtosti schijt en vriend @Poepz0r komt nog even langs ruftenquote:
Vlamtosti is niks mis mee. Stukje mayo erbij genot.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat over pittige vlamtosti schijt en vriend @:poepz0r komt nog even langs ruften
Een meevaller na een matig einde van deze PL-avond
Poepie jr met playmobilsperen in de weer dat wordt goedquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
Hallo allen. Ja ik leef nog. Poepie is druk bezig en misschien komt er over 9 maanden een nieuw godstalent aan het dartbord allen. Met de nadruk op misschien.
Eerst met batmanpoppen @Zipportalquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Poepie jr met playmobilsperen in de weer dat wordt goed
Zou mooi zijn maat! Hoop het voor julliequote:Op dinsdag 6 april 2021 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu nog niet. Nee wij zijn al 8 jaar bezig ouwe reus met babies etc. Foxwild worde ervan! Hopelijk nu raak
Gelukkig is er veel mogelijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maat! Hoop het voor jullie
Oh ik wist niet dat dit een dingetje wasquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu nog niet. Nee wij zijn al 8 jaar bezig ouwe reus met babies etc. Foxwild worde ervan! Hopelijk nu raak
Zwanger worden is niet ''normaal'' aldus de artsen. Je wilt niet weten hoeveel mensen er bij die behandelingen lopen. Wij zitten al bij de allerlaatste mogelijkheid. IVF (iedereen welbekend) is niet mogelijk en aangezien wij al in de 30 zijn is enige haast geboden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat dit een dingetje wasNou succes ermee dan
Weet je zeker dat t van jou is ouwe reusquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig is er veel mogelijkNiet te geloven wat er allemaal kan tegenwoordig.
Ik zal je mijn situatie besparen, maar ik wens je er alle succes van de wereld meequote:Op dinsdag 6 april 2021 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zwanger worden is niet ''normaal'' aldus de artsen. Je wilt niet weten hoeveel mensen er bij die behandelingen lopen. Wij zitten al bij de allerlaatste mogelijkheid. IVF (iedereen welbekend) is niet mogelijk en aangezien wij al in de 30 zijn is enige haast geboden.
Thanks pik!quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
Succes ermee ouwe reus, hoop dat het lukt.
Ik ken ‘t een beetje. Mijn broer schoot ook maar niet raak zeg maar. Lastige periode die je niemand gunt dus hoop van harte voor jullie dat het nu goed komt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zwanger worden is niet ''normaal'' aldus de artsen. Je wilt niet weten hoeveel mensen er bij die behandelingen lopen. Wij zitten al bij de allerlaatste mogelijkheid. IVF (iedereen welbekend) is niet mogelijk en aangezien wij al in de 30 zijn is enige haast geboden.
Dat mag best ouwe reus (DM kan ook). Ik hoop ook dat het lukt. Hebt maar recht op 3 pogingen, anders 7.000 eurotjes per poging KOEKOEK.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal je mijn situatie besparen, maar ik wens je er alle succes van de wereld mee
Is @Anneloos zich al aan het roeren?quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat t van jou is ouwe reus
Wij dachten dat het aan mij lag, maar bij ons is het een combinatie van beiden. De eicel ''pakt'' de zaadcel niet op zeg maar dat idee.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ken ‘t een beetje. Mijn broer schoot ook maar niet raak zeg maar. Lastige periode die je niemand gunt dus hoop van harte voor jullie dat het nu goed komt.
Tja, gaat nergens over. Auto pesten in de stad hè. Gaat alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij dachten dat het aan mij lag, maar bij ons is het een combinatie van beiden. De eicel ''pakt'' de zaadcel niet op zeg maar dat idee.
Walgelijke parkeertarieven in Rotterdam trouwens. Vanmiddag 30 minuten geweest 3 euro
Ziekenhuis is gewoon big business en dat stinkt wel moet ik zeggen. Zou niet zo moeten zijn maar goed. 1 broodje en een koffie, 8 euro aubquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, gaat nergens over. Auto pesten in de stad hè. Gaat alleen maar erger worden.
Over een tijd zit je met een bakfiets
Nou het is een uur rijden dus laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, gaat nergens over. Auto pesten in de stad hè. Gaat alleen maar erger worden.
Over een tijd zit je met een bakfiets
Ik heb in Kopenhagen weleens een doorsnee cappuccino gehaald voor 6,50 (quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziekenhuis is gewoon big business en dat stinkt wel moet ik zeggen. Zou niet zo moeten zijn maar goed. 1 broodje en een koffie, 8 euro aub
Ook in een ziekenhuis? Ken wel de verhalen van Monaco 20 euro voor een tosti enz maar dat is geen ziekenhuis, alsnog walgelijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb in Kopenhagen weleens een doorsnee cappuccino gehaald voor 6,50 (). Dat is godverdomme net zoveel als mijn avondeten als je een beetje normaal doet
Nee dat was geen ziekenhuis.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook in een ziekenhuis? Ken wel de verhalen van Monaco 20 euro voor een tosti enz maar dat is geen ziekenhuis, alsnog walgelijkMaar voor een ziekenhuis is toch echt wel nasty hoor.
Wel geklapt voor de zorg?quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dat was geen ziekenhuis.
Ooit zo’n ballon gehaald in een ziekenhuis voor m’n oma die daar tijdelijk lag. Weet de prijs niet meer precies, maar dat was ook achterlijk.
Veel vrienden van mij wonen net over de grens en lachen ons allemaal uit. Nooit lange wachttijden en 100-200 euro per jaar koekoek. Stukje Belgie.quote:
Fijne ochtend gehad?quote:Op woensdag 7 april 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme geen vlammetjes meer voor mij![]()
Ja dat had ik wel verwachtquote:Op woensdag 7 april 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme geen vlammetjes meer voor mij![]()
Gaat het nu weer Dr_Flush? #dtvquote:Op woensdag 7 april 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Brandende anjer is tot daar aan toe, maar buikkrampjes zijn echt niet fijn.
Cross was een eendagsvlieg.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen vs Cross doet mijn hart toch altijd wel iets sneller kloppen door die ene WK halve finale
Maar sindsdien wint vGerwen altijd wel soepeltjes van Cross
Goenavundquote:Op woensdag 7 april 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Het was net enorm koud op het veld dus ik ben wel toe aan een warm bad. Goedenavond.
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Het was net enorm koud op het veld dus ik ben wel toe aan een warm bad. Goedenavond.
In de Premier League wisselen ze dat af. Iedereen speelt sowieso een keer op elk tijdslot (en op de meeste tijdsloten twee keer)quote:
Precies, niet zoals Ajax die altijd op zondagmiddag en thuis speelt.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
In de Premier League wisselen ze dat af. Iedereen speelt sowieso een keer op elk tijdslot (en op de meeste tijdsloten twee keer)
Ze zijn wel zo verstandig geweest Clayton heel weinig als laatste neer te zettenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
In de Premier League wisselen ze dat af. Iedereen speelt sowieso een keer op elk tijdslot (en op de meeste tijdsloten twee keer)
Ik ook.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Gedurende de pot van Dur schakel ik toch even een zendertje naar beneden hoor
Ik vind het wel een sympathieke man maar dit kijk ik niet voor mijn lolquote:Op woensdag 7 april 2021 21:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vind Durrant geen leuke speler.
Kevinquote:Op woensdag 7 april 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:el-stinho karel kijkt mee.
Aanname is dat het Corona is geweest dat er voor gezorgd heeft dat hij kracht kwijt is,.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is er met die gozert aan de hand?
Ow, dat is dan wel een verklaring ja, thx.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Aanname is dat het Corona is geweest dat er voor gezorgd heeft dat hij kracht kwijt is,.
Voor Gopkgos dus het beste resultaat ooit in de PL tegen MvGquote:Van de zeven eerdere ontmoetingen met Cross in de Premier League had de Brabander er namelijk nog nooit een verloren. Sterker nog, Van Gerwen wist zeven keer te winnen en gunde de Engelsman in al die partijen telkens maximaal twee legs.
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://sporza.be/nl/matc(...)macht~1617650513535/
De immer chauvinistische Belgen hebben een livethread over Dimi alleen. Geen woord over andere resultaten
De immer chauvinistische Belgen hebben een livethread over Dimi alleen. Geen woord over andere resultaten
Eet je eigenlijk wel eens wat anders dan vettigheid uit de airfryerquote:
Dat zien we morgenavond wel weer.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker man. Wat staat er morgenavond op menu?
ja hoor, overdagquote:Op woensdag 7 april 2021 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eet je eigenlijk wel eens wat anders dan vettigheid uit de airfryer
Sowquote:Glenn Durrant is het kneusje van deze competitie
Hmquote:Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, overdagmaar dan spreek ik jullie nooit.
AstraZeneca, daar komt ie met zijn morbide obesitas wel voor in aanmerkingquote:Op woensdag 7 april 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker man. Wat staat er morgenavond op menu?
Gij gaat ook wel richting BMI van 30, niet dan?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AstraZeneca, daar komt ie met zijn morbide obesitas wel voor in aanmerking
Maar heb er net ook een burger zitten vreten met een biertje erbij hoor
Ik schat hem zo niet inquote:Op woensdag 7 april 2021 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gij gaat ook wel richting BMI van 30, niet dan?
Schuldige vetzakquote:Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AstraZeneca, daar komt ie met zijn morbide obesitas wel voor in aanmerking
Maar heb er net ook een burger zitten vreten met een biertje erbij hoor
ik ben zo iemand die nauwelijks aankomt ongeacht wat ie naar binnen werktquote:Op woensdag 7 april 2021 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gij gaat ook wel richting BMI van 30, niet dan?
Lekker maatquote:Op woensdag 7 april 2021 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik ben zo iemand die nauwelijks aankomt ongeacht wat ie naar binnen werkt
Niets te klagen.
Soms wel leuk soms niet. Ik moet dus echt mijn best doen om mijn bmi boven de 19 te houden. Heb er een keertje een week met griep uit gelegen en direct weer flink ondergewicht. Is ook jammerquote:Op woensdag 7 april 2021 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker maat
5x opscheppen bij all-you-can-eat
Ik ben zo iemand die zijn bord veels te vol doet in plaats van keertje extra opscheppen.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker maat
5x opscheppen bij all-you-can-eat
Extra bord meenemenquote:Op woensdag 7 april 2021 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die zijn bord veels te vol doet in plaats van keertje extra opscheppen.
Helaas na de eerste pijl niet meer spannendquote:
bestaan er mensen die alles uit een airfryer eten jaquote:Op woensdag 7 april 2021 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eet je eigenlijk wel eens wat anders dan vettigheid uit de airfryer
Warm bad bowaquote:Op woensdag 7 april 2021 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
bestaan er mensen die alles uit een airfryer eten ja? Hoe sneu is dat.
dit klinkt als een restaurant vol met tokkies, uitkeringsgerechtigden en mensen met een smalle portemonnee en dikke pens. Das mien merkquote:Op woensdag 7 april 2021 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nooit naar Yankee Doodle Drachten geweest?
En morgenavondquote:Op woensdag 7 april 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgenvroeg yoghurt met blauwe bessen motherfuckers
Individueel niet tochquote:Op woensdag 7 april 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
Koos is wel degelijk oud wereldkampioen toch
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:el-stinho karel kijkt mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karl, oh Karl.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Vooruitquote:Op woensdag 7 april 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst om 6 uur lekker een AGVprakkie.
Daar pas je wel uitstekend tussen jaquote:Op woensdag 7 april 2021 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dit klinkt als een restaurant vol met tokkies, uitkeringsgerechtigden en mensen met een smalle portemonnee en dikke pens. Das mien merk
Nee, joh. Ben ik nog veel te jong voor en Wereldgozer wil geen kinderen. Anders kunnen wij nooit samen golfenquote:
Begrijpelijk. ‘Sporten’ is minstens net zo belangrijk als kinderen @Wereldgozerquote:Op woensdag 7 april 2021 22:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, joh. Ben ik nog veel te jong voor en Wereldgozer wil geen kinderen. Anders kunnen wij nooit samen golfen![]()
Golfen, gebak eten en de hele dag neuken @Wereldgozerquote:Op woensdag 7 april 2021 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Begrijpelijk. ‘Sporten’ is minstens net zo belangrijk als kinderen @:wereldgozer
Moet toch echt voor je 30ste, anders ben je af.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, joh. Ben ik nog veel te jong voor en Wereldgozer wil geen kinderen. Anders kunnen wij nooit samen golfen![]()
moet haast welquote:Op woensdag 7 april 2021 23:00 schreef AllesKaputt het volgende:
@:tagliano heeft deze weer eens gemist?
Nou dan is die ouwe lul al af.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet toch echt voor je 30ste, anders ben je af.
ik zag het gebeurenquote:Op woensdag 7 april 2021 23:03 schreef Coco het volgende:
Alle diehard DRT fans moeten zich heel hard schamen!
quote:Op woensdag 7 april 2021 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik zag het gebeuren
Ik heb nog nooit zo weinig emotie gevoeld bij een nine darter
Dat hief mooi de @Tagliano -ninedarter-vloek opquote:Op donderdag 8 april 2021 17:37 schreef Tagliano het volgende:
Deze jongen dacht "Clayton als laatste van de avond, kan ik mooi overslaan dan"
Wie motte er balle dan?quote:Op donderdag 8 april 2021 09:35 schreef AllesKaputt het volgende:
Vanavond kunt u de nine-darters zien bij RTL Z, omdat RTL 7 zonodig iets met voetjebal moet uitzenden.
Ajax en AS Roma schijntquote:
Ik ga ervan uit dat dat de kans op afwezigheid van Maijer vergrootquote:Op donderdag 8 april 2021 09:35 schreef AllesKaputt het volgende:
Vanavond kunt u de nine-darters zien bij RTL Z, omdat RTL 7 zonodig iets met voetjebal moet uitzenden.
Komt omdat die vieze baard eraf is. Blijft wel dikkig om de kop.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Dimi sowieso een stuk gezonder en beter ogen dan de laatste maanden van 2020. Ook een stuk vermakelijker nu om zijn wedstrijden te zien. Erg positief dit
Niet nu meteen. Over een uurtje waarschijnlijk welquote:Op donderdag 8 april 2021 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Betekent dat weer de pan aan om dat te gaan vieren?
Erg mooi.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet nu meteen. Over een uurtje waarschijnlijk wel
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet nu meteen. Over een uurtje waarschijnlijk wel
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben hier vanavond samen met @:dr_flash en wat Feyenoord-users.
Tikkeltje frituur, tikkeltje wanhoop, prima.
Dit geloof ik nietquote:Op donderdag 8 april 2021 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
jaaaaaaa 99999999999999
@:tagliano hommmmoolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |