Tegen Dortmund ja? (lol)quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een kutscheids
Pep verprutst het uit nog wel
Dat waren 18:55 potjesquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja leuk die poulefasepotjes in de marge, maar ik vind dat niet tellen zolang ze gelijk vallen met normaal gesproken mooiere affiches
Wat dat betreft waren die knock-out-wedstrijden afgelopen zomer over 1 duel wel erg leuk. Nu zijn de returns vast weer meer de moeite waard dan de heenduels.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja leuk die poulefasepotjes in de marge, maar ik vind dat niet tellen zolang ze gelijk vallen met normaal gesproken mooiere affiches
Zo kan je alles blijven goedpraten .. de scheids had moeten wachten met affluiten en vervolgens had de Var die nog kunnen corrigeren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Bonobo11 het volgende: [..] Neuh, gewoon een kutscheids Pep verprutst het uit nog wel
Overduidelijk idd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:56 schreef SOG het volgende:
Wat een aanfluiting dit. Koffertje oliedollars in de kleedkamer
Gelachenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overduidelijk idd.
Mocht PSV komend seizoen geen CL spelen ga ik deze onzin boycotten
Lekker kijken naar PSV - Djurgardens of PSV - UE Santa Colomaquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV in de Conference League weiger ik ook te kijken ja
Deze houden we even vast.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overduidelijk idd.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Overduidelijk idd.
Ok Moquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
@:firefox1 je sloot te snel, ik wilde nog typen dat niemand mij kapot krijgt, niemand!
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
@:firefox1 je sloot te snel, ik wilde nog typen dat niemand mij kapot krijgt, niemand!
Zap maar snel weer terug.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
jahoor ik zap naar ziggo en liverpool scoort hoe kaN DAT NOUWWW
Als je naar SBS zapt staat het nog 2-0.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
jahoor ik zap naar ziggo en liverpool scoort hoe kaN DAT NOUWWW
Mvogo had hem.... nou ja dat niet, maar hij was houdbaar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt zo onvoorstelbaar slecht verdedigd (en gekeept)
Was behoorlijk sneu idd, zo door de beentjes.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt zo onvoorstelbaar slecht verdedigd (en gekeept)
ik ben erquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
Waar is @:KingRoland eigenlijk? Die had het de hele tijd over Ben z'n ma.
Dan moet je je wel heel erg vervelen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo'n matige pot dat ik inmiddels maar naar geavanceerde wiskundefilmpjes kijk
quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo'n matige pot dat ik inmiddels maar naar geavanceerde wiskundefilmpjes kijk
Die heeft er al weer een paar mooi weg gestokenquote:
Nee blijft een gele hangenquote:
Jazeker. En dat de scheids te vroeg fluit sowieso. Als je nou één actie even kan afwachten.. Hij stond bijna op de doellijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die 'overtreding' van die Dortmund aanvaller doel je op?
Moeten ze de tvgids wel aanpassenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef T3hTommay het volgende:
Bij VI afgelopen maandag riep Genee al dat de CL pas om 20:45 zou beginnen, heren.
Pas het dan even aan in de elektronische gids, het is 2021. En waarom maar een kwartiertje voorbeschouwen (waarvan 8 minuten reclame)?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:41 schreef T3hTommay het volgende:
Bij VI afgelopen maandag riep Genee al dat de CL pas om 20:45 zou beginnen, heren.
En volgens Albert Heijn?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
Volgens Dirk gaat Lewandowski gemist worden.
En Verratti, gaat PSG Verratti missen?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
Volgens Dirk gaat Lewandowski gemist worden.
Nee.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Verratti, gaat PSG Verratti missen?
Gaston?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Psg met Gueye en Pereiro. Lekker blok.
O dan Hup Sjelsiequote:Op woensdag 7 april 2021 20:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Sjelsjie zonder Hakiem, kut treener.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het gezegde is juist dat je een open deur intrapt, niet een deur opentrapt
Het is over of opnieuw.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het gezegde is juist dat je een open deur intrapt, niet een deur opentrapt
Peter Crouch?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:03 schreef Bolasie het volgende:
Daar was het fenomeen van Stoke City bijna.
Brobbey > Mbabbequote:Op woensdag 7 april 2021 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat debiele juichen van Mbobbie altijd
Neuer, soort van.quote:
quote:
Snelle heeft Maan geneukt.quote:
Doe maar niet meer.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het was een flauwe grap aangezien de goal al even gevallen was
@FireFox1 kijk ditquote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe maar niet meer.
Laat de flauwe grappen maar aan @:Mexicanobakker over.
Heeft ie lekker door het zaad van Marco B kunnen roeren.quote:
Nee.quote:
Beetje.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
Heeft het bij jullie vandaag ook gesneeuwd?
jaquote:Op woensdag 7 april 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
Bij je moeder sneeuwt het elke nacht.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
Zijn er nog mensen die dat niet gedaan hebben dan?quote:
Tijl bekantquote:Op woensdag 7 april 2021 21:08 schreef Oriente het volgende:
b
[..]
Beetje.
Gisteren was ik bekant een sneeuwpop man
Ik heb Wind, regen, sneeuw en hagel gehad op dn fiets.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
Toch niet op een ebike he?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb Wind, regen, sneeuw en hagel gehad op dn fiets.
Had je dan niet zo'n kindje voor je op de fiets?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval nog een fiets, ik moet alles lopen!quote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 7 april 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
Laat het maken van flauwe grappen maar aan @Mexicanobakker overquote:
Koop een fiets.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval nog een fiets, ik moet alles lopen!
xDquote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Bij mij meestal pas in het weekend
Scheelt dan weer dat je geen werk hebt (lol)quote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval nog een fiets, ik moet alles lopen!
Waarom zou je dit schedelmeterjournaal willen kijken?quote:
De nieuwe otter ook.quote:
Geluid uit en kijken. Niets mis mee ouwe reus.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je dit schedelmeterjournaal willen kijken?
Ook dat nog, dacht alleen dat andere dingetje.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheelt dan weer dat je geen werk hebt (lol)
Hij lult ook maar wat hèquote:Op woensdag 7 april 2021 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook dat nog, dacht alleen dat andere dingetje.
Hij is wel al twee keer kapot gegaan en toen kreeg ik een nieuwequote:
Je hebt toch wel gewoon geld om een fiets te kopen. Wat kost dat huren?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel al twee keer kapot gegaan en toen kreeg ik een nieuwe
Maar wel aardig geld in de sloot gooien ja
Swapfietsaids.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die fietsen huren.
Wat voor kindje? Afrikaantje?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had je dan niet zo'n kindje voor je op de fiets?
Als het die regen en sneeuwellende maar tegenhoudt.quote:
Ja ik had heel lang een fiets, die ging toen kapot en dacht ik huur wel even een paar maanden zo’n ding totdat ik een ander heb. Was toen 9 euro per maand ofzo. Nu 12 dacht ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon geld om een fiets te kopen. Wat kost dat huren?
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik had heel lang een fiets, die ging toen kapot en dacht ik huur wel even een paar maanden zo’n ding totdat ik een ander heb. Was toen 9 euro per maand ofzo. Nu 12 dacht ik.
Maarja dan ben je lui en die dingen fietsen wel relaxed en zit je er opeens twee jaar aan vast. Enfin, ik ben nu het verdienmodel van swapfiets aan het uitleggen.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik had heel lang een fiets, die ging toen kapot en dacht ik huur wel even een paar maanden zo’n ding totdat ik een ander heb. Was toen 9 euro per maand ofzo. Nu 12 dacht ik.
Maarja dan ben je lui en die dingen fietsen wel relaxed en zit je er opeens twee jaar aan vast. Enfin, ik ben nu het verdienmodel van swapfiets aan het uitleggen.
Leuke anekdote.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij gestolen wordt is het niet jouw probleem iig, reparaties ook niet. Ik dacht, ik zeg het even om je wat beter te laten voelen.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stop anders krijg ik weer een ban.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het die regen en sneeuwellende maar tegenhoudt.
Ja had je daar voor een paar euro per maand maar zoiets als een verzekering voor.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als hij gestolen wordt is het niet jouw probleem iig, reparaties ook niet. Ik dacht, ik zeg het even om je wat beter te laten voelen.
neymarrollendopdegrondtijdenswk.gifquote:Op woensdag 7 april 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neymar ligt op de grond.
Dat verwacht je ook niet zeg.
Waarom had je ban?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik stop anders krijg ik weer een ban.
Ach, zulke vormen zie je wel vaker. Private Lease van wagens is nagenoeg hetzelfde en stijgt ook in populariteit. Tegenwoordig kan je zelfs een koelkast leasen. Football supports change.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als hij gestolen wordt is het niet jouw probleem iig, reparaties ook niet. Ik dacht, ik zeg het even om je wat beter te laten voelen.
Het is een swapfiets, geen ebike.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja had je daar voor een paar euro per maand maar zoiets als een verzekering voor.
Ik heb heel vaak bans. Met name door sarcasme maar dan snapt de mod het niet en kan ik mijzelf niet verdedigen.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom had je ban?
(mods lezen niet mee nu)
Ja ik heb één keer een flinke slag in het wiel gehad en een keer de kettingkast naar de klote. Kwamen ze meteen een ‘nieuwe’ brengen, dat is wel relaxed. Maargoed, voor die 2-300 euro die ik er nu aan kwijt ben had ik ook twee leuke tweedehandsjes kunnen kopen.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, Caland viert alvast een feestje dat de terrassen open gaan.quote:
Hmm. Ik heb een ESF ban door sarcasme.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak bans. Met name door sarcasme maar dan snapt de mod het niet en kan ik mijzelf niet verdedigen.
Nu heb je twee maal niet hoeven helenquote:Op woensdag 7 april 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb één keer een flinke slag in het wiel gehad en een keer de kettingkast naar de klote. Kwamen ze meteen een ‘nieuwe’ brengen, dat is wel relaxed. Maargoed, voor die 2-300 euro die ik er nu aan kwijt ben had ik ook twee leuke tweedehandsjes kunnen kopen.
Die goede oude tijd dat je na het stappen een fiets bij een junk kon scoren voor een paar euries.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb één keer een flinke slag in het wiel gehad en een keer de kettingkast naar de klote. Kwamen ze meteen een ‘nieuwe’ brengen, dat is wel relaxed. Maargoed, voor die 2-300 euro die ik er nu aan kwijt ben had ik ook twee leuke tweedehandsjes kunnen kopen.
Na het uitgaan dronken fiets jatten van het station en 20 banden laten leeglopen.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die goede oude tijd dat je na het stappen een fiets bij een junk kon scoren voor een paar euries.
Je zou het niet zeggen gezien het topicquote:
Caland had dan ook een erg boeiende anekdote.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen gezien het topic
Speelt Frank de Boer daar de bal ook naartoe?quote:
"Ik ben lesbisch, half-Marokkaans, maar ook vrouw, mens, Amsterdammer en wereldburger."quote:
Is ook al 35 hé.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:23 schreef Oriente het volgende:
Die Ferry Doedens op goal bij Bayern begint ook een oude kop te krijgen zeg, zou 'ie ook snuiven?
Ferry 'De Snuif' Doedensquote:Op woensdag 7 april 2021 21:23 schreef Oriente het volgende:
Die Ferry Doedens op goal bij Bayern begint ook een oude kop te krijgen zeg, zou 'ie ook snuiven?
Had jij liever Arib gehad?quote:Op woensdag 7 april 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
"Ik ben lesbisch, half-Marokkaans, maar ook vrouw, mens, Amsterdammer en wereldburger."
Ferry Doedensquote:
Dan doe ik het wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen voor 1 bepaalde user.
Ik noem geen namen.
Buffongod. Voor mijn gevoel is hij van Sar zijn leeftijd maar Sarrie is al 50.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja de tijd vliegt, zag vanavond Buffon nog keepen en die is al 43. Best bizar.
Mee eens, leuk erebaantje maar dat is nou net de positie waar je het minst kunt veranderen.quote:
Ja Sar is alweer even geleden inmiddelsquote:Op woensdag 7 april 2021 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Buffongod. Voor mijn gevoel is hij van Sar zijn leeftijd maar Sarrie is al 50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |