Er is vast een zwembad op Terschelling. Er is zelfs een bioscoop. Voor beiden moet je dan dus een test hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is er een testevent op Terschelling?
Gaat in de EU ook niet gebeuren. Het is onmogelijk en druist in tegen de rechten van de mens.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:09 schreef galantis het volgende:
waar ze bij wet iets als de inzet van vaccinatiebewijzen zelfs willen verbieden, een ware verademing.
Net waren het nog activiteiten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is er een testevent op Terschelling?
Ten eerste is de UVRM juridisch helemaal niet bindend en ten tweede bestaat er zoiets als botsende grondrechten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:25 schreef Za het volgende:
[..]
Gaat in de EU ook niet gebeuren. Het is onmogelijk en druist in tegen de rechten van de mens.
Everyone has the right to leave any country, including his own, and to return to his country (Article 13).
Everyone has the right to freedom of movement and residence within the borders of each state (Article 13).
Everyone has the right freely to participate in the cultural life of the community, to enjoy the arts and to share in scientific advancement and its benefits (Article 27).
Everyone has the right of equal access to public service in his country (Article 21).
Everyone has the right to life, liberty and security of person (Article 3).
Nowhere in the articles of the Universal Declaration of Human Rights does it say that these rights depend upon whether or not someone gets injected with a vaccine.
De reden dat iedereen in lockdown moet zitten en niet alleen de ouderen is ook omdat men niet 1 groep mag uitsluiten op basis hiervan.
Niet alle zwembaden of bioscopen gaan open toch?quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is vast een zwembad op Terschelling. Er is zelfs een bioscoop. Voor beiden moet je dan dus een test hebben.
Goede video.quote:
Volgens mij niet. Maar degene die open gingen wel met zo'n test.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alle zwembaden of bioscopen gaan open toch?
Correct, mijn excuses.quote:
Nee alleen de zwembaden in huttekutteveen of bioscoop in schubbekutteveen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alle zwembaden of bioscopen gaan open toch?
Niveautje hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee alleen de zwembaden in huttekutteveen of bioscoop in schubbekutteveen.
Of die vuistdiep in de overheid zitten.
Gezien bijv het genoemde lijstje nogal een breed scala aan basale activiteiten omvat, ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Correct, mijn excuses.
Zijn er testactiviteiten op Terschelling?
Klopt, ook wel benieuwd naar de beweegreden om geen testlocatie dichter in de buurt op te tuigen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onderdeel van het probleem. Dat doe je wellicht best een keer voor een concert, eftelingbezoek of iets anders incidenteels. Maar dat is gewoon onrealistisch voor zwembaden, sportscholen en dat werk.
Kostenaspect zal meespelen, vermoed dat het al bestaande testlocaties zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, ook wel benieuwd naar de beweegreden om geen testlocatie dichter in de buurt op te tuigen.
OK, dus jij gelooft daadwerkelijk dat men in de EU niet gevaccineerden gaat uitsluiten voor events van welke aard dan ook, en met vaccinatiepaspoorten aan de haal gaat?quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Ten eerste is de UVRM juridisch helemaal niet bindend en ten tweede bestaat er zoiets als botsende grondrechten.
De EU gaat daar niet over. Dat is aan de lidstaten zelfquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:41 schreef Za het volgende:
[..]
OK, dus jij gelooft daadwerkelijk dat men in de EU niet gevaccineerden gaat uitsluiten voor events van welke aard dan ook, en met vaccinatiepaspoorten aan de haal gaat?
Dat meen je toch niet.
Wanneer dat zo was had men al die tijd gewoon de economien draaiende gehouden en de kwetsbaren uitgesloten van deelneming aan risicovolle events voor de duur van de uitbraken.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:41 schreef Za het volgende:
[..]
OK, dus jij gelooft daadwerkelijk dat men in de EU niet gevaccineerden gaat uitsluiten voor events van welke aard dan ook, en met vaccinatiepaspoorten aan de haal gaat?
Ooit van ethiek gehoord?quote:Dat meen je toch niet.
Wanneer dat zo was had men al die tijd gewoon de economien draaiende gehouden en de kwetsbaren uitgesloten van deelneming aan risicovolle events voor de duur van de uitbraken.
Men in de EU, als in de lidstaten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:42 schreef Molo het volgende:
De EU gaat daar niet over. Dat is aan de lidstaten zelf
Het zou bescherming betreffen, en het doordraaien van het land inhouden wat ook en met name deze groep ten goede zou komen.quote:
Dat gaat deels wel gebeuren denk ik, er is teveel mee gemoeid voor een aantal landen.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kostenaspect zal meespelen, vermoed dat het al bestaande testlocaties zijn eigenlijk.
Dat betwijfel ik, de GGD wilde niet meewerken aan dit testfestijn. Geeft mij ook enige hoop dat dit niet heel lang duurt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kostenaspect zal meespelen, vermoed dat het al bestaande testlocaties zijn eigenlijk.
Ik kan het echt niet geloven, maar misschien heb je gelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:48 schreef Molo het volgende:
Dat gaat deels wel gebeuren denk ik, er is teveel mee gemoeid voor een aantal landen.
Vaccinatie, negatieve test of natuurlijke immunisatie dus als 'entree' tot bepaalde zaken
Ik vind het niks maar zie dat het redelijk onvermijdelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |