abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198890906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:47 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Complotten geloof ik niet in, wel in overdreven angst en onnodig lang blijven hangen in tunnelvisie.

De plannen en wetten die zich nu af tekenen lijken toch wel te wijzen op het ontbreken aan de wil om snel terug te gaan naar normaal.
Ik ervaar dit echt al een reële angst, ben er echt bang voor.

Hmmm... Ja, het doet me echt wel wat.

Zou me niets verbazen als mensen in november nog steeds getest moeten worden want wat als [vul in]

Ben benieuwd hoe de zaken er op 1 juli uitzien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198890913
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:45 schreef zalkc het volgende:

[..]

De vrees van de meesten is ook niet dat het nog even dichtblijft. Maar dat het veel langer gaat duren totdat het open is voor mensen die zich niet steeds willen laten testen.

Wat nu als ze dit tot augustus volhouden voor zwembaden en musea?
Dan zit ik gelukkig ergens in een tent in de wei van een boer met skelters, beedten, water, zand en een hoop andere vrije kindjes die de tijd van hun leven hebben.

En niet in mijn o zo geliefde cebterparcs waar niks kan en mag, je er als een gek bij moet zijn om tijdsloten te reserveren om een uurtje te kunnen zwemmen in de aqua mundo en verder alles op slot zit.

Nog blijer met mijn keuze sinds vanavond _O_
  dinsdag 6 april 2021 @ 22:54:12 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198890919
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hugo houdt nog altijd vol...
Dan hadden we nu al zo'n beetje op 1 miljoen prikken per week moeten zitten. We halen nog niet eens de helft.
pi_198890929
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Okay.
Achteraf.
Ik leef nu. Kan dat niet meer veranderen.
Waarom zou het trouwens nu minder zinvol zijn?
- We gaan richting het warmere weer
- Er zijn al bijna 3 miljoen vaccinaties gezet
- Er zijn bijna 3 miljoen mensen die (volgens het RIVM) een besmetting doorgemaakt hebben
pi_198890930
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dus ga je van 1.1 miljoen naar 940k prikken in 2 weken tijd. Schandalig. Als je zo elke keer 10-15% te weinig doet gaat het hard..
Morgen weer een update van die GGD man, dus ben benieuwd wat voor smoesjes die heeft.
Mogelijk speelt AZ een rol.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198890937
Overigens, heeft eimand er wel aan gedacht dat je na een besmetting zon 8 weken positief kan blijven testen terwijl je niet meer besmettelijk bent? 2 maanden uitgesloten van het openbare leven in dit plan...
zie email 27 oktober
pi_198890946
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Is er ergens eigenlijk gezegd waarom dat bijgesteld is?
Als ik hun was zou ik een paar weken juist te weinig beloven. Staat veel beter als je meer prikt dan je doel.
pi_198890947
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dan hadden we nu al zo'n beetje op 1 miljoen prikken per week moeten zitten. We halen nog niet eens de helft.
Waarom ben ik niet verbaasd?
zie email 27 oktober
pi_198890948
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Yup. Ik geloof ook niet in een complot, maar het is duidelijk (en dat is niet enkel in NL het geval) dat landen te voorzichtig zijn momenteel; dat zie je aan alles. Het lijkt er steeds meer op dat elke dood en elke opname gestopt moet worden. Nu ook met AZ. Er lag een besluit; er gaat één persoon dood, en meteen een stop op het vaccin. Daar zit niks sinisters achter; het is gewoon pure angst. Ze zagen deze pandemie veel te laat aankomen; die fout willen ze niet meer maken. En veel landen kijken naar elkaar. Dus begint er een met een testsamenleving/vaccinatie paspoort? Dan volgt de rest ook. Want dat is ''veilig''. Andere landen volgen. Het is ook veilig om het OMT te volgen; want ook daar kunnen ze zich achter verschuilen. Weinig met complotten te maken; maar alles met emotie.
Vaccinpaspoort lag al een aantal jaar geleden op tafel, maar dat is voor een ander topic.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 22:56:02 #160
236264 crew  capricia
pi_198890962
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:54 schreef chratnox het volgende:

[..]

- We gaan richting het warmere weer
- Er zijn al bijna 3 miljoen vaccinaties gezet
- Er zijn bijna 3 miljoen mensen die (volgens het RIVM) een besmetting doorgemaakt hebben
Prima argumenten.
Als de ziekenhuizen leeg zijn, is alles over.
En ik hoop dat de ICs snel leeg stromen. Maar in de tussentijd lijken me die sneltest dus best zinvol om meer mogelijk te maken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 22:56:10 #161
5428 crew  miss_sly
pi_198890968
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat ik denk? Dat straks de doelpalen gaan schuiven. Dat zie je nu al gebeuren. We begonnen met de zorg. Vervolgens gingen we de oudsten eerst prikken want dat scheelde heel veel doden, qua druk op de zorg deed het niets. En ik ben bang dat die hele voorzichtige houding gaat doorzetten.
Dat is toch geen voorzichtigheid, maar menselijke beschaving? Dat je die groep beschermt middels vaccinatie?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198890977
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik ervaar dit echt al een reële angst, ben er echt bang voor.

Hmmm... Ja, het doet me echt wel wat.

Zou me niets verbazen als mensen in november nog steeds getest moeten worden want wat als [vul in]

Ben benieuwd hoe de zaken er op 1 juli uitzien.
Je bent niet de enige.
Ik ben ook echt benieuwd wanneer die angst verdwijnt. Zoals ik al eerder zei; wellicht op het punt dat er wat landen zijn die het aandurven om open te gaan zonder maatregelen.

Maar anders blijven ze in die vicieuze cirkel hangen. Angst voor nieuwe mutaties kan je eindeloos rekken natuurlijk.
pi_198890980
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:55 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Vaccinpaspoort lag al een aantal jaar geleden op tafel, maar dat is voor een ander topic.
Het fameuze Gele Boekje bestaat al jaren.
zie email 27 oktober
pi_198890986
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het lastig een percentage te noemen. Ik denk ook niet dat dat nodig is. De ziekenhuisbezetting zal voor zich spreken en aangeven wanneer de vaccinatiegraad voldoende is. Misschien zal men te voorzichtig willen zijn in het begin, maar dan zullen mensen er steeds minder in meegaan. En dat zal niet meer leiden tot zorgelijke stijgingen in de ziekenhuizen. En dan is het klaar. Of dat nou 1 juli, 3 augustus, of 16 september zal zijn, geen idee.
Ok. De piekmaand wat betreft Influenza is november t/m maart. Lijkt me dus aannemelijk dat ze zeggen af te willen wachten tot die maanden voorbij zijn, want stel je voor dat er toch een piek komt.

Als de ziekenhuisbezetting voor zich zal spreken is het over een maand of 2 al voldoende, wanneer iedereen in een risicogroep gevaccineerd is. Ik heb zo'n vermoeden dat dat niet het moment is waarop ze zullen versoepelen alleen.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 22:57:15 #165
236264 crew  capricia
pi_198890992
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:54 schreef trein2000 het volgende:
Overigens, heeft eimand er wel aan gedacht dat je na een besmetting zon 8 weken positief kan blijven testen terwijl je niet meer besmettelijk bent? 2 maanden uitgesloten van het openbare leven in dit plan...
Hoe staat het met het bewijs dat je een covid besmetting doorgemaakt hebt?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198891008
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is toch geen voorzichtigheid, maar menselijke beschaving? Dat je die groep beschermt middels vaccinatie?
Het is niet conform het doel. Als je vol inzet op het zsm afschalen van de beperkingen moet je de groep tussen 50 en 80 voorrang geven. Het was het eerste teken dat de doelpalen opschuiven. Los van de reden daar van. (want die snap ik heus wel)
zie email 27 oktober
  dinsdag 6 april 2021 @ 22:59:42 #167
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198891040
quote:
Witte Huis sluit uit dat regering vaccinatiepaspoort invoert

De Amerikaanse regering gaat in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Europese Unie geen vaccinatiepaspoort invoeren. Amerikaanse bedrijven zijn vrij om dit op eigen initiatief wel te doen, meldt het Witte Huis dinsdag.

Een woordvoerder van het Witte Huis zei volgens persbureau AFP dat de invoering van een dergelijk paspoort vanwege privacyredenen uitgesloten is. "De regering ondersteunt een dergelijk legitimatiebewijs nu niet en gaat dat ook niet doen", aldus de zegsvrouw. Er komt volgens haar ook geen landelijke vaccinatiedatabase.

EU-lidstaten zijn juist erg optimistisch over de invoering van een digitaal vaccinatiepaspoort. Ook de Nederlandse regering werkt aan een vaccinatiepaspoort waarmee bezoekers van evenementen straks aan de ingang kunnen laten zien dat zij tegen COVID-19 ingeënt zijn. Het kabinet voert om ethische redenen geen vaccinatieplicht in.

Volgens Witte Huis-woordvoerder Jen Psaki zoeken meerdere Amerikaanse bedrijven naar manieren waarop zij grote groepen mensen weer kunnen toelaten in bijvoorbeeld stadions of theaters.

De regering gaat daarom richtlijnen opstellen die privacy en burgerrechten van Amerikanen moet beschermen, zodat eventuele commerciële vaccinatiepaspoorten "niet op oneerlijke wijze" tegen mensen kan worden ingezet.
pi_198891045
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe staat het met het bewijs dat je een covid besmetting doorgemaakt hebt?
Vaccinaties en mogelijke immuniteit gelden nog niet als criteria. Je moet je verplicht testen bij specifieke teststraten.
pi_198891053
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het een lastige, want het is een heel zichtbaar issue. De keuze om die groep te beschermen heeft er wel voor gezorgd dat anderen overleden zijn. Mensen met kanker wat te laat gevonden is, mensen met ziektes die niet langer te behandelen waren, etc. Dat hoort onderdeel van de menselijke beschaving te zijn, dat je alle mitsen en maren weegt en kijkt wat er zwaarder weegt.

Ik kan er begrip voor opbrengen dat de groep die het meest overlijdt eerst gevaccineerd wordt. Ik kan er geen begrip voor opbrengen dat daarna niet de groep die voor de grootste ziekenhuisbezetting gevaccineerd wordt, en kan er ook geen begrip voor opbrengen dat het vaccineren zo'n zootje is.
pi_198891070
quote:
Moet je dan elke keer ook weer in quarantaine bij een positieve event-test?

ETA:
Is de test positief, dan meldt de testaanbieder dit bij de GGD. "Volg direct de richtlijnen van het RIVM. De GGD belt je voor het bron- en contactonderzoek. Je hoeft zelf de GGD niet te bellen en geen aanvullende test te doen", staat op de site testenvoortoegang.nl.

Pfff...
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 23:01:03 #171
236264 crew  capricia
pi_198891072
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Vaccinaties en mogelijke immuniteit gelden nog niet als criteria.
Daar was de EU onlangs mee bezig. Om voor de zomer klaar te hebben. Als landen dat willen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:01:46 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198891091
quote:
Je kunt nog veel langer positief testen

Het idee is dat je een periode (moet nog consensus komen over precieze aantal dagen maar gedacht wordt aan 20 dagen) na je eerste positieve test je een lange periode van immunisatie hebt.
En dus wel weer mag zwemmen of bieren :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198891099
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar was de EU onlangs mee bezig. Om voor de zomer klaar te hebben. Als landen dat willen.
Daar is de Nederlandse app nog niet klaar voor.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 23:03:03 #174
236264 crew  capricia
pi_198891116
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:02 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Daar is de Nederlandse app nog niet klaar voor.
Hugo. Hè. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198891124
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:59 schreef Momo het volgende:

[..]

VS is goed bezig met alles weer naar normaal. Heel anders dan wij in Europa. Als ik naar de VS kijk denk ik van ja, zo wil ik het hebben. Hier bekruipt me echt een naar gevoel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198891137
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:03 schreef capricia het volgende:

[..]

Hugo. Hè. _O-
Opkrassen.
zie email 27 oktober
pi_198891147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

VS is goed bezig met alles weer naar normaal. Heel anders dan wij in Europa. Als ik naar de VS kijk denk ik van ja, zo wil ik het hebben. Hier bekruipt me echt een naar gevoel.
Wat er in USA gebeurt is inderdaad wel interessant, hoe losser de maatregelen lijken te worden, hoe lager de besmettingen,, maar waarschijnlijk speelt ook daar het klimaat en snellere vaccinatie daar een rol.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 23:05:04 #178
5428 crew  miss_sly
pi_198891148
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is niet conform het doel. Als je vol inzet op het zsm afschalen van de beperkingen moet je de groep tussen 50 en 80 voorrang geven. Het was het eerste teken dat de doelpalen opschuiven. Los van de reden daar van. (want die snap ik heus wel)
Ik vind dat helemaal geen eerste teken dat de doelpalen opgeschoven werden. Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat die griep meegenomen werd in de eerste golf van vaccinaties. Ik snap het niet alleen, ik begrijp vooral niet hoe daar verbazing of verontwaardiging over is ontstaan. Werkelijk niet.
pi_198891151
quote:

[..]

Die Yankees zijn gek. Maar op dit specifieke punt (de waarde en de betekenis van vrijheid) hebben ze het een stuk beter begrepen dan wij.
zie email 27 oktober
pi_198891172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind dat helemaal geen eerste teken dat de doelpalen opgeschoven werden. Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat die griep meegenomen werd in de eerste golf van vaccinaties. Ik snap het niet alleen, ik begrijp vooral niet hoe daar verbazing of verontwaardiging over is ontstaan. Werkelijk niet.
Waar zie jij verontwaardiging? Niet bij mij iig. Ik snap die keuze namelijk heus wel. Alleen het is wel een eerste verschuiving van voorkomen van opnames naar het voorkomen van doden. Dat is gewoon een feit.
zie email 27 oktober
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:07:45 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198891202
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Vaccinaties en mogelijke immuniteit gelden nog niet als criteria. Je moet je verplicht testen bij specifieke teststraten.
Is in Nederland niet geregeld dat dat allemaal als data aangeleverd kan worden

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Niet als landen dat willen. Er ligt een voorstel om er Europese wetgeving van te maken het in te voeren.
Voor grensoverschrijdende reisbewegingen. Voor andere toepassingen moeten de landen zelf weten hoe ze het uitrollen ja.
Nederland heeft daar nog geen besluit in genomen en gaat voorlopig ook niet gebeuren want geen lekker geformeerd kabinet nu
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:08:52 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198891219
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die Yankees zijn gek. Maar op dit specifieke punt (de waarde en de betekenis van vrijheid) hebben ze het een stuk beter begrepen dan wij.
Mooi statement wel ja!
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 23:09:08 #183
5428 crew  miss_sly
pi_198891223
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Waar zie jij verontwaardiging? Niet bij mij iig. Ik snap die keuze namelijk heus wel. Alleen het is wel een eerste verschuiving van voorkomen van opnames naar het voorkomen van doden. Dat is gewoon een feit.
Ik zeg toch niet dat ik bij jou verontwaardiging zie?
Nogmaals, wat mij betreft is het geen verschuiving en was het iets dat vanzelfsprekend tegelijk met de groep die wel in het ziekenhuis komt opgestart zou worden. Ik had niet anders gedacht.
pi_198891224
quote:

[..]

Met mondkapjes zijn ze vreselijk maar dat is ook grotendeels virtue signalling. Voor de rest zijn staten als Florida en Texas, waar ze bij wet iets als de inzet van vaccinatiebewijzen zelfs willen verbieden, een ware verademing.
I'll give you something to do
pi_198891225
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Is in Nederland niet geregeld dat dat allemaal als data aangeleverd kan worden
[..]

Ja, maar is nog niet het geval bij deze proefactiviteiten.
pi_198891235
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

'De doelpalen verschuiven' is op zichzelf al een stokpaardje geworden. Niet de sterkste overigens.

Het idee alleen al dat het nooit een doel is geweest om sterfgevallen te voorkomen.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 23:11:13 #187
236264 crew  capricia
pi_198891251
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

De criteria voor die EU bewijzen bestaan uit drie peilers:
Negatieve test (zoveel uur).
Corona doorgemaakt (zoveel maanden geleden)
Vaccin gehad (1 of 2)

Lijkt me prima for the time being. Mits landen dit willen. Geldt meteen voor heel de EU. Dus geen ander regels in DL ofzo. Ook GB is uitgenodigd om deel te nemen (de Britten komen graag hierheen voor vakantie).
NL stond er niet echt positief tegenover.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:12:05 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198891257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik bij jou verontwaardiging zie?
Nogmaals, wat mij betreft is het geen verschuiving en was het iets dat vanzelfsprekend tegelijk met de groep die wel in het ziekenhuis komt opgestart zou worden. Ik had niet anders gedacht.
Het is een bewuste afwijking van het coronabeleid. Prima, snap het wel, maar het is wel een andere uitgangspositie dan 'de zorg moet het aankunnen'.
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:12:27 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198891265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:09 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ja, maar is nog niet het geval bij deze proefactiviteiten.
Ik snap je post niet
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:12:46 #190
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_198891269
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Is er ergens eigenlijk gezegd waarom dat bijgesteld is?
Niet dat ik weet, maar ging het vorige week niet net zo?
En toen wist Hugo het ook niet geloof ik

Vorige week gingen we van gepland 514k naar 433k
Die 433K hebben we vervolgens niet gehaald.

[ Bericht 4% gewijzigd door ondeugend op 06-04-2021 23:18:43 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_198891272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

'De doelpalen verschuiven' is op zichzelf al een stokpaardje geworden. Niet de sterkste overigens.

Het idee alleen al dat het nooit een doel is geweest om sterfgevallen te voorkomen.
Daarmee bevestig je eigenlijk wel het punt van @trein2000

Het doel is nooit geweest om sterfgevallen te voorkomen, maar toen er begonnen werd met vaccineren werd dat het wel. Ik ben er niet op tegen, maar het is wel een verandering. Als het vaccineren was begonnen bij de groep die het meest op de IC komt hadden we nu wellicht een andere situatie gehad namelijk.
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:14:38 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198891299
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

Daarmee bevestig je eigenlijk wel het punt van @:trein2000

Het doel is nooit geweest om sterfgevallen te voorkomen, maar toen er begonnen werd met vaccineren werd dat het wel. Ik ben er niet op tegen, maar het is wel een verandering. Als het vaccineren was begonnen bij de groep die het meest op de IC komt hadden we nu wellicht een andere situatie gehad namelijk.
Zonder de wellicht op het einde, eens.
Want dan hadden we een andere situatie gehad ja
pi_198891329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

Daarmee bevestig je eigenlijk wel het punt van @:trein2000

Ja en dat is gewoon een feit. De ziekenhuizen worden nog steeds overbevolkt door 55+ groep.
Van sommige groepen liggen er zelfs 250+

Dat moet echt gewoon lager. Dan zal het beleid ook makkelijker worden verwacht en hoop ik.
pi_198891378
Zeg ik zie jullie allemaal klagen over 20 minuutjes hier en 20 kilometertjes daar voor zo'n sneltest maar Zeeland heeft voor het gemak dus helemaal niet zo'n testlocatie en je moet voor een concertje in Middelburg dus nog even op en neer naar Rotterdam :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198891392
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg ik zie jullie allemaal klagen over 20 minuutjes hier en 20 kilometertjes daar voor zo'n sneltest maar Zeeland heeft voor het gemak dus helemaal niet zo'n testlocatie en je moet voor een concertje in Middelburg dus nog even op en neer naar Rotterdam :').
Tja, wie gaat er dan ook in Zeeland wonen, eigen schuld. Dat is beetje niveau Guido Weijers >:)
pi_198891420
quote:
En wat als je op Terschelling woont?
Eigen keus zal men dan zeggen.
I'll give you something to do
pi_198891446
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:19 schreef chratnox het volgende:

[..]

Tja, wie gaat er dan ook in Zeeland wonen, eigen schuld. Dat is beetje niveau Guido Weijers >:)
Ik hoor het wel weer als het halve land straks weer in de file staat om naar hier te komen he :+.
In Southern Sun
pi_198891449
quote:
Onderdeel van het probleem. Dat doe je wellicht best een keer voor een concert, eftelingbezoek of iets anders incidenteels. Maar dat is gewoon onrealistisch voor zwembaden, sportscholen en dat werk.
zie email 27 oktober
pi_198891454
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:21 schreef galantis het volgende:

[..]

En wat als je op Terschelling woont?
Eigen keus zal men dan zeggen.
Is er een testevent op Terschelling?
In Southern Sun
pi_198891477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Is er een testevent op Terschelling?
Misschien wel wandelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')