SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
In dit geval vind ik de cover dan wel weer beter...quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Even de nodige decennia terug in de tijd:Andy Williams - Can't Get Used To Losing You
Over welke cover heb je het dan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dit geval vind ik de cover dan wel weer beter...
Zal ik doen. De eerstvolgende keer tijdens een potje kaarten. Dan kiest hij meestal de muziek uit en krijg ik les uit zijn playlist.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Livelink, laat dit maar eens aan je zoon horen. Kijken of dat bij z'n smaak pastAJR feat. Blue Man Group - Ordinaryish People
quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal ik doen. De eerstvolgende keer tijdens een potje kaarten. Dan kiest hij meestal de muziek uit en krijg ik les uit zijn playlist.
En wat spelen jullie dan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal ik doen. De eerstvolgende keer tijdens een potje kaarten. Dan kiest hij meestal de muziek uit en krijg ik les uit zijn playlist.
Meestal komen we niet verder dan pesten.quote:
En wie pest het beste?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Meestal komen we niet verder dan pesten.
De meeste kaartspelletjes zijn niet zo leuk met twee personen. Ik hou zelf wel van hartenjagen, maar dan moet je met meer zijn.
Ace of spades?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Sailing On The Seven Seas
Hierna maar even een kaartnummertje dan...
Of het origineelquote:
Ik maak nog wel eens een domme fout. Hij nooit.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik maak nog wel eens een domme fout. Hij nooit.
Ja, dan moet ik wel doneren en ik ben momenteel niet degene die mijn seizoenskaart betaald...quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:57 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster: je bent binnenkort weer een mooi jack rijker, zag ik.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)RllMxHl-gL1F1c9f0deg
Ah.... dat wist ik niet. Dacht dat jij wel gewoon zelf betaalde.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik wel doneren en ik ben momenteel niet degene die mijn seizoenskaart betaald...
Deze versie vind ik veruit de minste versie.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:03 schreef DJ11 het volgende:
The KLF - America: What Time Is Love (radio edit)
Er komt trouwens steeds meer muziek van The KLF op Spotify![]()
Ik wacht alleen nog op F*ck The Millennium van 2K (eveneens een remake van What Time Is Love)
Genoeg guns in Zuid Afrikaquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:06 schreef DJ11 het volgende:
De naam doet Noorse of Zweedse roots vermoeden, maar de man komt uit Zuid-Afrika. En dit liedje vind ik nog steeds één van de fijnste tracks van 2021 tot nu toe.Fløris - Guns For Hire
Uiteindelijk wel, maar ik heb mijn kaart verhuurd en die persoon betaalt mij...quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... dat wist ik niet. Dacht dat jij wel gewoon zelf betaalde.
Ik vind beide remakes veel beter dan het origineelquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze versie vind ik veruit de minste versie.
Ook hier ga ik voor het origineel...
Dat kunnen er nog steeds behoorlijk veel zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Erasure - Victim Of Love
Hierna: mijn favoriete nieuwe plaat van deze week. En die komt van een artiest die ik wel vaker heb gedraaid de laatste jaren...
O Mer, ja dat doet wel een belletje rinkelen van een plaat waar ik toen ook al heel erg aan moest wennen. Nu duidelijk weer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Blind, Now I'm Alive, Anthem, Semi-Automatic... en nog veel meer. En nu weer dit:O Mer - All I Wanna Do Is Be With You
Dit was de eerste plaat die ik afgelopen weekend hoorde en meteen ook de beste.
Dit is érg toegankelijk voor zijn doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
O Mer, ja dat doet wel een belletje rinkelen van een plaat waar ik toen ook al heel erg aan moest wennen. Nu duidelijk weer.
Let it snow, let it snow, let it snow.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Het einde van de show nadert. Hierna nog twee liedjes. En die hebben allebei iets met opmerkelijke weersomstandigheden te maken.Supertramp - Give A Little Bit
quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Let it snow, let it snow, let it snow.
Prince is alweer een paar jaar dood...quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Het einde van de show nadert. Hierna nog twee liedjes. En die hebben allebei iets met opmerkelijke weersomstandigheden te maken.
Bonuspunten weer voor jouquote:Op dinsdag 6 april 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prince is alweer een paar jaar dood...
Ice queen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bonuspunten weer voor jouPrince - Sometimes It Snows In April
Nu nog even de slotsong raden. Als je me een beetje kent, dan weet je ook wel welk nummer dat zal zijn
Dat overleef ik nog wel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Ben trouwens een paar minuten later klaar. Zo omstreeks 21:32 uur.
Deze was te obvious.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bonuspunten weer voor jouPrince - Sometimes It Snows In April
Nu nog even de slotsong raden. Als je me een beetje kent, dan weet je ook wel welk nummer dat zal zijn
quote:
Gisteren heeft het bijna heel de dag gesneeuwd hier (met enkele tussenposen).quote:Op woensdag 7 april 2021 07:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het sneeuwt hier dikke vlokken al zeker een uur.
Is dat binnen dan?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:03 schreef just me het volgende:
Straks golfles maar we staan gelukkig droog!
Nee we stonden onder een afdak uit de wind dus prima te doenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat binnen dan?
Hier is het met plaatsen nog wit.
Dank voor de tip, maar ik wist niet eens dat ze die überhaupt hadden. Ik kom ook niet graag bij Ikea.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo, MadMaster, wist je al dat Ikea nieuwe Amsterdam-items heeft? Ik zag in elk geval een dekbedovertrek en een badhandoek
Ze hadden eerder in elk geval een dienblad en mokkenquote:Op woensdag 7 april 2021 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de tip, maar ik wist niet eens dat ze die überhaupt hadden. Ik kom ook niet graag bij Ikea.
De tijd dat ik onder een specifieke dekbedhoes wilde gaan slapen ligt ook al een tijdje achter me...![]()
Heb je al een testafspraak staan voor morgen? Ik ga morgen weer een dagje naar kantoor en zie er stiekem wel tegenop nu.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 06:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je al een testafspraak staan voor morgen? Ik ga morgen weer een dagje naar kantoor en zie er stiekem wel tegenop nu.
Ik ben al 7 maanden niet op kantoor geweest.quote:Op donderdag 8 april 2021 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen om 8.15 ben ik al aan de beurt.
Zal toch wel wat rust geven als ik zeker weet dat ik niets heb.
Hoe lang ben je niet op kantoor geweest? Het is vrijdag, dus zal het ook wel rustig zijn.
Als je de weg nog maar weet.quote:Op donderdag 8 april 2021 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben al 7 maanden niet op kantoor geweest.
Ik ben ook echt zo'n kluizenaar geworden. Ben gewoon niet meer gewend aan mensen om me heen. En zit nog steeds niet echt lekker in mijn vel, dus dat vind ik ook een beetje jammer voor de reünie met mijn directe collega's.quote:Op donderdag 8 april 2021 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je de weg nog maar weet.
7 maanden is echt lang.
Misschien is dit de eerste stap om weer iets lekkerder in je vel te komen?quote:Op donderdag 8 april 2021 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook echt zo'n kluizenaar geworden. Ben gewoon niet meer gewend aan mensen om me heen. En zit nog steeds niet echt lekker in mijn vel, dus dat vind ik ook een beetje jammer voor de reünie met mijn directe collega's.
Ik betwijfel het ten zeerste. Maar ja, dat is morgen pas. En jij krijgt morgen hopelijk ook het sein groen om weer de deur uit te mogen.quote:Op donderdag 8 april 2021 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien is dit de eerste stap om weer iets lekkerder in je vel te komen?
Ik hoop het. Maar dat zal dan ook pas in de loop van de middag zijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 06:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste. Maar ja, dat is morgen pas. En jij krijgt morgen hopelijk ook het sein groen om weer de deur uit te mogen.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:08 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
duimen dat het droog blijft, het schuifraam wordt geplaatst
De glasruit was er al wel, alleen het frame moest gemaakt worden en dat heeft hij thuis in zijn werkplaats gemaakt. Doorwerken en weer een klus afgerondquote:Op donderdag 8 april 2021 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is al snel.
Had verwacht dat dat nog wel enkele weken zou duren.
Ga er maar van uit dat je het in de loop van zaterdagochtend te horen krijgt.quote:Op donderdag 8 april 2021 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dat zal dan ook pas in de loop van de middag zijn.
Maar toch....
Hoe laat was je getest dan?quote:Op donderdag 8 april 2021 08:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat je het in de loop van zaterdagochtend te horen krijgt.
De keren dat ik getest ben, kreeg ik het steeds de volgende dag te horen.
De laatste keer rond een uur of 9quote:
alsjeblieft welquote:
Dat mag nog net wanneer je in quarantaine zitquote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 18:20 schreef Melting het volgende:
Zo meteen nog maar eens wat fijne plaatjes draaien.
quote:
Shake je van de kou ?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik shake momenteel niet bepaald van het dansen.
Momenteel niet meer.quote:
Mooi zo!! Het weer zal er ook wel mee te maken hebben, het kan nu zo koud zijn!quote:Op donderdag 8 april 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Momenteel niet meer.
Gisteren wel.
Voel me vandaag al een stuk beter. Minder hoofdpijn ook.
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi zo!! Het weer zal er ook wel mee te maken hebben, het kan nu zo koud zijn!
Nou echt hè !quote:Op donderdag 8 april 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.
We zijn toe aan de lente.
Ja, komt ook wel omdat we al een paar warme dagen gehad hebben natuurlijk. We weten weer hoe lekker dat kan zijn.quote:
Dat was weer snel overquote:Op donderdag 8 april 2021 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, komt ook wel omdat we al een paar warme dagen gehad hebben natuurlijk. We weten weer hoe lekker dat kan zijn.
Ja, was ook wel goed.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:10 schreef just me het volgende:
Dat was een lokroep waarop geen reaktie kwam
Ik hoorde dat veel huizen er onder te lijden hebben dat het grondwater zo laag staat!quote:Op donderdag 8 april 2021 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, was ook wel goed.
Grondwater stond al te laag, en dat draagt er dan niet aan bij.
Deze sneeuw heeft toch een heel klein beetje geholpen.
Huizen? Hoe dat dan?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoorde dat veel huizen er onder te lijden hebben dat het grondwater zo laag staat!
Gaan beetje zakken en dan krijg je scheuren in je muren en/of plafondquote:
Dat geloof ik wel.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Gaan beetje zakken en dan krijg je scheuren in je muren en/of plafond
Het is fijn dat het kan, maar ook niet mijn favoriete bezigheid.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:17 schreef just me het volgende:
Gisterenavond een zoom meeting gehad, ik was kapot na 2 uur
Heb echt medelijden met mensen die dit de hele dag moeten doenquote:Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is fijn dat het kan, maar ook niet mijn favoriete bezigheid.
Ik gelukkig niet. Soms wel een uurtje of 2. Maar dan houdt het ook op.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
Heb echt medelijden met mensen die dit de hele dag moeten doen
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:23 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of het nu regent bij je, just me.
Anders zou ik zeggen..... ga je gang.
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik krijg net een melding dat iemand een post van mij geliked heeft. Bleek een post uit 2012 te zijn
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik krijg net een melding dat iemand een post van mij geliked heeft. Bleek een post uit 2012 te zijn
Dan sla je gewoon een dag over.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
Hier is het droog en ik zou eigenlijk nog wel moeten gaan lopen. Maar ik ben deze week niet vooruit te branden.
Ik heb wel 20 minuten gelopen vandaagquote:Op donderdag 8 april 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
Hier is het droog en ik zou eigenlijk nog wel moeten gaan lopen. Maar ik ben deze week niet vooruit te branden.
Ik heb al vrij veel overgeslagen deze week. Het is gewoon zo'n week.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan sla je gewoon een dag over.
Morgen is er weer een dag.
Zo'n week die je snel wil vergetenquote:Op donderdag 8 april 2021 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al vrij veel overgeslagen deze week. Het is gewoon zo'n week.
Goed bezig. Je kreeg dus gewoon een cadeautje voor het lopen.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel 20 minuten gelopen vandaagIk moest een pakje ophalen
Dat herken ik wel.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al vrij veel overgeslagen deze week. Het is gewoon zo'n week.
Soort van, de batterij van mijn Truus moest vervangen wordenquote:Op donderdag 8 april 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig. Je kreeg dus gewoon een cadeautje voor het lopen.
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
Soort van, de batterij van mijn Truus moest vervangen worden
En het briljante idee van DDM dat het wel eens de batterij kon zijnquote:Op donderdag 8 april 2021 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Was dus eigenlijk een cadeautje voor je Truus.
Scheelt weer ten opzichte van een nieuwe te kopen.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
En het briljante idee van DDM dat het wel eens de batterij kon zijn
![]()
dat sowiesoquote:Op donderdag 8 april 2021 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Scheelt weer ten opzichte van een nieuwe te kopen.
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef livelink het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen ook op zoek geweest naar een pakketje. Terwijl ik gewoon de hele dag thuis ben (duh) kreeg ik gisteren ineens een mailtje dat een pakketje van mij bij de buren was afgeleverd omdat ik niet thuis was![]()
Ach ja, kan gebeuren. Stond verder geen adres bij, dus ik beide buren langs gegaan; geen pakketje. Vervolgens de rest van ons plein. Nergens een pakje. Dus ik belde bol.com of ze me dan in ieder geval het adres konden geven waar het pakje was afgeleverd. Dat wisten ze ook niet, maar ze zouden onderzoek gaan doen. Kreeg ik vandaag een mailtje van het adres waar het pakje was afgeleverd. Was dus niet eens in de buurt![]()
Maar ja, ik daar naar toe en mijn pakje was er wel
Ik denk dat hij even totaal het adres verkeerd had gelezen of zo. Zolang het maar goed komt, vind ik het niet zo erg.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook lekker dan van de bezorger. Gemakzucht of de weg kwijt?
wat slecht !! maar gelukkig heb je je pakje nuquote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef livelink het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen ook op zoek geweest naar een pakketje. Terwijl ik gewoon de hele dag thuis ben (duh) kreeg ik gisteren ineens een mailtje dat een pakketje van mij bij de buren was afgeleverd omdat ik niet thuis was![]()
Ach ja, kan gebeuren. Stond verder geen adres bij, dus ik beide buren langs gegaan; geen pakketje. Vervolgens de rest van ons plein. Nergens een pakje. Dus ik belde bol.com of ze me dan in ieder geval het adres konden geven waar het pakje was afgeleverd. Dat wisten ze ook niet, maar ze zouden onderzoek gaan doen. Kreeg ik vandaag een mailtje van het adres waar het pakje was afgeleverd. Was dus niet eens in de buurt![]()
Maar ja, ik daar naar toe en mijn pakje was er wel
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:37 schreef just me het volgende:
Blijft een fijn nummer om naar te luisteren
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
En alweer wordt de schuld bij het meisje gelegd. Zij moet maar zorgen dat ze verdwijnt.
Dank je!quote:Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
Heb echt medelijden met mensen die dit de hele dag moeten doen
Redelijk wel.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:44 schreef just me het volgende:
Kun je morgen wel "in de buurt" getest worden ? En je vader ook ?
Oh dan zeggen jouw collega's, daar gaat ie!quote:Op donderdag 8 april 2021 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk wel.
Ik word getest naast mijn werk.
Moest idd aan jou denken!quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan zeggen jouw collega's, daar gaat ie!
Dat hoop ik wel.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn eten zit nog achter mijn kiezen...
Ik had maar 2 uur en ik heb de meeting vannacht nog 'n keer gehadquote:Op donderdag 8 april 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er net een sessie van 3,5 uur opzitten.
Mijn eten zit nog achter mijn kiezen...
Kon je vannacht ook niet even nakleppen?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had maar 2 uur en ik heb de meeting vannacht nog 'n keer gehadNormaal klep je even na en nu kon dat niet
ja tegen mezelf, had ik wel steeds gelijkquote:Op donderdag 8 april 2021 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Kon je vannacht ook niet even nakleppen?
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
ja tegen mezelf, had ik wel steeds gelijk
Je hebt 'm nog een keer beleefd vannacht?quote:Op donderdag 8 april 2021 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had maar 2 uur en ik heb de meeting vannacht nog 'n keer gehadNormaal klep je even na en nu kon dat niet
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt 'm nog een keer beleefd vannacht?
Dat heb ik gelukkig niet, anders moet ik straks weer 3,5 uur aan de bak. Naast de andere Teams sessies vandaag...
Het is al later op de dag. Ik ben zelf ook niet heel de dag scherp geweest.quote:
Jij en goed slapenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is al later op de dag. Ik ben zelf ook niet heel de dag scherp geweest.
Hoop dat ik vannacht wat beter zal slapen.
Nou ja.... beter slapen dan.quote:
Welkom.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook even ingetuned tot de film begint
Truus doet het weer goed, dank voor de tipquote:Op donderdag 8 april 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook even ingetuned tot de film begint
Mooi zo. Nu voorzichtiger met de accu omgaan he?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Truus doet het weer goed, dank voor de tip
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi zo. Nu voorzichtiger met de accu omgaan he?
Had just me hem gesloopt?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi zo. Nu voorzichtiger met de accu omgaan he?
ja, ze lag altijd aan de opladerquote:
Dan mag het wel, volgens mij.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:13 schreef livelink het volgende:
Die van mij gaat zelf naar zijn/haar oplaadstation.
die van mij mag dat dus niet, ligt aan het soort accu heb ik me laten vertellen!quote:
Aan welke lader ligt ze dan?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
die van mij mag dat dus niet, ligt aan het soort accu heb ik me laten vertellen!
Dat zingen ze wel in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
En daar hebben we Middle of the Road weer, ik had ze al een tijdje gemist
Ik las het fout.quote:
Het is een raar woord zo, maar ik kan het dus be-amen...quote:Op donderdag 8 april 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las het fout.
Beam me up Scotty.
Daar zal Layla ook best blij mee zijn.quote:
Het valt me tegen dat ze niet 'Ik zie u graag' zingen.quote:
Dat is een beleefdheidsdingetje wat er van jongs af aan ingestampt is.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het valt me tegen dat ze niet 'Ik zie u graag' zingen.
Mijn Belgische gesprekspartner blijft mij 'u' noemen en ik volhard met het jij'en en jou'en, wat ik ook, tevergeefs dus, aan haar gevraagd heb...
Ja, inderdaad. Cultuurverschil.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn Belgische gesprekspartner blijft mij 'u' noemen en ik volhard met het jij'en en jou'en, wat ik ook, tevergeefs dus, aan haar gevraagd heb...
en zegt ze ook tegen jou "ik zie u graag"?quote:Op donderdag 8 april 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
en zegt ze ook tegen jou "ik zie u graag"?
Het is netjes, maar na een jaar wil ik geen 'u' meer zijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een beleefdheidsdingetje wat er van jongs af aan ingestampt is.
"ik hoor u graag"quote:Op donderdag 8 april 2021 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is netjes, maar na een jaar wil ik geen 'u' meer zijn.
Ze heeft bijna dezelfde leeftijd als ik. Maar haar zwoele accent maakt veel goed...
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
en zegt ze ook tegen jou "ik zie u graag"?
Praat toch wat gemakkelijker als je elkaar "ziet"quote:Op donderdag 8 april 2021 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Nee, ze wilde eerst haar camera ook niet aanzetten tijdens onze Team sessies.
Maar dat is voorbij, die schroom is ze voorbij...
Dat vind ik ook een beleefdheids dingetje. Als je een Teams meeting hebt, zet dan je camera aan.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Nee, ze wilde eerst haar camera ook niet aanzetten tijdens onze Team sessies.
Maar dat is voorbij, die schroom is ze voorbij...
Ja, maar er zijn best veel mensen die camera angst hebben...quote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Praat toch wat gemakkelijker als je elkaar "ziet"
Gewoon niet naar jezelf kijkenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn best veel mensen die camera angst hebben...
Sinds ze haar camera wel aan heeft gezet, verlopen de gesprekken ook veel makkelijker en losser.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beleefdheids dingetje. Als je een Teams meeting hebt, zet dan je camera aan.
beetje gezelliger toch op die manierquote:Op donderdag 8 april 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds ze haar camera wel aan heeft gezet, verlopen de gesprekken ook veel makkelijker en losser.
Ze vertelt nu ook meer over 'hun lockdown', concertbezoeken en zo...
Dat ligt er aan hoe groot de meeting is. In een gesprek met 4, 5 mensen zet ik wel mijn camera aan. Maar in een vergadering met meer dan 10 mensen zet ik hem alleen aan op het moment dat ik iets wil/ga zeggen.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beleefdheids dingetje. Als je een Teams meeting hebt, zet dan je camera aan.
Ja, het hoeft niet altijd zo zakelijk te zijn...quote:Op donderdag 8 april 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
beetje gezelliger toch op die manier
Daarom is het ook zo erg dat het fini is.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo erg dat het fini is.
Nou... brandend...... het is een beetje warm. Dat staat bij mij niet gelijk aan brandend.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
Shocking Blue heeft ook al brandend zand gezongen, zie ik nu.
Als het brandt, dan is het heet. En als het heet is, verbrand je je voeten.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou... brandend...... het is een beetje warm. Dat staat bij mij niet gelijk aan brandend.
Mooi gebaar.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag een filmpje gezien van onze doodzieke collega die graag nog eens een helikoptervlucht wilde maken.
Dat hebben we geregeld en hij heeft bijna 3 kwartier over 'zijn' Rotterdam gecirkeld.
Tranen in mijn ogen, hoe simpel kan je iemand blij maken...
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag een filmpje gezien van onze doodzieke collega die graag nog eens een helikoptervlucht wilde maken.
Dat hebben we geregeld en hij heeft bijna 3 kwartier over 'zijn' Rotterdam gecirkeld. Dat is dus vastgelegd...
Yep.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi gebaar.
Heeft dan toch nog iets moois meegemaakt.
Zo simpel zal het vast ook niet geweest zijn om het te regelen. Maar fijn zeg!quote:Op donderdag 8 april 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Dat hebben we geregeld en hij heeft bijna 3 kwartier over 'zijn' Rotterdam gecirkeld. Dat is dus vastgelegd...
Wel gaaf dan, hoe droevig ook.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Je mag momenteel zelfs geen pleziervluchten maken.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo simpel zal het vast ook niet geweest zijn om het te regelen. Maar fijn zeg!
Goed bezig.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag momenteel zelfs geen pleziervluchten maken.
Maar we hebben er een niet-commerciële vlucht van laten maken en dan mag het wel...
Koud in mijn huis zal je bedoelen. Ik word maar niet warm.quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Koud in mijn huis zal je bedoelen. Ik word maar niet warm.
Afgelopen nacht lag ik onder 3 dekens en kreeg het niet warmquote:Op donderdag 8 april 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Koud in mijn huis zal je bedoelen. Ik word maar niet warm.
Ik ga denk ik lekker in bad voordat ik naar bed ga. Ik moet ook al mijn zooi voor morgen nog bij elkaar zoeken. Ik ben niet meer gewend om de deur uit te gaan. Mijn ov-kaart, mijn toegangspas tot het werk, mijn laptop mag ik natuurlijk niet vergeten. De toegangscode van mijn werk ben ik alweer vergeten, dus die moet ik ook nog achterhalen voordat ik het alarm per ongeluk af laat gaan. En ik moet nakijken hoe laat ik de deur uit moet om om 08.30 op mijn werk te zijn. Ik voel me net alsof het mijn eerste werkdag bij een nieuwe baan is.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Lekker onder de wol straks dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |