Je bent niet goed in je hoofd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:29 schreef Za het volgende:
[..]
We zitten in een permanente covid situatie, daar kun je kwaad om worden, maar het is niet anders. Het is een interessante discussie imo.
De UK waar de helft gevaccineerd is, zo'n beetje iedereen van 70 en ouder, start deze week met 2 keer per week gratis thuistests voor iedereen. Dat is niet voor niets.
We moeten leren leven met deze permanente situatie, thread na thread over de vaccins is interessant, maar niet wanneer daarbij uit het oog wordt verloren dat daarmee het oude normaal niet weer terugkeert, tenminste niet in Nederland.
Ik vraag me af, hoe zit het met de aanvraag bij de ema van sputnik 5 vaccin? Of sinovac of bharat vaccin? Dit zijn werkende vaccins en worden in hele grote aantallen geproduceerd....quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:36 schreef Ronald het volgende:
Hoe zit het met de andere vaccins die rond april in grote getalen zouden komen, dus niet AstraZeneca. Waarom prikken we daar niet meer van? Het blijft eindeloos doormodderen.
Maar hoera, we mogen naar een proefevenement, fantastisch, wat een uitzicht!
Ze gaan er maar van uit dat iedereen zo'n maffe smartp0ne heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:11 schreef TLC het volgende:
Als je niet zo'n corona app hebt of zo krijg je dan een papiertje mee als je negatief bent ?
Heb je ook gelezen dat ze evenementen op deze manier willen gebruiken om bij hoge besmettingscijfers sneller sectoren (deels) open te kunnen gooien? Dat is dus a: nu en b: handig als het met vaccineren toch allemaal niet zo blijkt te gaan als verwacht (je zou het met gevoel voor ironie naïef kunnen noemen dat niet te verwachten).quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen.
Wat me opviel:
[..]
Mooie doelstelling wel!
En dan volgen deze subdoelen.
[..]
Behalve de ICT en app testen en de commerciële teststraten testen zijn dit geen van allen subdoelen die bijdragen aan het eerder openen van de maatschappij, en ook die ICT/app doelen vind ik twijfelachtige doelen.
Zeker ook omdat die app en ICT níet aligned zijn met de Europese en WHO initiatieven waar Nederland wel op hoogste niveau heeft aangegeven dat ze er aan gaan conformeren... En dus wiel opnieuw zelf uitvinden hier.
Ik zie echt de meerwaarde nergens in relatie tot een concreet doel.
En dan de tijdslijn. Eer dit geanalyseerd en omgezet zóu worden in concrete uitkomsten, is het vaccineren toch onderhand al zo ver dat maatregelen opgeheven kunnen worden en het allemaal gewoon niet meer nodig is wat nu bedacht wordt.
dit was begin maart het leverschemaquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:36 schreef Ronald het volgende:
Hoe zit het met de andere vaccins die rond april in grote getalen zouden komen, dus niet AstraZeneca. Waarom prikken we daar niet meer van? Het blijft eindeloos doormodderen.
Maar hoera, we mogen naar een proefevenement, fantastisch, wat een uitzicht!
Dan zou Pfizer nu in ieder geval een half miljoen per week moeten leveren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
dit was begin maart het leverschema [ afbeelding ]
Kon even niet zo snel een recentere vinden.
AZ kan je voor het gemak op 0 stellen, die leveren niet of te weinig.
In de tijd weggezet vind ik dat helemaal géén logische keuzequote:Op dinsdag 6 april 2021 20:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen dat ze evenementen op deze manier willen gebruiken om bij hoge besmettingscijfers sneller sectoren (deels) open te kunnen gooien? Dat is dus a: nu en b: handig als het met vaccineren toch allemaal niet zo blijkt te gaan als verwacht (je zou het met gevoel voor ironie naïef kunnen noemen dat niet te verwachten).
Dit is interessant om te volgen trouwensquote:
Ben jij een kindquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is interessant om te volgen trouwens
Zaterdag zou ik AZ krijgen, ben benieuwd of dat nog door gaat
Veel plezier komend jaar binnenshuis.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ze gaan er maar van uit dat iedereen zo'n maffe smartp0ne heeft.
Ik heb zo'n ding niet, ik hoef ook niet 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar te zijn.
Gelukkig hoef je geen negatieve test te hebben om te mogen wandelen buiten, o wacht...quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Veel plezier komend jaar binnenshuis.
Of jij het logisch vindt, of dat het op een ander moment had gemoeten, is allemaal irrelevant voor je stelling dat er geen doelen zijn. Want die zijn er dus gewoon waarbij ze rekening houden met alle scenario's. Hoe was het ook alweer, anticiperen op onverwachte situaties?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
In de tijd weggezet vind ik dat helemaal géén logische keuze
Het zou handig zijn geweest als we dit afgelopen september in productie hadden gehad.
Niet om nu met de vaccinaties op komst nog te moeten gaan pilotten en vervolgens analyseren, bedenken, tweaken en dan uitrollen
Te laat, kap er gewoon mee. Weggegooid geld dit.
Je punt B snap ik niet, er is nul aanleiding met alle voorbeelden die er zijn vanuit bijvoorbeeld Israël en het VK dat vaccineren geen soelaas biedt.
Bedrijf bepaalt niets.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja.. ik snap je punt maar wat gaan we er tegen doen? Als het bedrijf bepaalt dat het moet heb je je er maar aan te houden.
Komt nog wel, als het systeem opgezet is door Hugo ergens in 2035.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je geen negatieve test te hebben om te mogen wandelen buiten, o wacht...
Sws een club nodig hebben om te fucking wandelenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je geen negatieve test te hebben om te mogen wandelen buiten, o wacht...
Huisartsen prikken nog door met AZ. Mijn vader is over 2 weken aan de beurt en krijgt ook die.quote:
Dat lijkt me wel, deels dan in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:48 schreef _serial_ het volgende:
Maar wellicht is de verschoven doelpaal in UK ook het gevolg van AZ.
Maar ik kan verder nog niets vinden.
Heb je ook niet nodig, maar wat is het verschil tussen een georganiseerde wandeltocht en een volle boulevard van Scheveningen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sws een club nodig hebben om te fucking wandelen.
Geen idee, ik vind het ook idioot.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:50 schreef spoilert het volgende:
[..]
Heb je ook niet nodig, maar wat is het verschil tussen een georganiseerde wandeltocht en een volle boulevard van Scheveningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |