abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198887673
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waarom als de vaccins in de vriezer liggen

Ik laat me vanavond nog inenten met astrazenica als het zou kunnen
Ik ook, maar voor de test evenementen wordt nergens gesproken over toegang met een vaccinatie, dus als nog een negatieve test nodig
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:21:59 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198887682
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:03 schreef VacaLoca het volgende:
18 april mogen dus 5000 Ajax fans in de Arena, en 3000 Vitesse fans in het Gelredome op een scherm naar de bekerfinale in een lege Kuip gaan kijken :')
:')
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:22:25 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198887694
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja hoor, maar je bent het er niet mee eens. Dat is echt wat anders.
Nee hoor, jij vindt van wel, ik vind van niet.

Ik kan het niet rijmen met concrete uitkomsten die daadwerkelijk nuttig zijn om de maatschappij sneller te openen.

Of je moet het vaccineren nog meer vertragen dat het dusdanig veel vertraging gaat opleveren dat dit dan ineens wél de game changer gaat zijn maar dat zou helemaal een idiote situatie zijn.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198887722
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:12 schreef _serial_ het volgende:

[..]

100x dit

Het is niet meer dan een rookgordijn om de incompetentie van het trage vaccineren te maskeren.
Vooral dit ja. De reden waarom men, dik een jaar in de pandemie, nog altijd niet verder komt dan lockdown op lockdown, avondklokken, gesloten grenzen, verplichte testen enz. is omdat er een gigantische clusterfuck van de vaccinatieinkoop en -strategie is gemaakt.

Het cadeau doen van Pfizer aan bijv. Bulgarije, terwijl in buurland Servië de magazijnen uitpuilen met vaccindoses, moet ook in dat licht gezien worden. Dat is niets meer dan een politiek rookgordijn om een geslaagde EU-vaccinatiecampagne te veinzen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198887733
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik kan het niet rijmen met concrete uitkomsten die daadwerkelijk nuttig zijn om de maatschappij sneller te openen.

Of je moet het vaccineren nog meer vertragen dat het dusdanig veel vertraging gaat opleveren dat dit dan ineens wél de game changer gaat zijn maar dat zou helemaal een idiote situatie zijn.
Het vaccineren is overigens volgens de huidige "snelheid" alweer stilletjes bijna 2 maanden opgeschoven.
Waar ik eerder vanaf begin mei een uitnodiging kon verwachten is dit nu medio juni geworden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:24:29 #181
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198887737
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het gaat om experimenten hč? Wat is daar op tegen?

Als je het breed gaat uitrollen komen er inderdaad wel een aantal vragen op tafel.
Ik heb een andere vraag: waarom is het geschatte aantal prikken deze week tussen maandag en dinsdag ineens met ruim 120K omlaag bijgesteld?
pi_198887743
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee, er zijn gewoon duidelijke doelen. Staan hier beschreven en in de toelichting op de tijdelijke testbewijzen wet nog meer. Daar kun je het mee eens of oneens zijn, het is gewoon duidelijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:24:57 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198887750
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:21 schreef spoilert het volgende:

[..]

Ik ook, maar voor de test evenementen wordt nergens gesproken over toegang met een vaccinatie, dus als nog een negatieve test nodig
Komt omdat die registratie en koppeling met een app er (nog) niet is O+
pi_198887753
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik heb een andere vraag: waarom is het geschatte aantal prikken deze week tussen maandag en dinsdag ineens met ruim 120K omlaag bijgesteld?
Ze waren pasen vergeten gok ik zo.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198887769
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Omdat wij Hugo de Jonge hebben.
zie email 27 oktober
pi_198887781
twitter
pi_198887788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:18 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En je weet al bijna waar het naar toegaat natuurlijk.
Een slechtere zomer als vorig jaar mogelijk was.
Wat een kutzomer gaat dit worden dan ja. Dan kun je ervoor kiezen om 3x per week naar de teststraat te rijden om waar dan ook naartoe te kunnen, in de hoop dat je er terecht kunt. Of, je kunt ervoor kiezen thuis te blijven zitten.

En dan krijg je: "Ja maar je hebt er zelf voor gekozen om thuis te blijven, je had ook mee kunnen gaan"

Vaccineer iedereen die er goed ziek van kan worden en laat ons verder met rust, debiele gedoe.
pi_198887789
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Kut Hugo de Jonge :r.
In Southern Sun
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:26:34 #189
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198887794
Er liggen nog 800.000 vaccins in de vriezer.....
quote:
De communicatie vanuit het EMA rondom de mogelijke bijwerkingen van AstraZeneca wordt er bovendien ook niet duidelijker op. Waar de organisatie afgelopen week nog nadrukkelijk stelde dat leeftijd geen risicofactor is bij de combinatie van ernstige trombose en een verlaagd aantal bloedplaatjes die na vaccinatie zou kunnen ontstaan, meldde Marco Cavaleri, hoofd vaccinatiestrategie van het EMA, dinsdag aan Italiaanse media iets anders. Volgens hem komt de zeldzame combinatie van klachten ’onder jonge gevaccineerden vaker voor dan we zouden verwachten’.

En waar de organisatie tot dusverre stelde dat er geen aanwijzing is voor een verband tussen het vaccin en ernstige trombose, is dat uitgangspunt volgens hem nu gewijzigd. Al is het volgens Cavaleri nog niet duidelijk of het aan het vaccin van AstraZeneca zelf ligt, of aan het soort vaccin (vectorvaccin, eenzelfde soort als dat van Janssen). Tegelijkertijd voegde hij er direct aan toe dat de voordelen van het vaccin nog altijd groter zijn dan de risico’s
de LImburger
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:26:36 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198887796
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Wordt ergens ook nog een proportionaliteitstoetsing gedaan ofzo?
Heb je die bij ook maar één van de corona maatregels gezien dan?

Hoeveel minder bezette IC-bedden zou het verbod op alcoholverkoop na 20u al opgeleverd hebben?
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:27:11 #191
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198887808
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:26 schreef deedeetee het volgende:
Er liggen nog 800.000 vaccins in de vriezer.....
[..]

Bron aub
pi_198887821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kut Hugo de Jonge :r.
Daar kan Hugo toch niks aan doen :') :|W
pi_198887825
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heb je die bij ook maar één van de corona maatregels gezien dan?

Hoeveel minder bezette IC-bedden zou het verbod op alcoholverkoop na 20u al opgeleverd hebben?
Zoveel dat ik nu standaard 2 kratjes bier en 2 sixpacks op voorraad heb.
pi_198887829
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:27 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Daar kan Hugo toch niks aan doen :') :|W
No shit :').
In Southern Sun
pi_198887850
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

No shit :').
Waarom zeg je dat dan :{w
pi_198887935
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het vaccineren is overigens volgens de huidige "snelheid" alweer stilletjes bijna 2 maanden opgeschoven.
Waar ik eerder vanaf begin mei een uitnodiging kon verwachten is dit nu medio juni geworden.
Ergens in de periode tussen begin juni en einde augustus zou ik m'n eerste prik mogen verwachten. (in Duitsland) Daarvoor moeten dan wel iedere week 3,7 miljoen mensen gevaccineerd worden en mag de vaccinatiebereidheid niet hoger dan 66% worden. Momenteel haalt men nog niet eens de helft van die 3,6 miljoen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:34:51 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198887944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee, er zijn gewoon duidelijke doelen. Staan hier beschreven en in de toelichting op de tijdelijke testbewijzen wet nog meer. Daar kun je het mee eens of oneens zijn, het is gewoon duidelijk.
Ja dat heb ik gelezen.
Wat me opviel:

quote:
Bezoekers van evenementen en attracties laten bij de ingang een bewijs zien van een negatieve coronatest. Zo kunnen coronatests helpen om de samenleving en de economie weer te openen.
Mooie doelstelling wel!

En dan volgen deze subdoelen.

quote:
Doel pilots testen voor toegang
Het doel van de pilots is om sectoren eerder te openen dan zonder testen mogelijk is. De overheid onderzoekt samen met de cultuur-, sport- en recreatiesector:

of bezoekers vertrouwen hebben dat het veilig genoeg is en dus daadwerkelijk het evenement of de activiteit willen bezoeken;

wat de ervaring is voor bezoekers om vooraf een test te doen om toegang te krijgen;

wat de ervaring is voor organisaties om te controleren op een geldig negatief testbewijs aan de poort;

of de ondersteunende ICT en apps goed werken; en

of de speciaal hiervoor gebouwde teststraten goed functioneren.

De pilots richten zich niet op het veiliger maken van de sectoren. Daarover hebben de sectoren al afspraken gemaakt in zogenaamde corona-protocollen voor een veilig omgang op de werkvloer.
Behalve de ICT en app testen en de commerciële teststraten testen zijn dit geen van allen subdoelen die bijdragen aan het eerder openen van de maatschappij, en ook die ICT/app doelen vind ik twijfelachtige doelen.
Zeker ook omdat die app en ICT níet aligned zijn met de Europese en WHO initiatieven waar Nederland wel op hoogste niveau heeft aangegeven dat ze er aan gaan conformeren... En dus wiel opnieuw zelf uitvinden hier.

Ik zie echt de meerwaarde nergens in relatie tot een concreet doel.

En dan de tijdslijn. Eer dit geanalyseerd en omgezet zóu worden in concrete uitkomsten, is het vaccineren toch onderhand al zo ver dat maatregelen opgeheven kunnen worden en het allemaal gewoon niet meer nodig is wat nu bedacht wordt.
pi_198887968
Hoe zit het met de andere vaccins die rond april in grote getalen zouden komen, dus niet AstraZeneca. Waarom prikken we daar niet meer van? Het blijft eindeloos doormodderen.

Maar hoera, we mogen naar een proefevenement, fantastisch, wat een uitzicht!
٩๏̯͡๏)۶
pi_198887973
quote:
"We willen de toegangstesten goed uitproberen voor we er echt mee aan de slag gaan in mei", vertelt minister De Jonge van Volksgezondheid. "Dan gaat het in het echt van start. In april zijn het nog pilots."
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:36:37 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198887976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ergens in de periode tussen begin juni en einde augustus zou ik m'n eerste prik mogen verwachten. (in Duitsland) Daarvoor moeten dan wel iedere week 3,7 miljoen mensen gevaccineerd worden en mag de vaccinatiebereidheid niet hoger dan 66% worden. Momenteel haalt men nog niet eens de helft van die 3,6 miljoen...
Weet je nog hoe blij Von der Leyen in december zat te kakelen over de Europese vaccinatiecampagne?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')