Misschien moet deze meneer niet voor anderen willen denken.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, eredivisieclubs wisten blijkbaar van niets.
[ twitter ]
Wtf, wat is dit dan weer voor amateurisme?quote:
Nou die tweede is wel een beetje dom. Die verwachtte blijkbaar dat ze het zonder testen konden doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Wtf, wat is dit dan weer voor amateurisme?
Vind ik niet perse gek voor een wandeltocht. Buiten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou die tweede is wel een beetje dom. Die verwachtte blijkbaar dat ze het zonder testen konden doen.
Testen om te mogen wandelen buitenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou die tweede is wel een beetje dom. Die verwachtte blijkbaar dat ze het zonder testen konden doen.
Dat vind ik dan weer vrij naïef.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind ik niet perse gek voor een wandeltocht. Buiten.
Waarom testen voor een wandeltocht? Er zijn elk weekend met mooi weer ongeorganiseerde wandeltochten in de natuurgebieden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook leuk dat je eerst een ticket moet scoren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef leolinedance het volgende:
Moet toch wel héél erg graag ergens naartoe willen voordat ik aan dat testcircus mee ga werken
Ik weet niet hoe het voorgespiegeld is. Ik weet wel dat ik in de zomer op het sportveld heb gestaan. Zonder testen of wat dan ook. Dus dat je dat als veronderstelling hebt vind ik niet perse raar.quote:
https://www.rijksoverheid(...)lot-toegangsbewijzenquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:01 schreef capricia het volgende:
Waar kan ik de lijst vinden van wat open gaat?
En doorverkopen is ook lastig als je 2 weken van te voren een afspraak moet maken voor een test...quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ook leuk dat je eerst een ticket moet scoren.
Jammer voor je wanneer de test positief uitvalt
Dit jaquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Testen om te mogen wandelen buiten
Ja ik ook maar nogmaals: toen waren er 40-100 positieve gevallen in heel het land.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het voorgespiegeld is. Ik weet wel dat ik in de zomer op het sportveld heb gestaan. Zonder testen of wat dan ook. Dus dat je dat als veronderstelling hebt vind ik niet perse raar.
Nee? Serieus?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:03 schreef VacaLoca het volgende:
18 april mogen dus 5000 Ajax fans in de Arena, en 3000 Vitesse fans in het Gelredome op een scherm naar de bekerfinale in een lege Kuip gaan kijken
Dat weet ik. Maar dat daar een bepaalde verwachting uit voort komt vind ik niet perse raar of naïef.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ik ook maar nogmaals: toen waren er 40-100 positieve gevallen in heel het land.
Zo voor zo’n experiment heb ik er niet zo veel moeite mee. Als je het grootschalig gaat uitrollen moet je er wel voor waken dat het geen avondklok wordt, voor twee weken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Wordt ergens ook nog een proportionaliteitstoetsing gedaan ofzo? Of groeit dat ook mee met de covidmaatschappij?
Zo'n enorm kleine kans op corona rechtvaardigt echt totaal al die tests niet
Edgar heeft dit ook vol trots aan zijn vrouw verteld, terwijl hij een kuiltje in zijn hutspot maakte.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:03 schreef VacaLoca het volgende:
18 april mogen dus 5000 Ajax fans in de Arena, en 3000 Vitesse fans in het Gelredome op een scherm naar de bekerfinale in een lege Kuip gaan kijken
Als de minister iets verwacht en het komt niet uit is het naïef. Doet een ander het, is dat niet perse raar of naïef.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat daar een bepaalde verwachting uit voort komt vind ik niet perse raar of naïef.
Dat ligt aan de communicatie.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als de minister iets verwacht en het komt niet uit is het naïef. Doet een ander het, is dat niet perse raar of naïef.
Je geeft je op voor een testevent. Dan kun je misschien wel een beetje verwachten dat je met geteste wandelaars moet gaan werken.
Het gaat om experimenten hè? Wat is daar op tegen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
Een test laten doen om te mogen wandelen![]()
![]()
Heeft de springen-op-plek-herrie-maken-met-een-ratel-ambtenaar dit verzonnen?
Niks mis met een kuiltje jus in de hutspotquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Edgar heeft dit ook vol trots aan zijn vrouw verteld, terwijl hij een kuiltje in zijn hutspot maakte.
Ik snap werkelijk het doel nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo voor zo’n experiment heb ik er niet zo veel moeite mee. Als je het grootschalig gaat uitrollen moet je er wel voor waken dat het geen avondklok wordt, voor twee weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |