Begeleid wonen traject en uitkeringen denk ikquote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort situaties altijd af, heel lief dat je bij mama mag wonen en die alles voor je regelt. Maar als mama er niet meer is, wat dan?
+1quote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort situaties altijd af, heel lief dat je bij mama mag wonen en die alles voor je regelt. Maar als mama er niet meer is, wat dan?
Weggerukt uit je vertrouwde omgeving en in rouw om je (dan overleden) moederquote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Begeleid wonen traject en uitkeringen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Had ze de afgelopen 30 jaar maar moeten aflossen en haar spul fatsoenlijk onderhouden.quote:Op maandag 18 april 2022 21:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een sneue huisjes, dan zou ik nog liever in die bouwval wonen.
Zit je tenminste nog lekker ruim en vrij + fatsoenlijke lap grond.
Ook waar. En haar lichaam, gezond eten is deze mensen ook vreemd zo te zien.quote:Op maandag 18 april 2022 21:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Had ze de afgelopen 30 jaar maar moeten aflossen en haar spul fatsoenlijk onderhouden.
[ afbeelding ]
Sow! Baasquote:Op maandag 18 april 2022 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lol, ze kijken naar een woning in de straat waar mijn ouders wonen
Dus jouw vriendin kent deze mensen waarschijnlijk irlquote:Op maandag 18 april 2022 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ze gaat wonen om de hoek bij een vriendin
Ze is geen FOK!ker dus zou zomaar van haar zolderkamer af hebben kunnen komen jaquote:Op maandag 18 april 2022 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin kent deze mensen waarschijnlijk irl😬
0 bewijs voor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 00:12 schreef golfer het volgende:
Die broer die haar nog 25.000 euro moet terug betalen is buiten beeld gebleven en die hebben ze niet gesommeerd dat te doen?
2 mei is er nog een uitzending.quote:Op maandag 25 april 2022 18:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn maximaal 7 afleveringen die seizoen?
Ik zie geen nieuwe verschijnen op videoland
hm, dan zou die aflevering nu op videoland moeten staanquote:
Hoe heeft hij het dan kunnen kopen?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die man heeft waarschijnlijk altijd geweten dat het een bedrijfspand was.
Volgens Alex voor iets meer dan 220k.quote:
heb dit seizoen niet gevolgd, maar deze ga ik vanavond ff kiekequote:Op maandag 9 mei 2022 12:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond de allerlaatste met een terugblik:
Veertien seizoenen lang schoten Martijn Krabbé en het team van Uitstel van Executie huizenbezitters te hulp. Bij de start in 2008 verkeerde Nederland in een financiële crisis die de woningmarkt volledig had ontwricht. Veel woningen stonden, in figuurlijke zin, onder water en waren amper te verkopen. Dankzij Martijn, makelaar Alex van Keulen, budgetcoach Eef van Opdorp en bouwkundige Duncan Abrahams kreeg menig gezin weer perspectief op een betere toekomst.
In de jaren die volgden sloeg de situatie volledig om en groeide de vraag naar koophuizen explosief. Hierdoor kwamen Krabbé en de makers tot de conclusie dat het programma, ondanks de stabiel hoge kijkcijfers, niet meer van deze tijd was. In deze slotaflevering blikt Krabbé terug op memorabele momenten.
Dat lullen voor spullen was een voorzichtig gesponsord item in de show.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:50 schreef Zwolsboy het volgende:
Of een nieuwprogramma, mijn huur is te duur verlaag de huur.
Je ziet in dit soort uitzendingen dat hypotheken verlaagd kunnen worden, restschulden kwijt gescholden etc.
Maar zelden helpen ze een huurder met een veels te hoge huurprijs.
Ook vreemd dat ze woningen opknappen en dan het meeste luxe erin bouwen, wat is er mis met een eenvoudige keuken? Wat is er mis met een oudere vloer? Wat is er mis met een simpelere badkamer? Lijkt wel een verborgen reclame voor divese bedrijven.
Goh. Toch knap dat je na 14 seizoenen de opzet van het programma nu al door hebt.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:50 schreef Zwolsboy het volgende:
Lijkt wel een verborgen reclame voor diverse bedrijven.
Hebben de oude afleveringen nooit gezienquote:Op maandag 9 mei 2022 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh. Toch knap dat je na 14 seizoenen de opzet van het programma nu al door hebt.
Ken ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Bij sbs paleis voor prikkie doen ze het heel anders, veel socialer en minder luxe.
Sinds wanneer is de reclame verborgen in dit programma?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:50 schreef Zwolsboy het volgende:
Je ziet in dit soort uitzendingen dat hypotheken verlaagd kunnen worden, restschulden kwijt gescholden etc.
Ook vreemd dat ze woningen opknappen en dan het meeste luxe erin bouwen, wat is er mis met een eenvoudige keuken? Wat is er mis met een oudere vloer? Wat is er mis met een simpelere badkamer? Lijkt wel een verborgen reclame voor divese bedrijven.
Je meeste hebben het door na 15 minuten kijkenquote:Op maandag 9 mei 2022 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh. Toch knap dat je na 14 seizoenen de opzet van het programma nu al door hebt.
Weinig verborgen aan. Met termen als "lullen voor spullen" en "vrienden van de show" is toch wel duidelijk dat die bedrijven in beeld komen, in ruil voor gratis spullen en diensten?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:50 schreef Zwolsboy het volgende:
Inderdaad lopen er veel zaken door elkaar.quote:Op maandag 11 november 2024 21:30 schreef franklop het volgende:
Wel beetje een rommeltje de aflevering zo
Heb het idee dat de aanvraag voor hulp van de volkszanger er al lag en dat ze daarom een aflevering in Oosterhout hebben gemaaktquote:Op maandag 18 november 2024 13:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Martijn Krabbé en zijn team schieten in Uitstel van Executie: Met Raad en Daad te hulp in Oosterhout. Terwijl aannemer Duncan een veteraan helpt met de verbouwing van zijn huis, probeert budgetcoach Eef een ruzie tussen een bewoner en de woningcorporatie te sussen.
Als hij goed kon zingen had hij die 150k zo bij elkaar gesnabbeldquote:
Geen Goggomobiel, maar (BMW) Isettaquote:Op maandag 18 november 2024 22:48 schreef golfer het volgende:
Blijf die soort overdekte scooters erg leuk.
Soort Goggomobiel 3- wieler van vroeger.
(zoek maar op)
Ja, daar lijken ze ook wel op.quote:
Ik vind het sowieso al raar dat dit allemaal toegestaan is. Een voordeur aanbrengen die het aangezicht van de woning verandert.quote:Op maandag 25 november 2024 21:28 schreef franklop het volgende:
Wedden dat de huisbaas van de studenten nu wel opeens bereikbaar is en de huur fors gaat verhogen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |