Hoe heeft hij het dan kunnen kopen?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die man heeft waarschijnlijk altijd geweten dat het een bedrijfspand was.
Volgens Alex voor iets meer dan 220k.quote:
heb dit seizoen niet gevolgd, maar deze ga ik vanavond ff kiekequote:Op maandag 9 mei 2022 12:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond de allerlaatste met een terugblik:
Veertien seizoenen lang schoten Martijn Krabbé en het team van Uitstel van Executie huizenbezitters te hulp. Bij de start in 2008 verkeerde Nederland in een financiële crisis die de woningmarkt volledig had ontwricht. Veel woningen stonden, in figuurlijke zin, onder water en waren amper te verkopen. Dankzij Martijn, makelaar Alex van Keulen, budgetcoach Eef van Opdorp en bouwkundige Duncan Abrahams kreeg menig gezin weer perspectief op een betere toekomst.
In de jaren die volgden sloeg de situatie volledig om en groeide de vraag naar koophuizen explosief. Hierdoor kwamen Krabbé en de makers tot de conclusie dat het programma, ondanks de stabiel hoge kijkcijfers, niet meer van deze tijd was. In deze slotaflevering blikt Krabbé terug op memorabele momenten.
Dat lullen voor spullen was een voorzichtig gesponsord item in de show.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:50 schreef Zwolsboy het volgende:
Of een nieuwprogramma, mijn huur is te duur verlaag de huur.
Je ziet in dit soort uitzendingen dat hypotheken verlaagd kunnen worden, restschulden kwijt gescholden etc.
Maar zelden helpen ze een huurder met een veels te hoge huurprijs.
Ook vreemd dat ze woningen opknappen en dan het meeste luxe erin bouwen, wat is er mis met een eenvoudige keuken? Wat is er mis met een oudere vloer? Wat is er mis met een simpelere badkamer? Lijkt wel een verborgen reclame voor divese bedrijven.
Goh. Toch knap dat je na 14 seizoenen de opzet van het programma nu al door hebt.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:50 schreef Zwolsboy het volgende:
Lijkt wel een verborgen reclame voor diverse bedrijven.
Hebben de oude afleveringen nooit gezienquote:Op maandag 9 mei 2022 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh. Toch knap dat je na 14 seizoenen de opzet van het programma nu al door hebt.
Ken ik niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Bij sbs paleis voor prikkie doen ze het heel anders, veel socialer en minder luxe.
Sinds wanneer is de reclame verborgen in dit programma?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:50 schreef Zwolsboy het volgende:
Of een nieuwprogramma, mijn huur is te duur verlaag de huur.
Je ziet in dit soort uitzendingen dat hypotheken verlaagd kunnen worden, restschulden kwijt gescholden etc.
Maar zelden helpen ze een huurder met een veels te hoge huurprijs.
Ook vreemd dat ze woningen opknappen en dan het meeste luxe erin bouwen, wat is er mis met een eenvoudige keuken? Wat is er mis met een oudere vloer? Wat is er mis met een simpelere badkamer? Lijkt wel een verborgen reclame voor divese bedrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |