Kan ook lekker zijn.quote:
Kan ook lekker zijn.quote:
Oeh, ik zie Kate nu pasquote:
Veruit de meeste kroegen zijn van Heineken of Grolsch, die zijn er nog wel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het, oprecht. Maar je zal toch geld moeten hebben om een nieuwe kroeg te openen en als de markt kapot is moet ik het nog zien. Natuurlijk blijft de vraag, maar wie heeft er nog kapitaal, de eenzame ondernemer of Starbucks?
Zoeet!quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou het meestal bij bier, anders tikt het zo enorm aan meteen. Maar een goeie cocktail, voor mij niet per se fruitig maar een whiskey sour, old fashioned etc, gaat er prima in.
Gelukkig heb ik een soort prive barkeep in het weekend.
Er zal idd altijd wel een markt zijn en aanbod. Maar ik zou het toch enorm zonde vinden als de oude, gammele, bruine kroegjes worden vervangen door hippe tentjes die met elke trend meewaaien.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Veruit de meeste kroegen zijn van Heineken of Grolsch, die zijn er nog wel.
En als je het echt zelf wil doen, en je hebt een goed businessplan, zijn er echt wel banken die je een lening willen verschaffen.
Je bent mijn held voor vandaagquote:
MissMSX eindelijk van de ketting af?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan het gebruiken nu je weet dat je nog maar kort te leven hebt
Mwah, ook een hoop die vooral contracten hebben met toch? Hier in de regio althans, geloof ook zo dat daar grote verschillen in zitten per stad.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Veruit de meeste kroegen zijn van Heineken of Grolsch, die zijn er nog wel.
En als je het echt zelf wil doen, en je hebt een goed businessplan, zijn er echt wel banken die je een lening willen verschaffen.
Die neemt hij natuurlijk gewoon mee.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MissMSX eindelijk van de ketting af?
Suicide pact, soooo romanticquote:
Speaking of..... wanneer heeft ze voor het laatst gepost?quote:
Ja dat dus ... gevaarlijk die roodharigen!quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Speaking of..... wanneer heeft ze voor het laatst gepost?
Toch hou ik er van, ginger girlsquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat dus ... gevaarlijk die roodharigen!
quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar heb je wel eens een knappe roodharige man gezien? Ik niet.
Ze zijn er vast, maar het is net als een belgisch accent, super cute bij een vrouw, lachwekkend bij een manquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kleffe hapquote:
Dit doet pijn hoorquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kille harde man ben je tochquote:
Dood van binnenquote:
Dood impliceert dat het ooit geleefd heeftquote:
Ik ga er pas weer aan als ik grijs word denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou m'n haar ook best wel weer willen verven
Een ziel is overratedquote:
Dood van binnenquote:
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dood impliceert dat het ooit geleefd heeft.
Krijg je als je probeert te posten vanuit de hel.quote:
Jij bent ook welkom. We hebben cake.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Krijg je als je probeert te posten vanuit de hel.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou m'n haar ook best wel weer willen verven
Ik ben niet grijs, want ik haal alles weg!quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga er pas weer aan als ik grijs word denk ik
Vervang a door o, stop de tijd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom. We hebben cake.
Kaal is met net een stapje te ver.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:25 schreef babylon het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet grijs, want ik haal alles weg!
* babylon kijkt naar wasbeer-baard... kut
Zeker op jouw leeftijdquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Qua haar heb ik het iig wel getroffen, nog geen spoor grijs en het is nog een volle bos.
Toch nog iets mee.
Zo dan.quote:
We zijn antiek.quote:
Hier ook. Nu extra lang met Coronakrullen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Qua haar heb ik het iig wel getroffen, nog geen spoor grijs en het is nog een volle bos.
Toch nog iets mee.
Ang3l-coupe?quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier ook. Nu extra lang met Coronakrullen.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hippie gespot.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1,99 in de bargain bin is ook geldquote:
Als dat geen rentenieren gaat wordenquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1,99 in de bargain bin is ook geld.
Investeren in DOGE, is een fortuin over 5 jaarquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat geen rentenieren gaat worden
In watte?quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Investeren in DOGE, is een fortuin over 5 jaar.
Crypto, zo oud ben je toch echt niet hoorquote:
Zover ben ik nog niet. Al wel hard op weg.quote:
Hey babyquote:
Zeker. Ik ben een hoop, maar niet werkschuw.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die werkt het liefste hard. Toch?
Ik heb diequote:Op dinsdag 6 april 2021 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Investeren in DOGE, is een fortuin over 5 jaar.
Ik ook, niet heel veel maar inmiddels zo'n 65% rendement, niet verkeerdquote:
Kost wel 25 euro aan stroom natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, niet heel veel maar inmiddels zo'n 65% rendement, niet verkeerd.
En ik mine nog een beetje bitcoin, het is niet veel maar 20 euro pw gratis geld is toch geld.
Na aftrek stroomkosten uiteraardquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kost wel 25 euro aan stroom natuurlijk
quote:
Het is ook meer omdat mijn PC toch al 24/7 aanstaat en dit maar een paar watt extra trekt, als ik mijn PC er extra voor aan zou laten zou ik het niet doenquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoor mijn collega's er niet meer echt over. Die zijn volgens mij aan het daytraden geslagen.
Je kunt tegenwoordig meer verdienen met die NVIDIA-kaarten als je ze kunt krijgen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook meer omdat mijn PC toch al 24/7 aanstaat en dit maar een paar watt extra trekt, als ik mijn PC er extra voor aan zou laten zou ik het niet doen.
Ik zou nog wel een kleine mining rig kunnen bouwen van wat ik heb liggen, maar dat gaat dan niet lonen omdat die extra zou zijn.
Alles wat met computers te maken heeft is schaars op het moment, CPU's GPU's, AMD of Nvidia, er is niets te krijgen of voor enorme woekerprijzen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig meer verdienen met die NVIDIA-kaarten als je ze kunt krijgen.
Oh kut ja, die lamme meme die nu Crypto isquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Crypto, zo oud ben je toch echt niet hoor.
Elon Musk staat er achter, dat helptquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh kut ja, die lamme meme die nu Crypto is
Bitcoin minen in Nederland is niet rendabel als je er geen speciale hardware voor hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, niet heel veel maar inmiddels zo'n 65% rendement, niet verkeerd.
En ik mine nog een beetje bitcoin, het is niet veel maar 20 euro pw gratis geld is toch geld.
Het is niet rendabel als je er extra machines voor gaat inzetten nee, als je een PC hebt die toch al 24/7 aanstaat en nu een klein beetje meer stroom verbruikt dan normaal wel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Bitcoin minen in Nederland is niet rendabel als je er geen speciale hardware voor hebt.
Ik denk dat we er niet uit gaan komenquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of we eruit komen in de onderhandeling.
Het is ook best lastig, ik ben ook zeker geen expert. Ik doe het meer om te weten waar ik het over heb dan dat ik er echt geld mee denk te gaan verdienen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet me echt eens gaan verdiepen in Crypto. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer
Helaas voor ons.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat we er niet uit gaan komen.
Maar ben jij er al lang mee bezig dan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook best lastig, ik ben ook zeker geen expert. Ik doe het meer om te weten waar ik het over heb dan dat ik er echt geld mee denk te gaan verdienen.
En wat er ook gebeurt, ik heb iig een aantal coins, al dan niet met echt veel waarde.
Ook pas een jaartje actief, daarvoor was het meer inlezen. Ik heb niet het liggende geld om echt hele grote investeringen te maken, daarvoor geef ik te veel uitquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ben jij er al lang mee bezig dan?
Ah, zoquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook pas een jaartje actief, daarvoor was het meer inlezen. Ik heb niet het liggende geld om echt hele grote investeringen te maken, daarvoor geef ik te veel uit.
Het gaat me erom dat ik weet hoe het werkt. Ik heb een paar coins in verschillende wallets, allemaal niets wilds.
Dat minen doe ik ook alleen maar om eens te kijken hoe en wat, niet om er daadwerkelijk geld mee te verdienen en te rentenieren.
Alleen Musk volgen op twit twat is genoegquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
🚀
Iets teveel op WallStreetBets meegelezen de laatste tijd
Dat is het dus ook, daarom ben ik maar gewoon ergens begonnenquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, zo
Ik zie het ook niet als een primaire bron van inkomsten. Maar het lijkt me wel leuk om eens te proberen. Ik verdwaal alleen in de bergen - al dan niet betrouwbare - informatie
Koop een van de bekendere coins; ga iedere dag kijken wat je coin meer/minder waard geworden is. Niet vergeten uit te cashen ooit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, zo
Ik zie het ook niet als een primaire bron van inkomsten. Maar het lijkt me wel leuk om eens te proberen. Ik verdwaal alleen in de bergen - al dan niet betrouwbare - informatie
Als je heel sec kijkt is iedereen die "nu" (incl ikzelf) instapt te laat om echt de enorme winsten mee te maken. Maar dat wil niet zeggen dat je er geen geld mee kan verdienen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:34 schreef Barbusse het volgende:
Thanks voor de tip
En ik zal zeker klein beginnen, want plebejer
Een 65% yield is toch best wel enorm te noemen, Los van het werkelijke bedragquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je heel sec kijkt is iedereen die "nu" (incl ikzelf) instapt te laat om echt de enorme winsten mee te maken. Maar dat wil niet zeggen dat je er geen geld mee kan verdienen.
Ik heb dus 65% rendement op DOGE, alleen is het alsnog geen enorm bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |