Meest opmerkelijke is nog wel dat ondanks dat dit de derde keer in 4 weken is dat deze testexercitie plaats vindt... er geen additionele besmettingen zijn gevonden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:01 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
Ik kan gewoon zijn antwoord lezen, daar hij mij quote omdat ik de vraag aan hem stel maar thanks.
omg
Maar we sluiten niks uit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De kans is groter dat ik dood ga aan corona dan aan AZ. En de kans dat ik aan corona dood ga is al verdomd klein.
Dit komt dan voort uit 1 positief kind op school? En dan gaat de hele school door de teststraat of hoe werkt het?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Meest opmerkelijke is nog wel dat ondanks dat dit de derde keer in 4 weken is dat deze testexercitie plaats vindt... er geen additionele besmettingen zijn gevonden.
zijn iig erg goede spreaders zonder maatregelenquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is onwaar. Het is niet handig om misinformatie te verspreiden.
We kunnen ook speciale scholen oprichten voor de kinderen die niet getest willen worden.quote:
Aangrenzende klassen? Klassen van broertje of zusje?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
De zinloosheid is dat er bijna altijd wel eentje positief getest wordt in het gebouw, waarna de klas plus aangrenzende klassen (plus klas waar een eventueel broertje of zusje in zit) weer naar huis gaan en weer moeten wachten op een test. Elke week herhaalt dit ritueel zich dan.
Bij mijn dochter in de klas wel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Meest opmerkelijke is nog wel dat ondanks dat dit de derde keer in 4 weken is dat deze testexercitie plaats vindt... er geen additionele besmettingen zijn gevonden.
Tussen mijn eerste en tweede zit 12 weken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:07 schreef raptorix het volgende:
Wat wel schijt is, is dat het nu lijkt of we hard vaccineren, maar daar zitten dus ook een hoop 2e vaccinaties tussen, we moeten meer vaart maken met t de 1e vaccinatie, in Engeland houden ze nu 10 weken aan tussen de prikken.
Als we die tweede AZ nog gaan krijgenquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tussen mijn eerste en tweede zit 12 weken.
Dat is AZ, maar bij Pfizer hanteerde men in Nederland eerst 3 weken, en pas recent 5.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tussen mijn eerste en tweede zit 12 weken.
Daar ga ik wel vanuit eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we die tweede AZ nog gaan krijgen
Ik denk het wel, anders stap je natuurlijk weer af van het medische voorschrift, volgens mij worden dit soort dingen altijd afgemaakt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja heb je dat weer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland na de eerdere brandhaard nu weer opvallend laag. Bizar dat het soms zo snel kan wisselen.quote:
Nee, alleen de klas plus (hier op school) aangrenzende klassen. En wat ik zei, ook de klas van een eventueel broertje of zusje van het kind dat positief is. Maar dan heb je het dus over 3-4 klassen per keer, dus tussen de 75 en 100 kinderen per keer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit komt dan voort uit 1 positief kind op school? En dan gaat de hele school door de teststraat of hoe werkt het?
Je weet toch wat ze zeggen over mixen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja heb je dat weer.
Kun je ook mixen?
Dus je booster een ander vaccin?
Daar moet ik meestal van spugen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen over mixen.
Zijn vaak mooie mensen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen over mixen.
Nee, maar volgens mij zijn ze wel bezig te kijken of je een soort combi spuit kan maken, maar die booster zul je wel nodig hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja heb je dat weer.
Kun je ook mixen?
Dus je booster een ander vaccin?
Bij AZ zelfs 12 weken, maar bv. Pfizer 3 tot maximaal 6.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:07 schreef raptorix het volgende:
Wat wel schijt is, is dat het nu lijkt of we hard vaccineren, maar daar zitten dus ook een hoop 2e vaccinaties tussen, we moeten meer vaart maken met t de 1e vaccinatie, in Engeland houden ze nu 10 weken aan tussen de prikken.
Dat is wel much ja.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:11 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee, alleen de klas plus (hier op school) aangrenzende klassen. En wat ik zei, ook de klas van een eventueel broertje of zusje van het kind dat positief is. Maar dan heb je het dus over 3-4 klassen per keer, dus tussen de 75 en 100 kinderen per keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |