daar moeten ouders toch toestemming voor geven?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
Vanmorgen was ik bij een teststraat, bijna alleen maar kinderen die zich (moeten) laten testen omdat ze anders 10 dagen niet welkom zijn op school.
Wat een waanzin.
Waren er geen "dwaze" moeders aan het protesteren. Dat hun moederhart het niet aan kan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
Vanmorgen was ik bij een teststraat, bijna alleen maar kinderen die zich (moeten) laten testen omdat ze anders 10 dagen niet welkom zijn op school.
Wat een waanzin.
Uiteraard, en je hoeft het niet te doen, alleen is je kind dan bijna 2 weken niet welkom op school. Het is de zinloosheid van deze exercitie.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar moeten ouders toch toestemming voor geven?
Dat hadden we dan eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk liever in mogelijkheden. Als we genoeg geld schuiven is het vast mogelijk.
en als je thuiswerkt zit je weer 10 dagen opgescheept met je kind, dus komt over als halve chantage?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Uiteraard, en je hoeft het niet te doen, alleen is je kind dan bijna 2 weken niet welkom op school. Het is de zinloosheid van deze exercitie.
Maar als ze dan positief blijken te zijn dan blijven ze toch thuis en gaan hun ouders ook niet naar het werk en zulks?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Uiteraard, en je hoeft het niet te doen, alleen is je kind dan bijna 2 weken niet welkom op school. Het is de zinloosheid van deze exercitie.
Gelukkig gaan ze niet meer zo diep.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)coronatest~b98910e7/quote:Kinderen hoeven niet langer een diepe neustest te ondergaan wanneer zij getest moeten worden op corona. Vanaf 4 april bieden GGD's alleen nog een ondiepe neustest aan, in combinatie met de keeltest. Zeven vragen beantwoord.
Omdat heel veel kinderen (en dus ouders) zinloos thuis zitten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar als ze dan positief blijken te zijn dan blijven ze toch thuis en gaan hun ouders ook niet naar het werk en zulks?
Dat is best handig nu. De rest vd samenleving wil nl ook wel graag weer open, niet alleen de scholen.
Wat is de zinloosheid dan?
Waarom? Zou niet zo hoeven zijn toch. Verplicht testen of uitschrijven bij de school, enige twee opties.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar moeten ouders toch toestemming voor geven?
De zinloosheid is dat er bijna altijd wel eentje positief getest wordt in het gebouw, waarna de klas plus aangrenzende klassen (plus klas waar een eventueel broertje of zusje in zit) weer naar huis gaan en weer moeten wachten op een test. Elke week herhaalt dit ritueel zich dan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar als ze dan positief blijken te zijn dan blijven ze toch thuis en gaan hun ouders ook niet naar het werk en zulks?
Dat is best handig nu. De rest vd samenleving wil nl ook wel graag weer open, niet alleen de scholen.
Wat is de zinloosheid dan?
er zitten er wel meer zinloos thuis maar het ging om het testen en de zinloosheid.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat heel veel kinderen (en dus ouders) zinloos thuis zitten.
dat is nou net het punt er is niet zoveel schade maar er wordt wel veel geschreeuwdquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:39 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)en-vaccin~a1f057f25/
Wat een circus! We hebben vaccinatiebereidhijd nodig om weer normaal vrij als mensen te kunnen leven, dit is funest!
De schade is er nu, AZ dumpen en met alle anderen gaan prikken, evt bijkopen van Pfizer ofzo?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:59 schreef Noek het volgende:
[..]
er zitten er wel meer zinloos thuis maar het ging om het testen en de zinloosheid.
Hoe zijn de testen zinloos?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
De zinloosheid is dat er bijna altijd wel eentje positief getest wordt in het gebouw, waarna de klas plus aangrenzende klassen (plus klas waar een eventueel broertje of zusje in zit) weer naar huis gaan en weer moeten wachten op een test. Elke week herhaalt dit ritueel zich dan.
quote:
De kans is groter dat ik dood ga aan corona dan aan AZ. En de kans dat ik aan corona dood ga is al verdomd klein.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En een maand later kijken we online naar je uitvaart.
De afgelopen 2 dagen? Als ik het verschil uitreken tussen vandaag en gister kom ik op zo'n 55kquote:
Kreeg jij ook een ballon?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
Wat een waanzin.
Je moet je gaan afvragen of dit een wenselijke situatie is voor de komende maanden tot aan de zomervakantie.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
De zinloosheid is dat er bijna altijd wel eentje positief getest wordt in het gebouw, waarna de klas plus aangrenzende klassen (plus klas waar een eventueel broertje of zusje in zit) weer naar huis gaan en weer moeten wachten op een test. Elke week herhaalt dit ritueel zich dan.
wat zijn dat voor nazi opties?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waarom? Zou niet zo hoeven zijn toch. Verplicht testen of uitschrijven bij de school, enige twee opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |