Nu ben ik overtuigd dat het bagger isquote:
Ik ken niet al je posts waarop gemodereerd is, ik oordeelde alleen over het topic dat je opende.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:22 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Gaan we het een kans geven mijn manieren van posten of zeg je, 'nee, next,' dan zijn we even goeie vrienden, maar dan hoef ik mij geen tijd en moeite in nieuwe posts te steken die vervolgens toch worden verwijderd of op slot worden gegooid.
Hier kan je wel ontopic en coherent posten en in sommige topics post je redelijke random troep alsquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:22 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Alles wijst naar van niet.
Dag 1: Posts worden zonder uitleg verwijderd. Ik vraag uitleg in karakter, wordt verwijderd. Ik vraag uit het karakter zoals nu. We komen erachter dat er een misverstand was en dat ik mag posten op mijn manier. Dit was met een andere mod hier Plompzakker.
Dag 2: Jij gooit topic op slot, terwijl er wel degelijk een klacht in zat, maar het was te ver gezocht. Tegelijkertijd vind je het ook niets voor een ander subforum.
Dat ik welkom ben als persoon vind ik leuk en sympathiek van je, maar ik ben blijkbaar niet welkom op de manier waarop ik mijn persoonlijke ik wil uiten.
Dat is alsof je in de kerk zegt: homo's zijn welkom, maar ze mogen niet meedoen aan de communie. Ik ben dus welkom, maar ik mag geen topics maken en liever ook geen reacties schrijven. Dit is een beetje zoals het voor mij voelt.
Gaan we het een kans geven mijn manieren van posten of zeg je, 'nee, next,' dan zijn we even goeie vrienden, maar dan hoef ik mij geen tijd en moeite in nieuwe posts te steken die vervolgens toch worden verwijderd of op slot worden gegooid.
Ik merk aan je reacties dat je nogal van de korte stof bent.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken niet al je posts waarop gemodereerd is, ik oordeelde alleen over het topic dat je opende.
Doe je best op mooie nieuwe topics met een duidelijk omschreven klacht
Dat was een grapje omdat het over een wappie ging die doen alsof je een pact met een demoon hebt gesloten of de duivel op het moment dat je, je laat vaccineren. Maar ik begrijp nu goed dat hier geen plek is voor dat soort grapjes of humor.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hier kan je wel ontopic en coherent posten en in sommige topics post je redelijke random troep als
"Het is veel effectiever een pact te sluiten met een familiar. Dit deden de meeste warlocks. Waarom deze warlock dacht dat het een slim idee was om zijn pact in papier op te zetten en het daarna te verbranden zal menig geleerde nog lang bezig houden. "
Dat soort posts kunnen inderdaad verdwijnen.
Onzin voor je leven! Hier kun je je topics wel openen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:40 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Dat was een grapje omdat het over een wappie ging die doen alsof je een pact met een demoon hebt gesloten of de duivel op het moment dat je, je laat vaccineren. Maar ik begrijp nu goed dat hier geen plek is voor dat soort grapjes of humor.
Kijk dan is het duidelijk, en hoef ik mijn tijd hier ook niet te verdoen.
Anders bemoei jij je er even niet mee ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:46 schreef pferdfahrer het volgende:
Laat Anryuth gewoon in zijn stijl posten, het leest prima weg en is nog altijd 1993838389x beter dan die onsamenhangende tyfuszooi van pietertje en baked-aardappeltje
Probeer maar een andere insteek.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:40 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Dat was een grapje omdat het over een wappie ging die doen alsof je een pact met een demoon hebt gesloten of de duivel op het moment dat je, je laat vaccineren. Maar ik begrijp nu goed dat hier geen plek is voor dat soort grapjes of humor.
Kijk dan is het duidelijk, en hoef ik mijn tijd hier ook niet te verdoen.
Hoe gegarandeerd is dat, dadelijk krijg ik daar hetzelfde als hier.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onzin voor je leven! Hier kun je je topics wel openen.
Dat vind ik het jammere, ik heb openlijk toegegeven in welke zin en richting ik wil posten. Jullie zeggen steeds dat het anders moet maar geven niet echt aan hoe. In plaats daarvan krijg ik venijnige reacties.quote:
quote:Ik ben het eens met de klacht, doet me denken aan het verhaal van.........
Dat is nu juist wat ik niet zoek en ook wat ik aangeef. Ik wil creatief posten, niet als een normaal burgerlulletje dat ik al ben. En mijn vraag is steeds kan dat, is dat mogelijk, willen jullie met mij erover nadenken hoe dat kan, op welke manier?quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Probeer eens een topic te openen op de manier zoals je hier ook typt. Dan kom je al een heel eind.
Bedankt dat je wil meedenken maar ik ben bang dat zolang jij geen blauw bent ik er niets aan heb. Want het lijkt erop dat ze liever hebben dat ik topics/posts maak als: er bestaat geen machine die elke ochtend mijn veters strikt, ik heb echt een gemis aan zo'n machine.' Of 'Vanmorgen toen ik in de trein zat at iemand een gefrituurde vis, vissen hoor je niet in olie te stoppen maar in de zee te laten zwemmen.' Of: 'het lijkt hier wel een parodie van twitter meer dan 252 tekens en je topic wordt gesloten.'quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:32 schreef HeatWave het volgende:
Je kan altijd proberen het op een andere manier te brengen, iets als:
[..]
Snap ik, maar die lezen natuurlijk mee en wie weet zien ze het als een acceptabel compromis. Je kan je creativiteit kwijt in de verhalen en andere users snappen waar je het over hebt omdat je het aankondigt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:36 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Dat is nu juist wat ik niet zoek en ook wat ik aangeef. Ik wil creatief posten, niet als een normaal burgerlulletje dat ik al ben. En mijn vraag is steeds kan dat, is dat mogelijk, willen jullie met mij erover nadenken hoe dat kan, op welke manier?
[..]
Bedankt dat je wil meedenken maar ik ben bang dat zolang jij geen blauw bent ik er niets aan heb. Want het lijkt erop dat ze liever hebben dat ik topics/posts maak als: er bestaat geen machine die elke ochtend mijn veters strikt, ik heb echt een gemis aan zo'n machine.' Of 'Vanmorgen toen ik in de trein zat at iemand een gefrituurde vis, vissen hoor je niet in olie te stoppen maar in de zee te laten zwemmen.' Of: 'het lijkt hier wel een parodie van twitter meer dan 252 tekens en je topic wordt gesloten.'
Voor mij zou dit een prima oplossing zijn en ik waardeer het meedenken echt. Uiteindelijk wil ik gewoon een beetje creatief schrijven en niet in die saaie zakelijke stijl.quote:Op vrijdag 9 april 2021 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar die lezen natuurlijk mee en wie weet zien ze het als een acceptabel compromis. Je kan je creativiteit kwijt in de verhalen en andere users snappen waar je het over hebt omdat je het aankondigt.
Ik denk dat we even vage kennissen blijven als ik het nergens probeer. Want wie kan mij garanderen dat het in ONZ wel welkom is. Het lijkt erop dat jullie me liever arm dan rijk zijn. Of dat jullie wel graag hebben dat ik post maar dan niet op mijn manier, maar als burgerlul.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:03 schreef Pharkus het volgende:
Even goede vrienden warlock, probeer het in onzin.
Ik denk dat @SuperwormJim je met hele grote open armen ontvangt, dat is echt een ontzettende topmod.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:12 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Ik denk dat we even vage kennissen blijven als ik het nergens probeer. Want wie kan mij garanderen dat het in ONZ wel welkom is. Het lijkt erop dat jullie me liever arm dan rijk zijn. Of dat jullie wel graag hebben dat ik post maar dan niet op mijn manier, maar als burgerlul.
Ik denk dat we er niet uit gaan komen en dat de wil er gewoonweg niet is vanuit jullie kant. Zoals jij zei, 'even goede vrienden,' maar ook goede vrienden gaan gelukkig soms gescheiden wegen. Kan je je daarin vinden?
SWJ 4 presidentquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik denk dat @:superwormjim je met hele grote open armen ontvangt, dat is echt een ontzettende topmod.
Ach, kluun wordt ook toegestaan in onz en erger dan dat zal het nooit kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:12 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Ik denk dat we even vage kennissen blijven als ik het nergens probeer. Want wie kan mij garanderen dat het in ONZ wel welkom is. Het lijkt erop dat jullie me liever arm dan rijk zijn. Of dat jullie wel graag hebben dat ik post maar dan niet op mijn manier, maar als burgerlul.
Ik denk dat we er niet uit gaan komen en dat de wil er gewoonweg niet is vanuit jullie kant. Zoals jij zei, 'even goede vrienden,' maar ook goede vrienden gaan gelukkig soms gescheiden wegen. Kan je je daarin vinden?
Zal er een nachtje over slapen, want hier is het echt helemaal verkeerd gelopen vrees ik. Maar er lijkt wel maar erg weinig activiteit in ONZ te zijn. Dus dan ga ik al gauw negatief opvallen voor de moderatie daar vrees ik.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach, kluun wordt ook toegestaan in onz en erger dan dat zal het nooit kunnen zijn.
Je bent welkom in GC, mocht je nog zin hebben. Posts waar je moeite in stopt, met een beetje creativiteit waar je verder niemand mee kwaad doet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:50 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Zal er een nachtje over slapen, want hier is het echt helemaal verkeerd gelopen vrees ik. Maar er lijkt wel maar erg weinig activiteit in ONZ te zijn. Dus dan ga ik al gauw negatief opvallen voor de moderatie daar vrees ik.
Leonosgod.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je bent welkom in GC, mocht je nog zin hebben. Posts waar je moeite in stopt, met een beetje creativiteit waar je verder niemand mee kwaad doet.
Is @Erasmus het daarmee eensquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je bent welkom in GC, mocht je nog zin hebben. Posts waar je moeite in stopt, met een beetje creativiteit waar je verder niemand mee kwaad doet.
Jij bent een beetje zoals ik in STFC @Makrelis ik probeer ook alle buitenbeentjes binnen te hengelen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik tagde hem gisteren al in KLB SCquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Jij bent een beetje zoals ik in STFC @:makrelis ik probeer ook alle buitenbeentjes binnen te hengelen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:46 schreef pferdfahrer het volgende:
Laat Anryuth gewoon in zijn stijl posten, het leest prima weg en is nog altijd 1993838389x beter dan die onsamenhangende tyfuszooi van pietertje en baked-aardappeltje
Gewoon in KLB posten. KLB is ATM toch kut, allemaal dezelfde kuttopics over wappies, links, politiek etc.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:12 schreef Anryuth het volgende:
[..]
PROEST daar ging mijn koffiequote:Op vrijdag 9 april 2021 21:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik denk dat @:superwormjim je met hele grote open armen ontvangt, dat is echt een ontzettende topmod.
Jij wordt ook niet gewaardeerd in KLB maar ondanks je afwezigheidsbelofte post je gewoon weer. Daarbij zoals verwacht gekke inhoud van deze post: anyruth doet niet alsof KLB er enkel voor hem is. Wel steekt hij itt de meeste andere moeite in zijn posts en is de vraag waarom er volgens de mods geen plaats voor hem is in KLB.quote:Op zaterdag 10 april 2021 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
PROEST daar ging mijn koffie
Nu moet ik mijn hele beeldscherm weer schoonmaken. Vind je dat leuk? Verdraaide naarling
Ontopic: fok is er voor iedereen, niet alleen voor anyruth. Net zoals met voetballers moet je proberen de juiste plek voor hem te vinden in het team. Dat jong heeft veel voetbal te bieden.
Alleen jammer dat hij in VBL waarschijnlijk ook niet gewaardeerd wordt.
Dit is toch de slowchat?quote:Op zondag 11 april 2021 00:15 schreef Solotovski het volgende:
Jongens jongens kijk nou uit want straks komt plompie weer om te zeggen dat we ons er allemaal niet mee hoeven te bemoeien!!1!11!
Er heerst hier een probleem, en als ik een diagnose mag stellen zou ik zeggen dat de mensen die het forum sturen een beetje de grip kwijt zijn op de werkelijkheid. Hier worden mijn posts verwijderd omdat ze offtopic zijn, maar wanneer ik een topic maak in ONZ waar ik naar toe ben gestuurd kan mod @Plompzakker het niet laten een totaal onzinnige reactie te posten:quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:14 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet gewaardeerd in KLB maar ondanks je afwezigheidsbelofte post je gewoon weer. Daarbij zoals verwacht gekke inhoud van deze post: anyruth doet niet alsof KLB er enkel voor hem is. Wel steekt hij itt de meeste andere moeite in zijn posts en is de vraag waarom er volgens de mods geen plaats voor hem is in KLB.
Het forum kent weinig activiteit en ik ben mij er terdege van bewust dat dat topic geen magneet is voor het aantrekken van reacties. Maar ik zag toen ik in ONZ keek een topic gemaakt door iemand anders over een of andere muziekartiest uit het Midden-Oosten, in karakter hing ik daar een verhaal aan, en toen dacht ik, ik werk het verhaal uit. Maar dan krijg ik dus hele onzinnige reacties, waar niets aan gedaan wordt, maar als ik een ding post dat een beetje 'anders' is dan wordt het gewoonweg verwijderd.quote:
Er zou haast bij mij het idee ontstaan dat Vogeltjesdans hier de regels maakt of de lakens uitdeelt. Het getuigd bij mod @Plompzakker ook niet echt van inzicht. Eerst verwijderd hij al mijn reacties omdat het volgens hem spam of bagger is en niet ontopic. Maar hij gaat het nadat we het netjes uitpraten wel bij mij doen. Daar zie ik persoonlijk wel een vorm van onrecht in, of in ieder geval een teken dat ik niet welkom ben.quote:Op zaterdag 10 april 2021 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
PROEST daar ging mijn koffie
Nu moet ik mijn hele beeldscherm weer schoonmaken. Vind je dat leuk? Verdraaide naarling
Ontopic: fok is er voor iedereen, niet alleen voor anyruth. Net zoals met voetballers moet je proberen de juiste plek voor hem te vinden in het team. Dat jong heeft veel voetbal te bieden.
Alleen jammer dat hij in VBL waarschijnlijk ook niet gewaardeerd wordt.
Ik vind het maar een raar beleid. Althans ik kan er geen vinger opleggen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:46 schreef pferdfahrer het volgende:
Bijzonder dat dat topic nog steeds open isquote:Op zondag 11 april 2021 06:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
KLB / Het stikt van de negers de laatste tijd in de media.
Racistentopic.
En ook al sinds gistermiddag. Anryuth wegjagen had blijkbaar meer prioriteit dan het sluiten van racistische topics.quote:Op zondag 11 april 2021 09:28 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Bijzonder dat dat topic nog steeds open is
Dit zal wel heel zuur klinken maar ik kan het niet laten. Net zoals ze in mijn topic geen klacht zagen, zullen ze in dat topic wel geen racisme zien.quote:Op zondag 11 april 2021 09:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En ook al sinds gistermiddag. Anryuth wegjagen had blijkbaar meer prioriteit dan het sluiten van racistische topics.
Tja, de TS van dat topic komt nou eenmaal met heel veel weg voor er iets aan gedaan wordt. Had ieder ander persoon dat topic aangemaakt, dan was hij in no time gesloten + genote.quote:Op zondag 11 april 2021 09:37 schreef Anryuth het volgende:
[..]
Dit zal wel heel zuur klinken maar ik kan het niet laten. Net zoals ze in mijn topic geen klacht zagen, zullen ze in dat topic wel geen racisme zien.
Overigens vraag ik mij denk ik niet geheel onterecht af wat de klacht is in dat racistische topic.
Het is niet wie je bent, maar wie je kent.quote:Op zondag 11 april 2021 09:53 schreef HermieHermann het volgende:
kunnen de mods uitleggen waarom een user die hier alleen maar lof krijgt al na 1 dag de deur wordt gewezen naar andere subfora maar uitgekotste kutusers zoals vogeltjesdans, tong80 en Mikeytt na jaren nog steeds kuttopics mogen maken?
@Amarantha @Erasmus @Haags beste modquote:Op zondag 11 april 2021 12:11 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Amarantha.![]()
Racistisch getroll.
Sommige gaan wel helemaal op in Kluun taferelen. Zorgelijk.
@Solotovski beste modquote:Op zondag 11 april 2021 12:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:Amarantha @:Erasmus @:haags beste mod
Is dit een haatcampagne tegen plompiequote:Op zondag 11 april 2021 12:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:Amarantha @:Erasmus @:haags beste mod
Zelfs complimenten geven mag niet meerquote:Op maandag 12 april 2021 07:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is dit een haatcampagne tegen plompie
@Leonos werd ook niet gementioned. Ik vind @Leonos ook wel een goede mod.quote:Op maandag 12 april 2021 07:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is dit een haatcampagne tegen plompie
En @SuperwormJim en @Paulquote:Op maandag 12 april 2021 09:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
@:Leonos werd ook niet gementioned. Ik vind @:Leonos ook wel een goede mod.
@:Leonos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |