quote:Op maandag 12 april 2021 21:59 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
graag zou ik ook kunnen zeggen dat ik wat beters te doen heb dan de hele dag hier rondhangen maar dat zou een leugen zijn
Like gegevenquote:Op maandag 12 april 2021 21:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Plompzakker moet lekker zn bek houden, met zn gtwv
Mikeytt is al een aantal dagen geband, en zet gerust een TR bij concrete posts wanneer er een user vervelend doet.quote:Op donderdag 15 april 2021 02:08 schreef Hippiee het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan het gedrag van @:jameshond7 en @:mikeytt
Het is niet grappig, ze verneuken
Klb ermee
Iemand zit te klagen over iemand die al een aantal dagen geband is, het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mikeytt is al een aantal dagen geband, en zet gerust een TR bij concrete posts wanneer er een user vervelend doet.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:50 schreef laffer het volgende:
Jullie zijn heer en meester in het verpesten best een leuk leuk sub forum.![]()
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
DOE HET NIET!quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:50 schreef laffer het volgende:
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
Wat ongelooflijk vervelend voor je zeg!quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:50 schreef laffer het volgende:
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:50 schreef laffer het volgende:
Ik sloop het uit m`n AT
Nu je zin?
Waarschijnlijk was het niet zo'n topicquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:03 schreef DeVragensteller het volgende:
Waarom is mijn topic ook hier verwijderd?
Elk slotje leidt onvermijdelijk tot een nieuw topic.quote:Op maandag 19 april 2021 09:52 schreef Amarantha het volgende:
Ah weer een Braddie topic. Echt kappen hoor.
Ik stel voor dat de braddie zwakzinnigen lekker een forum openen op ikhouvanbraddie.nl en daar die pleuriszooi op flikkeren.quote:Op maandag 19 april 2021 10:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Elk slotje leidt onvermijdelijk tot een nieuw topic.
Ik pleit voor de heropening van braddietopics en het onderbrengen van kwetsbaren in ‘veilige zones’. Zo kan het forum weer gaan draaien. De maatschappelijke schade die het sluiten van deze topics aanricht weegt niet langer op tegen de gezondheidswinst. Stop de lockdown!
Nee, jullie krijgen je zin niet.quote:Op maandag 19 april 2021 10:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Elk slotje leidt onvermijdelijk tot een nieuw topic.
Ik pleit voor de heropening van braddietopics en het onderbrengen van kwetsbaren in ‘veilige zones’. Zo kan het forum weer gaan draaien. De maatschappelijke schade die het sluiten van deze topics aanricht weegt niet langer op tegen de gezondheidswinst. Stop de lockdown!
Snip, Ama al gehandeldquote:Op dinsdag 20 april 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
Waarom sluit haags
KLB / Ik overweeg om aan de crystal meth te gaan en camgirl te worden...
En laat ie dit open
KLB / [Breaking] Bad
Lekker beetje natte vinger werk sluiten, waardeloos
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaalt de mening van een mod of ergens over geklaagd mag worden
Laat me raden, een zekere V. ?quote:Op dinsdag 27 april 2021 16:26 schreef knoopie het volgende:
Is er niet wat te doen aan het voortdurende “jij bent een kloon”-roepen van bepaalde Users? Het begint een beetje irritant te worden dat ik dat in elk tweede topic waar ik reageer te horen krijg. Alleen omdat ze er kennelijk niet bij kunnen dat er meer dan één iemand is die het niet met ze eens is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |