Dat ik een abo heb maakt niet uit. Iedereen die tegen een ban aanloopt zou uitleg moeten krijgen waarom die ban gezet is. Nu krijg je een situatie zoals deze waarin ik de schuld bij @Plompzakker leg, terwijl die er, zoals nu blijkt, niets mee te maken heeft. Nu lijkt het erop dat de modjes het vuile werk van bepaalde FA's moeten opknappen, en dat komt de sfeer niet ten goede.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef Boze_Eend het volgende:
Denk dat er nog weinig transparantie is. Dat je op een ban kan rekenen wanneer je kritiek hebt is best getikt.
Ik snap het dan ook niet, wij moeten FOK! een warm hart toedragen maar buiten dat bans zoals die van @:jochemsjakie niet besproken mogen worden.
Vind ik het raar dat geen enkele FA reageert wanneer hij een bericht stuurt. Dat is wel een schijt constructie. De mods zeggen dan moet je bij de FA's zijn en de FA's reageren gewoonweg niet?
Wat is dat voor een klantvriendelijkheid want FOK! verkoopt wel diensten. En Jochemsjakie heeft een plus abbo dus hij heeft hier wel geld ingezonken. Ik vind het heel ongepast dat je dan geen gehoor krijgt. Terwijl ja een FOK! account toch betekend dat je een dienst afneemt en FOK! een warm hart toedraagt.
Ik vraag mij af waar het misgaat maar ook waarom een mod alsmaar naar een FA moet verwijzen die gewoon gaat negeren. Is FOK! nog wel leuk op die manier? Dat er fouten worden gemaakt snap ik respecteer ik ook. Maar het beleid is gewoon een beetje vreemd.
Als ik voor deze kritiek een ban krijg dan het zij zo, maar ik heb het op een normale manier gebracht.
Eens.quote:Denk dat er nog weinig transparantie is. Dat je op een ban kan rekenen wanneer je kritiek hebt is best getikt.
Fas handelen toch echt na informatie te hebben ontvangen van modjes.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat ik een abo heb maakt niet uit. Iedereen die tegen een ban aanloopt zou uitleg moeten krijgen waarom die ban gezet is. Nu krijg je een situatie zoals deze waarin ik de schuld bij @:plompzakker leg, terwijl die er, zoals nu blijkt, niets mee te maken heeft. Nu lijkt het erop dat de modjes het vuile werk van bepaalde FA's moeten opknappen, en dat komt de sfeer niet ten goede.
Ik weet zeker dat iedereen in het Feedback-topic het beste met Fok en KLB voor heeft. Users en mods.
Heeft vooral te maken met het posten van kritiek hier op normale manier, dan ban krijgen en als mensen bij FA verhaal gaan halen niks krijgen te horen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:04 schreef Erasmus het volgende:
Ik was even werken en een frisse neus aan het halen, dus heb het een en ander gemist.
Heeft iemand hier een samenvatting voor mij van wat er aan de hand is?
Jochem die probeert zijn kleine penis hier te vergroten wordt hierin niet gesteund door het uitstekende beleid van de fas.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:04 schreef Erasmus het volgende:
Ik was even werken en een frisse neus aan het halen, dus heb het een en ander gemist.
Heeft iemand hier een samenvatting voor mij van wat er aan de hand is?
Dit dus ongeveer. Uiteindelijk komt het erop neer dat er een ban zonder enkele uitleg gezet is, waardoor ik PZ als schuldige zag.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Heeft vooral te maken met het posten van kritiek hier op normale manier, dan ban krijgen en als mensen bij FA verhaal gaan halen niks krijgen te horen.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Heeft vooral te maken met het posten van kritiek hier op normale manier, dan ban krijgen en als mensen bij FA verhaal gaan halen niks krijgen te horen.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jochem die probeert zijn kleine penis hier te vergroten wordt hierin niet gesteund door het uitstekende beleid van de fas.
Straks even het vorige deel doorlezen dus, thanks.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit dus ongeveer. Uiteindelijk komt het erop neer dat er een ban zonder enkele uitleg gezet is, waardoor ik PZ als schuldige zag.
Mag er dan Boze_Eend Opperhabibo staan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:30 schreef Erasmus het volgende:
Nondeju, ik heb effe de TT aangepast, krijg er aids aan mijn ogen van. KLB FB is een neutraal topic.
[..]
[..]
[..]
Straks even het vorige deel doorlezen dus, thanks.
Nope, dat doe je maar als je de lapo van een SC hebt habibibibibibibeaux.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Mag er dan Boze_Eend Opperhabibo staan?
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nope, dat doe je maar als je de lapo van een SC hebt habibibibibibibeaux.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:30 schreef Erasmus het volgende:
Nondeju, ik heb effe de TT aangepast, krijg er aids aan mijn ogen van. KLB FB is een neutraal topic.
Over de vorige TTquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Die TT is niet iets om je druk om te maken.
En weer door.
Ja zoiets is misschien nog beter. Ik ga ff brainstormen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nope, dat doe je maar als je de lapo van een SC hebt habibibibibibibeaux.
Als het mij ligt wel, ik was er bij het vorige deel helaas niet bij.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:34 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]Mag een TT als phoenyxGod dan ook geweerd worden in de toekomst.
quote:
Maar dit is precies waar het in het vorige topic wel over ging. Dat het hier in KLB echt verdeeld is. En er gewoon geen duidelijke policy is. Ik zou echt met klem willen benadrukken of hier niet eens naar gekeken kan worden: KLB / Regels voor Klaagbaakquote:Op dinsdag 6 april 2021 14:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als het mij ligt wel, ik was er bij het vorige deel helaas niet bij.
Huh, maar @Plompzakker wilde in het vorige deel de tt niet aanpassen?????quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Straks even het vorige deel doorlezen dus, thanks.
Eenmalig een God tt over jezelf maken en dan een aantal zielige zuigers treffen is toch echt iets anders dan een tt maken waarin je een ander een kneus noemt.quote:
Wie zichzelf tot God noemt moet wat kunnen hebben. Hoe vaak hoor je iemand niet godverdomme zeggen? Maar laten we het bij feedback houden gaat er gewoon om dat er geen eenduidigheid is binnen KLB.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eenmalig een God tt over jezelf maken en dan een aantal zielige zuigers treffen is toch echt iets anders dan een tt maken waarin je een ander een kneus noemt.
Waarom zou er een eenduidig beleid moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wie zichzelf tot God noemt moet wat kunnen hebben. Hoe vaak hoor je iemand niet godverdomme zeggen? Maar laten we het bij feedback houden gaat er gewoon om dat er geen eenduidigheid is binnen KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |