abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:57:06 #76
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198880085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zou zo graag op vakantie willen van de zomer dat ik dat er nog wel voor over zou hebben. Toch veel gespaard het afgelopen jaar. Maar het is wel zonde ja. En ook nogal onnodig, maar dat terzijde.

Zou me persoonlijk eerder druk maken om de capaciteit. Kan ik me laten testen op de datum die nodig is? Wanneer vele anderen dat ook willen waarschijnlijk.

En als je ook een test nodig hebt om NL weer in te mogen....waar fix je die? Ik zou niet eens weten waar ik me in NL moet laten testen (en dat ik dan een negatieve test mee krijg om te laten zien)

Stiekem hoop ik nog steeds op een zomer als die van vorig jaar.
Ik begin er niet eens meer aan voordat ik m'n prik(ken) heb gehad. Echt geen zin in dat gehannes met testen, zeker niet als het zoveel geld kost.
pi_198880087
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Meestal wel redelijk op dinsdag, en gister viel wat tegen, dus denk dat vandaaag compenseert, vooral de IC.
Ah zo. Ben benieuwd!
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:57:20 #78
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198880090
Ondertussen in de VS

twitter
pi_198880093
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er is zelfs beloofd dat we weer open zouden kunnen als de ziekenhuizen het weer aan zouden kunnen. Nu hoor je dus steeds vaker dat het zelfs nog niet kan zodra iedereen gevaccineerd is.

Zo'n doodsangst voor nieuwe mutaties; we zijn helemaal panisch geworden met z'n allen imo en we zijn het doel een beetje kwijt geraakt. Ik snap echt wel dat ze wat voorzichtiger willen zijn in de toekomst, maar dat betekent niet dat je bepaalde maatregelen eindeloos moet gaan rekken uit voorbarige angst. Want dat is het. Die angst zal niet zomaar verdwijnen.
Waar hoor jij dat niet alles weer open kan zelfs als iedereen gevaccineerd is? Ik heb dat nergens gelezen.

Wat ik wel lees is dat het nog een tijd kan duren voordat iedereen gevaccineerd is. En dat we waarschijnlijk nooit helemaal van het virus afkomen. Maar dat is niet zorgwekkend.

Mijn verwachting. Wanneer iedereen een vaccin heeft gehad of besmet is geweest en de kwetsbare groep, net als voor het Influenza virus, jaarlijks een Corona prik kan ophalen, dan zal Corona in het rijtje met Noro en Influenza terechtkomen die ieder jaar opsteekt en waar zwaardere en lichtere varianten van rondgaan. Het zal best wat mensen ziek maken. De één krijgt een snotneus, de ander ook koorts en longklachten. En er zullen zelfs mensen in het ziekenhuis belanden, maar niet meer in die mate dat het de zorg kan overbelasten. En daarmee kunnen de verplichte maatregelen verdwijnen en zullen de aangeleerde gebruiken in stand blijven.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_198880129
Ziekenhuisen 6 April 2021, bron LCPS

Nieuw: IC: 44 +4 Ziekenhuizen : 207 +117
Gister: IC: 58 Ziekenhuizen: 205
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198880136
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik begin er niet eens meer aan voordat ik m'n prik(ken) heb gehad. Echt geen zin in dat gehannes met testen, zeker niet als het zoveel geld kost.
Kan ik me ook goed voorstellen.

En dan hopen dat je je straks als gevaccineerde niet meer hoeft te laten testen.
pi_198880143
Vorig jaar rond deze tijd gingen we allemaal dood volgens de 'paniekzaaiers' in dit topic. Nu gaan we nooit meer terug naar 'normaal'.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 april 2021 @ 14:03:50 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_198880178
twitter
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:04:11 #84
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198880183
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd gingen we allemaal dood volgens de 'paniekzaaiers' in dit topic. Nu gaan we nooit meer terug naar 'normaal'.
Ik vind het jammer dat er continu zulke hysterische conclusies worden getrokken. Het zou fijn zijn als mensen zich tot de feiten zouden kunnen beperken, zonder het gevoel te hebben dat een vooraf ingenomen positie moet worden verdedigd.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:04:14 #85
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198880185
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:00 schreef raptorix het volgende:

In hoeverre zijn deze cijfers goed te noemen?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198880188
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:00 schreef raptorix het volgende:

En daarmee bijna 2500 mensen in de ziekenhuizen momenteel.. :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198880191
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

@:Lenny_Leonard @:Caland
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Blijkbaar bekeuren ze dan zelden om 3-4 uur in de nacht. Overtreed hem nagenoeg ieder weekend, keer of 3-4 politie tegengekomen en die stopten nooit.
Hier dus wel he :(

Al heb ik de boete nog steeds niet binnen.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:04:51 #88
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198880193
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
Yorick stop maar met je lollige titeltjes als je niet kunt spellen.
pi_198880201
quote:
[ twitter ]
intervieuw :')

Nee, dit kan niet.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:05:41 #90
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198880209
quote:
[ twitter ]
Lijkt wel of ze ze bewust in het ziekenhuis vasthouden ;) met een totale uitstroom van 90 op klinisch
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198880219
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:04 schreef Gunner het volgende:

[..]

In hoeverre zijn deze cijfers goed te noemen?
Gemiddeld zou ik zeggen, de laatste dagen gingen Ziekenhuizen goed, IC's niet zo, nu is het beetje andersom.
Nog niet heel zorgwekkend, maar we moeten vaart maken met vaccineren, dat gaat te traag en daardoor blijft IC nog oplopen.

pi_198880227
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:04 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat er continu zulke hysterische conclusies worden getrokken. Het zou fijn zijn als mensen zich tot de feiten zouden kunnen beperken, zonder het gevoel te hebben dat een vooraf ingenomen positie moet worden verdedigd.
Eens.
pi_198880229
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Yorick stop maar met je lollige titeltjes als je niet kunt spellen.
Gewoon hier kijken, ik post meestal 40 seconden sneller :)
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:07:50 #94
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198880255
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:46 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ik zat weer eens voor de lol vluchten te bekijken gisteren, is wel humor als je kijkt naar het supergoedkope segment voor Londen of Madrid (om maar even 2 steden te noemen waar het nog leuk is of binnenkort weer leuk gaat worden). Ik probeer het me voor te stellen:

Retourvlucht: 20 euro.
PCR-test 1: 140 euro.
PCR-test 2: 140 euro.

Voelt op de een of andere manier toch kutter dan wanneer je ook al >140 euro kwijt bent aan de vlucht zelf. Slaat nergens op, weet ik ook wel. :')
Ik moet nu op Tenerife ook nog een sneltest doen, terwijl mijn pcr test een dag daarvoor is... voor geen enkel land nodig behalve Nederland, we zijn echt het strengste van allemaal...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198880260
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon hier kijken, ik post meestal 40 seconden sneller :)
Ja maar jij hebt het dan weer over Ziekenhuisen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198880272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:50 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Op de luchthaven van Gran Canaria is het toch een stukje goedkoper

https://www.ned-ver-canar(...)-canaria-nu-mogelijk
Nice, dat zijn in ieder geval al betere prijzen. Toen het sneeuwde in Nederland was ik op Tenerife, toen zat dit ook al in de pijplijn maar was het nog niet klaar. Toen wel de volle mep betaald, aangezien je bij terugkeer in Nederland toen ook nog zowel een pcr-test als een sneltest van 4 uur oud nodig had. Voor die tweede lekker rondgeraced met de taxi. Nou ja ik had (en heb) genoeg geld dus dan moet je dat er maar voor over hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:07 schreef popje het volgende:

[..]

Ik moet nu op Tenerife ook nog een sneltest doen, terwijl mijn pcr test een dag daarvoor is... voor geen enkel land nodig behalve Nederland, we zijn echt het strengste van allemaal...
Ah, ook weer die kant op gegaan? Hoe is het weer daar nu?
pi_198880277
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt het dan weer over Ziekenhuisen.
Dat klinkt vriendelijker :+
pi_198880301
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:57 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Waar hoor jij dat niet alles weer open kan zelfs als iedereen gevaccineerd is? Ik heb dat nergens gelezen.

Wat ik wel lees is dat het nog een tijd kan duren voordat iedereen gevaccineerd is. En dat we waarschijnlijk nooit helemaal van het virus afkomen. Maar dat is niet zorgwekkend.

Mijn verwachting. Wanneer iedereen een vaccin heeft gehad of besmet is geweest en de kwetsbare groep, net als voor het Influenza virus, jaarlijks een Corona prik kan ophalen, dan zal Corona in het rijtje met Noro en Influenza terechtkomen die ieder jaar opsteekt en waar zwaardere en lichtere varianten van rondgaan. Het zal best wat mensen ziek maken. De één krijgt een snotneus, de ander ook koorts en longklachten. En er zullen zelfs mensen in het ziekenhuis belanden, maar niet meer in die mate dat het de zorg kan overbelasten. En daarmee kunnen de verplichte maatregelen verdwijnen en zullen de aangeleerde gebruiken in stand blijven.
Stond letterlijk in een artikel wat hier eerder vanochtend/vanmiddag langs kwam.

Dat is natuurlijk maar één artikel, maar je merkt de afgelopen weken al dat de doelen weer aan het veranderen zijn.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:09:59 #99
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198880306
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:08 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Nice, dat zijn in ieder geval al betere prijzen. Toen het sneeuwde in Nederland was ik op Tenerife, toen zat dit ook al in de pijplijn maar was het nog niet klaar. Toen wel de volle mep betaald, aangezien je bij terugkeer in Nederland toen ook nog zowel een pcr-test als een sneltest van 4 uur oud nodig had. Voor die tweede lekker rondgeraced met de taxi. Nou ja ik had (en heb) genoeg geld dus dan moet je dat er maar voor over hebben.
[..]

Ah, ook weer die kant op gegaan? Hoe is het weer daar nu?
High roller gespot.
pi_198880340
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Nee hoor, dat zijn andere users.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')