abonnement Unibet Coolblue
pi_198878418


[ Bericht 53% gewijzigd door Blues op 06-04-2021 16:57:54 ]
pi_198878431
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

leuk weer *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

GAAF!
Thanks :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gemiste kans met IPAssible :D
Daar zou ik mijn tong over breken :D
pi_198878434
Goed.
Douche poetsen ipv gym. *)
pi_198878435
En wachten maar weer -O- -O- -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198878612
Vervelend @Myraela . Kon je nog gratis annuleren?

Wat een gek weer hier. Vanmorgen sneeuwbui en hagel en erg donker, nu schijnt de zon weer zo fel dat ik moeite heb om op mijn scherm te lezen.
pi_198878668
}:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_198878685
Balen Myraela! Zeker met jullie weekendje weg in het vooruitzicht -O-
Afwachten maar, binnen blijven en testen zodra het kan.

Ik kreeg vandaag ook weer eens bericht van iemand die besmet thuis zit (zelf geen contact mee gehad).

En ik zag een tof bier etiket ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198878779
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:17 schreef Tuindier het volgende:
Vervelend @:Myraela . Kon je nog gratis annuleren?

Wat een gek weer hier. Vanmorgen sneeuwbui en hagel en erg donker, nu schijnt de zon weer zo fel dat ik moeite heb om op mijn scherm te lezen.
Ze voorspellen ook nog onweer vanmiddag, dan hebben we echt alles gehad vandaag.
pi_198878904
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:17 schreef Tuindier het volgende:
Vervelend @:Myraela . Kon je nog gratis annuleren?

Yes, gelukkig wel. Vrije dag ook weer ingeleverd. Het weer is toch ook al niet al te denderend voor een paar nachtjes weg. Dus ondanks dat ik het jammer vind, halen we dat gewoon een keer met beter weer in. Ik weet alleen even niet zo goed hoe ik de verjaardag van m'n vriend toch een beetje leuk maak. Maar ook dat loopt wel los.

Belangrijker is natuurlijk dat dat m'n schoonfamilie niet teveel last krijgt. Maar toch ben ik, als enorme egoïst, vooral voor mezelf aan het balen. :')
pi_198878942
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Yes, gelukkig wel. Vrije dag ook weer ingeleverd. Het weer is toch ook al niet al te denderend voor een paar nachtjes weg. Dus ondanks dat ik het jammer vind, halen we dat gewoon een keer met beter weer in. Ik weet alleen even niet zo goed hoe ik de verjaardag van m'n vriend toch een beetje leuk maak. Maar ook dat loopt wel los.

Belangrijker is natuurlijk dat dat m'n schoonfamilie niet teveel last krijgt. Maar toch ben ik, als enorme egoïst, vooral voor mezelf aan het balen. :')
Nouja, ook al is het rot, dan mag je nog steeds voor zo-weinig-mogelijk-rot gaan toch?
En inderdaad, hopen dat iedereen er zonder veel klachten vanaf komt.
pi_198878946
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Suc6 met alles.
Wat heeft lauwe chocomel met een goeie MRI te maken :?
Werkt het als contrastvloeistof of zoiets?
Dankje :*
Nee, de vorige keer dat ik meewerkte aan wetenschappelijk onderzoek was het onderzoek naar wat er gebeurt in je hersenen als je zoetigheid consumeert. Dus ik kreeg in de scanner chocomel te drinken met suiker of met zoetstof of met niks aan zoetige smaak ( :r ). Liggend drinken was moeizaam (door een rietje), en de chocomel was ook nog eens lauw :r
Alles beter dan dat onderzoek :D
  dinsdag 6 april 2021 @ 12:38:42 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198878963
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Yes, gelukkig wel. Vrije dag ook weer ingeleverd. Het weer is toch ook al niet al te denderend voor een paar nachtjes weg. Dus ondanks dat ik het jammer vind, halen we dat gewoon een keer met beter weer in. Ik weet alleen even niet zo goed hoe ik de verjaardag van m'n vriend toch een beetje leuk maak. Maar ook dat loopt wel los.

Belangrijker is natuurlijk dat dat m'n schoonfamilie niet teveel last krijgt. Maar toch ben ik, als enorme egoïst, vooral voor mezelf aan het balen. :')
Niks egoïstisch aan hoor. :{w
Gewoon balen. Zeker zolang het tot nu toe allemaal meevalt in de schoonfamilie is er niet iets om je drukker over te maken toch?
pi_198879092
Het belangrijkste is dat niemand ernstig ziek gaat worden, maar dat je baalt is logisch, niet egoistisch.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198879178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn zwager wel, die is positief. Maar die was niet mee. Neefje heeft nu ook klachten, die test vandaag. Schoonvader die ze de avond daarvoor hadden gezien is ook ziek. Die kan pas donderdag dichtbij getest worden, voelt zich te beroerd om wat verder te rijden.
Oh ja dat is wel zeker dan. Jemig wat veel ineens om je heen. Voel jij je goed?

Qua afspreken begrijp ik wel maar als er geen afstand wordt gehouden is niet zo heel handig. Als dit zo is geweest natuurlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Lijkt me serieus heel rot dat je zo lang moest wachten op tv en internet?
Is ook nogal vervelend maar gelukkig komen ze morgen want vrijdag vond ik echt enorm slecht van Ziggo als je zaterdagavond al niets meer kunt. Vaste tel ook niet. Je zou maar geen mobiel hebben.
Moet wel ¤ 50,- betalen omdat hij komt lees ik en misschien nog extra kosten. Maar daar ga ik achteraf wel over vechten want daar heb ik geen zin in. Betaal elke maand een aardig bedrag en zit 5 dagen zonder.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198879197
quote:
80s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:05 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hierkomen met dat vaccin! Ik grapte dat ik daar naartoe ga om een prik te vragen maar las dat mensen dat serieus doen. Alleen zonder succes dus heeft het voor mij ook geen zin -O- :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198879228
Tevens pauzewandeling naar de maan want constant buien, dan weer blauw en dan weer sneeuw.
Ben autistisch wat dat betreft dus dit zint me niet >:O
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198879282
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:

Is het gelukt met de monteur? Morgen komt ie bij mij tussen 8u en 13u en van mij mag ie 7.55u komen :D Liever dat dan 13u. Gelukkig kan het eerder dan vrijdag.
Hij is bijna een uur geweest :o Was onderhoud aan de cv ketel. Volgens hem was het ding aan vervanging toe, maar de woningbouwvereniging wacht daar rustig 18 jaar mee en het ding was 'nog maar' 16 jaar.

Ik hoop dat ze bij jou het probleem op kunnen lossen. Bij mij zijn ze uiteindelijk 3x geweest (omdat ze niet luisteren naar de klant). Kostte niets overigens (ook ziggo). Je betaalt alleen als ze voor niets komen omdat het probleem bij jou ligt (kabel stuk, pc stuk etc).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198879295
Hier ook geen pauzewandeling. Dacht om 11 uur "wat als ik nu ga" maar toen kwam er weer wat tussen. En nu is er een enorm donkere lucht buiten, dat waag ik niet.

De mensen die naar de GGD gaan aan het eind van de dag zijn vaak mensen met gezondheidsproblemen maar die nog niet aan de beurt zijn.
HA-assistente zei vrijdag ook al, ik ben nu aan het inplannen voor 61/62 maar je zal zien dat dat ook stopgezet gaat worden. En jawel. Ze werd er gek van, steeds alles moeten omzetten. En heel veel mensen willen geen AZ maar die krijgen niet iets anders en dat willen ze wel (en dan is niet iedereen even vriendelijkj aan te telefoon)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198879300
Post geweest: géen uitnodiging voor mnX. -O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 april 2021 @ 13:02:15 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198879320
Collega die 65 is heeft nu ook afspraak voor vrijdag voor dr prik. Haar man, die ouder is, heeft nog geen oproep gehad.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198879324
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef AnneX het volgende:
Post geweest: géen uitnodiging voor mnX. -O-
Da's toch logisch? Vrijdag zijn de uitnodigingen gemaakt en verzonden, dus zou je dat zaterdag moeten hebben. Gisteren zijn er waarschijnlijk. geen uitnodigingen verzonden
We have far more in common than that which devides us..
pi_198879326
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ook geen pauzewandeling. Dacht om 11 uur "wat als ik nu ga" maar toen kwam er weer wat tussen. En nu is er een enorm donkere lucht buiten, dat waag ik niet.

De mensen die naar de GGD gaan aan het eind van de dag zijn vaak mensen met gezondheidsproblemen maar die nog niet aan de beurt zijn.
HA-assistente zei vrijdag ook al, ik ben nu aan het inplannen voor 61/62 maar je zal zien dat dat ook stopgezet gaat worden. En jawel. Ze werd er gek van, steeds alles moeten omzetten. En heel veel mensen willen geen AZ maar die krijgen niet iets anders en dat willen ze wel (en dan is niet iedereen even vriendelijkj aan te telefoon)
-O- lijkt me niet het leukste werk op dit moment.
Als je online al leest hoe sommige reageren, dan zal dat aan de telefoon niet minder zijn.
pi_198879334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij is bijna een uur geweest :o Was onderhoud aan de cv ketel. Volgens hem was het ding aan vervanging toe, maar de woningbouwvereniging wacht daar rustig 18 jaar mee en het ding was 'nog maar' 16 jaar.

Ik hoop dat ze bij jou het probleem op kunnen lossen. Bij mij zijn ze uiteindelijk 3x geweest (omdat ze niet luisteren naar de klant). Kostte niets overigens (ook ziggo). Je betaalt alleen als ze voor niets komen omdat het probleem bij jou ligt (kabel stuk, pc stuk etc).
Triest want dan kan hij volgend jaar waarschijnlijk weer komen. Ik ken het idd wel met woningbouwverenigingen.

Ik hoop dat het zo is wat jij zegt! Aan de telefoon zei ze inderdaad kosten als het kabel schijnt te zijn maar op mail zie ik als eerst 50e staan waar de voorrij- en reparatiekosten bij zit en dat dat automatisch op factuur komt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198879336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O- lijkt me niet het leukste werk op dit moment.
Als je online al leest hoe sommige reageren, dan zal dat aan de telefoon niet minder zijn.
Die indruk had ik ook ja. Alsof zij er wat aan kunnen doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198879379
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ook geen pauzewandeling. Dacht om 11 uur "wat als ik nu ga" maar toen kwam er weer wat tussen. En nu is er een enorm donkere lucht buiten, dat waag ik niet.

De mensen die naar de GGD gaan aan het eind van de dag zijn vaak mensen met gezondheidsproblemen maar die nog niet aan de beurt zijn.
HA-assistente zei vrijdag ook al, ik ben nu aan het inplannen voor 61/62 maar je zal zien dat dat ook stopgezet gaat worden. En jawel. Ze werd er gek van, steeds alles moeten omzetten. En heel veel mensen willen geen AZ maar die krijgen niet iets anders en dat willen ze wel (en dan is niet iedereen even vriendelijkj aan te telefoon)
Goed dat je toch weer kunt plannen. Ik heb geen idee of dat nou officieel stopt of niet. Mensen willen niet meer omdat ze niet vertrouwen en als er iedere keer wordt gezegd 'stop ermee' dan helpt dat het vertrouwen van die mensen niet.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198879387
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's toch logisch? Vrijdag zijn de uitnodigingen gemaakt en verzonden, dus zou je dat zaterdag moeten hebben. Gisteren zijn er waarschijnlijk. geen uitnodigingen verzonden
Niks is logisch in dit geklungel rond vaccineren en logistiek. |:)
pi_198879393
Ik lees nu dat het faillissement van D-Reizen de schuld is van Rutte.
Tuurlijk, wat is niet zijn schuld tegenwoordig? Dit weer is ook zijn schuld :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:08:30 #29
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198879404
Ha, ik heb gewonnen van Albert Heijn. Toen ik mijn bezorgmoment wilde wijzigen, werden ineens alle bezorgingen van de 3 weken daarna geannuleerd. Ik wilde dat ze mijn bezorgbundel zouden verlengen met 3 weken maar nu heb ik 10 euro shoptegoed gekregen.

Verder een telefoontje naar de apotheek. Iets uitzoeken voor het nieuwe energiecontract, NPO Start opgezegd voor de duur van het gratis NLZiet abonnement, Eurosport gemaild. En ook nog een beetje werken.
Spoilers!
pi_198879410
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:00 schreef AnneX het volgende:
Post geweest: géen uitnodiging voor mnX. -O-
Ooo ja m'n vader is ook aan de beurt om een brief te krijgen *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:10:32 #31
63722 z80
I fink you freaky
pi_198879427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Triest want dan kan hij volgend jaar waarschijnlijk weer komen. Ik ken het idd wel met woningbouwverenigingen.

Ik hoop dat het zo is wat jij zegt! Aan de telefoon zei ze inderdaad kosten als het kabel schijnt te zijn maar op mail zie ik als eerst 50e staan waar de voorrij- en reparatiekosten bij zit en dat dat automatisch op factuur komt.
Dit is een standaard melding.
Indien het probleem in of voor de isra (het eerste aansluitpunt in de woning) zit is het voor de aanbieder in dit geval zigg.o. Zit het er na, dus in de kabel of eigen apparatuur is het voor jou.
De reden hierachter. Alles Na de isra ben jij als eindgebruiker verantwoordelijk voor. Alles Voor de isra mag jij als eindgebruiker niet aankomen en hoort tot de infrastructuur van de aanbieder.
Enkel de modem kan als discussie punt komen. Echter bij kabel is dit een huur apparaat en had de servicedesk een omruil moeten aanbieden. En slechts bij weigering tot omruilen en het probleem blijf toch de modem te zijn krijg je de voorrijkosten op de rekening.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198879436
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Goed dat je toch weer kunt plannen. Ik heb geen idee of dat nou officieel stopt of niet. Mensen willen niet meer omdat ze niet vertrouwen en als er iedere keer wordt gezegd 'stop ermee' dan helpt dat het vertrouwen van die mensen niet.
Voorlopig nog niets gepland, had 'm vandaag moeten krijgen. Morgen (of donderdag) komt EMA met volgende advies. En daarna zal ik wel een brief krijgen van HA of ik stuur even een mailtje.

Maar van sommigen krijg je het idee dat je ter plekke dood neervalt wanneer je AZ krijgt. Vond een lijstje (of het helemaal klopt weet ik niet) wel "grappig"

Kans op trombose door lange afstandsvlucht 1 op 4656
kans op trombose door pil 1 op 5000
kans om trombose door AZ 1 op 600.000

tja....
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:14:06 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198879474
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voorlopig nog niets gepland, had 'm vandaag moeten krijgen. Morgen (of donderdag) komt EMA met volgende advies. En daarna zal ik wel een brief krijgen van HA of ik stuur even een mailtje.

Maar van sommigen krijg je het idee dat je ter plekke dood neervalt wanneer je AZ krijgt. Vond een lijstje (of het helemaal klopt weet ik niet) wel "grappig"

Kans op trombose door lange afstandsvlucht 1 op 4656
kans op trombose door pil 1 op 5000
kans om trombose door AZ 1 op 600.000

tja....
Ben inderdaad wel benieuwd wat die getallen zijn.
Want als het daadwerkelijk dit risico is neem ik hem zonder aarzelen. Heb al mijn halve leven anticonceptie zonder ooit over trombose te hebben nagedacht voor het gebruik.
pi_198879483
Oh wat jammer @Myraela . Hopelijk valt het in elk geval voor jou mee :* .
Ik ben hier ook nog aan het bedenken hoe ik vriend zijn verjaardag een beetje leuk kan maken. Hij heeft nooit echt wensen (op een paar boeken na) en het is ook niet dat ik op dit moment een dagje samen sauna zie zitten met al die maatregelen/restricties. Maar goed, we zijn allebei nooit zo goed met onze verjaardagen vieren, dus we eindigen meestal met gewoon 3 dagen lang appeltaart eten :P

Moet ook nog iets bedenken voor het 40jarig huwelijk van schoonouders, qua cadeau. Dat is ook wel lastiger nu, want het wordt al snel weer zo'n "ja over X maanden mogen jullie een dagje dit&dat doen..' ofzo... :')
pi_198879491
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit is een standaard melding.
Indien het probleem in of voor de isra (het eerste aansluitpunt in de woning) zit is het voor de aanbieder in dit geval zigg.o. Zit het er na, dus in de kabel of eigen apparatuur is het voor jou.
De reden hierachter. Alles Na de isra ben jij als eindgebruiker verantwoordelijk voor. Alles Voor de isra mag jij als eindgebruiker niet aankomen en hoort tot de infrastructuur van de aanbieder.
Enkel de modem kan als discussie punt komen. Echter bij kabel is dit een huur apparaat en had de servicedesk een omruil moeten aanbieden. En slechts bij weigering tot omruilen en het probleem blijf toch de modem te zijn krijg je de voorrijkosten op de rekening.
Dankje, helder ^O^ Ik heb geen idee wat van mij is of niet. Had het idee dat zij alles hebben geplaatst maar ik heb 0 verstand van elektronica.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voorlopig nog niets gepland, had 'm vandaag moeten krijgen. Morgen (of donderdag) komt EMA met volgende advies. En daarna zal ik wel een brief krijgen van HA of ik stuur even een mailtje.

Maar van sommigen krijg je het idee dat je ter plekke dood neervalt wanneer je AZ krijgt. Vond een lijstje (of het helemaal klopt weet ik niet) wel "grappig"

Kans op trombose door lange afstandsvlucht 1 op 4656
kans op trombose door pil 1 op 5000
kans om trombose door AZ 1 op 600.000

tja....
Die mensen die zo hard schreeuwen zijn degene die sowieso hard roepen dat ze geen prik nemen of staaf in de hersenen van hun kinderen. Dus wat zeiken ze als er dan een vaccinatie niet doorgaat? Waarschijnlijk omdat ze alleen maar graag willen zeiken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:15:27 #36
63722 z80
I fink you freaky
pi_198879495
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voorlopig nog niets gepland, had 'm vandaag moeten krijgen. Morgen (of donderdag) komt EMA met volgende advies. En daarna zal ik wel een brief krijgen van HA of ik stuur even een mailtje.

Maar van sommigen krijg je het idee dat je ter plekke dood neervalt wanneer je AZ krijgt. Vond een lijstje (of het helemaal klopt weet ik niet) wel "grappig"

Kans op trombose door lange afstandsvlucht 1 op 4656
kans op trombose door pil 1 op 5000
kans om trombose door AZ 1 op 600.000

tja....
Er zit wel wat verschil in de verschillende vormen van trombose. Die als reactie op AZ vraagt een iets andere benadering.
https://www.radboudumc.nl(...)ccinatie-astrazeneca
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198879509
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:14 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat jammer @:Myraela . Hopelijk valt het in elk geval voor jou mee :* .
Ik ben hier ook nog aan het bedenken hoe ik vriend zijn verjaardag een beetje leuk kan maken. Hij heeft nooit echt wensen (op een paar boeken na) en het is ook niet dat ik op dit moment een dagje samen sauna zie zitten met al die maatregelen/restricties. Maar goed, we zijn allebei nooit zo goed met onze verjaardagen vieren, dus we eindigen meestal met gewoon 3 dagen lang appeltaart eten :P

Moet ook nog iets bedenken voor het 40jarig huwelijk van schoonouders, qua cadeau. Dat is ook wel lastiger nu, want het wordt al snel weer zo'n "ja over X maanden mogen jullie een dagje dit&dat doen..' ofzo... :')
Wat is er leuker dan (3 dagen) appeltaart eten? :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198879515
Ok aan het werk weer. Pauze voorbij :@
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198879527
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:14 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat jammer @:Myraela . Hopelijk valt het in elk geval voor jou mee :* .
Ik ben hier ook nog aan het bedenken hoe ik vriend zijn verjaardag een beetje leuk kan maken. Hij heeft nooit echt wensen (op een paar boeken na) en het is ook niet dat ik op dit moment een dagje samen sauna zie zitten met al die maatregelen/restricties. Maar goed, we zijn allebei nooit zo goed met onze verjaardagen vieren, dus we eindigen meestal met gewoon 3 dagen lang appeltaart eten :P

Moet ook nog iets bedenken voor het 40jarig huwelijk van schoonouders, qua cadeau. Dat is ook wel lastiger nu, want het wordt al snel weer zo'n "ja over X maanden mogen jullie een dagje dit&dat doen..' ofzo... :')
"op hotel gaan" met een kamer met sauna? Wat MeMo laatst gedaan heeft?
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:17:17 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_198879531
Buiten gaat het licht uit. -O-
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198879535
Ik zie alleen tegen AstraZenica op omdat best veel mensen er toch even goed ziek van worden. De laatste keer (vorig jaar januari) dat ik 'griep' had, of iets wat er op leek, eindigde dat in dagenlang overgeven, migraine, nog 1,5 week lang te duizelig om maar iets te doen.... ik sta daar niet echt om te springen geloof ik. En zeker niet 2x.

Maar we zullen wel zien wat het wordt. Misschien krijg ik wel het Janssen vaccin. Of toch wel AZ als er aan het eind van de dag op de priklocatie nog wat over is :P .
pi_198879541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat is er leuker dan (3 dagen) appeltaart eten? :)
:D fair point!
pi_198879547
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

"op hotel gaan" met een kamer met sauna? Wat MeMo laatst gedaan heeft?
Oh, dat is ook wel een goede! Eens kijken of ik wat kan vinden!
pi_198879548
Wat natuurlijk ook wel een dingetje is, is dat de getallen (wb prikken) veel groter zijn, dus je zou het procentueel/de percentages uit moeten rekenen ipv absolute aantallen.

Maar ja. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198879568
Enorme hagelsneeuwbui op de kop gehad met Dora. Geschuild. Daarna in de zon door de derrie gebanjerd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198879577
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 12:21 schreef minilot het volgende:
}:|
:P :*
pi_198879594
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Enorme hagelsneeuwbui op de kop gehad met Dora. Geschuild. Daarna in de zon door de derrie gebanjerd.
Maf weer hè? Vannacht donder en bliksem, na een dag vol zon/sneeuw/hagel/wind en vandaag weer hetzelfde verhaaltje.
Ik ging duif wegbrengen naar de opvang, en heb een sneeuwbui op mijn kop gehad, een hagelbui, en in de zon gelopen. Ik ben in totaal 5 minuten uit mijn auto geweest :')
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:21:30 #48
63722 z80
I fink you freaky
pi_198879598
Horizontale sneeuwbui en wat gedonder nu.
Hopelijk straks droog, ik wil nog naar een sneltest locatie lopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198879603
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Er zit wel wat verschil in de verschillende vormen van trombose. Die als reactie op AZ vraagt een iets andere benadering.
https://www.radboudumc.nl(...)ccinatie-astrazeneca
Dat klopt natuurlijk. Maar het is dus niet zo dat je ter plekke dood neervalt. Denk dat je gewoon een paar weken wat meer moet opletten op je lijf of er dingen opvallen die echt anders zijn.
Maar wat @gcjoel zegt, ik heb ik weet niet hoe lang de pil gebruikt, ook met veel hogere doses dan nu en ja, er stond trombose in de bijsluiter. Maar nooit een moment overwogen om er mee te stoppen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198879641
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maf weer hè? Vannacht donder en bliksem, na een dag vol zon/sneeuw/hagel/wind en vandaag weer hetzelfde verhaaltje.
Ik ging duif wegbrengen naar de opvang, en heb een sneeuwbui op mijn kop gehad, een hagelbui, en in de zon gelopen. Ik ben in totaal 5 minuten uit mijn auto geweest :')
Ja :') Ik wil eigenlijk vanmiddag nog sporten, dat is in onder een XXL-partytent/in de carport, maar daar moet ik wel 2x10 km voor fietsen. Een deel van mij wil al wel vast afzeggen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198879670
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Enorme hagelsneeuwbui op de kop gehad met Dora. Geschuild. Daarna in de zon door de derrie gebanjerd.
Het sneeuwt, hagelt en regent hier maar door. Nu weer sneeuwvlokken, net flinke hagel.

Ik snap dat je daar liever niet door wilt fietsen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198879699
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het sneeuwt, hagelt en regent hier maar door. Nu weer sneeuwvlokken, net flinke hagel.

Ik snap dat je daar liever niet door wilt fietsen -O-
De zon is hier ook al weer weg en eerste sneeuwdriet is gesignaleerd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198879701
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:14 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat jammer @:Myraela . Hopelijk valt het in elk geval voor jou mee :* .
Ik ben hier ook nog aan het bedenken hoe ik vriend zijn verjaardag een beetje leuk kan maken. Hij heeft nooit echt wensen (op een paar boeken na) en het is ook niet dat ik op dit moment een dagje samen sauna zie zitten met al die maatregelen/restricties. Maar goed, we zijn allebei nooit zo goed met onze verjaardagen vieren, dus we eindigen meestal met gewoon 3 dagen lang appeltaart eten :P

Moet ook nog iets bedenken voor het 40jarig huwelijk van schoonouders, qua cadeau. Dat is ook wel lastiger nu, want het wordt al snel weer zo'n "ja over X maanden mogen jullie een dagje dit&dat doen..' ofzo... :')
Wanneer is hij jarig? Misschien een leuke vegan thuis uiteten optie? Of je doet toch gewoon een donuts proeverij. :D

Ik zat er laatst aan te denken om een keer elektrische scooters te huren en dan een tochtje te maken met een picknick. Dat lijkt me ook wel leuk. Maar wel wat beter weer nodig.

Ik heb voor m'n vriend al wel een mystery box aan snoep in huis. :D Stiekem al uitgepakt. Zaten onder andere hot Cheetos in. Die wilde ik al heel lang een keer proeven, dus dat is wel tof.
pi_198879709
Oh, deze bui heeft ook enorme windstoten. Tering. Oke. Top.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198879710
Ik zit hier midden tussen 2 buien in. Rechts vooruit kijkend een zwarte lucht van wat geweest is, rondom me is het blauw en links achter is het weer zwart van wat gaat komen.
Blijf mooi binnen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198879744
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wanneer is hij jarig? Misschien een leuke vegan thuis uiteten optie? Of je doet toch gewoon een donuts proeverij. :D

Ik zat er laatst aan te denken om een keer elektrische scooters te huren en dan een tochtje te maken met een picknick. Dat lijkt me ook wel leuk. Maar wel wat beter weer nodig.

Ik heb voor m'n vriend al wel een mystery box aan snoep in huis. :D Stiekem al uitgepakt. Zaten onder andere hot Cheetos in. Die wilde ik al heel lang een keer proeven, dus dat is wel tof.
Volgende week dinsdag. Ik wilde in elk geval bonbons bestellen, appeltaart bakken...
ik schrijf je ideeën even op! :*
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:31:30 #57
63722 z80
I fink you freaky
pi_198879753
Hier is de zon op standje spaarstand weer aanwezig. Blauwe lucht komt er ook weer aan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198879794
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk. Maar het is dus niet zo dat je ter plekke dood neervalt. Denk dat je gewoon een paar weken wat meer moet opletten op je lijf of er dingen opvallen die echt anders zijn.
Maar wat @:gcjoel zegt, ik heb ik weet niet hoe lang de pil gebruikt, ook met veel hogere doses dan nu en ja, er stond trombose in de bijsluiter. Maar nooit een moment overwogen om er mee te stoppen.
Een kind versus een griepje ;)

Ik moet dan heel hard denken aan Jan, Jans en de kinderen en de bommoeder, en een regenbuitje van 9 maanden als een man zou willen BOM-vaderen :D
Maar dat zullen mijn losse synapsjes zijn na uren Mexicaans Engels aanhoren over alle mogelijke grafieksoorten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198879813
Het sneeuwt voor het huis harder en dikker dan in de achtertuin. :?
pi_198879884
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, ik heb gewonnen van Albert Heijn. Toen ik mijn bezorgmoment wilde wijzigen, werden ineens alle bezorgingen van de 3 weken daarna geannuleerd. Ik wilde dat ze mijn bezorgbundel zouden verlengen met 3 weken maar nu heb ik 10 euro shoptegoed gekregen.

Verder een telefoontje naar de apotheek. Iets uitzoeken voor het nieuwe energiecontract, NPO Start opgezegd voor de duur van het gratis NLZiet abonnement, Eurosport gemaild. En ook nog een beetje werken.
Je weet dat, hoewel ze de bestaande planning wissen, je gewoon nieuwe kunt plannen toch? k heb dat met de verhuizing ook gewoon gedaan :) Kon op het nieuwe adres gelijk lekker op vrijdag ipv woensdag :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198879917
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O- lijkt me niet het leukste werk op dit moment.
Als je online al leest hoe sommige reageren, dan zal dat aan de telefoon niet minder zijn.
Breek me de bek niet open.
Wij als zkh doen weekend-vaccinatie-sessies voor patientengroepen met een zeer verhoogd risico. Zelf bellen ze ook af...maar zijn kwaad als we ze dan niet asap kunnen vaccineren. Er zijn veel indianenverhalen maar ook veel onbegripe en megaveel onduidelijkheid.
De protocollen die wij krijgen wijzigen soms per dag :{w

En we doen zo ons best om vriendelijk en geduldig te blíjven. :{
pi_198879918
Ben blij dat ik niet op de fiets zit, of überhaupt buiten ben. Flinke hagelkorrels
We have far more in common than that which devides us..
pi_198879942
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:27 schreef Lonaa het volgende:


De zon is hier ook al weer weg en eerste sneeuwdriet is gesignaleerd.
Sneeuwdriet O+
pi_198879953
Ik zit op zolder en het is hier gewoon frisjes door al dat gesneeuw en geregel :{ Teleurstellend dit wel :{w Straks maar een vest aan :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198879978
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit op zolder en het is hier gewoon frisjes door al dat gesneeuw en geregel :{ Teleurstellend dit wel :{w Straks maar een vest aan :P
Ik heb de verwarming even aangedaan.

En @Lucky_Strike moet even wachten op de stekker, te onaangenaam weer om naar het postnl punt te fietsen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198879989
Ok.
Douche blinkt ( met spierpijnnnn >:) ) Kledingwasje hangt. Alles boven afgenomen en stofdraden met zo'n lange steelboldingflofbips gedaan.
Met kinT geappt over moestuintjes sparen, hij wil t doen de jongetjes niet _O- :D
Nu koffie en boek en om 15 uur weer bij de bieb 5 boeken omruilen.
Prima systeem, jij geeft genre op, zij zoeken en pap. tas staat klaar. Jouw boeken gaan 24 u in quarantaine alvorens ze weer in de rekken worden gezet ^O^
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:53:06 #67
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198880030
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je weet dat, hoewel ze de bestaande planning wissen, je gewoon nieuwe kunt plannen toch? k heb dat met de verhuizing ook gewoon gedaan :) Kon op het nieuwe adres gelijk lekker op vrijdag ipv woensdag :P
Alles zat vol helaas. En het geeft ook niet zo, zo erg is het niet om wel af en toe naar de winkel te gaan. Het was meer een principekwestie voor me. Door een fout in hun software, ben ik benadeeld. Dat klopt gewoon niet.
Spoilers!
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:55:37 #68
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198880061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb de verwarming even aangedaan.

En @:Lucky_Strike moet even wachten op de stekker, te onaangenaam weer om naar het postnl punt te fietsen
Geen probleem hoor. Laat je vooral niet natregenen voor mij.
Spoilers!
pi_198880065
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Alles zat vol helaas. En het geeft ook niet zo, zo erg is het niet om wel af en toe naar de winkel te gaan. Het was meer een principekwestie voor me. Door een fout in hun software, ben ik benadeeld. Dat klopt gewoon niet.
Ah da's jammer :)

En fout of feature: dat is de grote vraag :P Hangt helemaal vanaf welke kant je het bekijkt 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 6 april 2021 @ 13:58:42 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198880109
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah da's jammer :)

En fout of feature: dat is de grote vraag :P Hangt helemaal vanaf welke kant je het bekijkt 8-)
True, true :D
Spoilers!
pi_198880114
Dora kreeg een schapenvacht van mijn moeder. Toen we daar waren was Dora stiekem op de bank gesprongen en dan op de schapenvacht gaan liggen die daar op lag. (Dus ze lag niet op de bank vond ik. :7 ) Bleek dat er een schapenvachtje over was, na de verhuizing. Die lag nu "op zolder" (mijn ouders wonen in een bungalow maar ze houden zeg maar wel een soort van normale-huis-benaming aan. :') :D ) (Mijn vader spreekt ook nog van 'naar beneden gaan' als ie opstaat O+ ).

Anyway, Dora ligt nu op een schapenvacht mooi te wezen, het past d'r goed. O+ Denk dat ik de lelijke (stomme) mand ook maar gewoon weg doe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198880141
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:59 schreef Lonaa het volgende:
Dora kreeg een schapenvacht van mijn moeder. Toen we daar waren was Dora stiekem op de bank gesprongen en dan op de schapenvacht gaan liggen die daar op lag. (Dus ze lag niet op de bank vond ik. :7 ) Bleek dat er een schapenvachtje over was, na de verhuizing. Die lag nu "op zolder" (mijn ouders wonen in een bungalow maar ze houden zeg maar wel een soort van normale-huis-benaming aan. :') :D ) (Mijn vader spreekt ook nog van 'naar beneden gaan' als ie opstaat O+ ).

Anyway, Dora ligt nu op een schapenvacht mooi te wezen, het past d'r goed. O+ Denk dat ik de lelijke (stomme) mand ook maar gewoon weg doe.
Tof O+ O+

Maar eh, wat is dan 'de zolder'? Een extra kamer? De kelder? Een gangkast?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198880154
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tof O+ O+

Maar eh, wat is dan 'de zolder'? Een extra kamer? De kelder? Een gangkast?
Ja, extra kamer. Daar liggen dingen die je normaal op zolder zou bewaren. Kerstboom, oude foto-albums, bewaardingen. Dat soort spul.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:04:06 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198880182
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:27 schreef z80 het volgende:
Heerlijk, 1 Europa. Maar afspraken maken over standaard documenten. Of de documenten van het ene land ook in het andere accepteren is blijkbaar niet mogelijk.
Test in NL, uitslag per sms. Duitsland vind dit niet geldig en wil een certificaat. Liefst op papier in het Duits of Engels.

Even verder neuzen in de regels levert een loophole op.
Indien je gecontroleerd wordt als inwoner van Duitsland mag je de test alsnog in Duitsland laten uitvoeren binnen 48 uur. Zonder verdere beperkingen.
Wordt ook Europees afgestemd, en mondiaal ook trouwens.
Maar als landen dan op eigen houtje toch gaan freewheelen dan komt dat in gedrang natuurlijk *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:05:01 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198880197
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, extra kamer. Daar liggen dingen die je normaal op zolder zou bewaren. Kerstboom, oude foto-albums, bewaardingen. Dat soort spul.
Haha mooi dit! :D
pi_198880204
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, extra kamer. Daar liggen dingen die je normaal op zolder zou bewaren. Kerstboom, oude foto-albums, bewaardingen. Dat soort spul.
Ik noem onze voorraadkast ook vaak nog de 'trapkast' . Want bij mijn ouders was dat zo. Ik krijg het er niet uit. En we hebben niet eens een trap in huis :')
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:06:47 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198880233
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik noem onze voorraadkast ook vaak nog de 'trapkast' . Want bij mijn ouders was dat zo. Ik krijg het er niet uit. En we hebben niet eens een trap in huis :')
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198880252
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik noem onze voorraadkast ook vaak nog de 'trapkast' . Want bij mijn ouders was dat zo. Ik krijg het er niet uit. En we hebben niet eens een trap in huis :')
:D O+

Ja, ik vin mooi.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198880278
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:59 schreef Lonaa het volgende:
Dora kreeg een schapenvacht van mijn moeder. Toen we daar waren was Dora stiekem op de bank gesprongen en dan op de schapenvacht gaan liggen die daar op lag. (Dus ze lag niet op de bank vond ik. :7 ) Bleek dat er een schapenvachtje over was, na de verhuizing. Die lag nu "op zolder" (mijn ouders wonen in een bungalow maar ze houden zeg maar wel een soort van normale-huis-benaming aan. :') :D ) (Mijn vader spreekt ook nog van 'naar beneden gaan' als ie opstaat O+ ).

Anyway, Dora ligt nu op een schapenvacht mooi te wezen, het past d'r goed. O+ Denk dat ik de lelijke (stomme) mand ook maar gewoon weg doe.
Fotooooooo O+
pi_198880299
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik noem onze voorraadkast ook vaak nog de 'trapkast' . Want bij mijn ouders was dat zo. Ik krijg het er niet uit. En we hebben niet eens een trap in huis :')
Zo hadden wij vroeger thuis "de kelder" die de trapkast was. Want m'n moeder is opgegroeid in een huis met een kelder als voorraadplek. Dat is later wel naar "kelderkast" geëvolueerd omdat m'n vader het stug wel trapkast noemde. :D
pi_198880302
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik noem onze voorraadkast ook vaak nog de 'trapkast' . Want bij mijn ouders was dat zo. Ik krijg het er niet uit. En we hebben niet eens een trap in huis :')
Mijn voorraadkast in de keuken noem ik meestal keukenkast, maar soms ook pantry of kelderkast (want ja, bij mij ouders hadden we een kelderkast (2 treden omlaag 8)7 onder de trap)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198880315
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Fotooooooo O+
I kid you not, maar ze is dus echt, terwijl ik op 'enter' drukte nadat ik dat typte, op de bank gesprongen.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198880331
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:59 schreef Lonaa het volgende:
Dora kreeg een schapenvacht van mijn moeder. Toen we daar waren was Dora stiekem op de bank gesprongen en dan op de schapenvacht gaan liggen die daar op lag. (Dus ze lag niet op de bank vond ik. :7 ) Bleek dat er een schapenvachtje over was, na de verhuizing. Die lag nu "op zolder" (mijn ouders wonen in een bungalow maar ze houden zeg maar wel een soort van normale-huis-benaming aan. :') :D ) (Mijn vader spreekt ook nog van 'naar beneden gaan' als ie opstaat O+ ).

Anyway, Dora ligt nu op een schapenvacht mooi te wezen, het past d'r goed. O+ Denk dat ik de lelijke (stomme) mand ook maar gewoon weg doe.
En je plaatst geen foto :?
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:11:26 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_198880335
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, extra kamer. Daar liggen dingen die je normaal op zolder zou bewaren. Kerstboom, oude foto-albums, bewaardingen. Dat soort spul.
Ik heb ook nog lang gemeld dat ik even thuis langs ging als ik bij mijn ouders op bezoek ging. Begint er nu een beetje uit te slijten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198880377
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:11 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog lang gemeld dat ik even thuis langs ging als ik bij mijn ouders op bezoek ging. Begint er nu een beetje uit te slijten.
Zo staat het nummer van mijn ouders nog steeds in mijn telefoon onder 'Thuis'.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198880392
Bonusfoto van Abby op het vachtje, om het goed te maken voor nu?
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:15:22 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_198880414
En buitenmuur lijkt niet lek. Maar grondwater dat door de muur omhoogkomt. Minder duur om te herstellen.
Nu nog op zoek naar een bouwboer. Maar het moet even wat langer beter weer zijn, dan kan ik even in de straat vragen welke ik het beste kan vragen. Nu is iedereen binnen of aan het werk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198880435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:15 schreef z80 het volgende:
En buitenmuur lijkt niet lek. Maar grondwater dat door de muur omhoogkomt. Minder duur om te herstellen.
Nu nog op zoek naar een bouwboer. Maar het moet even wat langer beter weer zijn, dan kan ik even in de straat vragen welke ik het beste kan vragen. Nu is iedereen binnen of aan het werk.
Briefje in de bus doen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198880447
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Bonusfoto van Abby op het vachtje, om het goed te maken voor nu?
[ afbeelding ]
ah...ja hoor. Voor nu kan het. ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198880467
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ah...ja hoor. Voor nu kan het. ;)
Abby is ook wel echt heel erg schattig. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:19:49 #91
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198880497
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Bonusfoto van Abby op het vachtje, om het goed te maken voor nu?
[ afbeelding ]
Poes! O+
pi_198880501
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Abby is ook wel echt heel erg schattig. O+
dat zijn alle katten ;-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198880551
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

dat zijn alle katten ;-)
Ziva is wel beetje een klootzakje hoor.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198880636
tweekoppig monster (op de kachel)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198880681
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ziva is wel beetje een klootzakje hoor.
maar vast schattig om te zien
We have far more in common than that which devides us..
pi_198880691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

maar vast schattig om te zien
Hahahaha ja, dat wel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:35:50 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198880813
Hier is op 't moment 10km fietsen "niet aan te raden" gezien de rukwinden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198880849
Hier heet de woonkamer ook nog steeds 'voor' terwijl dat enkel in het vorige huis zo was. Grappig hoe dat soort dingen bij meer mensen blijven hangen.
  dinsdag 6 april 2021 @ 14:40:13 #99
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198880903
Onze woonkamer heet 'binnen'.
Spoilers!
pi_198881731
Ik dacht: de zon schijnt. Ik ga op de fiets naar de bieb (10+ min fietsen ong.)
Ik pak mn fiets voor het terugritje, ik zit in een hagelbolletjessneeuwbui die striemt in mijn gezicht. O+ }:|
pi_198881796
Grappig die benamingen voor ruimtes in je huis :D

Ik zeg tegen het paadje dat achter ons blok huizen doorloopt als je de tuinen uitgaat altijd 'de poort'.
Het is gewoon een open pad, dus niks geen poort. Is nog een overblijfsel van mijn jaren in Utreg denk ik :D
We hebben 2 gangkasten, 1 met stofzuiger en klusdingen./planken en 1 met mijn oude klein koelkastje erin, daar bewaar ik ook vaak een voorraadje wijn. Die gangkast noem ik mijn 'schatkamertje'. n.a.v. Ilja Gort die zijn wijnkeldertje zo noemt :+
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:26:12 #102
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198881852
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:23 schreef Blues het volgende:
Grappig die benamingen voor ruimtes in je huis :D

Ik zeg tegen het paadje dat achter ons blok huizen doorloopt als je de tuinen uitgaat altijd 'de poort'.
Het is gewoon een open pad, dus niks geen poort. Is nog een overblijfsel van mijn jaren in Utreg denk ik :D
We hebben 2 gangkasten, 1 met stofzuiger en klusdingen./planken en 1 met mijn oude klein koelkastje erin, daar bewaar ik ook vaak een voorraadje wijn. Die gangkast noem ik mijn 'schatkamertje'. n.a.v. Ilja Gort die zijn wijnkeldertje zo noemt :+
Ik noem dat dus ook altijd een poort.
Pas toen ik hier kwam wonen kwam ik erachter dat mensen dat niet zo noemen :?
pi_198881889
Wij hebben hier een 'het grote spook'. In mijn vaders huis van vroeger hadden we 'het kleine spook' en 'het grote spook', en de benaming is gebleven voor een soort laag zoldertje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198881905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik noem dat dus ook altijd een poort.
Pas toen ik hier kwam wonen kwam ik erachter dat mensen dat niet zo noemen :?
g zei dat het volgens hem een 'achterpad' wordt genoemd.
Dat heb ik geprobeerd maar in mijn hoofd is het poort. punt. :P

Oh en als ik de tuin vanaf de POORT inloop, hebben we rechts links de tuinkamer en links rechts een deur naar een smal gangetje dat uitkomt in de garage. In dat gangetje staan onze fietsen. (en de tuinstoelen/vazen/grasmaaier e.d.) die noem ik altijd de 'schuur' _O- Is geen schuur maar ja een deel van de garage eigenlijk _O-

(overigens is onze woonkamer/keuken/gangetje/wc boven, dus 'op' de garage en tuinkamer)
pi_198881937
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:44 schreef Blues het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open.
Wij als zkh doen weekend-vaccinatie-sessies voor patientengroepen met een zeer verhoogd risico. Zelf bellen ze ook af...maar zijn kwaad als we ze dan niet asap kunnen vaccineren. Er zijn veel indianenverhalen maar ook veel onbegripe en megaveel onduidelijkheid.
De protocollen die wij krijgen wijzigen soms per dag :{w

En we doen zo ons best om vriendelijk en geduldig te blíjven. :{
-O- sterkte er mee
pi_198881985
Achterpad bij ons :)
(even oversteken ;) )
pi_198882012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:30 schreef Sarabi het volgende:

-O- sterkte er mee
Tx.
Ben nu 4 dagen vrij geweest. Morgen ga ik er weer tegen aan >:)

Leuk trouwens jullie nieuwe bierwikkeldinges!
pi_198882081
@Sarabi tof zo!

Ik heb echt wel veel te doen, maar mooie dus een uur geslapen en nu de concentratie van een garnaal. Hopelijk over twee uur weer wat beter, dan is de werkdag voorbij en weet ik vrij zeker dat ze niet gaan bellen over het huis. Kan ik dan al m'n werk even gaan inhalen :+
pi_198882121
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:23 schreef Blues het volgende:
Grappig die benamingen voor ruimtes in je huis :D

Ik zeg tegen het paadje dat achter ons blok huizen doorloopt als je de tuinen uitgaat altijd 'de poort'.
Het is gewoon een open pad, dus niks geen poort. Is nog een overblijfsel van mijn jaren in Utreg denk ik :D
We hebben 2 gangkasten, 1 met stofzuiger en klusdingen./planken en 1 met mijn oude klein koelkastje erin, daar bewaar ik ook vaak een voorraadje wijn. Die gangkast noem ik mijn 'schatkamertje'. n.a.v. Ilja Gort die zijn wijnkeldertje zo noemt :+
Dat noemen ze hier brandgang (zo raar, daar zou echt nooit een brandweerwagen door kunnen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198882186
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:34 schreef Blues het volgende:

[..]

Leuk trouwens jullie nieuwe bierwikkeldinges!
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:37 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi tof zo!


Dankjewel O+
Nu hopen dat ze op tijd klaar zijn, want door Paasmaandag waren we eigenlijk te laat.
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:58:55 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198882412
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat noemen ze hier brandgang (zo raar, daar zou echt nooit een brandweerwagen door kunnen)
Dat heeft niets met een brandweerwagen te maken :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:59:35 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198882429
@Myraela

Klote zeg, sterkte daar en hopelijk mazzel en geen positiefjes voor jullie van de week ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198882492
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat heeft niets met een brandweerwagen te maken :D
Daar kwam ik later ook achter. Maar als 6 jarige (of zo, toen ik er voor het eerst mee te maken kreeg) had ik dat niet zo door. :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_198882641
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:23 schreef Blues het volgende:
Grappig die benamingen voor ruimtes in je huis :D

Ik zeg tegen het paadje dat achter ons blok huizen doorloopt als je de tuinen uitgaat altijd 'de poort'.
Het is gewoon een open pad, dus niks geen poort. Is nog een overblijfsel van mijn jaren in Utreg denk ik :D
We hebben 2 gangkasten, 1 met stofzuiger en klusdingen./planken en 1 met mijn oude klein koelkastje erin, daar bewaar ik ook vaak een voorraadje wijn. Die gangkast noem ik mijn 'schatkamertje'. n.a.v. Ilja Gort die zijn wijnkeldertje zo noemt :+
Bij mijn ouders hadden we het ook altijd over 'de poort'. En mijn schoonouders noemen het ook zo.
Allemaal dus omgeving Utrecht, dus zal er mogelijk iets mee te maken hebben :D
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:12:20 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198882684
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar kwam ik later ook achter. Maar als 6 jarige (of zo, toen ik er voor het eerst mee te maken kreeg) had ik dat niet zo door. :P
Zo'n modelwagen met half litertje water erin door de brandgang heen

Heel smalle flexibele stretcher om patiënten mee te vervoeren enzo _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198882688
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bij mijn ouders hadden we het ook altijd over 'de poort'. En mijn schoonouders noemen het ook zo.
Allemaal dus omgeving Utrecht, dus zal er mogelijk iets mee te maken hebben :D
In het laatste huis waar wij met mijn ouders woonden hadden we ook echt een soort poort/deur en noemden we ook zo en dat hoor ik hier meer. Is de afscheiding hoog, dan poort is het laag dan hek
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:12:41 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198882689
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bij mijn ouders hadden we het ook altijd over 'de poort'. En mijn schoonouders noemen het ook zo.
Allemaal dus omgeving Utrecht, dus zal er mogelijk iets mee te maken hebben :D
Den Haag en Rotterdam, de poort ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198882859
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Den Haag en Rotterdam, de poort ;)
Stadslui dus :P

Mijn god, wat een crime is het zoeken naar een huis zeg. Gelukkig zitten we niet direct op de schopstoel en we gaan pas serieus aan de slag als ik zelf meer duidelijkheid heb. Maar of het is een vanbinnen prachtig afgewerkt huis met een betonnen 'luchtplaatsje' als tuin, of het is een bouwval met iets meer grond, hoewel niet zelden een énorme voortuin of grote garage en schuren, of gewoon een heel groot huis dat alsnog veel van die lap grond opslokt. (wa hebbie daar nou weer allemaal aan, we zijn met z'n 2en...?) Nog los van locaties naast drukke wegen, tuinen op het noorden etc. Er zijn weinig andere (betaalbare) smaakjes momenteel in de regio waar ik zoek :')

(Nu ben ik ook een enorm kritische zeikerd hoor :P , mijn schoonzus heeft in dezelfde tijd al op 4 of 5 huizen geboden. Maar het is natuurlijk ook geen pak suiker dat je even snel koopt denk ik dan zo. )
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:22:16 #119
221912 minilot
Nancy boy
pi_198882889
Yikes yikes yikes nog steeds @ openingspost, verder noemen we de paadjes tussen de tuinen hier ook brandgangen en de poort is het stuk schutting dat open kan om van je tuin in de brandgang te komen (of andersom). Verder geen malle benamingen voor ruimtes in het huis hier, geloof ik. Wel een malle benaming voor 'n lichaamsdeel, Günther heeft bedacht dat het stuk tussen je neus en je bovenlip je 'snufje' heet en dat is nogal blijven hangen :')
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:25:16 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198882946
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:22 schreef minilot het volgende:
Yikes yikes yikes nog steeds @ openingspost, verder noemen we de paadjes tussen de tuinen hier ook brandgangen en de poort is het stuk schutting dat open kan om van je tuin in de brandgang te komen (of andersom). Verder geen malle benamingen voor ruimtes in het huis hier, geloof ik. Wel een malle benaming voor 'n lichaamsdeel, Günther heeft bedacht dat het stuk tussen je neus en je bovenlip je 'snufje' heet en dat is nogal blijven hangen :')
Omg wat een topnaam voor dat stukje lichaam! :D
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:26:25 #121
221912 minilot
Nancy boy
pi_198882961
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Omg wat een topnaam voor dat stukje lichaam! :D
Ja, vonden we ook wel O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198882963
Snufje!
Goed plan, voortaan heb ik ook een snufje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198882968
Snufje :D

Dat is veel leuker dan 'Filtrum' :Y
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:28:32 #124
221912 minilot
Nancy boy
pi_198882999
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:26 schreef Candaasje het volgende:
Dat is veel leuker dan 'Filtrum' :Y
Ietsje! Liefdesdrank (is toch de oorsprong van filtrum?) ook wel fraai natuurlijk :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198883003
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Uitge-engelsmexicaand. Naar buiten!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:29:14 #126
221912 minilot
Nancy boy
pi_198883017
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:28 schreef sigme het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Uitge-engelsmexicaand. Naar buiten!
Jaaaa. Meer buitenfoto's ook graag! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_198883033
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:28 schreef sigme het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Uitge-engelsmexicaand. Naar buiten!
Zwaar hoofd tot hoofdpijn? Dat krijg ik altijd van mensen die heel matig met een zwaar accent Engels spreken -O-
(en ik heb er naar genoeg geluisterd)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:34:17 #128
221912 minilot
Nancy boy
pi_198883111
Even zien of dit werkt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:36:14 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198883134
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:22 schreef minilot het volgende:
Yikes yikes yikes nog steeds @ openingspost, verder noemen we de paadjes tussen de tuinen hier ook brandgangen en de poort is het stuk schutting dat open kan om van je tuin in de brandgang te komen (of andersom). Verder geen malle benamingen voor ruimtes in het huis hier, geloof ik. Wel een malle benaming voor 'n lichaamsdeel, Günther heeft bedacht dat het stuk tussen je neus en je bovenlip je 'snufje' heet en dat is nogal blijven hangen :')
Ik zit nu met Snuitje van Henny Huisman in mijn hoofd maar dan met Snufje :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198883189
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:34 schreef minilot het volgende:
Even zien of dit werkt..

Tè cute _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:39:39 #131
221912 minilot
Nancy boy
pi_198883199
Sowieso prettig, zo'n kind, als er al wat CUL-skillz bij zitten :+
Was niet tot hoognodig dutje te bewegen, vandaar aan het werk gezet met stofzuiger en bolognesesaus maken ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198883200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:34 schreef minilot het volgende:
Even zien of dit werkt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zit nu met Snuitje van Henny Huisman in mijn hoofd maar dan met Snufje :+
Ik hoef liever geen Snuitje aan mijn Snufje :+
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:41:04 #133
221912 minilot
Nancy boy
pi_198883223
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zit nu met Snuitje van Henny Huisman in mijn hoofd maar dan met Snufje :+
Aaaargh! :D En in dat kader: de bal waarmee hier binnen het vaakst wordt gevoetbald en overgegooid wordt door Günther liefkozend 'Stuitje' genoemd omdat -ie zo lekker stuitert :')
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:44:50 #134
221912 minilot
Nancy boy
pi_198883278
En een veel te late duit in het zakje te @vlindertje89 in wiens situatie ik geen moment langer zou wachten om een traject in te gaan voor alleenstaand ouderschap. Genoeg kinderen die knettergelukkig opgroeien in een niet-traditionele gezinssituatie, zéker als de keuze daarvoor zo bewust gemaakt wordt en voorkomt uit een grote kinderwens. En zoals hier al eerder gezegd, het hebben van nageslacht hoeft geen bezwaar te zijn bij het daarna alsnog vinden van de liefde van je leven :)
Kijk maar eens naar @PdeHoog bevobbeld! :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:45:12 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198883288
Zow. M'n videoconf gordijnen hangen weer netjes dicht, overhemmetje aan; een ziekenhuisbreed toegankelijk praatje van een uur houden :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:45:44 #136
221912 minilot
Nancy boy
pi_198883294
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:45 schreef fietsie het volgende:
Zow. M'n videoconf gordijnen hangen weer netjes dicht, overhemmetje aan; een ziekenhuisbreed toegankelijk praatje van een uur houden :P
:D Succes!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:47:52 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198883328
Thnx :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:48:43 #138
221912 minilot
Nancy boy
pi_198883336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:47 schreef fietsie het volgende:
Thnx :)
Linkje voor meekijk? :7
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:52:07 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198883392
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Aaaargh! :D En in dat kader: de bal waarmee hier binnen het vaakst wordt gevoetbald en overgegooid wordt door Günther liefkozend 'Stuitje' genoemd omdat -ie zo lekker stuitert :')
Die namen voor alles, echt :')

Bovenmatig veel dingen worden hier qua naam gerelateerd aan 'billenkontje', ook zoiets :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:54:07 #140
221912 minilot
Nancy boy
pi_198883419
Geniet er maar van zolang het duurt @Molo! (8>
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:54:52 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198883435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef minilot het volgende:
Geniet er maar van zolang het duurt @:Molo! (8>
Ik ben zo benieuwd hoe zij zich gaat ontwikkelen. Ze lijkt qua persoon eng veel op mij _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198883468
Snufje! O+
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:56:17 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198883470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:45 schreef fietsie het volgende:
Zow. M'n videoconf gordijnen hangen weer netjes dicht, overhemmetje aan; een ziekenhuisbreed toegankelijk praatje van een uur houden :P
Achtergrond instellen niet mogelijk? :?

Mijn collega zit in voorbereiding voor moeilijke gesprekken vaak met een Duitse tank als achtergrond. Heerlijk voor de sfeer :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:56:28 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198883472
Dan blijft billenkontje er dus nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaren in :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:57:33 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198883486
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Achtergrond instellen niet mogelijk? :?

Mijn collega zit in voorbereiding voor moeilijke gesprekken vaak met een Duitse tank als achtergrond. Heerlijk voor de sfeer :+
Nope, een CPU van 9 jaar oud hier; de kunstjes met achtergronden in Teams en Zoom enzo die weigert ie keurig.

Morgen komen onderdelen voor een nieuwe PC, per DHL, dus over een week of 2 compleet (...) en dan heb ik hoogst waarschijnlijk ook zulke fancy features.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198883506
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:22 schreef minilot het volgende:
Yikes yikes yikes nog steeds @ openingspost,
Fixed.

*)
  dinsdag 6 april 2021 @ 17:02:57 #147
221912 minilot
Nancy boy
pi_198883629
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:58 schreef Blues het volgende:

[..]

Fixed.

*)
:D Lief!
Let me see you stripped down to the bone
pi_198883808
Kijk nou toch wat schattig

Lenteverhuizing. In Lombardije - Italië worden lammetjes soms hoog op de berg geboren. Beneden zijn de sappige grasweiden. Ezelnannies dragen de lammetjes, vergezeld van de moeders, naar het dal in speciale lammetjestassen. #lenterituelen
via @Rachael_Conrad foto's Elspet Kinneir



We have far more in common than that which devides us..
pi_198884051
Werkdag klaar.
Hele week overhoop, normaal werk ik ma-wo-do en nu di-wo-do. Gaat me woensdagavond vast zo tegenvallen ;(

Hier uiteraard ook raar weer, op een gegeven moment sneeuwde het zo hard dat ik geen 30m ver kon kijken :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198884255
A
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Kijk nou toch wat schattig

Lenteverhuizing. In Lombardije - Italië worden lammetjes soms hoog op de berg geboren. Beneden zijn de sappige grasweiden. Ezelnannies dragen de lammetjes, vergezeld van de moeders, naar het dal in speciale lammetjestassen. #lenterituelen
via @:Rachael_Conrad foto's Elspet Kinneir

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Awww O+
  dinsdag 6 april 2021 @ 17:50:52 #151
63722 z80
I fink you freaky
pi_198884558
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zwaar hoofd tot hoofdpijn? Dat krijg ik altijd van mensen die heel matig met een zwaar accent Engels spreken -O-
(en ik heb er naar genoeg geluisterd)
Een amerikaan die met een monotone stem Engels Amerikaans staat te knauwen is ook een ramp.
Zeker als het een MS cursus is. Waarbij alles dat in het boek staat vermeld moet worden.
Doe mij dan maar een Ier. Ook vermoeiend maar daar zit nog muziek in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 6 april 2021 @ 17:57:01 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_198884663
Tussen de buien door naar een sneltest locatie geweest. Het ritje heen en terug was snel. De test zelf ook. Maar alles er rond om heen was niet vooruit te branden. Totaal 90 minuten weg. Locatie zit op 10 minuten fietsen.
Maar wel dusdanig negatief dat ik 72 uur de grens over mag.
Volgende keer maar een afspraak maken, kijken of dat sneller gaat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 6 april 2021 @ 18:14:15 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_198884957
Heenweg: 3 vlokken.
Sporten: Geen neerslag.
Terugweg: sneeuwbui from hell.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198884990
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:14 schreef Lonaa het volgende:
Heenweg: 3 vlokken.
Sporten: Geen neerslag.
Terugweg: sneeuwbui from hell.
Maar je was gaan sporten _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198885031
@Lonaa ik moest vandaag 6 keer van de ene plek naar de andere plek via buiten. 2 van de 6 keer hagel. :')
pi_198885149
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar je was gaan sporten _O_
Dit!

Ik vond mijn wandelingetje van nog geen 5 minuten naar de supermarkt al onaangenaam.
pi_198885172
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit!

Ik vond mijn wandelingetje van nog geen 5 minuten naar de supermarkt al onaangenaam.
15 meter van voordeur naar container en weer terug...hagel op de kop..niet leuk
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 6 april 2021 @ 18:29:34 #158
217702 Lonaa
Honger!
pi_198885219
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:17 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa ik moest vandaag 6 keer van de ene plek naar de andere plek via buiten. 2 van de 6 keer hagel. :')
Ja, hier ook dikke hagel toen ik met Dora was. 2 uit 4 dus.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 april 2021 @ 18:29:54 #159
217702 Lonaa
Honger!
pi_198885223
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar je was gaan sporten _O_
Ja man, sporten O+ Zware dingen tillen O+
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 18:48:32 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198885557
Ik ga ook zwaar tillen

Effe pissen

:T
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 18:49:56 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198885582
Toen ik vanmiddag naar de auto toe liep hagelde het en vanochtend moest ik ruiten krabben/ontdoen van sneeuw.

Verder viel het leven niet tegen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198885678
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:17 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa ik moest vandaag 6 keer van de ene plek naar de andere plek via buiten. 2 van de 6 keer hagel. :')
Gezien alle buien vandaag vind ik het bijna knap dat je 4x geen hagel had _O-

Lonaa wat goed man, je bent gegaan _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198885711
@Molo https://www.rijnmond.nl/n(...)n-troost-in-hun-tuin

C/v “Historisch druk bij Vreeken's Zaden: 'Mensen vinden troost in hun tuin'
Vreeken's Zaden in Dordrecht beleeft momenteel ongekende tijden. Nooit eerder was het zo druk in de 96-jarige historie van de winkel aan de Voorstraat. Ton Vreeken dacht zich goed te hebben voorbereid op een drukke lente, maar komt handen, voeten en zaden tekort. "We zijn uit pure noodzaak gestopt met reclame maken."

Mn.X komt net thuis en had associaties met wintersport qua sneeuwjachten onderweg in auto, over de dijk bij Lucky.
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:01:45 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198885805
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:56 schreef AnneX het volgende:
@:Molo https://www.rijnmond.nl/n(...)n-troost-in-hun-tuin

C/v “Historisch druk bij Vreeken's Zaden: 'Mensen vinden troost in hun tuin'
Vreeken's Zaden in Dordrecht beleeft momenteel ongekende tijden. Nooit eerder was het zo druk in de 96-jarige historie van de winkel aan de Voorstraat. Ton Vreeken dacht zich goed te hebben voorbereid op een drukke lente, maar komt handen, voeten en zaden tekort. "We zijn uit pure noodzaak gestopt met reclame maken."

Mn.X komt net thuis en had associaties met wintersport qua sneeuwjachten onderweg in auto, over de dijk bij Lucky.
Heeft nog steeds niks te maken met hun gekke Covid maatregelen in de vorm van 'wij beantwoorden niet iedere mail' :D

Daslook is geloof ik moeilijk te vinden in knolletjes dus loop er wel ooit ene keer tegenaan. Geen zin in veel moeite doen dit jaar :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:05:35 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198885874
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 18:56 schreef AnneX het volgende:
@:Molo https://www.rijnmond.nl/n(...)n-troost-in-hun-tuin

C/v “Historisch druk bij Vreeken's Zaden: 'Mensen vinden troost in hun tuin'
Vreeken's Zaden in Dordrecht beleeft momenteel ongekende tijden. Nooit eerder was het zo druk in de 96-jarige historie van de winkel aan de Voorstraat. Ton Vreeken dacht zich goed te hebben voorbereid op een drukke lente, maar komt handen, voeten en zaden tekort. "We zijn uit pure noodzaak gestopt met reclame maken."

Mn.X komt net thuis en had associaties met wintersport qua sneeuwjachten onderweg in auto, over de dijk bij Lucky.
Het was bar en boos hier inderdaad. Heeft MrX weer een marktplaatsaankoop gedaan?

@derLudolf :')

@minilot, snufje it is! Wel jammer dat je hem niet even Günther voor ons noemde.

@Kaatje1 Die ezels met lampjes O+
Spoilers!
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:08:08 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198885930
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Heeft nog steeds niks te maken met hun gekke Covid maatregelen in de vorm van 'wij beantwoorden niet iedere mail' :D

Daslook is geloof ik moeilijk te vinden in knolletjes dus loop er wel ooit ene keer tegenaan. Geen zin in veel moeite doen dit jaar :P
Ze beantwoorden al jaren hun mail nauwelijks als ik het internet moet geloven. Op elk forum of Facebookgroep wordt al jaren door grote massa's 'neeeeeee, slecht idee!!!!!' geroepen zodra er iemand alleen al een V durft te typen.

Ik had een daslookplantje gekocht. Nu is het dood.
Spoilers!
pi_198886028
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze beantwoorden al jaren hun mail nauwelijks als ik het internet moet geloven. Op elk forum of Facebookgroep wordt al jaren door grote massa's 'neeeeeee, slecht idee!!!!!' geroepen zodra er iemand alleen al een V durft te typen.
Oh, maar dat klopt niet hoor.
Zaden is seizoenswerk, alle grotere zaadleveranciers zijn slecht *bereikbaar* in het hoogseizoen. Vanderwal bijvoorbeeld neemt ook de telefoon niet op. Vreeken is wel het ergste in en komt in het seizoen ook niet toe aan de mail. Maar buiten het seizoen wel hoor. Ook dan duurt het wel even, maar ze werken gewoonlijk wel uiteindelijk alle mail weg. Blijkbaar doen ze dat nu niet meer; al te domme vragen zullen wel naar de prullenbak gaan.

RIP voor je daslook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:15:18 #168
217702 Lonaa
Honger!
pi_198886071
Hoezo is je daslook al dood @Lucky_Strike !?!?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198886218
Thuis uiteten uitgezocht voor donderdag. :9

Bapao
Rendang of mushroom and sambal

Fried cauliflower
Sesame and truffle vinaigrette

Yakitori eggplant
Miso and sesame

Rouhi Caesar's
Little gem, panko and nori
pi_198886317
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Een kind versus een griepje ;)

Ik moet dan heel hard denken aan Jan, Jans en de kinderen en de bommoeder, en een regenbuitje van 9 maanden als een man zou willen BOM-vaderen :D
Maar dat zullen mijn losse synapsjes zijn na uren Mexicaans Engels aanhoren over alle mogelijke grafieksoorten.

Jan, Jans en de kinderen O+

'Ikzouermaarnietalteveeloprekenen... beetje lang, maar je hoort wel raardere namen in de paardenwereld' O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:30:38 #171
63722 z80
I fink you freaky
pi_198886408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Jan, Jans en de kinderen O+

'Ikzouermaarnietalteveeloprekenen... beetje lang, maar je hoort wel raardere namen in de paardenwereld' O+
Met een rode jeweetwel kater.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:34:30 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_198886501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wel fijn dat ze toch is gegaan.
[..]

En als nu zowel kind als partner het wil organiseren? Hoe werkt zoiets dan?
Ik werd door lucky_strike getagd.
Beetje late reactie (en ik heb niet alles teruggelezen) maar in principe reageert de uitvaartbegeleider op de eerste die opdracht geeft. Want ik kan niet anders dan er vanuit gaan dat diegene te goeder trouw handelt. Hoe zou ik anders moeten weten, ten slotte.

Maar soms moet er idd een rechter aan te pas komen bij serieuze meningsverschillen over begraven en cremeren. Als er een wettige partner is wordt die meestal in het gelijk gesteld, maar als er een geschil is tussen meerdere kinderen dan wordt het lastig.

Ik heb het zelf gelukkig nog nooit aan de hand gehad.
Op de site uitvaart.nl reageert een jurist op dit soort kwesties. Bijvoorbeeld: https://www.uitvaart.nl/j(...)eruit-gaat-zien/4603
***
pi_198886548
pfff vve bestuursvergadering. De heren praten meestal eerst 30 minuten over flims of muziek en nu over computers. Bel dan even wanneer jullie zo ver zijn, dan kan ik rustig nieuws kijken of zo o|O
We have far more in common than that which devides us..
pi_198886585
Ik volg nu een online aankooptraining door een makelaar (gratis) gegeven. Ben wel benieuwd :)
pi_198886641
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
pfff vve bestuursvergadering. De heren praten meestal eerst 30 minuten over flims of muziek en nu over computers. Bel dan even wanneer jullie zo ver zijn, dan kan ik rustig nieuws kijken of zo o|O
Genieten die VVE van jou. :D
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:42:02 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_198886684
voor dit weer. Reagejas (8>
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:42:49 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198886712
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, maar dat klopt niet hoor.
Zaden is seizoenswerk, alle grotere zaadleveranciers zijn slecht *bereikbaar* in het hoogseizoen. Vanderwal bijvoorbeeld neemt ook de telefoon niet op. Vreeken is wel het ergste in en komt in het seizoen ook niet toe aan de mail. Maar buiten het seizoen wel hoor. Ook dan duurt het wel even, maar ze werken gewoonlijk wel uiteindelijk alle mail weg. Blijkbaar doen ze dat nu niet meer; al te domme vragen zullen wel naar de prullenbak gaan.

RIP voor je daslook.
Ik snap dat mensen er afhankelijk van zijn en het pikken hoor maar ik kan niet zoveel met zulke bedrijfsvoering

Zeker als het structureel is en je zaken goed lopen. Regel je shit dan gewoon snel ik dan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 19:50:02 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198886892
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik snap dat mensen er afhankelijk van zijn en het pikken hoor maar ik kan niet zoveel met zulke bedrijfsvoering

Zeker als het structureel is en je zaken goed lopen. Regel je shit dan gewoon snel ik dan
Waarom? Misschien zijn ze tevreden met de huidige verkoop en bovendien een extra persoon om die mailtjes te beantwoorden betekend niet automatisch meer omzet/winst. Een goed advies geven over van alles en nog wat doe je ook niet na een meeloopstage van 3 weken. Daarnaast moet die persoon de rest van het jaar ook nog wat te doen hebben.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:19:04 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198887628
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom? Misschien zijn ze tevreden met de huidige verkoop en bovendien een extra persoon om die mailtjes te beantwoorden betekend niet automatisch meer omzet/winst. Een goed advies geven over van alles en nog wat doe je ook niet na een meeloopstage van 3 weken. Daarnaast moet die persoon de rest van het jaar ook nog wat te doen hebben.
Uhm, service? :D

Ja hoeft daar blijkbaar niet en blijkbaar komen ze ermee weg maar ik zou er dus niet bestellen. Heb ik geen zin in
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198887651
Nog even een rondje gelopen, nu met fototoestel in de aanslag voor @minilot
Komt 'ie hoor!
Lucht & bomen



Blomsels



Beesten

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198887703
Klaar met deze gelukkig korte meeting.
Vervelende meneer blijft vervelend. Naast z'n normale gezeik (geld terug voor waar hij wel gebruik van gemaakt heeft) wil hij niet zijn laptop gebruiken voor de vve vergadering. HIj wil dat we in groepjes van 4 bij elkaar komen en dan via tv vergaderen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198887761
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:20 schreef sigme het volgende:
Nog even een rondje gelopen, nu met fototoestel in de aanslag voor @:minilot
Komt 'ie hoor!
Lucht & bomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Blomsels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Beesten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb als niet minilot ook gekeken naar de mooie foto's *O*
pi_198887887
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Klaar met deze gelukkig korte meeting.
Vervelende meneer blijft vervelend. Naast z'n normale gezeik (geld terug voor waar hij wel gebruik van gemaakt heeft) wil hij niet zijn laptop gebruiken voor de vve vergadering. HIj wil dat we in groepjes van 4 bij elkaar komen en dan via tv vergaderen.
Waarom? _O-
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:32:33 #184
63722 z80
I fink you freaky
pi_198887900
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waarom? _O-
Waaaarom zijn de bananen krom?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198888002
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waarom? _O-
Geen enkel idee. Maar ga het ook niet vragen, ik wil het niet weten.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:38:47 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198888022
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, maar dat klopt niet hoor.
Zaden is seizoenswerk, alle grotere zaadleveranciers zijn slecht *bereikbaar* in het hoogseizoen. Vanderwal bijvoorbeeld neemt ook de telefoon niet op. Vreeken is wel het ergste in en komt in het seizoen ook niet toe aan de mail. Maar buiten het seizoen wel hoor. Ook dan duurt het wel even, maar ze werken gewoonlijk wel uiteindelijk alle mail weg. Blijkbaar doen ze dat nu niet meer; al te domme vragen zullen wel naar de prullenbak gaan.

RIP voor je daslook.
Niet alleen vanwege het niet/traag reageren op mails. Maar vooral omdat ze mensen niet up to date houden over bestellingen, bestellingen in delen verzenden en dan dubbel verzendkosten berekenen, vaak moeten mensen maanden op bestellingen wachten.

Ik vind Vreeken en enorm sympathiek bedrijf maar ik ben blij dat ik gewoon naar hun winkel kan.

@Lonaa, mijn koudebak valt steeds dicht. Dan wordt het een kas en dan gaat de daslook dood. De kapucijners en erwten ook bijna.
Spoilers!
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:41:01 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198888068
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:20 schreef sigme het volgende:
Nog even een rondje gelopen, nu met fototoestel in de aanslag voor @:minilot
Komt 'ie hoor!
Lucht & bomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Blomsels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Beesten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe heet dat ras schapen eigenlijk? Zijn echt onwijs mooie beesten _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198888102
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe heet dat ras schapen eigenlijk? Zijn echt onwijs mooie beesten _O_
Drents heideschaap denk ik, klopt dat @sigme ? :)
pi_198888110
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Klaar met deze gelukkig korte meeting.
Vervelende meneer blijft vervelend. Naast z'n normale gezeik (geld terug voor waar hij wel gebruik van gemaakt heeft) wil hij niet zijn laptop gebruiken voor de vve vergadering. HIj wil dat we in groepjes van 4 bij elkaar komen en dan via tv vergaderen.
Ik zou die vent echt even enorm op z'n plek zetten hoor. Doe normaal koekwaus :')
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:44:24 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198888119
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:34 schreef BE het volgende:

[..]

Ik werd door lucky_strike getagd.
Beetje late reactie (en ik heb niet alles teruggelezen) maar in principe reageert de uitvaartbegeleider op de eerste die opdracht geeft. Want ik kan niet anders dan er vanuit gaan dat diegene te goeder trouw handelt. Hoe zou ik anders moeten weten, ten slotte.

Maar soms moet er idd een rechter aan te pas komen bij serieuze meningsverschillen over begraven en cremeren. Als er een wettige partner is wordt die meestal in het gelijk gesteld, maar als er een geschil is tussen meerdere kinderen dan wordt het lastig.

Ik heb het zelf gelukkig nog nooit aan de hand gehad.
Op de site uitvaart.nl reageert een jurist op dit soort kwesties. Bijvoorbeeld: https://www.uitvaart.nl/j(...)eruit-gaat-zien/4603
Dank je O+
Spoilers!
pi_198888266
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zou die vent echt even enorm op z'n plek zetten hoor. Doe normaal koekwaus :')
Dat gaat ook wel gebeuren in de vergadering van november. Want dan gaan alle documenten naar alle flatgenoten. We kunnen het nu niet doen, hebben nog niet alles binnen. En we vermoeden dat hij zich bij onze advocaat heeft voorgedaan als bestuurslid, dat moeten we eerst weten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198888310
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat gaat ook wel gebeuren in de vergadering van november. Want dan gaan alle documenten naar alle flatgenoten. We kunnen het nu niet doen, hebben nog niet alles binnen. En we vermoeden dat hij zich bij onze advocaat heeft voorgedaan als bestuurslid, dat moeten we eerst weten.
Wat een soap :D

Ik heb net 700 mails van de GGD/uitzendbureau binnen gekregen. Even uitvogelen wat ik nu precies moet lezen, wat niet, welke e-learnings ik moet volgen, welke documenten ik allemaal nog moet uploaden... mijn hemel.
  dinsdag 6 april 2021 @ 20:55:44 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198888333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat gaat ook wel gebeuren in de vergadering van november. Want dan gaan alle documenten naar alle flatgenoten. We kunnen het nu niet doen, hebben nog niet alles binnen. En we vermoeden dat hij zich bij onze advocaat heeft voorgedaan als bestuurslid, dat moeten we eerst weten.
Wat een kerel zeg :X

@Candaasje, via welke gedachte wordt het houden van bijen ook alweer bioindustrie? Ik ben het even kwijt.
Spoilers!
pi_198888409
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe heet dat ras schapen eigenlijk? Zijn echt onwijs mooie beesten _O_
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Drents heideschaap denk ik, klopt dat @:sigme ? :)
Wat Candaasje zegt!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198888484
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een kerel zeg :X

@:candaasje, via welke gedachte wordt het houden van bijen ook alweer bioindustrie? Ik ben het even kwijt.
Totale rationalisatie van hun kast(gedrag): door raten op exact 2,7cm (dacht ik hoor, hou me ten goede) afstand te hangen, gaan bijen precies net níet doen wat ze van nature doen (klonten raat bouwen), maar gaan ze reuze efficiënt maximaal honing produceren.

Uiteraard worden door het volk geweekte nieuwe koninginnen doodgeknepen want daar heeft een imker niks aan. Die koopt ze wel een nieuwe koningin.
Dan wordt die honing natuurlijk ook afgenomen en geruild voor suikerwater, en worden er tegenwoordig lamme tamme rassen gekweekt die nog iets makkelijk in die machinekast van ze te houden zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:05:44 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198888548
Ik las net in een tijdschrift dat het tegengif voor botulinetoxine A-vergiftiging uit paarden wordt gewonnen. Maar ik kan er online niets over vinden.

Tevens is er volgens dat tijdschrift 1000 keer meer dioxine nodig om een hamster te doden dan een cavia. Dit om aan te tonen dat het per diersoort enorm kan verschillen hoe giftig bepaalde stoffen zijn.
Spoilers!
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:06:58 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198888568
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 april 2021 20:59 schreef sigme het volgende:

[..]


[..]

Wat Candaasje zegt!
Mooitjes ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:08:27 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198888597
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Totale rationalisatie van hun kast(gedrag): door raten op exact 2,7cm (dacht ik hoor, hou me ten goede) afstand te hangen, gaan bijen precies net níet doen wat ze van nature doen (klonten raat bouwen), maar gaan ze reuze efficiënt maximaal honing produceren.

Uiteraard worden door het volk geweekte nieuwe koninginnen doodgeknepen want daar heeft een imker niks aan. Die koopt ze wel een nieuwe koningin.
Dan wordt die honing natuurlijk ook afgenomen en geruild voor suikerwater, en worden er tegenwoordig lamme tamme rassen gekweekt die nog iets makkelijk in die machinekast van ze te houden zijn.
Ok, duidelijk. Ik geloof dat ik dit vooralsnog een stap te ver vind gaan in mijn persoonlijke dierenrechtenevolutie.
Spoilers!
pi_198888634
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ok, duidelijk. Ik geloof dat ik dit vooralsnog een stap te ver vind gaan in mijn persoonlijke dierenrechtenevolutie.
In welke zin?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198888663
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik las net in een tijdschrift dat het tegengif voor botulinetoxine A-vergiftiging uit paarden wordt gewonnen. Maar ik kan er online niets over vinden.

Tevens is er volgens dat tijdschrift 1000 keer meer dioxine nodig om een hamster te doden dan een cavia. Dit om aan te tonen dat het per diersoort enorm kan verschillen hoe giftig bepaalde stoffen zijn.
Wat bijen betreft; wat sigme zegt :)
Naast nog bijen (koninginnen) per post versturen over de hele wereld, bijen kunstmatig insemineren (geen geintje), de vele ziektes, de druk op de wilde bijenstand en in Amerika heb je ook nog enorme antibiotica problemen en worden bijenvolkeren bruut (letterlijk heel hardhandig en zonder oog voor de dieren zelf) gesplitst.

Vriend heeft imkercursus gedaan en eigenlijk was het plan om bijen dan op een vrij natuurlijke manier proberen te houden. Maar je zit al heel snel met het probleem van die ziektes, van zwermen in omgevingen waar te weinig goede plaatsen zijn voor nieuwe volken en dus de concurrentie met wilde bijen.
(* Was dus al snel zonder de honing te willen oogsten. Maar met het idee de bijenstand te redden. Wat je hiermee dus niet doet. )

Wat paarden betreft: ah, zou kunnen. Er bestaan ook grote 'bloedfarms'. (Toevallig laatst weer eens wat over op mijn timeline gezien.) Weet niet welke toepassing dat precies heeft, maar heeft ook met antistoffen te maken.
(De lama's werden daarvoor op de uni ook gebruikt. Nouja, voor ontwikkeling van medicatie tegen kankersoorten dan.)

En dat laatste; jup, zitten enorme verschillen in, tussen alle diersoorten. Is daarom een van de grootste argumenten tegen het gebruiken van diermodellen. :Y
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:11:26 #201
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198888667
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze beantwoorden al jaren hun mail nauwelijks als ik het internet moet geloven. Op elk forum of Facebookgroep wordt al jaren door grote massa's 'neeeeeee, slecht idee!!!!!' geroepen zodra er iemand alleen al een V durft te typen.

Ik had een daslookplantje gekocht. Nu is het dood.
Wat zonde, nu al!
Ik had er voor de zekerheid 2 en ze doen het beide nog. *O*
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:12:16 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198888682
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik las net in een tijdschrift dat het tegengif voor botulinetoxine A-vergiftiging uit paarden wordt gewonnen. Maar ik kan er online niets over vinden.

Tevens is er volgens dat tijdschrift 1000 keer meer dioxine nodig om een hamster te doden dan een cavia. Dit om aan te tonen dat het per diersoort enorm kan verschillen hoe giftig bepaalde stoffen zijn.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24520991/

Verdere schade beperkend/stoppend, niet echt antigif

En dat tweede, klopt, ligt enorm uit elkaar soms bij dieren voor dezelfde stof
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198888693
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf wel beseft dat je hier een beetje (te) ver gaat met denken. Er zijn ook mensen die verliefd worden op familieleden waarvan ze weten dat het familie is dus dat is niet eens een overweging.
Wist niet eens dat adoptie überhaupt nog mogelijk is.
Ik loop onwijs achter maar moest hier ff op reageren.
Donoren met tig kinderen zijn wel degelijk een probleem en vlinder denkt in de juiste richting. Juist als je niet weet dat je broer of zus familie is en je niet samen bent opgegroeid, is de kans relatief groot dat je elkaar aantrekkelijk vindt. Dat gelijkend genetisch materiaal trekt aan. Daarmee vergroot je dus je kansen op kinderen die weer kinderen krijgen met genetische afwijkingen.

Er is ook in NL in het informele circuit (ten minste) een kerel actief die wensstellen (-moeders) voorliegt over zijn geschiedenis en al tig kinderen heeft maar van geen ophouden weet. Volgens mij inmiddels over de 100. Echt niet fris.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:13:34 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198888711
Bijen kunstmatig insemineren _O- WTF _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198888761
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef Molo het volgende:
Bijen kunstmatig insemineren _O- WTF _O-
pi_198888764
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:13 schreef Molo het volgende:
Bijen kunstmatig insemineren _O- WTF _O-
Micro pipetje :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:17:43 #207
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198888789
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:10 schreef sigme het volgende:

[..]

In welke zin?
In de zin dat die bijen op zich wel natuurlijk gedrag vertonen, namelijk bestuiven en honing maken. En dat bestuiven wordt juist steeds belangrijker dus dan zitten we toch met een honingoverschot.

Het zal ook wel komen doordat ik alleen over imkers lees die alleen die honing pakken die over is, alleen in uiterste nood suikerwater geven en die gewoon een volk verplaatsen naar een collega of een eigen extra kast als er een extra koningin ontstaat.

Ik geloof wel dat mijn verhaal wat gaten bevat.
Spoilers!
pi_198888795
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:11 schreef Candaasje het volgende:
Vriend heeft imkercursus gedaan en eigenlijk was het plan om bijen dan op een vrij natuurlijke manier proberen te houden. Maar je zit al heel snel met het probleem van die ziektes, van zwermen in omgevingen waar te weinig goede plaatsen zijn voor nieuwe volken en dus de concurrentie met wilde bijen.
(* Was dus al snel zonder de honing te willen oogsten. Maar met het idee de bijenstand te redden. Wat je hiermee dus niet doet. )
Oh, maar dan zou je nog wel bd-imkeren kunnen overwegen!
https://bdimkers.nl/bdimkeren/uitgangspunten-2/

Bijen verwilderen vrij snel waneer je niet steeds alle koninginnen doodknijpt en nieuwe raszuivere kweekkoninginnen koopt, en als je ze dan in een normale raat houdt, dan zijn het reuze interessante beesten, die zich prima zelf redden. Gif etc hoeft er dan ook niet bij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198888824
quote:
Wauw, ik had echt geen idee...

Overleeft die dar dat :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198888851
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In de zin dat die bijen op zich wel natuurlijk gedrag vertonen, namelijk bestuiven en honing maken. En dat bestuiven wordt juist steeds belangrijker dus dan zitten we toch met een honingoverschot.

Het zal ook wel komen doordat ik alleen over imkers lees die alleen die honing pakken die over is, alleen in uiterste nood suikerwater geven en die gewoon een volk verplaatsen naar een collega of een eigen extra kast als er een extra koningin ontstaat.

Ik geloof wel dat mijn verhaal wat gaten bevat.
Euh ja, koeien geven ook natuurlijk melk, en varkens vet. Het zijn allemaal heel handige machientjes met hun eigen gedrag :D

Bestuiving wordt belangrijker vanwege monocultuur en moord&doodslag op de insectenwereld. Zoemende bijenlegertjes zijn geen oplossing maar een symptoom. Die uiteraard wilde bijen en hommels het leven kosten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:21:36 #211
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198888857
Oh, meer posts. Meer gaten. Ja ok.

Bedankt voor de info mensen O+
Spoilers!
pi_198888896
quote:
Nee toch :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_198888901
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, maar dan zou je nog wel bd-imkeren kunnen overwegen!
https://bdimkers.nl/bdimkeren/uitgangspunten-2/

Bijen verwilderen vrij snel waneer je niet steeds alle koninginnen doodknijpt en nieuwe raszuivere kweekkoninginnen koopt, en als je ze dan in een normale raat houdt, dan zijn het reuze interessante beesten, die zich prima zelf redden. Gif etc hoeft er dan ook niet bij.
True :Y Zoiets is nog wel het overwegen waard. Als we wel een beetje een ruimere tuin hebben en genoeg plek hebben als ze toch gaan zwermen.

quote:
11s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wauw, ik had echt geen idee...

Overleeft die dar dat :@
Bi(j)zar hè? Er gebeuren nog wel meer bizarre dingen vrees ik. Dit wist ik eerst ook niet hoor.
En ik vrees dat die dar zich niet echt top voelt nee.
pi_198888931
In Nederland hebben we een paar geisoleerde plaatsen (Marken in het IJsselmeer bijvoorbeeld), waar alle bijen met vreemde smetten geweerd kunnen worden, zodat er rrrrrrrrrrrrrraszuiver Buckfasts (ik verzin het niet) gekweekt kunnen worden met een Zuivere koningin en Zuivere darren.
quote:
Onze passie is de Buckfastbij: gedurende vele jaren hebben we de kwaliteit van onze volken steeds verbeterd. Jaarlijks selecteren we van de beste teeltlijnen de raszuivere koninginnen welke op Ameland of Marken aangepaard worden.

We selecteren onze teeltlijnen op de volgende eigenschappen:
- zachtaardigheid
- hygiëne en grooming
- honingopbrengst
- zwermtraagheid
- raatvastheid
- broedloze winterzit
http://buckfastimkers.nl
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198888956
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik loop onwijs achter maar moest hier ff op reageren.
Donoren met tig kinderen zijn wel degelijk een probleem en vlinder denkt in de juiste richting. Juist als je niet weet dat je broer of zus familie is en je niet samen bent opgegroeid, is de kans relatief groot dat je elkaar aantrekkelijk vindt. Dat gelijkend genetisch materiaal trekt aan. Daarmee vergroot je dus je kansen op kinderen die weer kinderen krijgen met genetische afwijkingen.

Er is ook in NL in het informele circuit (ten minste) een kerel actief die wensstellen (-moeders) voorliegt over zijn geschiedenis en al tig kinderen heeft maar van geen ophouden weet. Volgens mij inmiddels over de 100. Echt niet fris.
Deze die je bedoelt in NL heb ik inderdaad ook over gelezen. Dan is de kans ook nog best aanwezig dat de (half) broers/zussen elkaar tegenkomen.. brr. Naar idee.

Meh, eind vd dag mail dat ik ben uitgeloot voor het nieuwbouwproject. 2700 inschrijvingen, er waren 40 woningen.. (verdeeld over vier verschillende types). Kutzooi, even gejankt, maar opzich ook wel blij dat de onzekerheid er nu af is. Ik sliep er echt slecht van en zo. Ik had natuurlijk een andere uitkomst gewild, maar iig weet ik nu waar ik aan toe ben en kan ik me gewoon op werk enz concentreren. Hoop ik dan want er ligt nogal een berg te wachten :+
pi_198888975
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Deze die je bedoelt in NL heb ik inderdaad ook over gelezen. Dan is de kans ook nog best aanwezig dat de (half) broers/zussen elkaar tegenkomen.. brr. Naar idee.

Meh, eind vd dag mail dat ik ben uitgeloot voor het nieuwbouwproject. 2700 inschrijvingen, er waren 40 woningen.. (verdeeld over vier verschillende types). Kutzooi, even gejankt, maar opzich ook wel blij dat de onzekerheid er nu af is. Ik sliep er echt slecht van en zo. Ik had natuurlijk een andere uitkomst gewild, maar iig weet ik nu waar ik aan toe ben en kan ik me gewoon op werk enz concentreren. Hoop ik dan want er ligt nogal een berg te wachten :+
Oh dat is kut :* ;(
Je kunt nu wel weer rustiger slapen, maar het blijft gewoon kut.
  dinsdag 6 april 2021 @ 21:29:35 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198888989
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Deze die je bedoelt in NL heb ik inderdaad ook over gelezen. Dan is de kans ook nog best aanwezig dat de (half) broers/zussen elkaar tegenkomen.. brr. Naar idee.

Meh, eind vd dag mail dat ik ben uitgeloot voor het nieuwbouwproject. 2700 inschrijvingen, er waren 40 woningen.. (verdeeld over vier verschillende types). Kutzooi, even gejankt, maar opzich ook wel blij dat de onzekerheid er nu af is. Ik sliep er echt slecht van en zo. Ik had natuurlijk een andere uitkomst gewild, maar iig weet ik nu waar ik aan toe ben en kan ik me gewoon op werk enz concentreren. Hoop ik dan want er ligt nogal een berg te wachten :+
Dat is shit zeg.
Spoilers!
pi_198889093
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Deze die je bedoelt in NL heb ik inderdaad ook over gelezen. Dan is de kans ook nog best aanwezig dat de (half) broers/zussen elkaar tegenkomen.. brr. Naar idee.

Meh, eind vd dag mail dat ik ben uitgeloot voor het nieuwbouwproject. 2700 inschrijvingen, er waren 40 woningen.. (verdeeld over vier verschillende types). Kutzooi, even gejankt, maar opzich ook wel blij dat de onzekerheid er nu af is. Ik sliep er echt slecht van en zo. Ik had natuurlijk een andere uitkomst gewild, maar iig weet ik nu waar ik aan toe ben en kan ik me gewoon op werk enz concentreren. Hoop ik dan want er ligt nogal een berg te wachten :+
Ach wat jammer, het was je zo gegund!
Hopelijk komt er snel een ander, perfect, huis op je pad. Heb je ook een makelaar? Want je hoort steeds vaker dat huizen al verkocht zijn voordat er foto’s voor funda gemaakt worden. Collega wilde/moest verhuizen. Via makelaar kon ze een huis bekijken dat nog niet eens officieel aangemeld was, verkopers hadden een week ervoor met makelaar gesproken. Ze is er vorige ingetrokken
We have far more in common than that which devides us..
pi_198889244
Jammer, @vlindertje89
Het zit je niet mee :N.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198889249
Ik kijk nu naar een vale, magere dame die al vier jaar van de zon leeft (NPO3)
De zon zit in sapjes. Zij is er blij mee. Ik zie een wandelend lijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198889262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Deze die je bedoelt in NL heb ik inderdaad ook over gelezen. Dan is de kans ook nog best aanwezig dat de (half) broers/zussen elkaar tegenkomen.. brr. Naar idee.

Meh, eind vd dag mail dat ik ben uitgeloot voor het nieuwbouwproject. 2700 inschrijvingen, er waren 40 woningen.. (verdeeld over vier verschillende types). Kutzooi, even gejankt, maar opzich ook wel blij dat de onzekerheid er nu af is. Ik sliep er echt slecht van en zo. Ik had natuurlijk een andere uitkomst gewild, maar iig weet ik nu waar ik aan toe ben en kan ik me gewoon op werk enz concentreren. Hoop ik dan want er ligt nogal een berg te wachten :+
Jammer! Wel fijn dat je snel duidelijkheid hebt, want dat afwachten is ook killing.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198889347
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ach wat jammer, het was je zo gegund!
Hopelijk komt er snel een ander, perfect, huis op je pad. Heb je ook een makelaar? Want je hoort steeds vaker dat huizen al verkocht zijn voordat er foto’s voor funda gemaakt worden. Collega wilde/moest verhuizen. Via makelaar kon ze een huis bekijken dat nog niet eens officieel aangemeld was, verkopers hadden een week ervoor met makelaar gesproken. Ze is er vorige ingetrokken
Ik heb net een webinar gekeken van een aankoopmakelaarsbedrijf. Was natuurlijk een groot reclamepraatje voor dat bedrijf (moet zeggen, het zou een goeie verkoopmakelaar zijn _O- ) maar er zaten wel handige tips tussen denk ik.
In ruil voor dan wel 10-15 minutenlang promotie van de app (waar wel verkoopgeschiedenis e.d. op te vragen zijn, en ook huizen die inderdaad niet op Funda staan) en de aanbieding voor die app met wel weer verplichte koop van een boek. :+

Afijn, mijn vriend zijn allergie speelde weer op*, dus die mompelende afkeurend dat ie zelf wel een Python scriptje zou schrijven ditdatzuszo. Hoewel ik daar wel weer tegenin bracht dat een aankoopmakelaar misschien wel gewoon noodzakelijk is door al die connecties en 'gunfactoren' enzo .

(*Het gesprek met de hypotheekadviseur was ook 'geniet'n :') . Mijn vriend kan vrij goed rekenen en met Excel e.d. overweg, dus die lulde die adviseur (die voor ons wel een advies wilde uitbrengen voor het luttele bedrag van 2-00 euro) binnen 5 minuten onder de tafel. Was echt vet gezellig _O- )
pi_198889476
In mijn vroegere vriendenkring zat ook een makelaar en dat is echt een ons kent ons wereldje. Echt zo’n vent die het haast voor elkaar kreeg om mij m’n huis te koop te laten zetten, hij kon er zoveel voor krijgen en dan kon ik in een andere wijk ook een leuke flat kopen. Heb er heel even over nagedacht, maar die andere flat lag bovenop een heuvel, was kleiner en duurder. Zo blij dat ik me niet heb laten overhalen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198889504
Ah, de dame die van de zon leeft doet met iemand een oefening.

Als je met lege maag bewust gaat hyperventileren... dat kun je vast levensenergie noemen. Of gewoon een licht zuurstofgebrek waardoor je wat high wordt. Ik kan hier zo weinig mee :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198889533
En nu gaat er urine gedronken worden *O* :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198889538
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, de dame die van de zon leeft doet met iemand een oefening.

Als je met lege maag bewust gaat hyperventileren... dat kun je vast levensenergie noemen. Of gewoon een licht zuurstofgebrek waardoor je wat high wordt. Ik kan hier zo weinig mee :')
Ik wilde het jullie eigenlijk niet vertellen, maar gezien ik nu niet meer kan zeggen dat ik meer echt afzie (ik bedoel, ik kan 43 soorten donuts eten, naast vegan magnums, 'kip'corns en kroketten...) dacht ik mijn lijden eens naar een hoger plan te tillen.
Zo'n zon-dieet leek me wel wat :Y
pi_198889548
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nu gaat er urine gedronken worden *O* :'(
Dit klinkt nu meer als een heimelijke fetisj.
pi_198889603
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik wilde het jullie eigenlijk niet vertellen, maar gezien ik nu niet meer kan zeggen dat ik meer echt afzie (ik bedoel, ik kan 43 soorten donuts eten, naast vegan magnums, 'kip'corns en kroketten...) dacht ik mijn lijden eens naar een hoger plan te tillen.
Zo'n zon-dieet leek me wel wat :Y
Kost je wel je krullen ;(

Maar je krijgt er een mager rattenkopje voor terug ^O^

quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit klinkt nu meer als een heimelijke fetisj.
Ik ga voor eetstoornis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198889666
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kost je wel je krullen ;(

Maar je krijgt er een mager rattenkopje voor terug ^O^
[..]

Ik ga voor eetstoornis.
Krullen zien er ook veel te levendig uit joh! :{w Ellende en afzien moet ik uitstralen!
  dinsdag 6 april 2021 @ 22:14:56 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198889969
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, de dame die van de zon leeft doet met iemand een oefening.

Als je met lege maag bewust gaat hyperventileren... dat kun je vast levensenergie noemen. Of gewoon een licht zuurstofgebrek waardoor je wat high wordt. Ik kan hier zo weinig mee :')
Moet altijd wel lachen om die prana mensen. Zeggen dat ze niet eten maar ondertussen dus wel groentesap drinken. En er gewoon tyfus slecht uitzien.
pi_198890110
Ik zag net een heel mooi huis. Jaren 30 stijl, mooi trappetje naar de deur, in een heel mooi groen laantje met oude huisjes. Ook nog wel te betalen.
Toen keek ik even op maps naar de satellietbeelden. GIGAAAAAAAAAAANTISCH kassencomplex er vlak achter.

Ik zoek nog even verder :+
pi_198890239
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik zag net een heel mooi huis. Jaren 30 stijl, mooi trappetje naar de deur, in een heel mooi groen laantje met oude huisjes. Ook nog wel te betalen.
Toen keek ik even op maps naar de satellietbeelden. GIGAAAAAAAAAAANTISCH kassencomplex er vlak achter.

Ik zoek nog even verder :+
Er is altijd wat bij een huis met een redelijk normale prijs, vrees ik -O-

Interessante leesvoer over bijen. Mooie Drentse foto's. Goed verslag van tv-programma over leven van de zon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198890264
Dank allen :*
Dit was ook wel echt een buitenkans, een eengezinswoning van 110m2 voor een prijs waarvan ik bij bestaande bouw op een vergelijkbare locatie een appartementje van 60m2 van kan kopen ongeveer, dus ik had wel al veel animo verwacht. Maar het blijft kut, want wat ik dan wel kan kopen is dus allemaal veel kleiner etc (en ook veel kleiner dan waar ik nu zit).

Ik had nog geen aankoopmakelaar want bij nieuwbouw niet nodig, maar voor dit project kwam wel al wat oriënterende gesprekken gehad dus ik ga morgen daar degene van bellen waar ik beste gevoel bij had. En die zijn ook nog no cure no pay, dat vind ik ook wel prettig. Want het willen kopen is vooral financieel gedreven: qua maandlasten ga ik er iets op vooruit maar vooral ik los dan 600 euro per maand af ipv dat alles weg is bij m'n huurwoning nu. En nu kan ik iig nog zo'n appartementje van 60m2 met twee slaapkamers kopen, over een jaar kan ik ook dat niet meer betalen met deze debiele markt. Maar wat woongenot betreft zit ik echt heel fijn in m'n huurwoning. Ik heb de beste buren ooit, een eengezinswoning met tuin en alle ruimte die ik me kan wensen en de locatie is voor mij top. Dus ik vind het wel fijn om het aanbod wel al te krijgen voor het op Funda staat, maar niet ook geld kwijt te zijn als er niks komt waarvan ik zeg, daarvoor wil ik hier weg.

Eigenlijk wil ik dus een huis kopen, maar wel hier blijven wonen voorlopig :+ daarom was dat nieuwbouwproject ook zo ideaal, want wel nu al kopen, maar pas over twee jaar hoeven verhuizen.
  dinsdag 6 april 2021 @ 22:31:09 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198890359
Slapstick hier net. Piep wilde door de glazen deur naar Hans. Meestal leid ik Piep even af en dat werkt dan wel. Ze reageerde niet op mijn stem. Ik gaf haar een klein duwtje met mijn voet omdat ik geen zin had in een kwade kat in mijn arm. Toen werd mijn voet aangevallen en Pieps nagel bleef in mijn sok hangen.
Ik kreeg mijn sok niet uit, Piep kreeg haar nagel er niet uit maar wist wel met haar andere poot J aan te vallen die probeerde mijn sok uit te trekken. Nadat ik 3 meter achteruit was gehinkeld in een smalle gang met kat aan mijn sok en een 'helpende' man kon ik me zo draaien dat ik een vinger tussen de sok kreeg.
Piep was in elk geval afgeleid.
Spoilers!
pi_198890374
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slapstick hier net. Piep wilde door de glazen deur naar Hans. Meestal leid ik Piep even af en dat werkt dan wel. Ze reageerde niet op mijn stem. Ik gaf haar een klein duwtje met mijn voet omdat ik geen zin had in een kwade kat in mijn arm. Toen werd mijn voet aangevallen en Pieps nagel bleef in mijn sok hangen.
Ik kreeg mijn sok niet uit, Piep kreeg haar nagel er niet uit maar wist wel met haar andere poot J aan te vallen die probeerde mijn sok uit te trekken. Nadat ik 3 meter achteruit was gehinkeld in een smalle gang met kat aan mijn sok en een 'helpende' man kon ik me zo draaien dat ik een vinger tussen de sok kreeg.
Piep was in elk geval afgeleid.
_O-

:@ sorry
pi_198890403
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slapstick hier net. Piep wilde door de glazen deur naar Hans. Meestal leid ik Piep even af en dat werkt dan wel. Ze reageerde niet op mijn stem. Ik gaf haar een klein duwtje met mijn voet omdat ik geen zin had in een kwade kat in mijn arm. Toen werd mijn voet aangevallen en Pieps nagel bleef in mijn sok hangen.
Ik kreeg mijn sok niet uit, Piep kreeg haar nagel er niet uit maar wist wel met haar andere poot J aan te vallen die probeerde mijn sok uit te trekken. Nadat ik 3 meter achteruit was gehinkeld in een smalle gang met kat aan mijn sok en een 'helpende' man kon ik me zo draaien dat ik een vinger tussen de sok kreeg.
Piep was in elk geval afgeleid.
Is zeker niet gefilmd? _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198890471
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slapstick hier net. Piep wilde door de glazen deur naar Hans. Meestal leid ik Piep even af en dat werkt dan wel. Ze reageerde niet op mijn stem. Ik gaf haar een klein duwtje met mijn voet omdat ik geen zin had in een kwade kat in mijn arm. Toen werd mijn voet aangevallen en Pieps nagel bleef in mijn sok hangen.
Ik kreeg mijn sok niet uit, Piep kreeg haar nagel er niet uit maar wist wel met haar andere poot J aan te vallen die probeerde mijn sok uit te trekken. Nadat ik 3 meter achteruit was gehinkeld in een smalle gang met kat aan mijn sok en een 'helpende' man kon ik me zo draaien dat ik een vinger tussen de sok kreeg.
Piep was in elk geval afgeleid.
Katten :D _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 april 2021 @ 22:36:22 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198890493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is zeker niet gefilmd? _O-
Nee, helaas niet. Gemiste kans. De tranen staan nog steeds in mijn ogen _O-
Spoilers!
pi_198890942
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Gemiste kans. De tranen staan nog steeds in mijn ogen _O-
Maar ze zijn nog geen vriendinnen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198890998
Die field labs zijn ook chaos :')
Ik was uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op de overheidssites waar ze op staan.

Museum: website meldt dat zij er door een misverstand opstaan. GEEN opening.
Molen: nergens op hun website iets over het field lab te vinden.
Theater: idem.

Ik kan me voorstellen dat dit soort kaartjes naar donateurs of abonnementhouders gaan. Maar dan kun je toch evengoed op je site vermelden dat je eraan deelneemt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198891118
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk nu naar een vale, magere dame die al vier jaar van de zon leeft (NPO3)
De zon zit in sapjes. Zij is er blij mee. Ik zie een wandelend lijk.
Oh, is dat er één van die groep waarvan er 1 is overleden aan 'van de zon leven' ? Utrechters? Pas nog het boek erover gelezen.. weet ff niet meer hoe het heet.
pi_198891120
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die field labs zijn ook chaos :')
Ik was uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op de overheidssites waar ze op staan.

Museum: website meldt dat zij er door een misverstand opstaan. GEEN opening.
Molen: nergens op hun website iets over het field lab te vinden.
Theater: idem.

Ik kan me voorstellen dat dit soort kaartjes naar donateurs of abonnementhouders gaan. Maar dan kun je toch evengoed op je site vermelden dat je eraan deelneemt?
Ik heb de laatste tijd gemerkt dat er best wel wat bedrijven zijn waar informatie op de website van ondergeschikt belang is. Oa een restaurant die erop heeft gezet dat ze gaan verhuizen...ze zitten al maanden op de nieuwe plek. Volgens een andere site kan je eten afhalen. Maar t menu is stuk (dat staat bij de comments) 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_198891171
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die field labs zijn ook chaos :')
Ik was uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op de overheidssites waar ze op staan.

Museum: website meldt dat zij er door een misverstand opstaan. GEEN opening.
Molen: nergens op hun website iets over het field lab te vinden.
Theater: idem.

Ik kan me voorstellen dat dit soort kaartjes naar donateurs of abonnementhouders gaan. Maar dan kun je toch evengoed op je site vermelden dat je eraan deelneemt?
Even Keukenhof gekeken en kon gewoon bestellen *O* (niet afgerond, want wil niet komend weekend naar de Keukenhof). Wel unieke kans, want normaal ontzettend druk _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:07:11 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198891194
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar ze zijn nog geen vriendinnen?
Nee, totaal niet. Ze zoeken elkaar wel erg op de laatste tijd om aan weerszijden van de deur te grommen, loeien en blazen. Ze snuffelen ook via de kier onder de deur.
Spoilers!
pi_198891267
Nou ja, een kat confronteren met een kat in huis is ook wel een beetje alsof er zomaar een onbekend mens bij een mens in huis komt wonen. Ik zou ook blazen. En daar ook nooit mee ophouden, tenzij ik toevallig stiekem een geweldige lel kan uitdelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198891360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh, is dat er één van die groep waarvan er 1 is overleden aan 'van de zon leven' ? Utrechters? Pas nog het boek erover gelezen.. weet ff niet meer hoe het heet.
Geen idee. Deze dame leek in ieder geval niet op het missionarispad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd gemerkt dat er best wel wat bedrijven zijn waar informatie op de website van ondergeschikt belang is. Oa een restaurant die erop heeft gezet dat ze gaan verhuizen...ze zitten al maanden op de nieuwe plek. Volgens een andere site kan je eten afhalen. Maar t menu is stuk (dat staat bij de comments) 😂
Zo zonde, zeker nu :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 23:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even Keukenhof gekeken en kon gewoon bestellen *O* (niet afgerond, want wil niet komend weekend naar de Keukenhof). Wel unieke kans, want normaal ontzettend druk _O-
Oeh! Verleidelijk O+ Nog nooit geweest.
Even naar de test locaties gekeken. Dan zou ik er eentje onderweg pakken. Daarna nog ruim een uur rijden dus uitslag op tijd binnen :+
Alleen een tikje jammer van het weer, nu.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 6 april 2021 @ 23:18:31 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198891367
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die field labs zijn ook chaos :')
Ik was uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op de overheidssites waar ze op staan.

Museum: website meldt dat zij er door een misverstand opstaan. GEEN opening.
Molen: nergens op hun website iets over het field lab te vinden.
Theater: idem.

Ik kan me voorstellen dat dit soort kaartjes naar donateurs of abonnementhouders gaan. Maar dan kun je toch evengoed op je site vermelden dat je eraan deelneemt?
De wandelclub die mee doet gaf aan dat ze niet wisten dat mensen tests moesten afnemen van tevoren en vinden het onzin voor lopen in de buitenlucht. Dus willen niet meedoen :+
Maar is al gecommuniceerd

Heerlijk weer dit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198891937
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Candaasje Bel.gië....

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 07-04-2021 06:11:38 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 april 2021 @ 07:28:10 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198893204
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die field labs zijn ook chaos :')
Ik was uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op de overheidssites waar ze op staan.

Telstar - Jong PSV op 30 april is ook een proeftuin. Ik begreep dat mijn cluppie ook een een beetje overvallen was. _O-
Ook richting organisatoren is het chaos.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198893256
Goedemorgen. Nog meer sneeuw dan gisteren hier. Ik hoop dat het hiermee voorbij is.
pi_198893295
In mijn fruitpakket zit een aantal grapefruits (denk ik, gele sinaasappel, rode binnenkant, bitterig, zure smaak). Ik had er vanmorgen 1 door mijn ontbijtsmoothie (banaan, appel, dat ding, schepje lijnzaad). Beetje wennen was het wel, maar eigenlijk wel een lekker tegenwicht tegen de rest van het zoet. Goede ontdekking dus!
pi_198893347
Witte wereld :D

Ik vind het maar verwarrend.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 7 april 2021 @ 08:06:57 #254
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198893430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 07:43 schreef Tuindier het volgende:
In mijn fruitpakket zit een aantal grapefruits (denk ik, gele sinaasappel, rode binnenkant, bitterig, zure smaak). Ik had er vanmorgen 1 door mijn ontbijtsmoothie (banaan, appel, dat ding, schepje lijnzaad). Beetje wennen was het wel, maar eigenlijk wel een lekker tegenwicht tegen de rest van het zoet. Goede ontdekking dus!
Grapefruit is zo lekker! O+

Als je nog snijbiet inspiratie nodig hebt:
https://www.degroenemeisjes.nl/pindacurry-2/

Deze was wel lekker, zou de saus wel iets meer kruiden. Maar goede basis op zich.
pi_198893497
Goedemorgen dotjes. O+
pi_198893519
Mogge!

Hier ook nog alles wit. Ik heb wel foto's, maar ik zit op de luie stoel met slapende poezen op/om me, en twee slapende honden op de grond en een slapende man in bed en de telefoon met de foto's ligt op tafel..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198893588
Mogge. Niet wit, wel harde windstoten en regen.

6.45u sms dat monteur onderweg is. Ik eruit en om 7.15u klaar. Maar hij is er nog niet..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198893621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Grapefruit is zo lekker! O+

Als je nog snijbiet inspiratie nodig hebt:
https://www.degroenemeisjes.nl/pindacurry-2/

Deze was wel lekker, zou de saus wel iets meer kruiden. Maar goede basis op zich.
Die sla ik op! Voor nu is het plan bakken met pijnboompitjes (de boodschappen komen vandaag binnen), maar ik vermoed dat het niet de laatste keer is dat het in dit pakket zit. Ik word steeds wel erg vrolijk van de kleurtjes in ieder geval.
pi_198893867
Ja jongens, vorige week werd er nog in korte broek gelopen 8)7

Ik ga zo een auto die tot de nok toe vol zit met Ikea-karton naar de stort brengen (de inhoud, niet de auto) en dan stoeien met een Pax. De vloer is gisteren helemaal geschuurd en moet vandaag nog drie (!) keer. Maar het wordt zó mooi O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198894015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 08:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga zo een auto die tot de nok toe vol zit met Ikea-karton naar de stort brengen (de inhoud, niet de auto)
Zo herkenbaar _O- Wij gebruikten daar de verhuisbus voor :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198894130
Hoe is het in de nieuwe huizen, clubsoda en P?
pi_198894152
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zo herkenbaar _O- Wij gebruikten daar de verhuisbus voor :D
Wat een bergen karton hè? :o wij laten de verhuizen doen, ik denk niet dat ik ze zover krijg mijn zooi af te voeren O-) Maar zeker de helft is nu weg, ik moet nog wel wat Billy's en Besta's in elkaar schroeven, dus we gaan volgende week nog wel een keer. Het houdt je bezig :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198894163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe is het in de nieuwe huizen, clubsoda en P?
Koud, stoffig, leeg en lawaaiig :+(de cv is stuk en de vloer wordt geschuurd). Maar het wordt prachtig O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198894268
Goedemorgen :W de dag begonnen met een muurtje schilderen, nu kramp in mijn hand.....
pi_198894322
Uitzicht van vanochtend


Bloemetjes kunnen wel tegen wat kou.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198894363
Mogge!

Gefeliciteerd @Sarabi met "internationale Bierdag" *O*

Jeuh, hele nacht geslapen zonder pijnstilling. Nu mezelf stevig toespreken, niet meer alle oefeningen op één dag doen, want dit voelt wel heel fijn.

Raar idee, vorige week ging ik fietsen en wandelen en heb zelfs een tijdje op een bankje in een park zitten lezen, zonder jas.

Na 2 calls moet ik nu maar eens even alles op een rijtje zetten wat veel en wat minder prioriteit heeft. Kan m'n tafel nauwelijks meer zien door alle papieren. -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198894404
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Gefeliciteerd @:Sarabi met "internationale Bierdag" *O*

Thanks :D ik wist niet dat dat vandaag was. Daar moet op gedronken worden :D
Of toch eens eindelijk bierglazen met ons logo bestellen om het te vieren.
pi_198894417
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks :D ik wist niet dat dat vandaag was. Daar moet op gedronken worden :D
Of toch eens eindelijk bierglazen met ons logo bestellen om het te vieren.
Haha hoeveel bier drinken julloe eigenlijk?

Monteur kwam 9.15u en is weer weg. Alles doet t weer *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198894431
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Haha hoeveel bier drinken julloe eigenlijk?

Monteur kwam 9.15u en is weer weg. Alles doet t weer *O*
Per week? Of per uur :D
pi_198894437
Dat het weer gewoon maar even normaal moet gaan doen. Hier kan mijn innerlijke autist niet mee omgaan }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198894459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wat een bergen karton hè? :o wij laten de verhuizen doen, ik denk niet dat ik ze zover krijg mijn zooi af te voeren O-) Maar zeker de helft is nu weg, ik moet nog wel wat Billy's en Besta's in elkaar schroeven, dus we gaan volgende week nog wel een keer. Het houdt je bezig :+
:Y En niet alleen van IKEA maar ook van alle andere zooi die we hadden besteld.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198894469
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe is het in de nieuwe huizen, clubsoda en P?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Koud, stoffig, leeg en lawaaiig :+(de cv is stuk en de vloer wordt geschuurd). Maar het wordt prachtig O+
Lekker warm (want werkende CV en de app zegt 20.1 graad), niet stoffig (want Stoffie heeft vanmorgen netjes in 45 minuten de woonkamer gestofzuigd), bijna volledig ingericht en heerlijk rustig en stil want iedereen is weg :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198894496
Goedemorgen iedereen.

Die sneeuw in april vind ik ook niks hoor.

Net geld voor de auto overgemaakt, rib uit m'n lijf maar het wel waard :D
pi_198894500
Ik ging maandag even naar de MAKRO om nog snel een groot stuk zalm te kunnen scoren in de aanbieding. Helaas hadden meer mensen dat bedacht :{ Er stond een rij voor de visafdeling en binnen stonden 10 man op elkaar gepakt :') Ik ben maar doorgelopen :+

Maar op 2e paasdag naar de MAKRO was het nieuwe paasuitje denk ik voor veel mensen. En er gingen veel bbq-spullen de deur uit :')

Nou ja, zaterdag dan maar naar de lokale viskraam voor een stuk zalm. Kan ik maandag koudgerookte zalm gaan maken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198894503
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Haha hoeveel bier drinken julloe eigenlijk?

Monteur kwam 9.15u en is weer weg. Alles doet t weer *O*
Wat fijn!! En ook lekker snel
We have far more in common than that which devides us..
pi_198894505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen iedereen.

Die sneeuw in april vind ik ook niks hoor.

Net geld voor de auto overgemaakt, rib uit m'n lijf maar het wel waard :D
Nu nog ff je rijbewijs scoren ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 7 april 2021 @ 09:50:01 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198894523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ging maandag even naar de MAKRO om nog snel een groot stuk zalm te kunnen scoren in de aanbieding. Helaas hadden meer mensen dat bedacht :{ Er stond een rij voor de visafdeling en binnen stonden 10 man op elkaar gepakt :') Ik ben maar doorgelopen :+

Maar op 2e paasdag naar de MAKRO was het nieuwe paasuitje denk ik voor veel mensen. En er gingen veel bbq-spullen de deur uit :')

Nou ja, zaterdag dan maar naar de lokale viskraam voor een stuk zalm. Kan ik maandag koudgerookte zalm gaan maken :9
Waarom trek je geen stuk uit de diepvries? Kost bij de Makro of supermarkt toch niet veel?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198894536
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nu nog ff je rijbewijs scoren ;)
Jup maar tot die tijd wordt de auto wel gebruikt door m'n vriend en vrienden hoor :) komt goed
pi_198894576
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom trek je geen stuk uit de diepvries? Kost bij de Makro of supermarkt toch niet veel?
De diepvrieszalm zag ik niet en ik wilde een kilo met huid in een stuk hebben. Dat vind je in de supermarkt niet. Gister nog even bij AH gekeken op een rustig moment maar dan kom je thuis met die kleine stukjes van 200 gram.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198894604
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De diepvrieszalm zag ik niet en ik wilde een kilo met huid in een stuk hebben. Dat vind je in de supermarkt niet. Gister nog even bij AH gekeken op een rustig moment maar dan kom je thuis met die kleine stukjes van 200 gram.
Lidl heeft zo'n hele zalmzijde altijd rond de feestdagen.
  woensdag 7 april 2021 @ 10:01:35 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198894618
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De diepvrieszalm zag ik niet en ik wilde een kilo met huid in een stuk hebben. Dat vind je in de supermarkt niet. Gister nog even bij AH gekeken op een rustig moment maar dan kom je thuis met die kleine stukjes van 200 gram.
Klopt ja

En jammer wel, was vast allemaal op van de Makro nu

Maarrrr, vast snel weer aangevuld

Maak je foto's? Leuk project ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 april 2021 @ 10:01:49 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198894622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lidl heeft zo'n hele zalmzijde altijd rond de feestdagen.
Die is al gerookt toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198894633
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Die is al gerookt toch?
Volgens mij niet?

  woensdag 7 april 2021 @ 10:06:15 #284
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198894668
Ohh zalm O+

Gister zulke lekkere zalm gemaakt met een hele simpele teriyaki marinade O+
  woensdag 7 april 2021 @ 10:12:29 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198894716
Dat je op dinsdag bestelt bij een bedrijf die zegt dezelfde dag, voor 22:00 te verzenden.
Dat je een verzendbericht krijgt op dinsdag om 13:24
Dat DHL op woensdag blijft volhouden op hun statuspagina dat de zending nog niet bij hen is aangeleverd.
Fijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 7 april 2021 @ 10:24:47 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198894837
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij niet?

[ afbeelding ]
Ah! Nooit gezien deze :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198894958
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Per week? Of per uur :D
:o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198894964
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat fijn!! En ook lekker snel
Ja wat een opluchting zeg dat dingen het weer doen. Het is erg belangrijk hoor. Wat kan een mens zonder wifi en tv tegenwoordig?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198894987
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja wat een opluchting zeg dat dingen het weer doen. Het is erg belangrijk hoor. Wat kan een mens zonder wifi en tv tegenwoordig?
Had het een tijd geleden. Bleek dat de wifi versterker het niet deed (uit en aan was de oplossing). Maar TV had ik gelukkig wel omdat ik mijn tv daar los van heb.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198895069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:o
Het valt reuze mee hoor :D sowieso delen we de speciaal biertjes. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een heel flesje voor mezelf had.
pi_198895172
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze beantwoorden al jaren hun mail nauwelijks als ik het internet moet geloven. Op elk forum of Facebookgroep wordt al jaren door grote massa's 'neeeeeee, slecht idee!!!!!' geroepen zodra er iemand alleen al een V durft te typen.

Ik had een daslookplantje gekocht. Nu is het dood.
De V is een goed idee. Alleen de reeken gaat mis.
Ik ben er ook niet gecharmeerd van.

Overigens ook niet van de daar gekochte blauwe bessen die enkele sprieten van 10 cm hoog bleken te zijn, 10 cm te diep geplant zonder enig wortelstelsel }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198895185
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, maar dat klopt niet hoor.
Zaden is seizoenswerk, alle grotere zaadleveranciers zijn slecht *bereikbaar* in het hoogseizoen. Vanderwal bijvoorbeeld neemt ook de telefoon niet op. Vreeken is wel het ergste in en komt in het seizoen ook niet toe aan de mail. Maar buiten het seizoen wel hoor. Ook dan duurt het wel even, maar ze werken gewoonlijk wel uiteindelijk alle mail weg. Blijkbaar doen ze dat nu niet meer; al te domme vragen zullen wel naar de prullenbak gaan.

RIP voor je daslook.
Vanderwal reageert wel netjes op mail, informeert je als bezorgmoment wijzigt etc.
Informeert je überhaupt. Best fijn .
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198895228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij niet?

[ afbeelding ]
Ah :) Zoiets wilde ik idd :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198895237
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom? Misschien zijn ze tevreden met de huidige verkoop en bovendien een extra persoon om die mailtjes te beantwoorden betekend niet automatisch meer omzet/winst. Een goed advies geven over van alles en nog wat doe je ook niet na een meeloopstage van 3 weken. Daarnaast moet die persoon de rest van het jaar ook nog wat te doen hebben.
Je hoeft niet veel te weten om te zeggen "beste klant, uw levering is vertraagd".
Of, "beste klant, we verwachten uw bestelling dan en dan te kunnen leveren".

Het zal ze de kop niet kosten, maar ik probeer echt elk mogelijk alternatief voor ik ooit nog iets bij Vreeken vandaan haal. En dan nog koop ik het vaak liever niet dan daar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198895276
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Totale rationalisatie van hun kast(gedrag): door raten op exact 2,7cm (dacht ik hoor, hou me ten goede) afstand te hangen, gaan bijen precies net níet doen wat ze van nature doen (klonten raat bouwen), maar gaan ze reuze efficiënt maximaal honing produceren.

Uiteraard worden door het volk geweekte nieuwe koninginnen doodgeknepen want daar heeft een imker niks aan. Die koopt ze wel een nieuwe koningin.
Dan wordt die honing natuurlijk ook afgenomen en geruild voor suikerwater, en worden er tegenwoordig lamme tamme rassen gekweekt die nog iets makkelijk in die machinekast van ze te houden zijn.
:o
Wat knap uitgevogeld en wat totaal achterlijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198895584
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 10:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vanderwal reageert wel netjes op mail, informeert je als bezorgmoment wijzigt etc.
Informeert je überhaupt. Best fijn .
Vanderwal is fijn inderdaad. Bolster heb ik ook goed ervaring mee.
Ken je seedo al? Totaal onmogelijke webshop, maar groot assortiment, niet duur, wel hele snelle verzending. Aanrader!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198895910
quote:
7s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Vanderwal is fijn inderdaad. Bolster heb ik ook goed ervaring mee.
Ken je seedo al? Totaal onmogelijke webshop, maar groot assortiment, niet duur, wel hele snelle verzending. Aanrader!
Nee, ik heb dit jaar maar 2 of 3 dingen gekocht, voorspelde niet genoeg tijd/plek om alles wat ik nog had te kunnen zaaien dus heb maar wat extra aardappels gepoot.
Ik ga m op het lijstje zetten, tnx.

Heb jij ergens geroepen dat je lammies er zijn? Ik denk dat gezien te hebben maar is nogal een vage herinnering.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198896241
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nee, ik heb dit jaar maar 2 of 3 dingen gekocht, voorspelde niet genoeg tijd/plek om alles wat ik nog had te kunnen zaaien dus heb maar wat extra aardappels gepoot.
Ik ga m op het lijstje zetten, tnx.

Heb jij ergens geroepen dat je lammies er zijn? Ik denk dat gezien te hebben maar is nogal een vage herinnering.
Ik heb voor jou een pakket met schouder en tong klaarliggen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198896269
Tijd om mij weer eens bij V uit te nodigen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 7 april 2021 @ 12:17:40 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198896274
Vlop.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')