abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:31:19 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201668678
Overheid zadelt KLM mogelijk met miljard aan extra kosten op :') _O-

Het klimaatplan van de Europese Unie kost KLM een miljard euro per jaar. Dat schrijft de Telegraaf die een brief van de maatschappij aan de Tweede Kamer in handen heeft.

Ten eerste wil Nederland verdergaan met een bijmengverplichting voor synthetische kerosine (SAF). Voorlopig bestaat die inspanningsverplichting uit 14% in 2030. Daarentegen wil de EU 5% verplicht stellen. Ondanks dat die hogere eis geen verplichting betreft, lobbyt het kabinet hier nu toch voor. Mocht dat niet haalbaar zijn, dan wil zij via een eigen CO2-plafond de uitstoot tegengaan.

Het Ministerie van Infrastructuur geeft aan dat het om maximaal 67 miljoen euro extra gaat voor 14% op jaarbasis. KLM komt op een bedrag van 280 miljoen euro uit voor ‘slechts’ 5%. De concurrenten uit Frankrijk en Duitsland hebben niet met een bijmengverplichting te maken. Een dergelijke beslissing kan de Nederlandse luchtvaartmaatschappij duur komen te staan.

Alle maatschappijen, waaronder KLM, hadden en hebben het nog steeds financieel moeilijk als gevolg van de coronacrisis. Joris Melkert, luchtvaartdeskundige aan de TU Delft, denkt dat Nederland het KLM extra lastig maakt met een SAF van 14%. ‘’
quote:
;Als Nederland verder gaat dan EU, dan is het risico dat de nationale luchtvaartsector het moeilijker zal krijgen. In een land dat zo klein als Nederland is het handiger om zich aan te sluiten bij Europese regels”, legt hij uit aan de Telegraaf.
Biokerosine duur voor KLM
Biokerosine is in de toekomst een duurzaam alternatief voor brandstof. ‘’Ondanks het goede voorstel zijn er nog serieuze uitdagingen zoals een voorzien tekort aan grondstoffen voor biokerosine in Europa. Essentieel is dat de energie die hiervoor wordt gebruikt echt groen en hernieuwbaar is en dat opschaling, samen met een gepast financieel raamwerk, deze alternatieve luchtvaartbrandstof betaalbaar maakt”, stelt KLM.

Vanaf 2025 wil Shell twee miljoen ton per jaar van de synthetische brandstof produceren. Echter, dat is lang niet genoeg om de gehele luchtvaartsector te voorzien. Melkert plaatst er een aantal vraagtekens bij. ‘’De ticketprijzen zullen omhoog gaan, want je gaat duurdere brandstoffen gebruiken. Maar het grootste probleem is de herverdeling: waar gaat de duurzame energie voor gebruikt worden? Voor kerosine, voor de vrachtwagens of verwarmen voor huizen? Dat is een politiek verhaal. Maar ik verwacht dat de tijd een boel zal oplossen.”

EU-klimaatplan
Het klimaatplan van de EU resulteert in hoge kosten voor de luchtvaart. De alternatieve brandstoffen vormen een hoge kostenpost. Bovendien wil de EU kerosinetaks invoeren. Dat kan grote gevolgen hebben voor de sector. En voor Nederland in het bijzonder kan het de mokerslag zijn bij de invoering van een tarief van 330 euro per 1000 liter. “Ik maak me grote zorgen of we op lange termijn wel weten waarmee Nederland zijn geld moet verdienen“, aldus voorman Reinier Castelein van vakbond De Unie.

https://www.upinthesky.nl(...)door-klimaatplan-eu/
Dat is handig jezelf tegenwerken :|W Dat heeft Wopke als politicus toch weer goed geregeld :blauwoog:
pi_201668693
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:31 schreef Derrazi het volgende:
Dus spaarders verplaatsen hun geld in aandelen, crypto of huizen. De schuldenindustrie wordt groter en is voor toekomstige generaties die armer worden elke dag.

De VS is technisch failliet en het is realistisch te noemen dat ze volgende maand hun schulden niet meer kunnen betalen want de conservatieven willen hoe dan ook een burgeroorlog
We gaan terug naar de 18-e eeuw van Nederland. Aan de ene kant de rijke renteniers vanwege erfenissen, en aan de andere kant de straatarmen.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 16:28:30 #228
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201671730
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:30 schreef Fer het volgende:
Hub en Spoke is toch van vroeger en de A380?

Iedereen wil tegenwoordig een directe lijn met de A350 of 787.
Hub en spoke bestond al lang voor de A380 en zal de A380 ook lang overleven. Je kunt namelijk niet overal een directe lijn aanbieden, omdat dat niet rendabel is te krijgen. En als je het wel doet, dan gaat de klant zelf op zoek naar een goedkoper ticket en accepteren ze toch een overstap, want 100 euro bespaard.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201673544
We kunnen beter nu de stekker uit de life support van KLM trekken in plaats van nog jaren zo doorgaan en er ieder jaar opnieuw geld in te moeten pompen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:13:28 #230
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201674385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We kunnen beter nu de stekker uit de life support van KLM trekken in plaats van nog jaren zo doorgaan en er ieder jaar opnieuw geld in te moeten pompen.
Er wordt geen geld 'ingepompt', de KLM leent geld. Tegen 8% rente. Dus de Nederlandse Staat (en dus de belastingbetaler) wordt er uiteindelijk beter van.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201674722
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Er wordt geen geld 'ingepompt', de KLM leent geld. Tegen 8% rente. Dus de Nederlandse Staat (en dus de belastingbetaler) wordt er uiteindelijk beter van.
Geleend geld komt niet terug als het bedrijf waaraan je het leent failliet gaat. Bovendien lijkt de kans groot dat onze overheid weer geld mag uitlenen op korte termijn of hun lening (gedeeltelijk) af mag waarderen.
NWS / KLM bodemloze put where the show must go on!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:37:06 #232
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201674794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We kunnen beter nu de stekker uit de life support van KLM trekken in plaats van nog jaren zo doorgaan en er ieder jaar opnieuw geld in te moeten pompen.
Post corona hoeft er geen geld meer in. Beter dus nog even blijven ondersteunen. Vooralsnog is er pas 1/3e van de faciliteit gebruikt überhaupt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:40:01 #233
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201674833
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Geleend geld komt niet terug als het bedrijf waaraan je het leent failliet gaat.
Maar er is geen reden om aan te nemen dat KLM failliet gaat. De KLM was een gezond bedrijf dat goed geld verdiende voor de corona-crisis en het al zeker 3 decennia heeft gedaan zonder 'staatssteun'. Alleen als de gehele luchtvaartsector helemaal niet meer van de grond komt, zou dat een mogelijk scenario zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:44:46 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201685092
AirFrance-KLM in problemen: 'Hoekstra heeft momentum gemist'

Air France KLM moet voor het eind van het jaar nieuw kapitaal ophalen omdat de luchtvaartmaatschappij anders failliet kan worden verklaard. Luchtvaartverslaggever Yteke de Jong over de penibele situatie situatie van het concern.

https://www.telegraaf.nl/(...)eeft-momentum-gemist

Wopke ook hier weer geblunderd :(
Wat een ongelofelijke prutser :r
pi_201685332
quote:
6s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Terence Tilgenkamp
Mathi Bouts
Jochem Sturkenhout-van Diepen
Dario Fucci
Je moet blijkbaar wel een rare naam hebben om je bij KLM in het topkader te begeven.. :)

Maar inderdaad schaamteloos +- 55.000 euro de man aan steun aanvragen. Het kan niet op. Dan ben je tenminste even ingedekt op andermans kosten. Dit prachtige bedrijf dienen we wel in de lucht te houden. :) Tegen elke prijs mensen. :{
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:09:33 #236
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201685470
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:57 schreef Bart2002 het volgende:….
Maar inderdaad schaamteloos +- 55.000 euro de man aan steun aanvragen. Het kan niet op. Dan ben je tenminste even ingedekt op andermans kosten. Dit prachtige bedrijf dienen we wel in de lucht te houden. :) Tegen elke prijs mensen. :{
Inderdaad om te :r en als de energie tarieven stijgen zetten we gewoon de bijstands moeders in de kou
Zo doe je dat :( :r
pi_201685586
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Inderdaad om te :r en als de energie tarieven stijgen zetten we gewoon de bijstands moeders in de kou
Zo doe je dat :( :r
twitter
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:08:16 #238
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201686710
Kijk en huiver van Wopke


Om te kotsen wat dat sujet weer uitkraamt
En methode Frankrijk wordt afgedaan als gelul 🤬🤬
pi_201687618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Er wordt geen geld 'ingepompt', de KLM leent geld. Tegen 8% rente.
De kans dat die "lening", voor zover getrokken, niet in kapitaal of één of ander hybride exoot wordt geconverteerd is natuurlijk nihil.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:04:07 #240
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201687877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Er wordt geen geld 'ingepompt', de KLM leent geld. Tegen 8% rente. Dus de Nederlandse Staat (en dus de belastingbetaler) wordt er uiteindelijk beter van.
Waar heb ik dat eerder gehoord O-)
Jan Kees de Jager met Griekenland, we krijgen alles terug met rente :D _O- _O- _O-
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:04:48 #241
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201689106
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:04 schreef ikweethetookniet het volgende:

Waar heb ik dat eerder gehoord O-)

Geen idee. Niet bij KLM.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 01:48:19 #242
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201690333
Zorgen om vermogen Air France-KLM

Een faillissement van Air France-KLM behoort tot de mogelijkheden als het concern voor het einde van dit jaar geen kapitaal binnenhaalt, meldt de Telegraaf.

Als een Frans bedrijf dat aan de beurs genoteerd staat langer dan twee jaar een negatief eigen vermogen heeft, kunnen belanghebbenden bij de rechtbank een faillissement aanvragen. Daarnaast is het zo dat als het eigen vermogen daalt tot onder de helft van het maatschappelijk kapitaal, aandeelhouders gezamenlijk moeten bepalen wat er met het bedrijf moet gebeuren.

Als het bedrijf blijft bestaan, dan moet het eigen vermogen binnen twee jaar zijn opgehoogd, anders komt het lot van in dit geval Air France-KLM in de handen van de rechter te liggen. Het luchtvaartconcern geeft aan dat zij kijkt naar mogelijkheden om de kosten verder te verlagen. Ook wordt naar schuldomzetting en een nieuwe aandelenuitgifte gekeken.

Ongelukkig moment voor Air France-KLM
De Vereniging van Effectenbezitters (VEB) legt uit dat de huidige tijd waar Air France-KLM nu in verkeert niet om over naar huis te schrijven is. ”De timing voor een herkapitalisatie is slecht, gezien de huidige beurswaarde van het totale concern van ¤2,6 miljard. Er moet een groot bedrag opgehaald worden, wat leidt tot enorme verwatering voor bestaande aandeelhouders’’, zegt Jasper Jansen van VEB tegenover De Telegraaf.

De Franse Staat heeft 28 procent van de aandelen. Wanneer meer dan 30 procent van de aandelen in handen is van een belanghebbende, moet de Staat volgens de wet een bod doen op de onderneming. ‘’De Franse Staat kan er echter ook niet groot instappen zonder een verplicht bod op de onderneming te doen. Wij willen dat Air France-KLM zo snel mogelijk uitleg geeft over de wet.”

Gevolgen voor KLM
De Nederlandse regering gaf eerder dit jaar aan niet mee te willen doen in een aandelenemissie van Air France-KLM. Nederland zakte terug naar de derde plaats als aandeelhouder toen er één miljard euro opgehaald werd. Wopke Hoekstra besloot in 2019 aandeelhouder van Air France-KLM te worden om het Nederlandse belang te waarborgen. Daarnaast komt door de situatie van Air France ook druk te staan op het kabinet, want wat gebeurt er met de schuldomzetting van de één miljard euro aan staatssteun die KLM als lening van de overheid ontving?

https://www.upinthesky.nl(...)innenhalen-kapitaal/

Nou Wopke welk geniaal plan wat ons nog meer geld gaat kosten heb je nu weer :wtf:
Oh wacht dat heb je helemaal niet je geeft gewoon blind geld :r
  donderdag 9 december 2021 @ 19:35:43 #243
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202542813
Krimp Schiphol op de loer: grote zorgen bij kabinet :') _O-

Er zouden grote zorgen zijn bij het demissionaire kabinet over de toekomst van Schiphol. Volgens de NOS moeten er draconische maatregelen worden genomen om te voorkomen dat de luchthaven flink in het aantal vluchten moet krimpen. Schiphol voldoet niet aan stikstof-, geluids- en overlastregels en beschikt niet over een natuurvergunning.

Er wordt momenteel wel gewerkt aan een natuurvergunning, maar dit is juridisch heel complex. Voor Schiphol dreigt volgens bronnen van de NOS een krimp van het maximumaantal vluchten van 500.000 naar 400.000 per jaar. Een nachtmerrie voor het huidige demissionaire kabinet, dat veel economische waarde hecht aan de luchthaven.

Er zijn mogelijkheden om het tij te keren, zoals door het uitkopen van boerenbedrijven, het aanpakken van vervuilende bedrijven in de omgeving en het verlagen van de maximumsnelheid op snelwegen in de buurt. Vrijdag buigt de ministerraad zich over de kwestie. Tweede Kamerleden met Schiphol in hun portefeuille zijn inmiddels bijgepraat en de meest betrokken ministers hebben afgelopen week al overleg gehad.

https://www.at5.nl/artike(...)e-zorgen-bij-kabinet

Gelukkig hebben we een fors belang in klm air france voor de hoofdprijs van 14 euro, nu nog geen 4 euro :')
_O-
Dat gaat vast helemaal goedkomen als we Wopke :') mogen geloven
Er is alleen 1 probleem Wopke kunnen we niet geloven want dat sujet liegt altijd :r en doet alles fout
Het is om gek van te worden dat dit sujet nog niet gearresteerd is vanwege de kot ;)
  vrijdag 10 december 2021 @ 00:15:47 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_202548355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:52 schreef LXIV het volgende:
..Ik denk dat de belastingbetaler al genoeg in deze bodemloze put gegooid heeft.
KLM heeft ¤3,8 miljard aan leningen en coronasteun ontvangen

Luchtvaartmaatschappij KLM heeft sinds de coronacrisis uitbrak ¤3,8 miljard aan leningen en steun ontvangen van de overheid. Dat blijkt uit een overzicht dat demissionair minister Hoekstra (Financiën) maandag naar de Tweede Kamer stuurde.

Het gaat om een kleine miljard aan leningen en garanties van de Staat en banken, plus ¤1,5 miljard aan NOW-steun, een loonsubsidie. De laatste hoeft KLM niet terug te betalen, omdat het een algemene regeling is voor het bedrijfsleven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheiding Air France en KLM
De PVV wilde een maand geleden weten hoe het stond naar een onderzoek naar een scheiding tussen Air France en KLM. Volgens de minister is de motie uitgevoerd door de Kamer vertrouwelijk bij te praten op dit onderwerp.
quote:
„Het kabinet is van mening dat de toekomst van KLM het beste geborgd is binnen de holding Air France KLM, waarbinnen KLM op veel terreinen zelfstandig opereert”, zo meldt Hoekstra.
:') _O- _O-

De coronacrisis heeft er voor gezorgd dat KLM en Air France op dit moment concurrenten in eigen huis zijn. Beiden willen zo veel mogelijk passagiers naar hun eigen hubs te trekken. Topman Ben Smith wil van Air France het A-merk maken, dus de routes met veel zakelijk verkeer. Dit kan ten koste gaan van het aantal frequenties op Schiphol.
quote:
De holding trok zich vorige week niets aan van de voordracht van de KLM-ondernemingsraad voor een bestuursfunctie bij Air France KLM.
:') _O- _O-

Minister Hoekstra laat beslissingen over het bestemmingennetwerk aan KLM :') :|W , na vragen van GL over vluchten naar Düsseldorf en Brussel. Op deze vluchten zitten reizigers die overstappen op intercontinentale vluchten. Als aandeelhouder heeft Hoekstra geen vragen gesteld :') :|W aan de directie over het verminderen of schrappen van vluchten naar deze bestemmingen.

https://www.telegraaf.nl/(...)oronasteun-ontvangen

• Hij laat beslissingen over aan KLM
• Hij stelt geen vragen als aandeelhouder
• Pompt er wel 3.8 miljard in
• Voordracht van de KLM wordt genegeerd

En dan roept dat sujet nog:
Ik ben meer een bestuurder dan een politicus :') _O-
Dan heb ik nieuws voor je Wopke, je bent geen van beide

Wat je wel bent

• Brallende corpsbal
• Gierend incompetent
• Verdachte in strafrechterlijk onderzoek
• Partijleider van 5 zetels
• Een jurist die zich meer had moeten verdiepen in zijn buitenlandse zaakjes, erger falen als jurist kan niet
  woensdag 12 januari 2022 @ 11:38:04 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203151745
Analyse: kan KLM nog op eigen kracht uit schuldmoeras komen?

Een nieuw kabinet stond maandag op het bordes, met daarboven dezelfde vraag inzake de toekomst van luchtvaartmaatschappij KLM. Wat gaat er gebeuren met het belang van de Nederlandse Staat in KLM en een eventuele herkapitalisatie?

De luchtvaartmaatschappij is technisch failliet en zal bij de publicatie van de jaarcijfers over ruim een maand duidelijkheid moeten geven over de continuïteit van de onderneming. De accountant nam vorig jaar misschien genoegen met de garantstelling van de Nederlandse overheid, maar die heeft daarna twee momenten laten lopen om mee te doen aan een balansversterking.

quote:
Aan het eind van het derde kwartaal was het eigen vermogen van Air France KLM ¤3,8 miljard negatief, en dat loopt nog verder op vanwege het verlies over het vierde kwartaal. Er moet naar schatting ¤4 tot ¤6 miljard bij om tot een gezonde verhouding te komen tussen eigen vermogen en schuld.
Geld vandaan
Waar moet dat geld vandaan komen? Allereerst zou Air France KLM van plan zijn om dit jaar ¤1 tot ¤2 miljard op te halen middels de uitgifte van nieuwe aandelen. Maar Nederland gaf het afgelopen jaar een duidelijk signaal door niet mee te doen aan een aandelenemissie, waardoor het in 2019 verworven belang van Nederland in Air France KLM terugzakte van 14% naar 9%. Dat zal de accountant meenemen in het oordeel.

Ook rekende de top van Air France KLM erop dat Nederland de lening van ¤1 miljard om zou zetten in achtergesteld eigen vermogen. Na een ’nee’ in december gaf Air France KLM maar de schuld aan de omicron-variant, waardoor men de kapitaalmarkt niet op kon. Maar hierdoor komt de Nederlandse Staat ironisch genoeg nog meer in beeld, want de Franse Staat zit al op een belang van 29% en wil geen verplicht bod doen op de onderneming. Op zoek naar investeerders dus, naast een flink bonnetje bij de Nederlandse Staat.

Als de nieuwe minister Kaag van Financiën niet beweegt, zal KLM het op eigen kracht moeten doen. Het eigen vermogen van KLM was eind 2020 met een min van ¤115 miljoen nog bescheiden negatief. Dat is in te halen met een goed ‘normaal’ jaar, maar daar is in de verste verte nog geen sprake van.

Over 2021 zal het negatief eigen vermogen zeker richting de miljard gaan
En voor een gezonde solvabiliteit moet daar nog flink wat bovenop. Niet voor niets zijn vakbonden bang dat KLM niet zelf uit het schuldmoeras uit kan komen. De afwachtende houding van Nederland als een van de belangrijkste aandeelhouders kan ervoor zorgen dat KLM nog verder achterin de groep geschoven wordt dan dat nu al het geval is. En juist dat wilde het kabinet niet.

https://www.telegraaf.nl/(...)t-schuldmoeras-komen

Gelukkig kan Wopke :') nu als minister van buza orde op zaken stellen :')
Ohh wacht, hij wil alleen positief nieuws en laat de shit aan zijn opvolger en kan zich niets meer herinneren :r

Wopke :R
  donderdag 13 januari 2022 @ 21:06:24 #246
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203176171
KLM verliest met vertrek Elbers geliefde baas en vechter

AMSTERDAM - Met het vertrek van topman Pieter Elbers (51) verliest KLM een voorvechter van de laatste zelfstandigheid van de luchtvaartmaatschappij. Zijn vertrek wordt volgens insiders aangegrepen om KLM verder uit te kleden. :D

Het vertrek van Elbers per mei volgend jaar komt op zich niet onverwacht, maar de aankondiging is vroeg. Donderdag besloot de raad van commissarissen van KLM dat Elbers geen derde termijn krijgt. Die kans leek al niet groot.

Topman Benjamin Smith van moedermaatschappij Air France KLM in Parijs wilde drie jaar geleden al van Elbers af. Het kabinet moest er toen aan te pas komen om de herbenoeming af te dwingen. :') :')

https://www.telegraaf.nl/(...)efde-baas-en-vechter

Weer een succes van Wopke :') :') :|W
pi_203176401
Heeft KLM al het nummer van Kaag, of stuurt Wopke de tikkies voor 'weer ff een paar miljard' door?
  donderdag 13 januari 2022 @ 23:09:29 #248
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203178794
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 21:17 schreef tripel7 het volgende:
Heeft KLM al het nummer van Kaag, of stuurt Wopke de tikkies voor 'weer ff een paar miljard' door?
Jeetje, dat is wel een flinke ontslagvergoeding voor Elbers :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 13 januari 2022 @ 23:09:46 #249
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203178800
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2022 21:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
KLM verliest met vertrek Elbers geliefde baas en vechter

AMSTERDAM - Met het vertrek van topman Pieter Elbers (51) verliest KLM een voorvechter van de laatste zelfstandigheid van de luchtvaartmaatschappij. Zijn vertrek wordt volgens insiders aangegrepen om KLM verder uit te kleden. :D

Het vertrek van Elbers per mei volgend jaar komt op zich niet onverwacht, maar de aankondiging is vroeg. Donderdag besloot de raad van commissarissen van KLM dat Elbers geen derde termijn krijgt. Die kans leek al niet groot.

Topman Benjamin Smith van moedermaatschappij Air France KLM in Parijs wilde drie jaar geleden al van Elbers af. Het kabinet moest er toen aan te pas komen om de herbenoeming af te dwingen. :') :')

https://www.telegraaf.nl/(...)efde-baas-en-vechter

Weer een succes van Wopke :') :') :|W
Functie Elbers :W
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 14 januari 2022 @ 00:03:46 #250
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203179387
Gênant: topmannen Air France-KLM weigeren hand te schudden :o

Een gênant moment bij de perspresentatie van Air France-KLM vandaag. Tot vijf keer toe vragen verslaggevers of topmannen Ben Smith en Pieter Elbers elkaar de hand willen schudden. Er gebeurt helemaal niets. :') _O- _O-

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ren-hand-te-schudden

Filmpje in de link maar gelukkig gaat hij in goed overleg weg _O- _O- _O-
Champagne niet aan te slepen dus bij air france :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')