Ik kan letterlijk geen enkele man in de kamer noemen die momenteel geschikt is voor kamervoorzitter.quote:Op maandag 5 april 2021 13:51 schreef Twiitch het volgende:
Het is al bijna 15 jaar een vrouw, hoog tijd voor weer eens een man dus. Het lijkt me overigens vooral een positie voor politici die verder op een dood spoor zitten maar soit.
Nergens.quote:Op maandag 5 april 2021 15:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar heb ik hier iets over Bosma gezegd?
Welke case? Heb ik wat gemist?quote:
Zo he?! daar heb je even een sterk argument gebruikt, nee echt.quote:Op maandag 5 april 2021 15:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zie het al... Go woke go broke.
Volgens mij bekritiseert hij niet het afschaffen van de apartheid als de maatschappelijke en democratische omwenteling die Zuid-Afrika in 1991 doormaakte, maar wel de manier waarop dit zich heeft vertaald in het Zuid-Afrika van vandaag waarin de levensstandaard voor iedereen buiten een kleine ANC elite achteruit holt en politieke corruptie hoogtij viert. Dat de apartheid is afgeschaft is goed, maar dat wil niet zeggen dat we de ogen kunnen sluiten voor de hedendaagse problemen van het land.quote:Op maandag 5 april 2021 15:55 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
https://twitter.com/DrJHAmsterdam/status/1359915471248764928
Die selectieve verontwaardiging is een sterk argument genoeg.quote:Op maandag 5 april 2021 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo he?! daar heb je even een sterk argument gebruikt, nee echt.
Ja maar hunnie.quote:Op maandag 5 april 2021 15:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die selectieve verontwaardiging is een sterk argument genoeg.
Ben benieuwd of je nog de inhoud in gaat of het houdt bij oppervlakkige tweets?quote:Op maandag 5 april 2021 15:55 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
https://twitter.com/DrJHAmsterdam/status/1359915471248764928
Vraag me echt af waarom het "Rutte, Kaag, Jetten, Ploumen en Van der Staaij" is, Maar bij mensen van kleur wordt gesproken van "Kauthar en Sylvana"quote:Op maandag 5 april 2021 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg dat. De bagger die Sylvana over zich heen krijgt.
Erg he?
Nee, dat is het zeker niet. Ook niet als jij het zegt.quote:Op maandag 5 april 2021 15:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die selectieve verontwaardiging is een sterk argument genoeg.
Hee, werkt ook als het over boomers gaat.quote:
Bij Lucille wordt er ook gesproken over Lucille in plaats van over Werner. Ik wijt dat aan haar carrière als tv-persoonlijkheid, net als bij Sylvana.quote:Op maandag 5 april 2021 15:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vraag me echt af waarom het "Rutte, Kaag, Jetten, Ploumen en Van der Staaij" is, Maar bij mensen van kleur wordt gesproken van "Kauthar en Sylvana"
Ik spreek overal mensen aan op flauwekul redenaties en whataboutisms, ongeacht hun standpunt of iets, wat is je punt?quote:Op maandag 5 april 2021 15:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hee, werkt ook als het over boomers gaat.(Ook al was dat trollen).
Mevrouw Bouchallikht was geen televisiepersoonlijkheid. En dat zijn ze inmiddels niet. Simons, Werner en Bouchallikht dus.quote:Op maandag 5 april 2021 15:59 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij Lucille wordt er ook gesproken over Lucille in plaats van over Werner. Ik wijt dat aan haar carrière als tv-persoonlijkheid, net als bij Sylvana.
Nee die valt in de categorie moeilijke achternaam en makkelijkere voornaam.quote:Op maandag 5 april 2021 16:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mevrouw Bouchallikht was geen televisiepersoonlijkheid. En dat zijn ze inmiddels niet. Simons, Werner en Bouchallikht dus.
Moeilijke achternaam? Kul.quote:Op maandag 5 april 2021 16:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee die valt in de categorie moeilijke achternaam en makkelijkere voornaam.
Niets.quote:Op maandag 5 april 2021 16:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is precies racistisch aan PVV? Of aan het programma dan zegmaar?
Kul? Bullshit. Persoonlijk heb ik weleens naar deze mevrouw gerefereerd op basis van haar voornaam, want die krijg ik in één keer foutloos uit mijn toetsenbord zonder te googlen en haar achternaam niet.quote:
Wilders moet inderdaad een houding aan gaan nemen dat hij betrokken wordt bij een nieuw kabinet.quote:Op maandag 5 april 2021 16:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets.
Probleem is dat die club wel racisten aantrekt; als Wilders daar echt eens hard afstand van zou nemen en zich puur zou richten op de extremistische islam, ipv dat geneuzel over Marokkanen, kan hij nog groter worden dan dat hij nu is.
Ik ben nota bene tegenstander van bijna ieder sociaal vangnet, maar ben communist hoorquote:Op maandag 5 april 2021 16:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Libertariër Mikey is een communist?
Je post mijn pohi, niet de mening die ik blijkbaar ergens gedropt hebquote:Op maandag 5 april 2021 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/482094.
Ik zal ze volgende keer weer met hun slavennaam aanspreken.quote:Op maandag 5 april 2021 15:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vraag me echt af waarom het "Rutte, Kaag, Jetten, Ploumen en Van der Staaij" is, Maar bij mensen van kleur wordt gesproken van "Kauthar en Sylvana"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |