Vraag het Lucille Werner.quote:Op maandag 5 april 2021 14:52 schreef Stepperoller het volgende:
Arib frustreert de verbouwing van het Binnenhof, omdat ze per se geen tijdelijke verhuizing wil. Geen idee hoe Bosma daarin staat.
Ik ook niet, dus een PVVer is een prima kandidaat.quote:Op maandag 5 april 2021 13:34 schreef Starhopper het volgende:
Ik zie liever geen extreemrechts als voorzitter. Arib is onpartijdig en doet het heel goed! Laat haar maar blijven.
Onderscheid maken op basis van religie en afkomst wel.quote:Op maandag 5 april 2021 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet, dus een PVVer is een prima kandidaat.
Mensen voor extreemrechts uitmaken maakt het geen feit, staatsgevaartje.
Hilarisch toch?!quote:Op maandag 5 april 2021 14:08 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo leuk aan hem is. Die man roept altijd "order order" en op verzoek herhaalt ie z'n afgekloven grapje dat ie zijn kat ook Order heeft genoemd. Hihaho. Meer interessants heeft die man niet te bieden maar blijkbaar was dat genoeg voor een veel te lang durende mediahype waar elke keer exact hetzelfde werd herkauwd. Wist je trouwens dat ie zijn kat ook Order heeft genoemd, hilarisch toch? En hij zegt altijd "order order", het is zo'n opvallende man. Met zijn kat. Weet je hoe die heet? Je raadt het nooit. En in het volgende filmpje zegt ie nogmaals "order order", hahahahahahaha.
Idd, daar moeten die moslims eens mee kappen en iedereen als normaal behandelen ipv ongelovige honden.quote:Op maandag 5 april 2021 15:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Onderscheid maken op basis van religie en afkomst wel.
What about, of zijn er ook praktiserende moslims die zichzelf hebben kandidaat als Kamervoorzitter? want dat heb ik dan even gemist.quote:Op maandag 5 april 2021 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, daar moeten die moslims eens mee kappen en iedereen als normaal behandelen ipv ongelovige honden.
Dus je snapt het principe van een whataboutism wel. Heel goed.quote:
Yep, en ik snap het dehumaniseren van politieke tegenstanders nog veel beter.quote:Op maandag 5 april 2021 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
What about, of zijn er ook praktiserende moslims die zichzelf hebben kandidaat als Kamervoorzitter? want dat heb ik dan even gemist.
[..]
Dus je snapt het principe van een whataboutism wel. Heel goed.
Waarom speel je dan niet gewoon op de bal in plaats van je tot andermans niveau te verlagen?quote:Op maandag 5 april 2021 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, en ik snap het dehumaniseren van politieke tegenstanders nog veel beter.
Omdat als je 1 persoon niets anders dan leugens ziet posten je op een bepaalde manier gaat reageren op die persoon, beetje het idee van een forum waar je mensen "kent".quote:Op maandag 5 april 2021 15:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom speel je dan niet gewoon op de bal in plaats van je tot andermans niveau te verlagen?
Ja dat is inderdaad een goede rechtvaardiging. Ik ga mijn passief agressieve modus dan ook lekker voortzetten op basis van dezelfde redenering, want daar wordt het vast gezelliger en constructiever van.quote:Op maandag 5 april 2021 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat als je 1 persoon niets anders dan leugens ziet posten je op een bepaalde manier gaat reageren op die persoon, beetje het idee van een forum waar je mensen "kent".
Alsof het hier gezellig is, het is geen 2010 meerquote:Op maandag 5 april 2021 15:41 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een goede rechtvaardiging. Ik ga mijn passief agressieve modus dan ook lekker voortzetten, daar wordt het vast gezelliger en constructiever van.
Keb juist de indruk dat ze het over het algemeen erg goed doet.quote:Op maandag 5 april 2021 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij zit de kamer goed voor. Arib moet in ieder geval weg, die lijkt te denken dat ze er voor de regering zit, is partijdig en heeft erg antidemocratische reflexen.
Oh dan ben je dus al extreem rechts als je een beetje gezond verstand hebt?quote:Op maandag 5 april 2021 15:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Onderscheid maken op basis van religie en afkomst wel.
Naar mijn interpretatie raakt die altijd netjes de bal, Bosma is een erg prettig persoon om naar te luisteren.quote:Op maandag 5 april 2021 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het hier gezellig is, het is geen 2010 meer.
Die gast heeft gewoon hele enge opvattingen en noemt alles en iedereen waar hij het niet mee eens is iets enorm verachtelijks, dat is geen discussie, dat is dehumaniseren. Facisme 101.
Het ging over SHquote:Op maandag 5 april 2021 15:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Naar mijn interpretatie raakt die altijd netjes de bal, Bosma is een erg prettig persoon om naar te luisteren.
Zeg dat. De bagger die Sylvana over zich heen krijgt.quote:Op maandag 5 april 2021 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, en ik snap het dehumaniseren van politieke tegenstanders nog veel beter.
De niets met de politiek te maken hebbende beledigingen? Absoluut.quote:Op maandag 5 april 2021 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg dat. De bagger die Sylvana over zich heen krijgt.
Erg he?
I rest my case.quote:Op maandag 5 april 2021 15:52 schreef Mikeytt het volgende:
Een extreemrechtse bijna-nazi als kamervoorzitterMartin
Gelukkig gaat niemand behalve wellicht de FvD hiermee instemmen
Arib doet het meer dan prima
Waar heb ik hier iets over Bosma gezegd?quote:Op maandag 5 april 2021 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De niets met de politiek te maken hebbende beledigingen? Absoluut.
Terechte kritiek op haar domme uitspraken heeft daar niets mee te maken.
Maar je doet hetzelfde alleen andersom, omdat ze haat krijgt is alle kritiek onzin?
quote:Op maandag 5 april 2021 15:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar heb ik hier iets over Bosma gezegd?
Oh heeft Sylvana zich ook al kandidaat gesteld voor het Kamervoorzitterschap? Vreemde keuze voor zo'n onervaren kamerlid.quote:Op maandag 5 april 2021 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg dat. De bagger die Sylvana over zich heen krijgt.
Erg he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |