Dat is wel zekerquote:Op maandag 5 april 2021 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
boks...Ik onthou het niet en in statistieken ben ik ook niet zo goed.
Misschien moet ik tegen jou spelen dan maak ik nog een kansje om te winnen
quote:Op maandag 5 april 2021 21:45 schreef Prisha het volgende:
Er zit nu een heli boven Nijmegen die er wat rond cirkelt
Vandaag yahtzee gespeeld....7 keer op rij gewonnenquote:
Aha. Ik zie dat ie uit Amsterdam ergens opgestegen isquote:Op maandag 5 april 2021 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is overheid.
Is namelijk een te zware helikopter voor anderen.
Plus dat die dat sinds de Covid al doet : ) Rondjes snachts.
Nee dat is ook een stom spelquote:Op maandag 5 april 2021 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vandaag yahtzee gespeeld....7 keer op rij gewonnen
hijj komt jouw kant opquote:Op maandag 5 april 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij komt mijn kant op... zal ik een foto maken? ; )
Ding cirkelde al weken boven dat Museumplein, blij dat ie even weg isquote:Op maandag 5 april 2021 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Aha. Ik zie dat ie uit Amsterdam ergens opgestegen is
Vind ik leuker dan die domme bordspelen.quote:
Ja duh! Het Westen mag die troep houden, zeker snachts !quote:Op maandag 5 april 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ding cirkelde al weken boven dat Museumplein, blij dat ie even weg is
Ik heb er hier eentje die snachts steeds rondvliegt. Zo tussen 23:00 en 24:00, al een maand of zo bijna elke nacht. Irritant!!!quote:Op maandag 5 april 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ding cirkelde al weken boven dat Museumplein, blij dat ie even weg is
Die domme hou ik ook afstand van, de slimme zijn beterquote:Op maandag 5 april 2021 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vind ik leuker dan die domme bordspelen.
Yahtsee is cool genoeg maar Monopoly ruledquote:Op maandag 5 april 2021 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vind ik leuker dan die domme bordspelen.
Opschepperquote:Op maandag 5 april 2021 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Monopoly is zo fokking saai!quote:Op maandag 5 april 2021 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yahtsee is cool genoeg maar Monopoly ruled
Kan goed deze zijn Pris.. die doet dit volgens mij elke dag.quote:Op maandag 5 april 2021 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje die snachts steeds rondvliegt. Zo tussen 23:00 en 24:00, al een maand of zo bijna elke nacht. Irritant!!!
Dat is ook een dom bordspel, daar hield je toch niet van?quote:
Daarvoor 8 keer op rij verloren. Dat vermeld ik express niet. Was echt even niet leuk meer. Dan heb ik er de pest inquote:
En daarom speel ik het ook niet.quote:Op maandag 5 april 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook een dom bordspel, daar hield je toch niet van?
Mocht deze ellende lockdown ooit over zijn dan ga ik aan al het nachtelijk stadslawaai weer moeten wennen.quote:Op maandag 5 april 2021 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje die snachts steeds rondvliegt. Zo tussen 23:00 en 24:00, al een maand of zo bijna elke nacht. Irritant!!!
Speel je alleen?quote:Op maandag 5 april 2021 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik win het altijdquote:
Toevalligquote:Op maandag 5 april 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We typen het en hij buigt af... pfff.. laf hoor.
hmmm misschien. Blijft ie hier tot middernacht cirkelen. Want ja hier gebeurt natuurlijk van allesquote:Op maandag 5 april 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan goed deze zijn Pris.. die doet dit volgens mij elke dag.
Hij gaat ongeveer nu richting jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |