Nu van de andere kant?quote:
Nou je het zegt, mijn ramen klapperen niet meer.quote:
Je bent nu dus letterlijk door het oog van de orkaan gegaanquote:Op maandag 5 april 2021 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, mijn ramen klapperen niet meer.
Zo hard waait het nou ook weer nietquote:Op maandag 5 april 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent nu dus letterlijk door het oog van de orkaan gegaan
LOLquote:Op maandag 5 april 2021 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo hard waait het nou ook weer niet
Hier ook ineens waaien. Dacht even dat het een vliegtuig was.quote:Op maandag 5 april 2021 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Weet ook niet of het windstil was. Valt me nu alleen op dat het ineens weer waait.
Maar op zich kan het wat je zegt ja
Laag overkomend vliegtuig?quote:Op maandag 5 april 2021 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ook ineens waaien. Dacht even dat het een vliegtuig was.
Dat was de ETD914quote:Op maandag 5 april 2021 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ook ineens waaien. Dacht even dat het een vliegtuig was.
quote:
Ja misschien toch wel danquote:
Zo?quote:
Yesquote:
Jawel hoor, dat hoort bij kaartenquote:Op maandag 5 april 2021 21:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb klaverjassen geleerd een tijdje terug. Klaverjassen en Lentebok gaat niet goed samen. Dan onthou ik de kaarten niet
Dan gaat het bij mij niet goed samenquote:Op maandag 5 april 2021 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat hoort bij kaarten
Ik heb daar geeneens Lente bok voor nodigquote:Op maandag 5 april 2021 21:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb klaverjassen geleerd een tijdje terug. Klaverjassen en Lentebok gaat niet goed samen. Dan onthou ik de kaarten niet
De oudste waterpas ter wereld misschien welquote:
Maar dat is juist de bedoeling... zo heeft iedereen een eerlijke kansquote:Op maandag 5 april 2021 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan gaat het bij mij niet goed samen![]()
Alleen al de troeven onthouden wil al niet met 2 lentebokjes op.
quote:Op maandag 5 april 2021 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb daar geeneens Lente bok voor nodig
boks...Ik onthou het niet en in statistieken ben ik ook niet zo goed.quote:
tot nu toe maar tegen 1 dezelfde persoon gespeeld. Die erg goed is. En goed kan spelen met drank op.quote:Op maandag 5 april 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar dat is juist de bedoeling... zo heeft iedereen een eerlijke kans
Klaverjassen is een gezelschapsspel. Dat moet niet steeds door de slimsten gewonnen worden.
Dat is niet gezellig![]()
Daarom is er drank nodig![]()
In het begin van de avond winnen de slimmen...maar die kunnen niet tegen drank..
En dan aan het eind van de avond winnen de dommen het terug.. die zijn drank gewend..
En zo is er Balans !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |