tokens kopen voor torrentsquote:Op zondag 4 april 2021 20:56 schreef Mubassie het volgende:
Vorige week mijn ChiliZ voor 4400¤ van de hand gedaan en alles in Bittorrent gestopt.
Laat het eens meezitten voor één keertje
En als je moest kiezen, waar zou je dan je tanden in zetten als aanvulling op je portfolio?quote:Op zondag 4 april 2021 22:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net als dentacoin een fantastisch idee lijkt mij zo
jaquote:Op zondag 4 april 2021 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En als je moest kiezen, waar zou je dan je tanden in zetten als aanvulling van je portfolio?
Kunnen ze beter gewoon Bitcoin voor gebruikenquote:Op zondag 4 april 2021 22:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net als dentacoin een fantastisch idee lijkt mij zo
Proof of Wortelkanaalquote:Op zondag 4 april 2021 22:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Kunnen ze beter gewoon Bitcoin voor gebruiken
PoW tandarts records
Gaat lekker he, vorige week 300 in gestopt en nu al 65% rendement af kunnen romenquote:Op zondag 4 april 2021 20:56 schreef Mubassie het volgende:
Vorige week mijn ChiliZ voor 4400¤ van de hand gedaan en alles in Bittorrent gestopt.
Niet normaal ditquote:Op zondag 4 april 2021 23:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gaat lekker he, vorige week 300 in gestopt en nu al 65% rendement af kunnen romen
Klassiekerquote:
Ik ga ook even een ritje maken op koning shitcoin. Ben benieuwdquote:
Was geen verkeerde keuze als ik vandaag ziequote:Op zondag 4 april 2021 20:56 schreef Mubassie het volgende:
Lekker maat al afspraak bij de Porsche dealer?quote:
quote:Op maandag 5 april 2021 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker maat al afspraak bij de Porsche dealer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |