Ja..maar het is toch echt Jill, die alles uit Thomas krijgt..quote:Op zondag 4 april 2021 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is niet gek gedacht staat in veel polls onderaan
heel mn planning in de war hahaquote:Op zondag 4 april 2021 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Party party
Doen we mee in de cos suzi![]()
![]()
Vreselijk.quote:Op zondag 4 april 2021 12:41 schreef Susan1973 het volgende:
De knop van het geluid wordt hier weer veel gebruikt, stem Naomi
Heb alleen vanmiddag tot een uur of 8 een planningquote:
Jillquote:Op zondag 4 april 2021 12:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tegen wie zei Thomas dat Michel eruit gaat?
Ik denk eerder dat er donderdag een bewoner uit gaat.quote:Op zondag 4 april 2021 12:43 schreef Susan1973 het volgende:
Michel, maak je niet druk man, dinsdag ga je toch naar huis.
Die mag ook nog wel even terugkomen om Michel te zeggen, dat hij het huis moet verlaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er is gezegd dat dinsdag er nog 1 uit gaatquote:Op zondag 4 april 2021 12:44 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er donderdag een bewoner uit gaat.
Jillquote:Op zondag 4 april 2021 12:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tegen wie zei Thomas dat Michel eruit gaat?
quote:Op zondag 4 april 2021 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, Thomas terug, ben nu Naomi aan het monteren ......
💜💜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 april 2021 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die mag ook nog wel even terugkomen om Michel te zeggen, dat hij het huis moet verlaten.
Ik heb dat nergens gehoord, ik denk donderdag 1 er uit en vrijdag de finale.quote:Op zondag 4 april 2021 12:45 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Er is gezegd dat dinsdag er nog 1 uit gaat
jep, de finale gaat tussen 3quote:Op zondag 4 april 2021 12:45 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Er is gezegd dat dinsdag er nog 1 uit gaat
ik kan het sws naar morgen verzetten. maar ben savonds al moe rond 23.quote:Op zondag 4 april 2021 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb alleen vanmiddag tot een uur of 8 een planning
Jawel is vorig week in de tv uitzending gezegdquote:Op zondag 4 april 2021 12:47 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens gehoord, ik denk donderdag 1 er uit en vrijdag de finale.
Wat hebben ze anders voor spannends donderdagavond tjdens de live.
Je weet het nooit zeker.quote:Op zondag 4 april 2021 12:46 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk voor iedereen buiten het huis
at denk ik wel.. morgen geen reet te doenquote:Op zondag 4 april 2021 12:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kan het sws naar morgen verzetten. maar ben savonds al moe rond 23.
maar we gaan het zien![]()
dan moeten ze morgen allemaal maar weer opgerot zijn
Dan heb ik het misquote:Op zondag 4 april 2021 12:49 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Jawel is vorig week in de tv uitzending gezegd
Afzonderenquote:
Maar 4 schatquote:Op zondag 4 april 2021 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat we de hele week nog oude bewoners terug gaan zien.
Gezellig Notquote:Op zondag 4 april 2021 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar 4 schat
Was vrijdag aan het eind van de uitzending
Matt en pat komen nog
Nee poepiebroek kan beter bij mamie blijvenquote:
En Naomi, leuk he?quote:
4 maar wellicht nog wel meer hoor. Ik zou de preview die werd gegeven vrijdag niet zomaar geloven. Het werd als voorbeeld gegeven dus wie weet komen er nog wel andere. Of 2 andere.quote:Op zondag 4 april 2021 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar 4 schat
Was vrijdag aan het eind van de uitzending
Matt en pat komen nog
Net als Mies op Julie??quote:Op zondag 4 april 2021 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
We weten nu meteen weer wie de slechte invloed had op Jill.
Onbewust, maar zo waar....Jill weer op bed met Thomas. Afgezonderd van de rest.quote:Op zondag 4 april 2021 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De etters nodigen ze niet meer uit. Alleen de braafste kleuters van de klasquote:Op zondag 4 april 2021 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee poepiebroek kan beter bij mamie blijven
René heeft net ook even aangegeven dat deze 4 komenquote:Op zondag 4 april 2021 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
4 maar wellicht nog wel meer hoor. Ik zou de preview die werd gegeven vrijdag niet zomaar geloven. Het werd als voorbeeld gegeven dus wie weet komen er nog wel andere. Of 2 andere.
Ze is net 3 dagen weg..quote:Op zondag 4 april 2021 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als Mies op Julie??
Vind dit weer een kromme redenering.. ze heeft hem gemist en praat ff bij
Weet zeker dat Mies dat ook zou doen als Julie zou komen
Het is juist zo gezelligquote:Op zondag 4 april 2021 12:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onbewust, maar zo waar....Jill weer op bed met Thomas. Afgezonderd van de rest.
Zet de volumeknop maar vast wat zachter.quote:
Wat is dit nou weerquote:Op zondag 4 april 2021 12:54 schreef Silves het volgende:
Zou Jill zich kunnen inhouden? met haar sadistische aanvallen tegen Thomas en Matt, of zou ze weer een handtekening zetten in die nek...
Ze komt niet.. dat bedoel ik niet..quote:
Ach Thomas en jill zijn weer samen en de heerlijke fijne aardige mensheid komt weer naar bovenquote:Op zondag 4 april 2021 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als Mies op Julie??
Vind dit weer een kromme redenering.. ze heeft hem gemist en praat ff bij
Weet zeker dat Mies dat ook zou doen als Julie zou komen
OMGquote:Op zondag 4 april 2021 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zet de volumeknop maar vast wat zachter.
aanraken ..quote:Op zondag 4 april 2021 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze komt niet.. dat bedoel ik niet..
Ik zeg alleen dat Mies ook ff alleen zou gaan zitten met Julie
Ja.. maar er was ook nog weinig te belevenquote:
Doe dan Zoey er inquote:Op zondag 4 april 2021 13:00 schreef IkFok het volgende:
wat naomi ook weer in het huis. Ze is net weg en nu alweer terug. Wat een armoe bijde productie
Het gaat alleen maar over wat er allemaal in de media gezegd wordt.quote:Op zondag 4 april 2021 12:58 schreef Susan1973 het volgende:
Dit heb ik echt gemist Thomas en jill samen ...
Niet het belangrijkste hoor, ze informeert ernaar, en dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 4 april 2021 12:59 schreef zodeju het volgende:
Jill, heb je veel volgers vraagt ze aan Thomas.
Thomas geeft er niet veel aandacht aan,
Jil, ik heb geen honderd meer denk ik?
Zou zich niks meer van aantrekken wat de media van haar vindt.
En toch is dit het belangrijkste voor haar.
Puzzieeeequote:
Mensen luisteren selectief. En maar een stok zoeken, treurig leven danquote:Op zondag 4 april 2021 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet het belangrijkste hoor, ze informeert ernaar, en dat kan ik me voorstellen
maar de eerste dingen die ze aan thomas vroeg waren over haar familie, en over haar vader, die ze misschien een beetje gekwetst zou kunnen hebben en of dat weer goed was.
yep .. met een PaasHaas dronequote:Op zondag 4 april 2021 13:01 schreef puzziepie het volgende:
Zijn Thomas en Naomi vandaag in het huis gekomen?
Thomas lag vanmorgen in de tuin en naomi kwam na het ontbijt met de macarena.quote:Op zondag 4 april 2021 13:01 schreef puzziepie het volgende:
Zijn Thomas en Naomi vandaag in het huis gekomen?
Hoezo 'het belangrijkste'quote:Op zondag 4 april 2021 12:59 schreef zodeju het volgende:
Jill, heb je veel volgers vraagt ze aan Thomas.
Thomas geeft er niet veel aandacht aan,
Jil, ik heb geen honderd meer denk ik?
Zou zich niks meer van aantrekken wat de media van haar vindt.
En toch is dit het belangrijkste voor haar.
quote:Op zondag 4 april 2021 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep .. met een PaasHaas drone
kapot harde klap op ut dak
Oh jee, dak kapotquote:Op zondag 4 april 2021 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep .. met een PaasHaas drone
kapot harde klap op ut dak
Ze weet haar z.g.n. onschuldige rol goed uit te buiten met dat bolle hoofd.quote:Op zondag 4 april 2021 13:02 schreef Silves het volgende:
Die Jill op de zielige toer, net doen alsof ze niet weet of ze popi is bij de pubers en ...alles krijgt ze voorelkaar, en thomas trapt er weer in, alles is bij haar IK IK IK, net zoals de Nick..
quote:Op zondag 4 april 2021 13:02 schreef engine het volgende:
[..]
Thomas lag vanmorgen in de tuin en naomi kwam na het ontbijt met de macarena.
Ja, dat is logisch.....haar vader hemelt haar op en zij kamt hem af.....zou mijn eerste vraag ook zijn.quote:Op zondag 4 april 2021 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet het belangrijkste hoor, ze informeert ernaar, en dat kan ik me voorstellen
maar de eerste dingen die ze aan thomas vroeg waren over haar familie, en over haar vader, die ze misschien een beetje gekwetst zou kunnen hebben en of dat weer goed was.
Complimentjes vissen en Thomas gaat er vol in....quote:Op zondag 4 april 2021 13:02 schreef Silves het volgende:
Die Jill op de zielige toer, net doen alsof ze niet weet of ze popi is bij de pubers en ...alles krijgt ze voorelkaar, en thomas trapt er weer in, alles is bij haar IK IK IK, net zoals de Nick..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook raar.. buiten het huis haar wel affikken en nu mag daar niks over gezegd wordenquote:
Ja zo erg, en owee als ze niet dat compliment krijgt, dit deed ze ook bij die Matt..quote:Op zondag 4 april 2021 13:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Complimentjes vissen en Thomas gaat er vol in....
Daar had ze ook wroeging over, dus was een van de eerste dingen die ze vroeg. En thomas kon haar geruststellen, ook haar vader is supertrotsquote:Op zondag 4 april 2021 13:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch.....haar vader hemelt haar op en zij kamt hem af.....zou mijn eerste vraag ook zijn.
Als kiespijn.quote:Op zondag 4 april 2021 13:06 schreef Susan1973 het volgende:
Thomas en jill samen hun gesprekken echt gemist
Ik bedoel dat het voor haar nog belangrijk is hoeveel ...terwijl ze pas had gezegd ik ga me daar niet meer in verdiepen. Het voelde voor haar slechter dan goed.quote:Op zondag 4 april 2021 13:03 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hoezo 'het belangrijkste'
Ze vroeg het niet direct bij binnenkomst, zoals een Liese bijvoorbeeld....
Daarom zal hij er ook wel niets over mogen zeggen gok ik.quote:Op zondag 4 april 2021 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook raar.. buiten het huis haar wel affikken en nu mag daar niks over gezegd worden
Maar hij komt ook nogquote:Op zondag 4 april 2021 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom zal hij er ook wel niets over mogen zeggen gok ik.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 4 april 2021 13:05 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill is toch wel leuker zonder Thomas, begint al terug in dat negatieve gezeik te vervallen na een paar minuten apart met Thomas.
hij kan het toch ook zeggen als gerusstelling? Net zoals michel elke keer tegen julie zei dat zij er niet uit zou gaanquote:Op zondag 4 april 2021 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heel flauw om uitspraken te doen over wie er gaat vertrekken.
Dat vind ik laag.
Heel vaag doen al die tijd over alles en dan dat wel vertellen.
hij kan toch niet weten wie er weggaat. kom op zeg hahahaquote:Op zondag 4 april 2021 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat vind ik laag.
Liese vroeg dit ook vrij snel aan Thomas .. dus die is daar dan ook mee bezig???quote:Op zondag 4 april 2021 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het voor haar nog belangrijk is hoeveel ...terwijl ze pas had gezegd ik ga me daar niet meer in verdiepen. Het voelde voor haar slechter dan goed.
Jaaaquote:
Jaquote:
Dat vind ik ook raar ja.quote:Op zondag 4 april 2021 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat vind ik laag.
Waarom Zoey nietquote:Op zondag 4 april 2021 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Zelfs René beaamde in de cos dat deze vier komen
Dus nu nog pat en Matt
matt komt echt niet terug om Jill te pleasen. Misschien mag hij draaien bij het feestje.quote:Op zondag 4 april 2021 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Ja Matt komt terug alleen om Jill te pleasen en om TV te maken vanwege het geld bedrag wat hij pakte. Het is weer te obvious.
quote:
Nee, maar hij heeft wel informatie over de polls.quote:Op zondag 4 april 2021 13:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij kan toch niet weten wie er weggaat. kom op zeg hahaha
Ja, het is enorm belangrijk voor Liese omdat ze model is en van haar volgers moet hebben.quote:Op zondag 4 april 2021 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liese vroeg dit ook vrij snel aan Thomas .. dus die is daar dan ook mee bezig???
Onzin is gewoon belangstelling.. hoe ze er voor staan.. hangt de hele finale toch van afquote:Op zondag 4 april 2021 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het is enorm belangrijk voor Liese omdat ze model is en van haar volgers moet hebben.
Ja op de fluistertoer..quote:Op zondag 4 april 2021 13:10 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar ja.
Thomas heeft duidelijk instructies gekregen dat hij niet over populariteit etc. van de bewoners mag praten, maar dan laat hij wel los dat Michel de volgende is die er uit gaat.
Ik denk dat hij zich versprak...
Is Liese fotomodel?quote:Op zondag 4 april 2021 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het is enorm belangrijk voor Liese omdat ze model is en van haar volgers moet hebben.
o shit ja, die polls kloppen altijdquote:Op zondag 4 april 2021 13:11 schreef tiki het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel informatie over de polls.
Dat is Thomas zogenaamd altijd Jill vrij gelaten waar op gestemd moest worden. Maar wel vertellen wat het beste zou zijn.....quote:Op zondag 4 april 2021 13:10 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar ja.
Thomas heeft duidelijk instructies gekregen dat hij niet over populariteit etc. van de bewoners mag praten, maar dan laat hij wel los dat Michel de volgende is die er uit gaat.
Ik denk dat hij zich versprak...
Ze is verzorgster/verpleegkundige bij bejaardenquote:
Nee, die kloppen niet altijd.quote:
ik wel in het begin gedaanquote:Op zondag 4 april 2021 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga ook niet de deelnemers Googlen..
Nu nog iets zoeken waar ze goed in is.quote:Op zondag 4 april 2021 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is verzorgster/verpleegkundige bij bejaarden
Dat doet ze er naast
cossers googlenquote:Op zondag 4 april 2021 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga ook niet de deelnemers Googlen..
Had je niet mee gekregen dat Liese voor het programma al heel veel volgers had. Niet omdat ze in de zorg zit.quote:Op zondag 4 april 2021 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onzin is gewoon belangstelling.. hoe ze er voor staan.. hangt de hele finale toch van af
De polls verschillen.quote:Op zondag 4 april 2021 13:14 schreef tiki het volgende:
[..]
Nee, die kloppen niet altijd.
Maar hier in de COS wordt ook vaak al 'geraden' wie de volgende is die eruit vliegt.
Dus ligt vaak wel in de lijn der verwachting.
Nee .. vind het leuk om te volgen met de cos erbijquote:
Heb je ooit een van de mensen gesproken waar ze bij werkt?quote:Op zondag 4 april 2021 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu nog iets zoeken waar ze goed in is.
Dus??quote:Op zondag 4 april 2021 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had je niet mee gekregen dat Liese voor het programma al heel veel volgers had. Niet omdat ze in de zorg zit.
Met de bedoeling om daar verder in te gaan.quote:Op zondag 4 april 2021 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is verzorgster/verpleegkundige bij bejaarden
Dat doet ze er naast
Die is dus niet zo hard gestegen in volgers als anderen.quote:Op zondag 4 april 2021 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had je niet mee gekregen dat Liese voor het programma al heel veel volgers had. Niet omdat ze in de zorg zit.
Whahaha dat doen er maar een paar hier .. dan heb je dus een poedel 🐩quote:
en ik maar doen of ik een kattengek benquote:Op zondag 4 april 2021 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahaha dat doen er maar een paar hier .. dan heb je dus een poedel 🐩
Nee, ze heeft gelijk. Maar ik vind het dan logisch dat zij benieuwd en belangrijk vindt of dit programma haar goed heeft gedaan.quote:
Maar sociale zijn toch ook rete belangrijk deze BB..quote:Op zondag 4 april 2021 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk. Maar ik vind het dan logisch dat zij benieuwd en belangrijk vindt of dit programma haar goed heeft gedaan.
als je de polls volgt kon je dat al wetenquote:Op zondag 4 april 2021 13:21 schreef zodeju het volgende:
Maar goed we weten in ieder geval wie er dinsdag uitgaat.......
Uiteindelijk geloof ik dat BB bepaaltquote:Op zondag 4 april 2021 13:21 schreef zodeju het volgende:
Maar goed we weten in ieder geval wie er dinsdag uitgaat.......
Ja, maar nu toch zekerheid.quote:Op zondag 4 april 2021 13:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je de polls volgt kon je dat al weten
Wat een onzin. Heb je ook nog wat anders te vertellen. En Michel op Julie nou goedquote:Op zondag 4 april 2021 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
ik geloof het pas als ik het zie. ik voel het niet als verraden, maar als hoopquote:
quote:Op zondag 4 april 2021 13:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die heeft zoveel vragen en dan stuur ik ze naar de regie
quote:Op zondag 4 april 2021 13:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek gaat drankjes frotten
koelkastt zitten nog vreetsels genoeg
. Noem ,Lies tokkeh
welk liedje Febo ging draaien voor Noem de aankomst
Hele Makrelen wrd het
hihihi
Gewoon 2 Nederlanders en 2 Belgen als oud bewoner. Wel zo eerlijk. Nu krijg je Patrick en die faalhaas Matt. Nou wat een feest. Al is Patrick natuurlijk wel leuk.quote:Op zondag 4 april 2021 13:25 schreef Silves het volgende:
Weer dat platte gelul..het zijn toch de belgen in de meerderheid..
Sowieso 3 Belgen snap ik niet.quote:Op zondag 4 april 2021 13:25 schreef Silves het volgende:
Weer dat platte gelul..het zijn toch de belgen in de meerderheid..
Wat was dat leuk toen .Karin en Jacco.quote:
Er zit er op fb serieus 1 die Liese dus helemaal zwart maakt, want ze heeft al haar patiënten in de steek gelaten door aan BB mee te doen tijdens een pandemiequote:Op zondag 4 april 2021 13:17 schreef suzi1 het volgende:
weet je wel hoeveel ouderen ze had kunnen helpen tijdens die 3 maanden. volop code rood
Ik snap er werkelijk niks van, dat niemand hem zegt dat ie zoveel horizontaal het leven verleeftquote:Op zondag 4 april 2021 13:27 schreef Silves het volgende:
De niksnut ligt met zijn elleboog op het aanrecht een drankje te maken, ooo zo veel werk, en verdoeme ik kan niet plat liggen.
Dieptriest, sommige gaan echt ver. Zo gefrustreerd in hun levenquote:Op zondag 4 april 2021 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zit er op fb serieus 1 die Liese dus helemaal zwart maakt, want ze heeft al haar patiënten in de steek gelaten door aan BB mee te doen tijdens een pandemie
Dan nog is het geen verassing toch? Of er moet een draai in komen......waar twee honden vechten om een been loopt de derde ermee heen.quote:Op zondag 4 april 2021 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk geloof ik dat BB bepaalt
Is niet veel keuze uit de Nederlanders.quote:
Drop,Kaas, Wiet ,LachGasquote:Op zondag 4 april 2021 13:29 schreef Susan1973 het volgende:
Mis zo de Hollanders onder elkaar. Waar hebben ze het over!
Wat erg, wie waren dat ook al weer??quote:Op zondag 4 april 2021 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat was dat leuk toen .Karin en Jacco.
quote:Op zondag 4 april 2021 13:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Drop,Kaas, Wiet ,LachGas
meuk in park
,Boa's .koffie drinken museumplein
en het via via van Mark R
..
belgen hebben de overhand
nah Noem dr snavel en die van Nikes
quote:Op zondag 4 april 2021 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zit er op fb serieus 1 die Liese dus helemaal zwart maakt, want ze heeft al haar patiënten in de steek gelaten door aan BB mee te doen tijdens een pandemie
En niet te vergeten het gezever over het weer...quote:Op zondag 4 april 2021 13:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Drop,Kaas, Wiet ,LachGas
meuk in park
,Boa's .koffie drinken museumplein
en het via via van Mark R
..
belgen hebben de overhand
nah Noem dr snavel en die van Nikes
ja liese praat ook wel echt vlaams..quote:Op zondag 4 april 2021 13:32 schreef Susan1973 het volgende:
Alleen Thomas versta ik volledig, hij praat brt Belgisch hahah
quote:Op zondag 4 april 2021 13:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat erg, wie waren dat ook al weer??
Edit....tuurlijk oh wat heb ik om die twee gelachen.......![]()
![]()
![]()
Treurig....van me....maar omdat ik Jill hoorde van Karin is zwanger denk ik....en die kon ik niet thuis brengen.quote:
ik ben denk de eerste en enige die er hier nu iets over zei?quote:Op zondag 4 april 2021 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karin's Jill bedoel je?quote:Op zondag 4 april 2021 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Treurig....van me....maar omdat ik Jill hoorde van Karin is zwanger denk ik....en die kon ik niet thuis brengen.
Nu stond het hier en het lichtje ging nog niet branden. Dacht nog steeds aan Jill haar Karin.
die maakten tenminste lolquote:Op zondag 4 april 2021 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Waren dit niet die 2 alcholisten? euh de wijn liefhebbers..
quote:Op zondag 4 april 2021 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja, die kwam ermee bij Thomas. Dus dacht dat hier een Karin ingezeten had. Nee, en toen hier bij Uto en dachtquote:Op zondag 4 april 2021 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Karin's Jill bedoel je?
Ik snappum niet
Vooral die eerste.quote:Op zondag 4 april 2021 13:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik mis na het kijken van deze editie BB, Utopia nog meer dan ooit.
Ja die eerste was natuurlijk geweldig, zeker in het begin. Maar 2 had ook zijn charme. Als het nu terug komt dan ook goed, met zo min mogelijk start kapitaal.quote:
Leuk toch. Kleine mindfuck.quote:
Patje uit Uto....was ook hilarisch .quote:Op zondag 4 april 2021 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja die eerste was natuurlijk geweldig, zeker in het begin. Maar 2 had ook zijn charme. Als het nu terug komt dan ook goed, met zo min mogelijk start kapitaal.
Eindbaas inderdaad. Die heeft zo TV gemaakt daar. Wat een mannetje. Top casting.quote:
Maar voor haar van betekenis denk ik.quote:Op zondag 4 april 2021 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zeurpiet die Liese over die Ziko.
De meesten weten niet eens meer dat hij er was.
Het kortste van allemaal.
daar zullen er genoeg van rond lopenquote:Op zondag 4 april 2021 13:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Het zou kunnen, dat zelfs oude bewoners zich schamen om nu deel te nemen aan dit fiasco..
Ja ziko en rene hebben geen reden toch tot terug keerquote:Op zondag 4 april 2021 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zeurpiet die Liese over die Ziko.
De meesten weten niet eens meer dat hij er was.
Het kortste van allemaal.
Niemand heeft dat.quote:Op zondag 4 april 2021 13:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ziko en rene hebben geen reden toch terug keer
Ook weer waarquote:
Het mooie was dat het buiten de avondklok was......quote:Op zondag 4 april 2021 13:41 schreef Cosima het volgende:
Ik loop achter, maar ik hoorde Thomas en Jill praten over het moment dat er buiten Jill haar naam werd geschreeuwd tijdens het BBQ-en. Toen werd er ook geschreeuwd "het gaat goed met oma". Jill zei toen dat ze de stem niet herkende. Nu fluisterde ze dat ze het wel wist. Blijkbaar was het ene Karin? Degene die Jill haar insta beheert in ieder geval. Is dat een vriendin of haar nicht?
Thomas vertelde ook dat er in de notities van de beveiliging was geschreven "gekke griet rijdt bijna 1 van mijn collega's omver". HOe hij dat weet blijft onduidelijk. HIj heeft veel contact met Karin.
Maar die stem was hetzelfde als altijd. Dus volgens mij is degene die haar altijd roept gewoon een bekende. Jill liet beetje merken dat ze het af en toe ongemakkelijk vond.
Ben de naam kwijt... de vrouw die op het laatst in de achteraf caravan op rijstkorrels zat te schrijven..,quote:Op zondag 4 april 2021 13:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar zullen er genoeg van rond lopen
random rls deelnemers..die spijt hebben ooit te hebben geacteerd
Dan moet ze dat gewoon zeggenquote:Op zondag 4 april 2021 13:43 schreef Cosima het volgende:
Ik vind dat Jill ongemakkelijk reageert als Thomas begint over wat ze heeft gezegd over hem na zijn vertrek (dat er misschien meer is.) Toen thomas naar het toilet ging zei ze ook tegen Liese "hij begon er gelijk over".
Ik denk dat ze inmiddels al lang weet dat het een gevoel was op dat moment en ze dat nu niet meer zo voelt.
quote:Op zondag 4 april 2021 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het mooie was dat het buiten de avondklok was......
Rene was er langer dan Ziko.quote:Op zondag 4 april 2021 13:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ziko en rene hebben geen reden toch tot terug keer
zoiets inddquote:Op zondag 4 april 2021 13:43 schreef Cosima het volgende:
Ik vind dat Jill ongemakkelijk reageert als Thomas begint over wat ze heeft gezegd over hem na zijn vertrek (dat er misschien meer is.) Toen thomas naar het toilet ging zei ze ook tegen Liese "hij begon er gelijk over".
Ik denk dat ze inmiddels al lang weet dat het een gevoel was op dat moment en ze dat nu niet meer zo voelt.
Iets wat ook logisch is.quote:Op zondag 4 april 2021 13:43 schreef Cosima het volgende:
aah oke mss zei ze het daarom niet, om wellicht juist Karin te beschermen? Vond het zo raar dat ze er om loog.quote:Op zondag 4 april 2021 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het mooie was dat het buiten de avondklok was......
Of het wakkert nu juist weer aan, iets wat BB graag zou willen natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 13:43 schreef Cosima het volgende:
Ach laten ze dat lekker samen na bb uitzoekenquote:Op zondag 4 april 2021 13:43 schreef Cosima het volgende:
Doet ze ook na Bb anders gaat haar populariteit nu naar bendenquote:Op zondag 4 april 2021 13:48 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ach laten ze dat lekker samen na bb uitzoeken
Wat een fantasiequote:Op zondag 4 april 2021 13:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Doet ze ook na Bb anders gaat haar populariteit nu naar benden
Saaie bende. Ik trek het niet meer om het nog te volgen. Ik haak afquote:
quote:Op zondag 4 april 2021 13:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Doet ze ook na Bb anders gaat haar populariteit nu naar benden
Ik ook.quote:Op zondag 4 april 2021 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Saaie bende. Ik trek het niet meer om het nog te volgen. Ik haak af
Zo had zij toch ook een vriend, die vriend was van Thomas. Een schilder of zoiets.quote:Op zondag 4 april 2021 13:53 schreef Susan1973 het volgende:
Toevallig een vriendin van Naomi kent ook liese van vroeger...leuk
Ze missen de tomatensaus van Nick waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 13:55 schreef Poezewoes het volgende:
Komen de ex bewoners van de honger terug?
Noem heeft nu een breudjequote:Op zondag 4 april 2021 13:55 schreef Poezewoes het volgende:
Komen de ex bewoners van de honger terug?
Nick heeft Ziko heel kort meegemaakt, maar dat terzijde.quote:Op zondag 4 april 2021 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Rene was er langer dan Ziko.
Alleen Liese kent hem.
De rest is na hem gekomen.
Ik ookquote:Op zondag 4 april 2021 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Saaie bende. Ik trek het niet meer om het nog te volgen. Ik haak af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |