abonnement Unibet Coolblue
pi_198844818
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 09:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Woon jij in ons huis?
:N
Ik heb een verbouwtopic gehad in K&W. Dat had je vast geweten.

En.. scones van Crisp uit de vriezer. Met lemon curd en double cream uit een potje.
Maar die bewaar ik voor morgen :@ Vandaag krijgen mijn ouders vriezer-croissants.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198844852
* DancingPhoebe kijkt beschaamd naar de lege kroonsteen aan het plafond bij al deze ijverige verhuisverhalen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198844868
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 09:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:N
Ik heb een verbouwtopic gehad in K&W. Dat had je vast geweten.

En.. scones van Crisp uit de vriezer. Met lemon curd en double cream uit een potje.
Maar die bewaar ik voor morgen :@ Vandaag krijgen mijn ouders vriezer-croissants.
Zet dat maar op de lijst naast die gin tonics O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198844875
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 09:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hopelijk klopt dat lijstje ook :+
Moest laatst de badkamer boven spanningsvrij hebben, blijkbaar klopte het lijstje niet hemel leuk helemaal :+

Trouwens :P
K&W / Laat jouw meterkast eens zien ! (Vonkenboer-foto-topic) # 6 BURN!
Ik hoop het :P 220 door je lijf is weinig aangenaam.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198844883
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 09:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik verwachtte DP na de aanhef :D
Wellicht schijnt de zon over een maand ook harder.
Ja, ik ben hier niet ok mee :N

Als ik straks in jullie dorp ben en jou met Soda tegen het lijf loop ga ik full on single white female op jullie hoor :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198844946
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 09:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zet dat maar op de lijst naast die gin tonics O+
Welk dat?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198844954
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 09:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik had het vroegah in de keuken, aan de niet-water-en-vuur-kant. In een woningbouwhuis, dus niet per se enorm groot. 3x gevernist en het was verrassend goed nat af te nemen.
Misschien heb je daar plek over?
Oh, dat klinkt ook wel als een leuk idee, eigenlijk. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198844974
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 09:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe kijkt beschaamd naar de lege kroonsteen aan het plafond bij al deze ijverige verhuisverhalen :@
Onze slaapkamr heeft al sinds we hier wonen (2 jaar) zo'n rapey verhuispeer aan het plafond als lamp. In ons vorige huis heeft die er ook 8 jaar gehangen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198845026
quote:
2s.gif Op zondag 4 april 2021 10:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Onze slaapkamr heeft al sinds we hier wonen (2 jaar) zo'n rapey verhuispeer aan het plafond als lamp. In ons vorige huis heeft die er ook 8 jaar gehangen. :7
Ja. Die had ik ook. Even. Tot ik em er af wapperde met mn dekbed bij het opdekken :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198845032
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Vrolijk Pasen!

Bij mij niet zo vrolijk want sinds gisteravond geen werkende ziggo mediabox en wifi. Vanmorgen 3 kwartier gebeld maar ze konden helaas niks (3x zelf gereset maar helpt niet), pas een monteur beschikbaar op vrijdag dus tot die tijd geen wifi en box -O-

Boeken staan gereserveerd maar heb ik nog niet. Dus morgen lekker saaie dag met het weer en zonder iets -O-
Da’s vervelend. Van KPN kreeg ik toen heel veel gb’s om via de laptop en hotspot tv te kunnen kijken, daar zou ik naar vragen.
En ik heb ook een paar keer gewoon de stekkers eruit getrokken. Moest ik echt niet doen zeiden ze...maar ik had daarna alles weer
We have far more in common than that which devides us..
pi_198845038
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja. Die had ik ook. Even. Tot ik em er af wapperde met mn dekbed bij het opdekken :'(
:D :D

Overal splinters in je bed. Been there. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198845042
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, ik ben hier niet ok mee :N

Als ik straks in jullie dorp ben en jou met Soda tegen het lijf loop ga ik full on single white female op jullie hoor :(
JOUW vriendin zei lieflijk lachend in MIJN dorp tegen mij "Yo DP is hier met MIJ, haar ECHTE VRIENDIN", zal ik haar even halen zodat je je kunt vergapen aan hoe ze hier is MET MIJ?

Mijn hart brak eerst. Jij verspeelde je single white female recht.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198845059
Kleine kamer, zeker al 10 jaar alleen een peertje aan het plafond (geeft toch het beste licht)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198845095
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 10:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

JOUW vriendin zei lieflijk lachend in MIJN dorp tegen mij "Yo DP is hier met MIJ, haar ECHTE VRIENDIN", zal ik haar even halen zodat je je kunt vergapen aan hoe ze hier is MET MIJ?

Mijn hart brak eerst. Jij verspeelde je single white female recht.
Mghih irl besties toppen digibesties altijd in de fysieke wereld, dus dat telt helemaal niet :(

Wees blij dat ik je introduceer als mijn online liefje V voor wie ik een kogel zou vangen, ipv dat gekke mens dat ik ooit heb leren kennen op zomervakantie. Mghihihihih.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198845114
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s vervelend. Van KPN kreeg ik toen heel veel gb’s om via de laptop en hotspot tv te kunnen kijken, daar zou ik naar vragen.
En ik heb ook een paar keer gewoon de stekkers eruit getrokken. Moest ik echt niet doen zeiden ze...maar ik had daarna alles weer
Had je toen ook Ziggo? Want heb telabonnement bij KPN en tv en wifi van Ziggo?
Stekkers eruit mocht ik doen. Waarschijnlijk is de kabel helemaal stuk zei ze.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198845125
Nu maar een (paas)eitje koken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 10:18:28 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198845220
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 09:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik hoop het :P 220 door je lijf is weinig aangenaam.
Daarom had ik eerst nog even gecontroleerd met de multimeter.

Ik heb een keer 230V gevoeld, maar dat kietelde alleen maar. Ik was ergens een lamp aan het ophangen, de schakelaar waarachter die gemonteerd zat, zat blijkbaar net andersom dan de rest. Voelde bij een schroef wat tintelingen in m'n hand, bij de andere (nul) niet. Multimeter er bij... Die gaf keurig 230 aan _O- Oeps

Ik had klompen aan uiteraard, zo'n hele dikke rubberen zool isoleert dus goed. Maar kan met pech ook dodelijk zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 4 april 2021 @ 10:18:54 #93
221912 minilot
Nancy boy
pi_198845224
Ik ship Vanyel/DP echt zoooo O+
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 4 april 2021 @ 10:21:37 #94
221912 minilot
Nancy boy
pi_198845265
Ik denk ik dat het in de SC dit dagdeel niet beter kan worden dan @Lonaa's rapey verhuispeer _O_ Ik ga maar eens douchen dan. Kan J. rustig ei verstoppen in de achtertuin.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198845351
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 10:18 schreef minilot het volgende:
Ik ship Vanyel/DP echt zoooo O+
:9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198845413
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 10:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Had je toen ook Ziggo? Want heb telabonnement bij KPN en tv en wifi van Ziggo?
Stekkers eruit mocht ik doen. Waarschijnlijk is de kabel helemaal stuk zei ze.
Nee, ik heb alles van kpn, misschien dat dat daarom kon. Maar misschien toch even vragen wat ze voor je kunnen doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198845418
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 10:18 schreef minilot het volgende:
Ik ship Vanyel/DP echt zoooo O+
Wat betekent ship hier :?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198845477
Die mimosa's drinken wel iets te makkelijk weg :9
Zo maar eens stoppen met drinken en beginnen aan het deeg voor de broodjes.
pi_198845481
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 10:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat betekent ship hier :?
Dat je er een relationship in ziet. Denk ik.
pi_198845614
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mghih irl besties toppen digibesties altijd in de fysieke wereld, dus dat telt helemaal niet :(

Wees blij dat ik je introduceer als mijn online liefje V voor wie ik een kogel zou vangen, ipv dat gekke mens dat ik ooit heb leren kennen op zomervakantie. Mghihihihih.
Not sure if O+ or }:|

Ik ken jou irl. Mijn ex kocht Canei voor je. Mijn Mrs ontmoette jouw labrador. Wij ontstegen digi :'( :'( :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')