Is dat je borrel voor het avondeten?quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor een blikje Coca Cola zero @:kingroland
quote:Del Piero: How do you live your role as president of Real Valladolid?
Ronaldo: Sometimes I forget that I am no longer a player and that I am president ,On one occasion my team was playing a match and the tie was the master of the match, and at one point in the match there was an opportunity for one of Valladolid attackers to find himself face to face in front of the opponent goalkeeper, but he was unable to score and hit the ball into the goalkeeper's body .. and at the end of the match I went with him In the dressing room, I tried to explain to him how he would behave in a situation like this:
When you are face to face with the goalkeeper, all you have to do is calm down because the defenders have few chances to catch up with you, and you also have to be very vigilant, and when you get close to the goalkeeper just make a movement with your body and he will fall to the ground. It's very easy ..
Then he answered me:
"Yes, it's easy for you. You are Ronaldo."
Die wappie uit de boom schieten.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Gewoon die boom omzagen
Grote klasse vriend.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:Onlogisch @:oriente @:jojoortje
Boiler als in hersenpan?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is extra knap als je je bedenkt dat m'n boiler kapot is.
Die verdient toch een ton met 2 uurtjes platen van een ander draaien ?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, z'n Carl Cox Boiler Room
@:Muskusboktor57
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die verdient toch een ton met 2 uurtjes platen van een ander draaien ?
Ik ga muziek draaien. Zelfs Arsenal-Liverpool is niet om aan te zien.quote:
Middenmoterpotjequote:Op zaterdag 3 april 2021 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga muziek draaien. Zelfs Arsenal-Liverpool is niet om aan te zien.
De oneindige zielquote:
Welke film?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook muziek draaien
keizum
zo, en nu ga ik een film kijken.
Wat vind je ervan?quote:Op zondag 4 april 2021 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Harry Potter 6
Deze keer is het echt menens
Redelijk.quote:
Het plot is vaak ook erg chaotisch omdat de helft uit de boeken geschrapt is. Alhoewel dat bij jouw voorbeelden wel meevalt omdat die vooral uit de eerste twee films komen die nog redelijk trouw zijn gebleven aan de boeken.quote:Op zondag 4 april 2021 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Redelijk.
Dat toveren blijft cringe natuurlijk. En het plot is: Oh en toen vonden ze een grote spin, en toen een groot schaakbord, en toen een trol, en toen vonden ze een raar beest.
Maar vermakelijk genoeg om door te blijven kijken. Als je als kind de boeken hebt gelezen snap ik wel dat de films erg tof zijn.
Eens makkerquote:Op zaterdag 3 april 2021 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor een blikje Coca Cola zero @:kingroland
Dobby is geen raar beestquote:Op zondag 4 april 2021 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Redelijk.
Dat toveren blijft cringe natuurlijk. En het plot is: Oh en toen vonden ze een grote spin, en toen een groot schaakbord, en toen een trol, en toen vonden ze een raar beest.
Maar vermakelijk genoeg om door te blijven kijken. Als je als kind de boeken hebt gelezen snap ik wel dat de films erg tof zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |