Sluiten die handel.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Buiten VBL en DRT zijn er geen subfora.
Nouri is jarig trouwens. Ter info.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Notities gemaakt in jullie patiëntendossier. Ik zal er rekening mee houden.
Geen idee, maar ik gun hem wel coronaquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vond je van Jort met z'n racistische gebaar
En dat van @GGMMquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gun hem wel corona
Ik hoop dat je sterft aan corona.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws voor Lama-liefhebbers @:GGMM en @:Caland![]()
![]()
![]()
_ O__O_O _OO_ _OO_O_-o --0ut[ko Bbjjaj PRACHTIG NIEUWS
De Lama's zijn NIET leukquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:slobeend gaat hier naar toe.
Men vatten ze nie.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws voor Lama-liefhebbers @:GGMM en @:Caland![]()
![]()
![]()
_ O__O_O _OO_ _OO_O_-o --0ut[ko Bbjjaj PRACHTIG NIEUWS
Wat ben jij stoer.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zojuist OV gepakt van Leiden naar Rotterdam. Einde tijdperk avondklok
Asoquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij is Katja nog steeds een vrouw @RamboDirkquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:06 schreef tong80 het volgende:
Katja is een gratenkut geworden.
Haar hoofd past niet meer bij de siliconen.
Een klap in het gezicht van de zorgquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wotquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gun hem wel corona
Is dat je borrel voor het avondeten?quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor een blikje Coca Cola zero @:kingroland
quote:Del Piero: How do you live your role as president of Real Valladolid?
Ronaldo: Sometimes I forget that I am no longer a player and that I am president ,On one occasion my team was playing a match and the tie was the master of the match, and at one point in the match there was an opportunity for one of Valladolid attackers to find himself face to face in front of the opponent goalkeeper, but he was unable to score and hit the ball into the goalkeeper's body .. and at the end of the match I went with him In the dressing room, I tried to explain to him how he would behave in a situation like this:
When you are face to face with the goalkeeper, all you have to do is calm down because the defenders have few chances to catch up with you, and you also have to be very vigilant, and when you get close to the goalkeeper just make a movement with your body and he will fall to the ground. It's very easy ..
Then he answered me:
"Yes, it's easy for you. You are Ronaldo."
Die wappie uit de boom schieten.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Gewoon die boom omzagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |