Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Ik vond het niet gek wat je zei, eerder briljant. Let wel: Volt is niet heel aanwezig of fel in het debat geweest.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, misschien kan het ook met JA21 erbij, dat maakt het wel iets makkelijk omdat ze meer zetels hebben in de Eerste Kamer.
Want de tijdens vorige enquêtes werkte het geheugen van Rutte wel naar behoren?quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:24 schreef Printerkabel het volgende: Slim van Thierry. Hopelijk krijgt het steun
Je kunt wel stukken vorderen. Maar ik zou niet weten wat je nog moet opeisen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:26 schreef Fred het volgende:
[..]
Want de tijdens vorige enquêtes werkte het geheugen van Rutte wel naar behoren?
Moet in twee keer ook toch?quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:26 schreef trein2000 het volgende:
Krijgen we straks nog hoofdelijke stemmingen? Want dan is het bal.
Haha,quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:28 schreef BlackLining het volgende:
En is het dan ook de bedoeling dat we zo'n parlementaire ondervraging gaan orchestreren voordat we verder gaan met verkenning en formatie? Dan gaan we straks over het record van België heen vrees ik
Dit is hoe het gaat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:27 schreef IxCalypso het volgende:
Ik postte dit alles al zo lang in het muziektopic
De belgeschiedenis van Rutte zou kunnen, mits dat het geheugen van zijn telefoon beter werkt dan dat van zijn bovenkamer.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:27 schreef trein2000 het volgende:
Je kunt wel stukken vorderen. Maar ik zou niet weten wat je nog moet opeisen.
Heeft hij wellicht allang gewist.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:28 schreef Fred het volgende:
[..]
De belgeschiedenis van Rutte zou kunnen, mits dat het geheugen van zijn telefoon beter werkt dan dat van zijn bovenkamer.
Inkomende oproep, onbekend.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:28 schreef Fred het volgende:
[..]
De belgeschiedenis van Rutte zou kunnen, mits dat het geheugen van zijn telefoon beter werkt dan dat van zijn bovenkamer.
Correctquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:29 schreef svann het volgende:
[..]
Dus de kamer is zelf verantwoordelijk voor deze puinhoop, niet het demissionaire kabinet.
Deels. Maar het liegen van Rutte is hem als persoon wel aan te rekenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:29 schreef svann het volgende:
[..]
Dus de kamer is zelf verantwoordelijk voor deze puinhoop, niet het demissionaire kabinet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |