Zonde van je "creativiteit".quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sja. Jammer voor jou. Ik heb die tekst in een macro staan om automatisch te kunnen posten zodra ik wakker ben. Heb ik je al eerder gezegd. En ik ben niet van plan om die tekst aan te passen.
Dat wel. Maar die tekst gaat wat vervelen.quote:
Ik post 'm één keer dagquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wel. Maar die tekst gaat wat vervelen.
Doorscrollen en hoppa weg is hijquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wel. Maar die tekst gaat wat vervelen.
Vagina-haan is niet echt een optie. Tijd voor een PR-bureautje dat wat in elkaar flanst.quote:
Neuh... geen ramp. Alleen wat repeterend irritant.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, neuh, maar dat mag ik toch wel zeggen? En Straat ook?
Zo'n ramp is het ook weer niet.
Sinds wanneer zit ik hier op een EO-Forum?quote:
Vandaar die vagina-haan. Al bekt dat niet lekker..quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit ik hier op een EO-Forum?
Lulhaanquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vandaar die vagina-haan. Al bekt dat niet lekker..
Ik ben voor! Klotuhhaanquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lulhaaneen haan is tenslotte een mannetje of een Klotuhhaan
Jammer. Abo nemen. Kun je het wel lezen. Of je blockt me gewoonquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Het woord gewoon weglaten een optie?
Ik zit nu bijvoorbeeld te worstelen met die paywall van de nrc. Het is kut irritant dat ik die premium artikelen niet kan lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lulhaaneen haan is tenslotte een mannetje of een Klotuhhaan
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:11 schreef DJMO het volgende:
Ik stem heel djmocratisch tegen!!! het is en zal KUTHAANblijven.
Ff in verdiepen.. er zijn trucjes voor om te omzeilen..quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit nu bijvoorbeeld te worstelen met die paywall van de nrc. Het is kut irritant dat ik die premium artikelen niet kan lezen.
Vis.quote:
Via incognitoquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ff in verdiepen.. er zijn trucjes voor om te omzeilen..
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer. Abo nemen. Kun je het wel lezen. Of je blockt me gewoonEven testen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Nee aanpassen HTML codes bij "pagina inspecteren" rechter muis.quote:
Irritant idd. Steeds moeilijker ook om te omzeilen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Nope. Crew in het algemeen kan niet geblockt worden.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat je alleen mods fa's en admins niet kon blokken
Die optie moet er nog komen...alleen dan b.v. niet voor de mod zijn eigen forum.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Werkt niet niet alle gevallen.quote:
Wat kut.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Ja, dat zou een goede optie zijn, maar denk ook niet dat die er gaat komen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die optie moet er nog komen...alleen dan b.v. niet voor de mod zijn eigen forum.
Maar zal wel nooit gebeuren.
Nee, m'n wandelingen liggen even stil tot ik bij de huisarts ben geweest ivm hoge bloeddruk en b12 tekort.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee. Over tot de orde van de dag. DJMO ga je nog wandelen vandaag? Je bent niet de enige, goede vrijdag, hele volksstammen zijn vrij vandaag.
Ow... Zo ernstig? Wanneer kun je er terecht?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, m'n wandelingen liggen even stil tot ik bij de huisarts ben geweest ivm hoge bloeddruk en b12 tekort.
Dinsdag.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow... Zo ernstig? Wanneer kun je er terecht?
Mag je met een hoge bloeddruk niet lopen dan? Bewegen is juist gezond?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, m'n wandelingen liggen even stil tot ik bij de huisarts ben geweest ivm hoge bloeddruk en b12 tekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |