Het valt mij op hoe ontzettend slecht Baudet zich zelf onder controle heeft. Nu ook weer toen de microfoon werd uitgezet. Hoekstra keek gegeneerd weg.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:57 schreef Starhopper het volgende:
Is Baudet al terug? Of is hij nog boos met zijn blokjes aan het spelen?
[ afbeelding ]
Haga zou hier in veel sterker zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 23:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het valt mij op hoe ontzettend slecht Baudet zich zelf onder controle heeft. Nu ook weer toen de microfoon werd uitgezet. Hoekstra keek gegeneerd weg.
Ja was echt bizar. Hij liep tierend wegquote:Op donderdag 1 april 2021 23:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het valt mij op hoe ontzettend slecht Baudet zich zelf onder controle heeft. Nu ook weer toen de microfoon werd uitgezet. Hoekstra keek gegeneerd weg.
dat dusquote:Op donderdag 1 april 2021 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Politiek anno 2021; "ja, die en die op twitter zegt..."
Dan krijg je weer spookbotenquote:
Baudet is gewoon een grote kleuter.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja was echt bizar. Hij liep tierend weg
Daar heb je iets mee geloof ikquote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Draak31 het volgende:
Baudet is inderdaad een beetje een warhoofd. Alsof hij aan de drugs zit. Als ik dan kijk naar Azarkan dan denk ik zo kan het ook; rust, integriteit, sterke kaaklijn.
Een sterke kaaklijn is van belang in een debat?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Draak31 het volgende:
Baudet is inderdaad een beetje een warhoofd. Alsof hij aan de drugs zit. Als ik dan kijk naar Azarkan dan denk ik zo kan het ook; rust, integriteit, sterke kaaklijn.
Nah, is een farce die gehele politiek. Niet veel anders dan in Rusland, alleen daar doen ze er niet zo hypocriet over.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou ik de enige zijn die het gezever langzaam beu is.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 1 april 2021 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een sterke kaaklijn is van belang in een debat?
Ja nogal wiedes he. Wat wil je dan met zo'n smal bitch kaakje aan komen kakken in een debat? Hou op man. Azarkan bijt je kop er dan af met één ferme beet. Dan is het klaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je spreekt met iemand welke kaaklijn als definiërend punt beschouwd om onderwijl het klassieke schedelmeten als kritiekpunt op (radicaal) rechts te benoemen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een sleutelpuntje genomen voor focus. Zo meteen schiet hij wel weer uit zijn slof.quote:
Ja, waarschijnlijk is hij door al die drugs vergeten zijn sterke kaaklijn op te doen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Draak31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |