SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Ik ook niet, het hele pand is in 2019 gekocht, plus zijn families wat closer. Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 17:58 schreef TjjWester het volgende:
pff naast je broer wonen en dan een grote tuin. moet er niet aan denken.
Een helft is voor de verhuur. Dat is aan de muurkant.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:53 schreef E.T. het volgende:
Ho ff.. die Saheb woont in het rechterdeel van de 2-onder-1kap.. (dat was waar Victor aan de deur stond en waar de coniferen staan)..
Het gaat over de erfgrens aan de linkerkant
Niet, dat is juist het probleemquote:Op donderdag 8 april 2021 22:00 schreef Stepperoller het volgende:
Huh hoe waren die coniferen geplant?
arrogant ja. Ik ben team Seb!quote:Op donderdag 8 april 2021 22:00 schreef E.T. het volgende:
Ik vind Saheb een beetje vervelend.. continue iedereen in de rede vallen, de ander niet uit laten praten..
Maar wel weer van die ouwe vellen die mot hebben met elkaarquote:Op donderdag 15 april 2021 21:33 schreef StephanL het volgende:
Weer eens iet anders dan bomen en schuttingen
Ja altijdquote:Op donderdag 15 april 2021 21:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maar wel weer van die ouwe vellen die mot hebben met elkaar
Oude vellen motten mekaar niet. Ze hebben besloten dat de fittie nu gaat over het gebruik van de koffiekamer. Want dat mag niet vanwege de kerona. Maar Sylvia intresseert dat geen neuk, die wil gewoon koffie schenken.quote:
Zijn toch allemaal bewoners. Waarom die heisa?quote:Op donderdag 15 april 2021 21:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Onrechtmatig gebruik van de gemeenschappelijke ruimte
Dat was ook een pareltje jaquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:39 schreef Stepperoller het volgende:
Ik kan de 2 duo's niet goed uit elkaar houden
Ik ook niet......maar meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op donderdag 15 april 2021 21:39 schreef Stepperoller het volgende:
Ik kan de 2 duo's niet goed uit elkaar houdenbeide duo's haten Sylvia en Greet iig
Of wat dioxine rattengif door de koffie..quote:Op donderdag 15 april 2021 21:41 schreef JohnBercow het volgende:
4 enkeltjes IC. Probleem opgelost. Dat is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen.
Dan vinden Gerrie en Bep echt wel iets nieuws om over te kankeren.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:43 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij telt dit als thuiswonend, dus ondertussen zijn ze allemaal gevaccineerd en mag de zaal weer open
sei ik tog!quote:Op donderdag 15 april 2021 21:57 schreef Stepperoller het volgende:
Se sate achter der man an! Herman!
Ja op minder dan 1,5 meterquote:Op donderdag 15 april 2021 22:02 schreef StephanL het volgende:
Gaan ze daar ook de hoorzitting doen?
Bejaarden spelen toch bingoquote:Op donderdag 15 april 2021 22:18 schreef JohnBercow het volgende:
het is karaoke tijd, dus iedereen mag weer in de zaal
Ik hoop te sterven voordat ik noodgedwongen voor zoiets in aanmerking zou komen. Net kibbelende pubermeisjes dit, maar dan zonder de leuke verpakking.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:06 schreef JohnBercow het volgende:
Bij deze, als ik ooit in zo'n huis eindig, dan mag de huisarts euthanasie toepassen.
Ik wilde het net typenquote:Op donderdag 15 april 2021 22:21 schreef JohnBercow het volgende:
oh, onder 4 ogen uitgemaakt voor hoer, dan maakt het niet uit
pareltje weer hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:41 schreef notturna het volgende:
Ik zit met verbazing naar de herhaling te kijken.
ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:41 schreef notturna het volgende:
Ik zit met verbazing naar de herhaling te kijken.
In je laatste dagen, elkaar zo dwars zitten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 14:50 schreef lisexxx het volgende:
[..]
ik ook
Zitten ze zich op hun oude dag zo druk te maken
Inderdaad, het enige wat je hebt is dat bakje koffie iedere ochtend. Dan mag je mij gewoon wegdragen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:04 schreef GereDathan het volgende:
Gek joh dat Corona keihard toegeslagen heeft in onze verzorgingstehuizen
Die mensen willen gewoon dood. En wij ons maar aan allerlei maatregelen houden.
Ze zetten zelf alles op alles om dat mogelijk te maken, best aardig van ze.quote:Op vrijdag 16 april 2021 16:55 schreef Drass het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige wat je hebt is dat bakje koffie iedere ochtend. Dan mag je mij gewoon wegdragen.
Niks anders te doen kennelijk Zie helaas vaker gebeuren ..quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:40 schreef NoCigar het volgende:
Ook wel sneu hoor, elkaar op die leeftijd nog zo dwarszitten.
2018 kan het mij ook niet herinnerenquote:Op zondag 6 juni 2021 21:50 schreef Isane het volgende:
Herhaling? Handjes schudden?
Kan me de uitzending niet herinneren
Stond inderdaad in de gids dat het een herhaling was.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:50 schreef Isane het volgende:
Herhaling? Handjes schudden?
Kan me de uitzending niet herinneren
is een HH hè........Parkeer je auto en sluit af met een hekjequote:
Die ben ik alweer vergetenquote:Op zondag 20 juni 2021 20:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
is een HH hè........Parkeer je auto en sluit af met een hekje
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:01 schreef CherryLips het volgende: Even terugkijken hoor. 'Ik vind Afrika een heel mooi land'
![]()
Eensch, je moet weten when to shut up!quote:Op zondag 20 juni 2021 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
En ik vind Victor steeds irritanter worden met zijn flauwe grappen.
Nou dat dus.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Eensch, je moet weten when to shut up!
Er komt nog een veel spannender muziekje in deze uitzending.....wacht maar af.quote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 20 juni 2021 21:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Er komt nog een veel spannender muziekje in deze uitzending.....wacht maar af.
Ik vind de bizar ordinaire buren eigenlijk vele malen erger.quote:Op zondag 20 juni 2021 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vervelende, zure man. Die oude.
Eef wintquote:Op zondag 20 juni 2021 21:33 schreef Poefbank het volgende:
Wat een spanning. Ik ben benieuwd wie dit wedstrijdje onduidelijk praten gaat winnen.
Ja Eef wint altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Vond het nog wel meevallen. Vind ie twee veel vervelender eerlijk gezegd. Ben blij dat ze verloren hebbenquote:Op zondag 20 juni 2021 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vervelende, zure man. Die oude.
Tot nu toe is er ook geen bewijs, geen getuigen of opnames...quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:52 schreef Joop_W het volgende:
Ze zegt dat het bonken meegaat als ze ergens anders gaat slapen, hoe zouden die buren dat moeten weten…
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:07 schreef Poefbank het volgende:
[..]
De hel. Er wonen alleen maar duivels.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:07 schreef Poefbank het volgende:
[..]
De hel. Er wonen alleen maar duivels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |