Als je niet meer weet welk standpunt je had anderhalf jaar geleden, ben je niet geschikt als tweede kamerlid (als je niet meer weet wat je 2 weken geleden hebt gezegd over Omtzigt trouwens ook niet)quote:Op donderdag 1 april 2021 18:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
Even iets oprakelen van 1,5 jaar geleden. Weet jij nog wat je op 13 maart 2020 aan het doen was?
Ah scheit, dat is ook mijn favoriete krant, maar het is de NRCquote:Op donderdag 1 april 2021 18:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hij had t over t NRC. Ik maak mijn handen ook niet vies aan de Telegraaf *huiver*
Onzin. Hij vroeg opeens naar iets van 1,5 jaar geleden. Het is niet realistisch om dat gelijk al paraat te hebben. Dat snapte Wilders ook. Jij daarentegen weet het zogenaamd weer beterquote:Op donderdag 1 april 2021 18:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je niet meer weet welk standpunt je had anderhalf jaar geleden, ben je niet geschikt als tweede kamerlid (als je niet meer weet wat je 2 weken geleden hebt gezegd over Omtzigt trouwens ook niet)
Blijkbaar was de gedachte dat het 2) was.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de rol van Omtzigt bespreken in het kader van de stabiliteit van het CDA, wat ik inderdaad wel kan begrijpen, of echt speculeren of je een kritisch kamerlid niet weg kan promoveren.
Daar gaat alleen Omtzigt over.
Als je respect hebt voor de kamer dan heb je 2 keuzes 1)of je accepteert de kritische houding van Omtzigt als kamerlid en gaat de gok met het CDA in een coalitie aan, of 2) je concludeert dat je met het CDA niet stabiel kunt regeren.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah scheit, dat is ook mijn favoriete krant, maar het is de NRC
VVD kan niet plotseling met Stef Blok aanzetten als nieuwe MP, dan wil een meerderheid van de Tweede Kamer nieuwe verkiezingen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:13 schreef Godshand het volgende:
De mensen die denken dat Kaag premier wordt
Als Rutte al weg moet, levert de grootste partij gewoon de premier. Komen ze met de nummer 2, of de nummer 3 etc, hele lijst af. Wil daar niemand van, regelen ze wel Wiegel of iemand uit Limburg ofzo.
Het hele probleem is dat ze constant veranderen van standpunt hoe het ze op dat moment uitkomt en nergens eigenlijk echt voor staan.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Onzin. Hij vroeg opeens naar iets van 1,5 jaar geleden. Het is niet realistisch om dat gelijk al paraat te hebben. Dat snapte Wilders ook. Jij daarentegen weet het zogenaamd weer beter
Hij hoeft ook niet precies meer te weten welke woorden hij gebruikt heeft, of wat hij precies er over gezegd heeft. Maar ik kan me mijn gevoel over belangrijke kwesties van 1,5 -2 jaar geleden nog gewoon herinneren hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Onzin. Hij vroeg opeens naar iets van 1,5 jaar geleden. Het is niet realistisch om dat gelijk al paraat te hebben. Dat snapte Wilders ook. Jij daarentegen weet het zogenaamd weer beter
Wat een onzin.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:16 schreef Jojoke het volgende:
[..]
VVD kan niet plotseling met Stef Blok aanzetten als nieuwe MP, dan wil een meerderheid van de Tweede Kamer nieuwe verkiezingen.
Het is dè krant van de volksvertegenwoordigers, heb ik gehoord.quote:
1,5 jaar geleden zat ik op hetzelfde project als nu. Geen flauw idee welk onderwerp ik toen onder handen had, maar dat zou nog op het scrum board opgezocht kunnen worden. Maar ik heb werkelijk niet meer helder wat toen mijn inzichten waren bij een refinement van onderwerp x of y. Maar ik vind het goed dat Wilders het aanhaalde. En ik vind het goed dat Hoekstra toegaf dat alles nog niet koek en ei is binnen de CDA fractie en dat er nog werk te verzetten is.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je niet meer weet welk standpunt je had anderhalf jaar geleden, ben je niet geschikt als tweede kamerlid (als je niet meer weet wat je 2 weken geleden hebt gezegd over Omtzigt trouwens ook niet)
Je weet niet half hoe dynamisch het werkveld van hun is. Dus ik snap het wel dat hij het niet paraat heeft. En dit idd:quote:Op donderdag 1 april 2021 18:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet precies meer te weten welke woorden hij gebruikt heeft, of wat hij precies er over gezegd heeft. Maar ik kan me mijn gevoel over belangrijke kwesties van 1,5 -2 jaar geleden nog gewoon herinneren hoor.
Er wordt niet gevraagd wat hij anderhalf jaar geleden op 23 oktober gegeten heeft.
Mee eens. Ding is alleen dat er vaak steeds andere factoren om de hoek komen kijken en ja...het is en blijft een politiek spel.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het hele probleem is dat ze constant veranderen van standpunt hoe het ze op dat moment uitkomt en nergens eigenlijk echt voor staan.
Als je constant bent dan kan je daar makkelijk antwoord op geven.
ik vind haar sterk overkomenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Bocaj het volgende:
Marijnissen doet het helemaal uit het hoofd.
Ik heb niet op de SP gestemd maar ik vind haar wel sterk in dit debat.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Bocaj het volgende:
Komt omdat als men echt ergens voor staat en in gelooft je helemaal geen spiekbriefje nodig hebt.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Bocaj het volgende:
OMGquote:Op donderdag 1 april 2021 18:24 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de maidenspeech van Van der Plas
"Ik hou het kort: Boehoeeeeee!"quote:Op donderdag 1 april 2021 18:24 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de maidenspeech van Van der Plas
Dat gaat heel erg cringe wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |