abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:12:36 #251
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198819609
Schreeuwen dat er vaccinaties moeten komen en dat men het moet nemen

En het zelf niet willen
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:13:51 #252
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198819628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Waarom wil je als gezonde jongere uberhaupt het vaccin?
Als je username je geboortejaar verraad heb ik slecht nieuws voor je ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198819629
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:12 schreef Zwansen het volgende:
705 op de IC. :o

In 5 weken tijd 36% hoger. -O-
Weinig uitstroom vandaag, het lijkt hele week al of het ritme een dag verschoven is, ik verwacht morgen dan ook veel uitstroom en weinig opnames.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:15:50 #254
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_198819649
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:44 schreef vosss het volgende:
je zegt ik geloof het allemaal wel, de groeten met dat vaccin.

Dat is een bijzonder kwalijke zaak. En een ieder die dat niet inziet is wat mij betreft geen knip voor de neus waard.
Werkgevers hebben dit ook niet verzonnen. De omstandigheden zijn veranderd, dat heeft impact op de eisen aan werknemers voor bepaalde beroepen. Je kunt altijd daarvoor bedanken en ander werk zoeken. Natuurlijk is het vervelend als dat om deze reden gebeurt, terwijl je dat niet wil of denkt te kunnen, maar het kan natuurlijk ook geen rechtvaardiging zijn om bijvoorbeeld met een coronabesmetting bejaarden te wassen. Dan kun je wellicht beter met onbetaald verlof totdat de omstandigheden veranderd zijn.

Overigens moet dit uitsluitend geeist kunnen worden waar dat aard van de werkzaamheden dat noodzakelijk maakt. Het moet er natuurlijk niet toe leiden dat werken voor een baas alleen nog maar kan als je gevaccineerd ben. Ik zou zeggen dat die grens zo lang noodzakelijk ligt bij werken met intensief contact met mensen uit risico groepen.

[ Bericht 13% gewijzigd door GemMagic op 02-04-2021 14:22:25 ]
Sui cuique mores fingunt fortunam
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:20:43 #255
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198819690
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:01 schreef Za het volgende:

[..]

De kans om iemand met corona tegen het lijf te lopen is 0.9% wanneer je elke dag 100 mensen op je pad hebt.
De kans om door deze persoon besmet te raken is uiterst gering, de kans dat je dan symptomen krijgt is 20%, de kans dat je dan in het ziekenhuis komt is 1 op 1000.

Dus waarom zou je zo'n vaccin als AZ willen?
Hoe kom je bij die 0.9%?

En wat betreft het vaccin willen, wat als iedereen zo denkt?

Denk je ook zo als je moet stemmen? Er zijn 70.000 stemmen nodig voor 1 zetel. Waarom zou je willen stemmen als jouw stem maar voor 1/70.000e meetelt voor een zetel? :P
pi_198819692
De schijt is dat het veel te traag gaat met de groep 70-80 daar hebben we nog maar 150K mensen hun eerste vaccinatie gehad, dit is de groep die voor de zwaarste ic/ziekenhuis belasting zorgt, die mensen hadden gewoon nu hun eerste spuit moeten hebben gehad.
pi_198819704
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:13 schreef zalkc het volgende:

[..]

Als je username je geboortejaar verraad heb ik slecht nieuws voor je ;)
Ik ben ietsies ouder
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:21:52 #258
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198819705
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:20 schreef raptorix het volgende:
De schijt is dat het veel te traag gaat met de groep 70-80 daar hebben we nog maar 150K mensen hun eerste vaccinatie gehad, dit is de groep die voor de zwaarste ic/ziekenhuis belasting zorgt, die mensen hadden gewoon nu hun eerste spuit moeten hebben gehad.
Maar waar gaan die injecties dan wel heen?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198819721
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:04 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Volledig mee eens, dat mannetje is teveel in zichzelf gaan geloven. Ook met dat 23x #TooHigh _O-
Blij met de informatievoorziening maar dat laatste is wel wat treurig. Dan zou het met 6 IC-opnames vandaag alsnog 'twee keer te hoog!!' zijn. Ja, ten opzichte van de vrij willekeurig door Rutte gekozen en ten opzichte van een gemiddelde griepgolf nog behoorlijk beperkte 3 IC-opnames per dag (op 17.500.000 mensen).
pi_198819725
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:21 schreef zalkc het volgende:

[..]

Maar waar gaan die injecties dan wel heen?
Voor een kwart naar zorgmedewerkers, dan een belangrijk deel zorg/verpleeghuizen en mensen in de risicogroepen.

https://www.rivm.nl/covid(...)ecijfers-543101-more
pi_198819743
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:23 schreef belanov het volgende:

[..]

Blij met de informatievoorziening maar dat laatste is wel wat treurig. Dan zou het met 6 IC-opnames vandaag alsnog 'twee keer te hoog!!' zijn. Ja, ten opzichte van de vrij willekeurig door Rutte gekozen en ten opzichte van een gemiddelde griepgolf nog behoorlijk beperkte 3 IC-opnames per dag (op 17.500.000 mensen).
Het zijn geen 3 IC opnames per dag hoor ;) We zitten nu al een maandje op 40 gemiddeld, hoeft op zich ook niet zo erg te zijn, maar het moet niet nog anderhalve maand doorstijgen.
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:26:08 #262
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198819756
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het zijn geen 3 IC opnames per dag hoor ;) We zitten nu al een maandje op 40 gemiddeld, hoeft op zich ook niet zo erg te zijn, maar het moet niet nog anderhalve maand doorstijgen.
40 x 17,5 dag ligduur is 700 bezetting. Moet inderdaad niet teveel gaan stijgen.
pi_198819773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:15 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Werkgevers hebben dit ook niet verzonnen. De omstandigheden zijn veranderd, dat heeft impact op de eisen aan werknemers voor bepaalde beroepen. Je kunt altijd daarvoor bedanken en ander werk zoeken. Natuurlijk is het vervelend als dat om deze reden gebeurt, terwijl je dat niet wil of denkt te kunnen, maar het kan natuurlijk ook geen rechtvaardiging zijn om bijvoorbeeld met een coronabesmetting bejaarden te wassen. Dan kun je wellicht beter met onbetaald verlof totdat de omstandigheden veranderd zijn.

Overigens moet dit uitsluitend geeist kunnen worden waar dat aard van de werkzaamheden dat noodzakelijk maakt. Het moet er natuurlijk niet toe leiden dat werken voor een baas alleen nog maar kan als je gevaccineerd ben. Ik zou zeggen dat die grens zo lang noodzakelijk ligt bij werken met intensief contact met mensen uit risico groepen.
Alsnog bescherm je kwetsbaren waar werknemers in hun werk mee in aanraking komen toch echt het allerbeste door ze zelf te gaan vaccineren. Als je dit via de omgeving wil bereiken lijkt mij omslachtig en inefficiënt. Een beetje alsof je alle snelwegen tracht te voorzien van airbags ipv ze in auto's zelf te monteren.
I'll give you something to do
pi_198819793
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik bedoel dat in de formule van Yorick 3 IC-opnames gelijk staat aan 'één keer te hoog'
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:29:41 #265
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198819800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:20 schreef raptorix het volgende:
Dat het allemaal te traag gaat is evident.
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:29:46 #266
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198819801
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:27 schreef galantis het volgende:

[..]

Alsnog bescherm je kwetsbaren waar werknemers in hun werk mee in aanraking komen toch echt het allerbeste door ze zelf te gaan vaccineren. Als je dit via de omgeving wil bereiken lijkt mij omslachtig en inefficiënt. Een beetje alsof je alle snelwegen tracht te voorzien van airbags ipv ze in auto's zelf te monteren.
En soms is dat net niet mogelijk, ik geloof dat chemotherapie er om bekend staat dat je vele malen vatbaarder weer wordt voor ziektes waartegen te vaccineren is.
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:30:30 #267
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198819812
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zolang het minder dan een miljoen per dag is zal het nog wel te traag zijn ;)
pi_198819819
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:28 schreef belanov het volgende:

[..]

Ik bedoel dat in de formule van Yorick 3 IC-opnames gelijk staat aan 'één keer te hoog'
Yorick snapt wel meer dingen niet, heb hem ook al uitgelegt dat als je opnames omhoog gaan, je uitstroom ook hoger zal worden wanneer de ligduur gelijk blijft. Het enige wat je niet wil is dat je tegen je piek besmetting aan komt, kortom het kan gerust nog wel wat stijgen de komende periode zolang dat maar onder de 100 per dag blijft, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren en Kuipers ook niet trouwens.
pi_198819843
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat veel scheeltt is dat men nu Pfizer na 5 weken voor de tweede keer zet, daar kun je flink mee inlopen, persoonlijk denk ik dat het slimmer was geweest om gewoon eerst iedereen 1 prik te geven.
pi_198819848
quote:

Sommigen willen dat omdat ze geloven dat ze dan weer naar festivals kunnen.

IMO is het schandelijk gezonde jonge mensen, en straks ook nog kleine kinderen te willen gaan vaccineren.
pi_198819856
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat veel scheeltt is dat men nu Pfizer na 5 weken voor de tweede keer zet, daar kun je flink mee inlopen, persoonlijk denk ik dat het slimmer was geweest om gewoon eerst iedereen 1 prik te geven.
Maar dat inlopen valt mee, als ze een enorme voorraad opzij houden voor die tweede prik.

Inderdaad slimmer om iedereen eerst 1 prik te geven. Sowieso alle 50+'ers en kwetsbaren.
pi_198819895
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Maar dat inlopen valt mee, als ze een enorme voorraad opzij houden voor die tweede prik.

Inderdaad slimmer om iedereen eerst 1 prik te geven. Sowieso alle 50+'ers en kwetsbaren.
Het probleem is dat ze een heleboel afspraken dus hebben ingeplanned in de periode voordat besloten is die voorraad kleiner aan te houden, je zit dus op dit moment met een mismatch van je voorraden en afspraken waardoor er 2 weken verkwanselt is. Ik heb ook het idee dat huisartsen nu maar naar eigen inzicht mensen aan het vaccineren zijn, wat op zich niet eens zo een slecht idee is.
pi_198819943
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat ik net zeg, ik heb (in mijn ogen) terechte zorgen om AZ in combinatie met mijn vader. Ik ga 'm dan ook zeggen dat ie het niet moet nemen.

Leuk dat het dan statistisch nauwelijks voorkomt, gezien de (vrij recente) geschiedenis zal ik 'm adviseren dat risico niet te nemen.
Dat is op meerdere punten bijzonder onverstandig. Hele slechte risico-inschattig.
pi_198819961
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:41 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is op meerdere punten bijzonder onverstandig. Hele slechte risico-inschattig.
Dat bepaal ik zelf wel, dank u.
pi_198819988
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:41 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Mag iedereen zelf bepalen, toch? Iedereen zit in een andere situatie en daar moeten we vooral niet over oordelen op een internetforum waar we elkaars situatie en elkaars afwegingen niet kennen.

Dan gaat zo'n vaccin als het goed is gewoon naar iemand anders.
pi_198819994
quote:

[..]

Daar zijn heel veel redenen voor te bedenken, kun je er zelf een verzinnen?
pi_198820008
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel, dank u.
En ik reageer er op. Dat kan gebeuren als je zoiets op een forum zet. Goh :)
pi_198820010
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:33 schreef Za het volgende:

[..]

Sommigen willen dat omdat ze geloven dat ze dan weer naar festivals kunnen.

IMO is het schandelijk gezonde jonge mensen, en straks ook nog kleine kinderen te willen gaan vaccineren.
Dat geldt ook voor de andere vaccins die kinderen krijgen op jonge leeftijd?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198820017
twitter

Ik zet in op 7500 en dus een verdere daling *O*
pi_198820025
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mag iedereen zelf bepalen, toch? Iedereen zit in een andere situatie en daar moeten we vooral niet over oordelen op een internetforum waar we elkaars situatie en elkaars afwegingen niet kennen.

Absoluut oneens. Dit gaat om levens redden en uit de lockdown komen. Massahysterie en slechte risico-inchattingen zijn dodelijk voor een vaccinatiecampagne en iemand die moedwillig de verkeerde inschatting maakt moet daar op aangesproken worden.
pi_198820026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:45 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Omdat als de ouderen gevaccineerd zijn het wellicht verstandiger is om te gaan voor de natuurlijke weg.
Uiteraard kunnen er wel valide redenen zijn, bijvoorbeeld kinderen die onderdeel maken van een gezin met kwetsbaren.
pi_198820042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat als de ouderen gevaccineerd zijn het wellicht verstandiger is om te gaan voor de natuurlijke weg.
Dat lijkt me niet, de kans op ernstige bijwerkingen van een besmetting is nog altijd hoger dan diezelfde kans bij een vaccin, ook voor jongeren. Daarnaast is de overheid gewoon niet te vertrouwen op dit gebied, er is best nog een grote kans dat we zelfs in de herfst nog met zo'n vaccinatiepaspoort zitten.
pi_198820046
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:47 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Absoluut oneens. Dit gaat om levens redden en uit de lockdown komen. Massahysterie en slechte risico-inchattingen zijn dodelijk voor een vaccinatiecampagne en iemand die moedwillig de verkeerde inschatting maakt moet daar op aangesproken worden.
Ik vind dat ook zorgelijk, mensen gaan nu zelf doktertje spelen en slechte adviezen geven, we nemen nog 250 mensen per dag in het ziekenhuis op, maar als er 4 mensen bijwerkingen hebben van AZ dan is het niet te vertrouwen.
pi_198820060
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:47 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Oké, en nu is Scrummie aangesproken? Voel je je nu beter dan? Denk je dat dat zijn situatie ook maar iets veranderd? Dat hij overtuigd is omdat iemand op een forum hem erop aanspreekt?

Ik ben het er mee eens dat we moeten vaccineren en dat dat onze uitweg is. Maar als iemand een vaccinatie weigert gaat die als het goed is (zodra ze opschieten met vaccineren althans) naar iemand anders. Degene die de vaccinatie heeft geweigerd kan dan altijd nog een ander vaccin nemen als hij/zij zich daar prettiger bij voelt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2021 14:50:43 ]
pi_198820068
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, de kans op ernstige bijwerkingen van een besmetting is nog altijd hoger dan diezelfde kans bij een vaccin, ook voor jongeren. Daarnaast is de overheid gewoon niet te vertrouwen op dit gebied, er is best nog een grote kans dat we zelfs in de herfst nog met zo'n vaccinatiepaspoort zitten.
Ik ga helemaal niet met een vaccinatiepaspoort lopen, ook niets als ik gevaccineerd ben, elke rechter veegt dat zo van tafel.
pi_198820081
En met betrekking to @Scrummie, dat is zijn persoonlijke keuze, ik vind dat onverstandig en ik zou hem aanraden om nog eens goed naar de kansen te kijken, maar ik ga niet iemand dwingen te doen omdat dat mijn mening is.
pi_198820082
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat we moeten vaccineren en dat dat onze uitweg is. Maar als iemand een vaccinatie weigert gaat die als het goed is (zodra ze opschieten met vaccineren althans) naar iemand anders. Degene die de vaccinatie heeft geweigerd kan dan altijd nog een ander vaccin nemen als hij/zij zich daar prettiger bij voelt.
Dat is dus het hele punt, zodra er een kritieke massa komt aan mensen die zo'n slechte afweging maakt dan komt er een hype en wil niemand meer. Dit moet je vanaf het begin de kop inslaan, er is geen ruimte voor dit soort geneuzel. Het is totaal oninteressant of iemand zich 'prettiger' bij een ander vaccin voelt. Ik voel me ook 'prettiger' als ik weer gewoon meerdere dagen per week bij klanten langs kan maar dat is nu ook even niet mogelijk.
pi_198820088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ga helemaal niet met een vaccinatiepaspoort lopen, ook niets als ik gevaccineerd ben, elke rechter veegt dat zo van tafel.
In bepaalde gevallen denk ik dat je er niet onderuit gaat komen (reizen, festivals bijvoorbeeld).
pi_198820095
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:52 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is dus het hele punt, zodra er een kritieke massa komt aan mensen die zo'n slechte afweging maakt dan komt er een hype en wil niemand meer. Dit moet je vanaf het begin de kop inslaan, er is geen ruimte voor dit soort geneuzel.
Heel simpel toch, zodra iedereen boven de 50 de kans heeft gehad zich te laten vaccineren de boel open.
pi_198820107
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:45 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Op individueel vlak wel, maar in algemeenheid niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198820111
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

In bepaalde gevallen denk ik dat je er niet onderuit gaat komen (reizen, festivals bijvoorbeeld).
Wat wil je bereiken met festivals? Bang dat daar mensen besmet raken? Dat gebeurt nu ook, is helemaal niet erg.
pi_198820114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Heel simpel toch, zodra iedereen boven de 50 de kans heeft gehad zich te laten vaccineren de boel open.
Uiteraard, maar daar zijn we nog niet. En we lopen nog steeds het risico dat De Jonge weer op de stop knop drukt en we weer drie weken verliezen.
pi_198820122
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Op individueel vlak wel, maar in algemeenheid niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En deze dan?
pi_198820127
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe ze dat gaan controleren voor auto vakanties. Mensen die over de grens werken bv. Elke dag in de rij staan bij elke grensovergang om je paspoortje te laten zien?

Voor vliegreizen (helemaal buiten de EU) is het wellicht te begrijpen. Helemaal als ze op een gegeven moment toch iets van teststraten op de luchthaven aanbieden.
pi_198820155
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit dus. Vaccinatie geen probleem maar ga me niet lopen vermoeien met die flauwekul.
I'll give you something to do
pi_198820156
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Uiteraard, maar daar zijn we nog niet. En we lopen nog steeds het risico dat De Jonge weer op de stop knop drukt en we weer drie weken verliezen.
Wanneer is dit eerder gebeurd?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198820162
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Omdat de Jonge eens zijn troep op orde moet krijgen in plaats van met vingertjes te wijzen, de man beschikt totaal niet overe leiderschap of enig zelf inzicht, een typische schoolmeester die gaat lopen hobbyen.
pi_198820164
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oké, en nu is Scrummie aangesproken? Voel je je nu beter dan? Denk je dat dat zijn situatie ook maar iets veranderd? Dat hij overtuigd is omdat iemand op een forum hem erop aanspreekt?

Mensen die nu een vaccin weigeren om wat voor reden ook moeten gewoon beschouwt worden als gevaccineerd zodat we weer open kunnen gaan. Als die mensen besmet raken is het gewoon een gevalletje eigen schuld dan zorgen ze zelf maar voor hun voorzorgmaatregelen.
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:59:40 #299
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198820171
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe ze dat gaan controleren voor auto vakanties. Mensen die over de grens werken bv. Elke dag in de rij staan bij elke grensovergang om je paspoortje te laten zien?

Voor vliegreizen (helemaal buiten de EU) is het wellicht te begrijpen. Helemaal als ze op een gegeven moment toch iets van teststraten op de luchthaven aanbieden.
Zolang het globaal nog een issue is wel, maar als corona op den duur uitdooft dan heeft zo'n bewijsje natuurlijk geen waarde meer.
pi_198820172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat de Jonge eens zijn troep op orde moet krijgen in plaats van met vingertjes te wijzen, de man beschikt totaal niet overe leiderschap of enig zelf inzicht, een typische schoolmeester die gaat lopen hobbyen.
Eens maar hij zit er en we weten dus dat hij gevoelig is voor deze hypes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')