Ik zit vooral klaar voor de vaccinatie cijfers. Tegenwoordig wat boeienderquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:56 schreef raptorix het volgende:
Bijna 2 uur, cijfertijd, zitten we klaar
Ik lees weinig in dat bericht wat niet in het eerdere bericht stond. Het is niet 100%, maar dat wisten we al.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
Dat positieve nieuws van gister dat gevaccineerden niet meer konden besmetten ligt toch wat genuanceerder;
[ twitter ]
Gaat deze week wel rediljk toch?quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zit vooral klaar voor de vaccinatie cijfers. Tegenwoordig wat boeiender
Plottwist, ineens supergoede cijfers. Imago van Rutte als crisisbestrijder maar weer even bevestigd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:56 schreef raptorix het volgende:
Bijna 2 uur, cijfertijd, zitten we klaar
Gelukkig maar, dermate goed nieuws was ook hoogst ongepastquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:29 schreef Scrummie het volgende:
Dat positieve nieuws van gister dat gevaccineerden niet meer konden besmetten ligt toch wat genuanceerder;
[ twitter ]
Ook als de statistische kans groter is om dergelijke 'bij'werkingen te krijgen via een natuurlijke infectie?quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ik net zeg, ik heb (in mijn ogen) terechte zorgen om AZ in combinatie met mijn vader. Ik ga 'm dan ook zeggen dat ie het niet moet nemen.
Leuk dat het dan statistisch nauwelijks voorkomt, gezien de (vrij recente) geschiedenis zal ik 'm adviseren dat risico niet te nemen.
De kans om iemand met corona tegen het lijf te lopen is 0.9% wanneer je elke dag 100 mensen op je pad hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:53 schreef Momo het volgende:
5 gevallen van trombose op 400.000. De kans op trombose als je de pil slikt is groter.
Die halen we niet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er deze week gezet zijn, maar ik betwijfel of we de 500.000 gaan halen.
Ik vindt eigenlijk dat we moeten kunnen gaan jagen op gevaccineerden met een omgebouwd verdovingsgeweer. Zou best willen betalen voor een wappie-safariquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:44 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan val je dus compleet buiten de samenleving zonder werk. Geen geld, geen huis, niks.
Alleen maar omdat je zegt ik geloof het allemaal wel, de groeten met dat vaccin.
Dat is een bijzonder kwalijke zaak. En een ieder die dat niet inziet is wat mij betreft geen knip voor de neus waard.
Volledig mee eens, dat mannetje is teveel in zichzelf gaan geloven. Ook met dat 23x #TooHighquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van dat editie gedoe. Wat een nerd.
Iedere zondag op het Museumplein is er een wappie safari volgens mijquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik vindt eigenlijk dat we moeten kunnen gaan jagen op gevaccineerden met een omgebouwd verdovingsgeweer. Zou best willen betalen voor een wappie-safari
Prima cijfers. KROEGEN OPEN.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doel was maandag/dinsdag al bijgesteld naar 430.000quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er deze week gezet zijn, maar ik betwijfel of we de 500.000 gaan halen.
Influencer betaald door RIVM.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom wil je als gezonde jongere uberhaupt het vaccin?quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:01 schreef Za het volgende:
[..]
De kans om iemand met corona tegen het lijf te lopen is 0.9% wanneer je elke dag 100 mensen op je pad hebt.
De kans om door deze persoon besmet te raken is uiterst gering, de kans dat je dan symptomen krijgt is 20%, de kans dat je dan in het ziekenhuis komt is 1 op 1000.
Dus waarom zou je zo'n vaccin als AZ willen?
Ik klap in het gezicht van onze zorghelden!quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hier wordt gemodereerd. Nog altijd geen versoepelingen in COR
Om anderen te beschermen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom wil je als gezonde jongere uberhaupt het vaccin?
Het vermoeden op basis van antistoffen sanquin meting is dat 20% van de volwassenen het hebben gehad.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:01 schreef Za het volgende:
[..]
De kans om iemand met corona tegen het lijf te lopen is 0.9% wanneer je elke dag 100 mensen op je pad hebt.
De kans om door deze persoon besmet te raken is uiterst gering, de kans dat je dan symptomen krijgt is 20%, de kans dat je dan in het ziekenhuis komt is 1 op 1000.
Dus waarom zou je zo'n vaccin als AZ willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |