abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2021 @ 07:55:28 #126
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198814993
Goedemorgen.

Knap beroerd van dat AZ :'(
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198815004
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 07:55 schreef DonDruiper het volgende:
Goedemorgen.

Gisteren vaccin gehad? Hoe was je nacht?
pi_198815056
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 07:55 schreef DonDruiper het volgende:
Goedemorgen.

Veel bier drinken, blijft je bloed dun van, anders krijg je bloedproppen in je hoofd ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:06:28 #129
445514 DonDruiper
pi_198815057
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 07:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gisteren vaccin gehad? Hoe was je nacht?
Heel onrustig. Vaak wakker, kon niet stil blijven liggen. Diep dromen.

Niks aan
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198815071
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:06 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Heel onrustig. Vaak wakker, kon niet stil blijven liggen. Diep dromen.

Niks aan
Je weet tenminste dat je lichaam goed heeft gereageerd.

En waarschijnlijk ben je vanmiddag weer de oude. Mooi zo voor het weekend. :)
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:25:16 #131
445514 DonDruiper
pi_198815165
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je weet tenminste dat je lichaam goed heeft gereageerd.

En waarschijnlijk ben je vanmiddag weer de oude. Mooi zo voor het weekend. :)
Das waar :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198815219
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 08:25 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Das waar :)
Beterschap Don!. Maar jij hebt je vaccin binnen. Nog een weekje laten inwerken en jou kan niks meer gebeuren. Ben jaloers ondanks je slechte nacht.
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:53:53 #133
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198815381
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 21:55 schreef RipCity het volgende:
Nederland wil coronavaccins lenen aan Bulgarije en andere 'achterlopers' in EU
https://www.nu.nl/coronav(...)terlopers-in-eu.html
Hoe dan? We lopen zelf achter...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:57:22 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198815433
quote:
2s.gif Op donderdag 1 april 2021 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Die hulp kan beter onze kant op.

Maar nee hoor.

En dan natuurlijk wel verlengingen blijven aandragen voor ons eigen land. Man, man, man.
Hoe kan iemand dit serieus bedenken?

Prik eerst NL vol bij iedereen die dat wil en kijk dan naar een ander.
1947-2016
pi_198815617
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 01:57 schreef popje het volgende:
Mijn ouders (72 en 69) en waarvan vader hartpatiënt en diabetes type I, hebben proactief gebeld vanwege de overcapaciteit en hebben nu 11 april een afspraak! Heel blij voor ze.
Word ze de deur niet gewezen wanneer blijkt dat ze geen brief hebben gehad? Ze doen toch een BSN-check op de priklocatie?

Ben benieuwd hoe het loopt. Anders zou ik oudjes in de risicogroepen zeker adviseren om gewoon te bellen. Nee heb je.
pi_198815898
quote:
4000 Spanjaarden trappen in vaccinatiegrap 1 april
Duizenden Spanjaarden zijn gisteren in een 1-aprilgrap getrapt. Een groep had zogenaamd uit naam van de gezondheidsautoriteit een oproep verstuurd via WhatsApp waarin 80-plussers werden uitgenodigd om een vaccinatie te halen in Sevilla. Ze hoefden hiervoor geen afspraak te maken.

Volgens de Spaanse krant El Pais verzamelde zich een rij van ongeveer 4000 ouderen en hun familieleden bij het vaccinatiecentrum in Sevilla. In plaats van de mensen weg te sturen riepen de lokale gezondheidsautoriteiten extra medewerkers op en regelden extra doses met coronavaccins, zodat de ouderen alsnog ingeënt konden worden.

De autoriteiten benadrukten dat ze een uitzondering hebben gemaakt en dat het nog steeds de bedoeling is dat mensen uitsluitend op uitnodiging naar de locatie komen. Ook is aangifte gedaan vanwege het verspreiden van een valse oproep, waardoor de geplande vaccinatiecampagne werd ontregeld en zich voor het gebouw een gevaarlijk grote menigte vormde.
https://nos.nl/liveblog/2(...)moeid-personeel.html

_O- _O-
pi_198816018
In Taiwan tot nu toe slechts 10 Covid-19 doden.
Maar een treinongeluk in het Oosten van het eiland treft vandaag een veelvoud aan slachtoffers.
pi_198816080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 09:48 schreef Idisrom het volgende:
In Taiwan tot nu toe slechts 10 Covid-19 doden.
Maar een treinongeluk in het Oosten van het eiland treft vandaag een veelvoud aan slachtoffers.
Taiwan heeft zich na sars dan ook uitstekend voorbereid op epidemien. Lang geleden heb ik daar een keer een docu over gezien.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 2 april 2021 @ 09:55:22 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198816120
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 09:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Taiwan heeft zich na sars dan ook uitstekend voorbereid op epidemien. Lang geleden heb ik daar een keer een docu over gezien.
en die hebben dan ook een gezond wantrouwen tegen alles wat uit China komt
  Redactie Sport vrijdag 2 april 2021 @ 09:59:42 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198816195
Ik ben hier gisteren even niet geweest. Is er nog wat veranderd? Perspectief voor het openen van de kroegen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198816251
quote:
En dichterbij, nog een "grap": https://www.1limburg.nl/o(...)vaccinatie-op-school

quote:
Een basisschool in Sint Odiliënberg heeft excuses aangeboden voor een verkeerd gevallen 1-aprilgrap. De school meldde aan de ouders dat alle kinderen in groep 7 en 8 vandaag een coronavaccinatie hebben gekregen.

De reden daarvoor zou het grote aantal besmettingen op scholen van scholenkoepel Swalm & Roer zijn. Daaronder valt ook basisschool 't Kempke in Sint Odiliënberg. Het inenten zou in overleg met de GGD meteen zijn gebeurd.

Allemaal geprikt
De grap kwam uit de koker van directeur André von Berg. Eerst werden 's morgens de kinderen in de hoogste klassen even in de waan gelaten dat ze vandaag allemaal geprikt zouden worden. Daarna besloot Von Berg, om eventuele misverstanden te voorkomen, het via een intern kanaal ook te melden aan de ouders. Met daarbij de aanhef '1 april'.

Boze reacties
Volgens Von Berg heeft hij daarna acht boze reacties gekregen en niet alleen van ouders met kinderen in groep 7 en 8. Niemand dacht echt dat de kinderen gevaccineerd waren, zegt de directeur, maar de boze ouders vonden het onderwerp niet geschikt voor zo'n grap.

Inschattingsfout
Daarop heeft Von Berg op datzelfde interne kanaal zijn excuses aangeboden. De directeur neemt de verantwoordelijkheid volledig op zich en spreekt in een verklaring van een 'behoorlijke inschattingsfout' en zegt dat 'veel ouders zijn geraakt'.

Luchtig
De directeur zegt dat het onderwerp corona zeer serieus wordt aangepakt op 't Kempke, maar dat er ook naar gestreefd wordt het een beetje luchtig te houden. Daar hoorde deze grap ook bij, zegt Von Berg, maar die werd door meerdere ouders blijkbaar niet zo gewaardeerd.
pi_198816286
Duitse scholieren in de deelstaat Noordrijn-Westfalen moeten zich na de paasvakantie twee keer per week testen op het coronavirus. Ongeveer twintig procent van de leerlingen weigert dat tot nu toe, reden voor de deelstaatregering in Düsseldorf de zelftests te verplichten. Andere deelstaten werken aan een testplicht.

Best triest. Recht op school wordt je ontnomen als je geen test wil doen.. soon bij je basisschool om de hoek.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198816302
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben hier gisteren even niet geweest. Is er nog wat veranderd? Perspectief voor het openen van de kroegen?
Nope, ik schat dat het nog een week of 3 duurt voordat we daling in ziekenhuizen/ic's gaan zien, ze gaan echt niet versoepelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 april 2021 @ 10:25:04 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198816557
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt nog even thuis bier tanken komende maand.
  Redactie Sport vrijdag 2 april 2021 @ 10:26:04 #145
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198816572
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat wordt nog even thuis bier tanken komende maand.
Verdomme, ik was het even vergeten!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 10:26:21 #146
5428 crew  miss_sly
pi_198816576
Uitslag van test van gisteren van dochter is bekend: negatief.
Op naar de volgende :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198816759
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

En dichterbij, nog een "grap": https://www.1limburg.nl/o(...)vaccinatie-op-school
[..]

8 is toch niet veel?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198816800
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:06 schreef RipCity het volgende:
Duitse scholieren in de deelstaat Noordrijn-Westfalen moeten zich na de paasvakantie twee keer per week testen op het coronavirus. Ongeveer twintig procent van de leerlingen weigert dat tot nu toe, reden voor de deelstaatregering in Düsseldorf de zelftests te verplichten. Andere deelstaten werken aan een testplicht.

Best triest. Recht op school wordt je ontnomen als je geen test wil doen.. soon bij je basisschool om de hoek.
Echt schandalig dit inderdaad. Dit is waarom je sowieso niet moet beginnen aan dat grootschalig testen zonder reden.
  vrijdag 2 april 2021 @ 10:51:19 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198816887
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:06 schreef RipCity het volgende:

Hier zou een rechter iets van moeten vinden. Recht op onderwijs weegt zwaarder, zou je denken, en verplicht testen gaat misschien wel tegen de lichamelijke integriteit en zelfbeschikking in.
1947-2016
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:03:57 #150
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198817069
quote:
Doordat ziekenhuispersoneel oververmoeid thuiszit, zijn er minder IC-bedden beschikbaar voor coronapatiënten, meldt Nu.nl na een rondgang langs zorgregio's. Op sommige plekken is het ziekteverzuim onder personeel verdubbeld. Zo zit in Groningen, Drenthe en Friesland 14 procent van het personeel thuis, tegen 6 tot 8 procent normaal gesproken. Door de tekorten zijn de noordelijke provincies niet in staat bij te dragen aan de opschaling van de ziekenhuiscapaciteit die nodig is om coronapatiënten over het land te spreiden.
nos

Ik weet niet goed wat ik hier van moet denken. Ze moesten met voorrang gevaccineerd om het ziekte uitval tegen te gaan en nu zijn ze dus overwerkt ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')