Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Wat dacht je van het Catshuisoverleg zondag en de persco dinsdag?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:07 schreef BlackNero het volgende:
De ministerraad morgen wordt al bizar.
Die teflon laag is nou juist een probleem voor andere partijen. Die zorgt er immers voor dat zij de klappen moeten incasseren voor wat Rutte allemaal fout doet.quote:
Onhoudbaar zou je zeggen... al denkt Rutte daar uiteraard (als enige) totaal anders overquote:Op donderdag 1 april 2021 16:08 schreef Fred het volgende:
[..]
Wat dacht je van het Catshuisoverleg zondag en de persco dinsdag?
Dat is idd waarschijnlijk het geval ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:09 schreef Yon_Wip het volgende:
Is dit met die bron niet gewoon een uitstekende bliksemafleider voor de originele aanleiding van dit debat.
Mwa ik vertrouw meerdere mensen in de kamer er wel op om zich daar weer in vast te bijten als dit hele bron geneuzel is opgehelderd.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:09 schreef Yon_Wip het volgende:
Is dit met die bron niet gewoon een uitstekende bliksemafleider voor de originele aanleiding van dit debat.
Als je precies (mogelijk / viavia) weet wat er in staat dan kan je beter even snel je goed voorbereiden in dat uurtje toch?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:09 schreef FlippingCoin het volgende:
dus hij had geen kennis van de inhoud, is wel gewezen op dat die wel gesproken heeft over Omtzigt waarvan die geen kennis had, maar gaat dan niet kijken wat er wel in staat in het tijdsslot van 9 tot 10.
quote:Op donderdag 1 april 2021 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik begrijp dat er dus een hoop geroep is, en dan aan het einde van de rit straks gewoon Rutte weer MP is en gesteund wordt door Kaag en Hoekstra.
Die kant lijkt het wel op te gaan. En over 10 jaar denkt iedereen "waar ging dat nou over?"quote:Op donderdag 1 april 2021 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik begrijp dat er dus een hoop geroep is, en dan aan het einde van de rit straks gewoon Rutte weer MP is en gesteund wordt door Kaag en Hoekstra.
nou dan is het wel even handig om te kijken wat er dan in staat daar je er schijnbaar niks van weet, voor je het debat ingaat?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Als je precies (mogelijk / viavia) weet wat er in staat dan kan je beter even snel je goed voorbereiden in dat uurtje toch?
Klopt er gaat niks gebeurenquote:Op donderdag 1 april 2021 16:11 schreef Ebinas het volgende:
Goed ben er wel gaar van.
Er gaat niets veranderen.
Nog even her en der wat tegenspartelen.
Rutte spartelt al lang niet meer.
Verloren tijd, verloren dagen.
glas, plas, was
Naast amnesia ook nog eens schizofrenie?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:11 schreef Newone82 het volgende:
Wie zegt niet dat Rutte zelf de bron is.....dan kan de bron zich nooit melden.
Nou, het lijkt er meer op dat Rutte dit overleeft.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:10 schreef Fred het volgende:
Nog even met zijn allen spelen met de prooi en dan genadeloos toeslaan?
Dan is de overheid niet meer serieus te nemen imo.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of je nu van 9-14 of van 7:30-14 hebt, dat lijkt me geen verschil?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Als je precies (mogelijk / viavia) weet wat er in staat dan kan je beter even snel je goed voorbereiden in dat uurtje toch?
In dit geval is er ook inhoudelijk ook niets om hem op aan te pakken. Het moet alleen maar over die leugen gaan, want dat is het enige haakje om eigenlijk op door te gaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die kant lijkt het wel op te gaan. En over 10 jaar denkt iedereen "waar ging dat nou over?"
Ze zijn hier nog wel tot laat vanavond mee bezig hoor.quote:
Dat Rutte misschien te vaak Amnesia rookt zou zijn geheugenverlies kunnen verklaren.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:12 schreef Fred het volgende:
[..]
Naast amnesia ook nog eens schizofrenie?
Dit ja. Hij komt overal mee wegquote:Op donderdag 1 april 2021 16:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, het lijkt er meer op dat Rutte dit overleeft.
Daarom.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze zijn hier nog wel tot laat vanavond mee bezig hoor.
Als je het verweer ziet heeft ie die anderhalve uur iig niet goed gebruikt hahahaquote:Op donderdag 1 april 2021 16:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Of je nu van 9-14 of van 7:30-14 hebt, dat lijkt me geen verschil?
Hoe dan, geen enkele partij kan het na vandaag nog aan de achterban verkopen om met deze man in een kabinet te gaan zitten?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:12 schreef capricia het volgende:
Nou, het lijkt er meer op dat Rutte dit overleeft.
Nee hoor. Is de kamer aan het overtuigenquote:Op donderdag 1 april 2021 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rutte verliest de controle hier
Leugenaarquote:Op donderdag 1 april 2021 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
nee... dat zou de vvd noooooit doen
d66 welquote:Op donderdag 1 april 2021 16:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Hoe dan, geen enkele partij kan het na vandaag nog aan de achterban verkopen om met deze man in een kabinet te gaan zitten?
xzaz functie elders.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:14 schreef xzaz het volgende:
Rutte doet dit zoo goed, dit is politiek echt top.
Ja, inhoudelijk was het verslag van de VVD totaal niet spannend. Dat van GL eigenlijk veel spannender...quote:Op donderdag 1 april 2021 16:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
In dit geval is er ook inhoudelijk ook niets om hem op aan te pakken. Het moet alleen maar over die leugen gaan, want dat is het enige haakje om eigenlijk op door te gaan.
Jezelf overschreeuwen is sterk ja?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:14 schreef xzaz het volgende:
Hij is heel goed, maar politiek is wel echt heel walgelijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:14 schreef xzaz het volgende:
Ja, dit gaat weer met een sisser aflopen.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:14 schreef xzaz het volgende:
Tuurlijk wel, het is ook weer geen halszaak. Er zijn geen slachtoffers gevallen, er is geen geld verduisterd, er is geen schade, behalve aan de persoon Rutte zelf.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Hoe dan, geen enkele partij kan het na vandaag nog aan de achterban verkopen om met deze man in een kabinet te gaan zitten?
Inderdaad, dit is een hele lange afleidingsmanouevre.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:14 schreef AgnesGru het volgende:
Dus nog steeds niet duidelijk waarom functie elders op de aantekeningen stond.
Verheffende stem + inhoudelijk beargumenteren is best sterk ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jezelf overschreeuwen is sterk ja?
"Ik heb het nooit over groepsimmuniteit gehad."quote:Op donderdag 1 april 2021 16:15 schreef Red_85 het volgende:
rutte: 'ik heb hier nog nooit iemand belazerd'
Gratis ananas toppings bij Domino's vandaag. Tip van de dag.quote:
Ik wil mijn ¤1000quote:Op donderdag 1 april 2021 16:15 schreef Red_85 het volgende:
Hij heeft het echt gezegd.
quote:Op donderdag 1 april 2021 16:15 schreef Red_85 het volgende:
Definiër 'hier' en 'niemand'quote:Op donderdag 1 april 2021 16:15 schreef Red_85 het volgende:
En mocht het toch zo zijn dan heeft hij daar geen herinnering aan en was het geen leugen.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:15 schreef Red_85 het volgende:
Kleine correctiequote:Op donderdag 1 april 2021 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rutte lijkt een tikje wanhopig te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |