Als je je nu pas beseft dat het vandaag vrijdag is heb je sowieso al 3 weken geen reet uitgevoerd.quote:
Hangt ook van je internetverbinding afquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja vandaag is vrijdag, ben ik blij dat ik een nieuwe laptop heb! (Kan dat ding nog hoger dan 60 fps halen denk je?)
Oh hmm. Nja dan maar 60quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hangt ook van je internetverbinding af
Ik heb 165quote:
100 maakt al veel verschil maatquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen. Of 100.
Dank je, normaal vis ik niet naar complimenten.quote:
Ja daarom. Maar ik heb geen idee of deze laptop hoger dan 60 kan en ik heb er ook geen verstand van.quote:
Ik ga uit van niet, meeste laptops hebben een scherm met een verversingssnelheid van 60hz, gaming laptops misschien 120 of zoquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar ik heb geen idee of deze laptop hoger dan 60 kan en ik heb er ook geen verstand van.
Ah ja dan weet ik al genoegquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga uit van niet, meeste laptops hebben een scherm met een verversingssnelheid van 60hz, gaming laptops misschien 120 of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mailbox opgeschoond. 6500 mails weg.
Dus we kunnen nu gaan lunchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |