abonnement Unibet Coolblue
pi_198821501
Wat een geklungel toch. Tegelijkertijd ook wel ‘geruststellend’ dat men ingrijpt.
N.B. Je zal hem maar net hebben gehad. 8)7

Kapper! Ja, zou wel eens moeten. Het is onverzorgd lang.

Nu de benen hoog. Als assistente van de hulp de lap en spons aangereikt en zij op de ladder om de balken in het keukendeel eens af te nemen: vliegenpoep en vettigheid.
Het is hoogglans geschilderd en glimt weer. w/
pi_198821524
Geen paniek. Er gaat vast wel weer iets fout in de formatie waardoor niemand het nieuws over AstraZeneca doorheeft. *O*
  vrijdag 2 april 2021 @ 17:18:49 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198821816
Ik heb me drukgemaakt om niets. Perfect geregeld en een kapsalon die het allemaal uitermate serieus neemt ^O^
Spoilers!
pi_198821819
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb me drukgemaakt om niets. Perfect geregeld en een kapsalon die het allemaal uitermate serieus neemt ^O^
En, hoeveel is er af? :D
pi_198821842
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:50 schreef Candaasje het volgende:
Is Pasen het nieuwe Kerst?
Ja, al een jaar of drie. De supermarktomzet is sinds een jaar of 3 hoger met Pasen dan met Kerst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198821883
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 16:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben zo'n wereldverbeteraar in mijn hoofd. Neem me al jaren voor om zo een prikstok te kopen en gewoon wat op te ruimen. Ik loop natuurlijk best veel op straat en er ligt zoveel zooi. :X
Ja, ik werd zelf wel een beetje moedeloos van een dagje 'clean uppen' met zo'n prikstok. Echt, de hoeveelheid afval is onvoorstelbaar als je er op gaat letten. Mijn vriend was na dat dagje ook echt chagrijnig. Dus ik waarschuw :P

Ik haal dus nu vooral mondmaskers en plastic lintjes van straat, en blik uit een berm als er weiden aan grenzen.
Alles oprapen is veel te veel, maar goed, een beetje het idee van de surfers (elke keer 3 stuks afval van het strand meenemen) helpt natuurlijk ook al :)

Ik vind het alleen dan wel weer jammer dat ik de rotzooi van een ander sta op te ruimen. (Daarom ook oppassen met van die clean-up apps; van Nederland Schoon is er eentje nogal in opspraak omdat hun partners iets van Coca Cola & Co zijn. ) Eigenlijk zou alles eens maanden moeten blijven liggen, zoals in Napels. Maar ja, dan geeft waarschijnlijk alsnog 3/4 van de bevolking er geen neuk om :') .
pi_198821889
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, al een jaar of drie. De supermarktomzet is sinds een jaar of 3 hoger met Pasen dan met Kerst.
Oh wauw, dat wist ik niet :o
pi_198821892
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, al een jaar of drie. De supermarktomzet is sinds een jaar of 3 hoger met Pasen dan met Kerst.
Is dat echt zo? :D Jeetje.

Hier was/is Pasen wel iets van een uitgebreider ontbijtje een keer, maar verder eigenlijk niet bijzonders.
pi_198821935
Oh, ik zie dat de berichtgeving erover niet heel eenduidig is over de hele supermarktbranche. Maar Pasen is al een jaar of 15 zeer in opmars, met vreten en al.

En welke idioot heeft er verzonnen dat je ook met Pasen weer moet opdraven bij ouders?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 april 2021 @ 17:35:24 #210
217702 Lonaa
Honger!
pi_198822001
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, ik werd zelf wel een beetje moedeloos van een dagje 'clean uppen' met zo'n prikstok. Echt, de hoeveelheid afval is onvoorstelbaar als je er op gaat letten. Mijn vriend was na dat dagje ook echt chagrijnig. Dus ik waarschuw :P

Ik haal dus nu vooral mondmaskers en plastic lintjes van straat, en blik uit een berm als er weiden aan grenzen.
Alles oprapen is veel te veel, maar goed, een beetje het idee van de surfers (elke keer 3 stuks afval van het strand meenemen) helpt natuurlijk ook al :)

Ik vind het alleen dan wel weer jammer dat ik de rotzooi van een ander sta op te ruimen. (Daarom ook oppassen met van die clean-up apps; van Nederland Schoon is er eentje nogal in opspraak omdat hun partners iets van Coca Cola & Co zijn. ) Eigenlijk zou alles eens maanden moeten blijven liggen, zoals in Napels. Maar ja, dan geeft waarschijnlijk alsnog 3/4 van de bevolking er geen neuk om :') .
Ik word er ook wel moedeloos van. Het was 2 dagen mooi weer afgelopen week en ik zag gisteren en vandaag denk ik wel 150 kroonkurken in het park in het gras. ;(
Dat van de rotzooi van een ander opruimen is ook een beetje wat me tegenhoudt ofzo, hoe egoistisch dat misschien ook klinkt? Want hier geeft men ook geen neuk. En dan zou ik een beetje de zooi op moeten ruimen hm?
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 2 april 2021 @ 17:36:02 #211
217702 Lonaa
Honger!
pi_198822006
Ik had mijn weekmenu gemaakt voor komende week. Boodschappenlijst gemaakt, Picnic ingevuld, laat F. net terloops vallen dat ie er niet is van woensdag tot vrijdag.
Oke top. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198822016
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende gloeiende gloeiende :(
“Nederland legt het vaccineren met AstraZeneca tijdelijk stil voor mensen onder de 60 jaar. Dat maakt het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) vrijdag bekend.”
O mèn -O-

Ik vind het zo’n raar verhaal. Risico’s van het slikken van de pil (en hopen andere medicatie) is stukken groter. Net als het risico op besmetting met COVID en daaruit volgende restschade.

Maar laten we hier vooral Een Gebaar doen en bruut ingrijpen.

Pa heeft inmiddels toch digitaal een afspraak voor mijn moeder gemaakt. En wilde daarna voor zichzelf een afspraak maken (hoefde niet per se samen, ze wonen op 300 meter van de prik locatie). Blijkbaar ging hij zijn bloedverdunners niet melden :') Maar dat kan volgens de site niet ‘want er was al een afspraak gemaakt’. Terwijl beiden een eigen digiD hebben. Geen idee wat daar fout ging.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198822030
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik word er ook wel moedeloos van. Het was 2 dagen mooi weer afgelopen week en ik zag gisteren en vandaag denk ik wel 150 kroonkurken in het park in het gras. ;(
Dat van de rotzooi van een ander opruimen is ook een beetje wat me tegenhoudt ofzo, hoe egoistisch dat misschien ook klinkt? Want hier geeft men ook geen neuk. En dan zou ik een beetje de zooi op moeten ruimen hm?
Gisteren nog een nieuwsitem. Verpleegkundige net uit de nachtdienst ging eerst helpen opruimen in Sonsbeekpark waar de dagen ervoor (verboden) feestjes waren geweest
We have far more in common than that which devides us..
pi_198822084
Mensen zijn vieze beesten :r Zet ze in een groep en vrijwel niemand voelt zich meer verantwoordelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 17:45:05 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198822124
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O mèn -O-

Ik vind het zo’n raar verhaal. Risico’s van het slikken van de pil (en hopen andere medicatie) is stukken groter. Net als het risico op besmetting met COVID en daaruit volgende restschade.


Er gaan sowieso meer mensen "gewoon" dood aan spontane trombose dan dat er nu mensen zijn gestorven aan trombose die mogelijk door AZ vaccin komt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198822154
De keukenlamp hangt *O* En de schakelaar voor Hue is ook gemonteerd en geconfigureerd. We hebben nu licht O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 2 april 2021 @ 17:48:30 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198822161
Eindelijk weekend.
Denk dat ik maar een achterlijk vroege wekker zet morgenochtend en dan boodschappen ga doen; zie het zo voor me dat de AH in Sneek vanavond hudje-mudje loopt...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 2 april 2021 @ 17:49:27 #218
217702 Lonaa
Honger!
pi_198822172
Ik geloof dat ik maar weer eens de dunschiller per ongeluk geelimineerd heb bij het weggooien van de schillen van de week.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198822182
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik geloof dat ik maar weer eens de dunschiller per ongeluk geelimineerd heb bij het weggooien van de schillen van de week.
:D

Klassiekertje!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 april 2021 @ 17:50:53 #220
217702 Lonaa
Honger!
pi_198822184
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:50 schreef sigme het volgende:

[..]

:D

Klassiekertje!
Was ook al weer best een tijd geleden :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198822186
Er ging iets mis met de taart en toen moest mijn man even naar de winkel om nieuwe boter te halen. Inderdaad niet te doen zo druk -O-
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 17:51:52 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198822202
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik word er ook wel moedeloos van. Het was 2 dagen mooi weer afgelopen week en ik zag gisteren en vandaag denk ik wel 150 kroonkurken in het park in het gras. ;(
Dat van de rotzooi van een ander opruimen is ook een beetje wat me tegenhoudt ofzo, hoe egoistisch dat misschien ook klinkt? Want hier geeft men ook geen neuk. En dan zou ik een beetje de zooi op moeten ruimen hm?
Zie je met die uitwisselingen ook wel hoor, na een paar dagen geven ze geen fuck meer.

Als hun willen schijten op een ranzige troon, prima. D'r zijn twee wc's waar bijna nieuwe komt. Die houden we met een paar mensen altijd mooi schoon.

De keuken is soms ook een bende. Dan tiefen we gewoon alles weg, misschien leer je zo om je rommel op te ruimen.

Kun je je kwaad om maken, maar kost alleen maar energie.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198822215
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O mèn -O-

Ik vind het zo’n raar verhaal. Risico’s van het slikken van de pil (en hopen andere medicatie) is stukken groter. Net als het risico op besmetting met COVID en daaruit volgende restschade.

Maar laten we hier vooral Een Gebaar doen en bruut ingrijpen.

Pa heeft inmiddels toch digitaal een afspraak voor mijn moeder gemaakt. En wilde daarna voor zichzelf een afspraak maken (hoefde niet per se samen, ze wonen op 300 meter van de prik locatie). Blijkbaar ging hij zijn bloedverdunners niet melden :') Maar dat kan volgens de site niet ‘want er was al een afspraak gemaakt’. Terwijl beiden een eigen digiD hebben. Geen idee wat daar fout ging.
Ja heel vreemd, maar ik de k dat het ook te maken heeft met “ we zitten er boven op”. Maar iedereen die toch AZ krijgt is toch extra alert lijkt me

Apart verhaal van je ouders. Heeft hij misschien toch voor zichzelf de afspraak gemaakt en niet voor je moeder?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 17:52:49 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198822217
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik geloof dat ik maar weer eens de dunschiller per ongeluk geelimineerd heb bij het weggooien van de schillen van de week.
Klopt af, deze dunschiller gaat al meerdere jaren mee :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198822220
En benieuwd of mijn moeder nog haar 2e prik krijgt -O-
  vrijdag 2 april 2021 @ 17:53:22 #226
217702 Lonaa
Honger!
pi_198822226
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klopt af, deze dunschiller gaat al meerdere jaren mee :D
Wijlen mijn huidge ook. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198822242
Ik ben van plan om morgen VROEG bij de Duitse supermarkt te staan voor wat (verder vrij normale) boodschappen. Want ik ga morgen het lamsvlees halen bij de slager, en die ligt halverwege Duitsland, dus dan is naar Duitsland gaan opeens in de aanbieding zeg maar :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198822245
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:50 schreef Sarabi het volgende:
Er ging iets mis met de taart en toen moest mijn man even naar de winkel om nieuwe boter te halen. Inderdaad niet te doen zo druk -O-
Ik was rond de middag ook in de stad/supermarkt. Niet fijn nee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 april 2021 @ 17:55:37 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198822254
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:54 schreef sigme het volgende:
Ik ben van plan om morgen VROEG bij de Duitse supermarkt te staan voor wat (verder vrij normale) boodschappen. Want ik ga morgen het lamsvlees halen bij de slager, en die ligt halverwege Duitsland, dus dan is naar Duitsland gaan opeens in de aanbieding zeg maar :D
Ik las "halverwege Duitsland" als zegmaar ergens tegen de grens met voormalig Oost-Duitsland, tot ik het drie keer herlezen had....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198822258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:52 schreef Sarabi het volgende:
En benieuwd of mijn moeder nog haar 2e prik krijgt -O-
Vast wel. Mag je altijd voor kiezen. Had zij Corona gehad?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198822267
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wijlen mijn huidge ook. ;(
RIP ;(

Ik heb net pastinaaksoep gemaakt. Fijne dunschiller kwijt. Gelukkig had ik nog een reserve. Kan niet zonder, bij de start van het aspergeseizoen :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198822273
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik geloof dat ik maar weer eens de dunschiller per ongeluk geelimineerd heb bij het weggooien van de schillen van de week.
Jij en vele anderen. Tijdens een rondleiding bij de vuilstort in de buurt was er een bak vol mesjes en dunschillers. Die werden met een magneet ui thet afval gevist. Dagelijks een heleboel weggegooide mesjes :+

Vriend wist me te melden dat het ook hier ontzettend druk was in de supermarkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 17:57:07 #233
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198822276
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wijlen mijn huidge ook. ;(
Deze ligt niet echt fijn in de hand (maar wel acceptabel) maar is wel super handig.
https://www.fruugo.nl/bor(...)/p-50120045-99336865

Gekregen bij een mandoline van Borner. Die is versneuveld in bovengenoemde keuken. Hoe dan, meestal verniel je jezelf met zo'n ding
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 17:59:14 #234
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198822307
En wat betreft de link van die dunschiller, daarin staat dus

veganistische-komkommerschilmesje/

_O-

Is dit voor komkommer die niet meer dierlijke mest is bemest? Of bestaan er vleesetende komkommers?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198822319
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Deze ligt niet echt fijn in de hand (maar wel acceptabel) maar is wel super handig.
https://www.fruugo.nl/bor(...)/p-50120045-99336865

Gekregen bij een mandoline van Borner. Die is versneuveld in bovengenoemde keuken. Hoe dan, meestal verniel je jezelf met zo'n ding
Dat is mijn reserve. Ligt écht niet fijn in de hand. Ook gekregen bij een mandoline.
Ik wil altijd een schiller waarbij het mes dwars op de steel staat. Lekker raggen :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 18:00:39 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198822328
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:54 schreef sigme het volgende:
Ik ben van plan om morgen VROEG bij de Duitse supermarkt te staan voor wat (verder vrij normale) boodschappen. Want ik ga morgen het lamsvlees halen bij de slager, en die ligt halverwege Duitsland, dus dan is naar Duitsland gaan opeens in de aanbieding zeg maar :D
Meeste Duitse supermarkten zijn om 7u wel open. Misschien dat het dan nog rustig is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:00:58 #237
217702 Lonaa
Honger!
pi_198822335
Ik heb altijd zo een andere want ik ben links.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:01:32 #238
217702 Lonaa
Honger!
pi_198822349
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 18:02:22 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198822360
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb altijd zo een andere want ik ben links.
Zo'n andere? Wil je me vertellen dat ik altijd al verkeerde dunschillers heb gebruikt?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198822363
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Meeste Duitse supermarkten zijn om 7u wel open. Misschien dat het dan nog rustig is.
Deze zeggen om 8u open te gaan, dus ik probeer er net aan te komen. 's Ochtend wachten met ander volk vind ik echt hel op de fiets, dus ik wil er niet voor of om 8u zijn ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198822373
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:01 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Exact ^O^

Het zou inderdaad wel met mijn linkshandigheid te maken kunnen hebben :D Ik gebruik die reserve nooit, vond hem vandaag stom maar dacht dat het aan mijn onhandigheid lag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:03:41 #242
63722 z80
I fink you freaky
pi_198822378
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Vreselijk, inderdaad.

Wij hebben studenten die ondanks alles toch naar Zuid-Korea wouden. Een aantal zijn linea recta teruggekeerd, want ze moesten daar 14 dagen in zo'n strenge quarantaine (camera gericht op deur hotelkamer, 3x per dag eten voor de deur gebracht, instructies via stem in hotelkamer) dat ze daarna er zo klaar mee waren...
Dat wisten ze toch voordat ze gingen? En ook dat er een belachelijk hoge boete op staat als je toch de gang op gaat zonder toestemming.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 18:04:21 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198822387
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Deze zeggen om 8u open te gaan, dus ik probeer er net aan te komen. 's Ochtend wachten met ander volk vind ik echt hel op de fiets, dus ik wil er niet voor of om 8u zijn ;)
Wat een luie flikkers :P

De Rewe in Nordhorn is van 6 tot 24 geopend.

Behalve op zaterdag, dan om 23:30
Want je moet wel op zondag weer thuis zijn :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:04:38 #244
217702 Lonaa
Honger!
pi_198822391
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Exact ^O^

Het zou inderdaad wel met mijn linkshandigheid te maken kunnen hebben :D Ik gebruik die reserve nooit, vond hem vandaag stom maar dacht dat het aan mijn onhandigheid lag.
Ik probeer het altijd aan mijn linkshandigheid ipv onhandigheid te wijten. :+ Maar zo'n andere kan ik echt niet mee omgaan :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198822399
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik probeer het altijd aan mijn linkshandigheid ipv onhandigheid te wijten. :+ Maar zo'n andere kan ik echt niet mee omgaan :')
Linkshandigheid. Absoluut :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198822416
Mijn pastinaaksoep is trouwens bizar lekker :9
Pastinaak (d’oh), gele biet, appel, ui, knof, prei. Deze keer uit pakket, volgende keer zelf bij elkaar shoppen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:06:56 #247
217702 Lonaa
Honger!
pi_198822417
:D

F. heeft m opgediept uit de groenbak. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198822425
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat een luie flikkers :P

De Rewe in Nordhorn is van 6 tot 24 geopend.

Behalve op zaterdag, dan om 23:30
Want je moet wel op zondag weer thuis zijn :D
Moet je eens in Spanje komen. *Vroege* supermarkten gaan om 9u open. De meeste om 9:15. En dan gaan ze om 13u weer dicht. Na de siesta gaan ze dan weer open. Om 17u. Tot 18 als je pech hebt. Tot 20u als je geluk hebt. :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198822430
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:06 schreef Lonaa het volgende:
:D

F. heeft m opgediept uit de groenbak. :7
_O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:14:02 #250
63722 z80
I fink you freaky
pi_198822500
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:54 schreef sigme het volgende:
Ik ben van plan om morgen VROEG bij de Duitse supermarkt te staan voor wat (verder vrij normale) boodschappen. Want ik ga morgen het lamsvlees halen bij de slager, en die ligt halverwege Duitsland, dus dan is naar Duitsland gaan opeens in de aanbieding zeg maar :D
Morgen kan nog. Na het weekeind is nog een grote verrassing.
Wel vroeg, heel vroeg gaan. Lang weekeind, en dan weet een Duitser niet zeker of de super er na het weekeinde nog staat. Dus inslaan voor een maand.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')