Een punt van orde valt buiten dat protocol. Arib wil er telkens net iets anders van maken dan wat het is, en wat dan Rutte direct of indirect spaart.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De regel is dat Baudet op hetzelfde protocol Rutte mag bevragen als elk ander kamerlid. Baudet wil daar iets teveel van afwijken
Baudetquote:Op donderdag 1 april 2021 16:22 schreef DW457 het volgende:
Maar ja, als Rutte het niet redt, wie moet er dan premier worden? 🤷♂️
Hugo de Jonge is de volgende op het lijstje, als Rutte moet aftreden.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:22 schreef DW457 het volgende:
Maar ja, als Rutte het niet redt, wie moet er dan premier worden? 🤷♂️
Uiteraard. Maar hij gaat natuurlijk niet in 1 keer 180 graden draaien en zeggen ja jullie hebben gelijk en hierbij onthef ik mezelf als MPquote:Op donderdag 1 april 2021 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn zijn eigen woorden he
[..]
Zeker, dat debat met hem met die burger destijds op tv daarover was ook zo genant.
Ook geen VVD -stemmer hier maar ik zou het goed ziek vinden als hij nu weg moet (na direct mandaat van god weet hoeveel mensen nog geen twee weken geleden) om zoiets onbenulligsquote:Op donderdag 1 april 2021 16:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb niet op hem gestemd en ik heb vaak #cancelrutte hier gepost. Zelfs mij boeit dit niet. Laten we gewoon verder gaan. Denk dat de meeste Rutte stemmers het geen fuck uit maakt dat hij over Omzicht heeft gesproken. Wat maakt het uit. Dachten we nou echt dat dat soort dingen niet al worden besproken? Zijn mensen echt zo naïef?
Eh, nee.quote:
Mja...Hugo zou logisch zijn. Maar idd, het volgende kabinet...vet onzeker allemaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hugo de Jonge is de volgende op het lijstje, als Rutte moet aftreden.
In een volgend kabinet, geen idee
Hij gaat daar niet over, dat is juist het probleem. Daarvoor zijn die verkenners, en die horen onpartijdig te blijven.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb niet op hem gestemd en ik heb vaak #cancelrutte hier gepost. Zelfs mij boeit dit niet. Laten we gewoon verder gaan. Denk dat de meeste Rutte stemmers het geen fuck uit maakt dat hij over Omzicht heeft gesproken. Wat maakt het uit. Dachten we nou echt dat dat soort dingen niet al worden besproken? Zijn mensen echt zo naïef?
Daarvoor is het nu ook veel telaatquote:Op donderdag 1 april 2021 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar hij gaat natuurlijk niet in 1 keer 180 graden draaien en zeggen ja jullie hebben gelijk en hierbij onthef ik mezelf als MP
Jaquote:Op donderdag 1 april 2021 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Azarkan denkt op de goede weg te zitten...
Ja die inventariseren en VVD als grootste zegt dat ze openstaan voor een mooie functie voor Omzicht. Dat heeft niks met partijdigheid te maken.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij gaat daar niet over, dat is juist het probleem. Daarvoor zijn die verkenners, en die horen onpartijdig te blijven.
[..]
Daarvoor is het nu ook veel telaat
Rutte heeft niks met Omzigt te maken en zijn positie. Alleen met zijn eigen partij.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja die inventariseren en VVD als grootste zegt dat ze openstaan voor een mooie functie voor Omzicht. Dat heeft niks met partijdigheid te maken.
Officieel niet maar achter de schermen blijkbaar wel.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rutte heeft niks met Omzigt te maken en zijn positie. Alleen met zijn eigen partij.
Arib laat Rutte alweer wegkomen met het niet volledig beantwoorden van de vraag, zoals altijd doet bij de regering.quote:
Ach hou toch op over die notulisten. Alsof dat hier een rol speelt.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:22 schreef Mondkapje het volgende:
Ik denk dat het heel onverstandig is om van niet-geaccordeerde teksten uit te gaan. Dan geef je notulisten de macht. Een notulist met SP-voorkeuren kan zo heel veel onheil veroorzaken.
Ik ben zelf notulist geweest maar ik wil hier wel voor waarschuwen.
Bedoel je misschien Carolinequote:Op donderdag 1 april 2021 16:28 schreef Fok-it het volgende:
Jezus christus te paard die CarolaKan er voor haar ook een motie van wantrouwen achteraan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |