Yes, eens.quote:
Leuke dingen?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je in een pandemie wat minder lang leuke dingen kon doen.
Als je eigenlijk geen goede argumenten hebt moet je toch watquote:
Wat vervelend dat je even wat minder kon leven zoals je gewend was tijdens een pandemie.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Leuke dingen?
Leven, zo noemen ze dat.
Ja, we leven nog steeds hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Leuke dingen?
Leven, zo noemen ze dat.
Zie boven.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je even wat minder kon leven zoals je gewend was tijdens een pandemie.
Ademen != leven.quote:
Alsof die feesboek schreeuwers 'mijn rechten' schreeuwen voor een ander.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar tegen een maatregel zijn waar je in de praktijk geen last van hebt is juist per definitie denken aan anderen.
Wel als ze er zelf geen last van hebben ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof die feesboek schreeuwers 'mijn rechten' schreeuwen voor een ander.
Zeg je nou dat MoreDakka een feesboek schreeuwer is?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof die feesboek schreeuwers 'mijn rechten' schreeuwen voor een ander.
Ik blijf er bij dat je echt steeds vanuit je eigen perspectief denkt.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat het voor heel veel mensen niet meer is dan 'm'n burgerrechten!!!' en dat ze als die avondklok eraf is naar bed gaan en zeggen 'zo, gelukkig hadden we wel naar buiten gekund he, als we dat wilden. Want dat is mijn vrijheid.'
Onmogelijk want dat heb ik niet, en ik heb weldegelijk last van de avondklokquote:Op donderdag 1 april 2021 16:07 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zeg je nou dat MoreDakka een feesboek schreeuwer is?
Vandaag +/- 72.000 prikken dus.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:06 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Coëfficiëntenpolonaise
Lekker bezig Hugo! Hebben we toch maar mooi grootmachten als Kroatië, Letland en Bulgarije achter ons kunnen laten.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:06 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Coëfficiëntenpolonaise
Wat een mooie omschrijving voor kortzichtig.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat je echt steeds vanuit je eigen perspectief denkt.
Sorry, ik blijf van mening dat als je over je burgerrechten begint in een pandemie waardoor je 6,5 / 7,5 uur niet op straat mag komen, je dat niet doet voor het grote goed. Dan schreeuw je om het schreeuwen en ga je compleet voorbij aan wat er gaande is (even los gezien van de discussie of het nodig is zo'n avondklok).quote:Op donderdag 1 april 2021 16:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wel als ze er zelf geen last van hebben ja.
Maar goed ik zie het al, je wil gewoon even lekker oordelen over 'feesboek schreeuwers' dus dan hoeft het niet inhoudelijk.
Ja dan schreeuw je om het schreeuwen?quote:Op donderdag 1 april 2021 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf van mening dat als je over je burgerrechten begint in een pandemie waardoor je 6,5 / 7,5 uur niet op straat mag komen, je dat niet doet voor het grote goed. Dan schreeuw je om het schreeuwen en ga je compleet voorbij aan wat er gaande is (even los gezien van de discussie of het nodig is zo'n avondklok).
En daardoor is de naleving ook zo bizar hoog? Blijkbaar is het gros van de mensen prima in staat zich er aan te houden zonder op het Museumplein te gaan staan met hooivorken.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja dan schreeuw je om het schreeuwen?Het een bizar ingrijpend. Je snapt toch wel dat het veel verder gaat dan even niet op straat komen? Hoeveel dingen het onmogelijk maakt? Denk eens wat verder dan je eigen situatie, dat zou echt heel veel helpen voor je inzicht.
Dat zijn prima getallen.quote:
Dat ik me aan de buitenproportionele avondklok houd, betekent niet dat ik het er mee eens ben. Nooit geweest ook. Een te grote inperking van vrijheden. Het is niet de zwarte dood die buiten rondwaart..quote:Op donderdag 1 april 2021 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En daardoor is de naleving ook zo bizar hoog? Blijkbaar is het gros van de mensen prima in staat zich er aan te houden zonder op het Museumplein te gaan staan met hooivorken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |