quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
https://www.ensie.nl/bete(...)afhechten%20%2D%20af'hechten%20(hechtte,af%20breken%20of%20afknippen%3B%202.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:18 schreef spinazieruiker het volgende:
De "PVV: Afhechten" is ook wel een mooie.
Ik zie gelijk een chirurg voor me die een patiënt heeft opengesneden, ziet dat opereren geen zin meer heeft, en de boel maar weer dichtnaait.
Dan was die eerste uitslag een false positive anders kan dit helemaal niet. Nu was het al langer bekend dat sommige van die snel testen onbetrouwbaar zijn en nu gaat het hier toevallig om een Kamerlid, maar wanneer je positief test als normale burger dan krijg je echt niet zo snel een 2e test en zit je dus voor jan lul wekenlang in quarantaine.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:17 schreef Japepk het volgende:
Hoe zit het nu met de besmetting van Ollongren? Heeft ze negatief getest?
Laatste zin van de OP.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:17 schreef Japepk het volgende:
Hoe zit het nu met de besmetting van Ollongren? Heeft ze negatief getest?
Nou en ik zie graag wat andersquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/bete(...)afhechten%20%2D%20af'hechten%20(hechtte,af%20breken%20of%20afknippen%3B%202.
Volgens mij zou ze vandaag weer test doen, als die negatief was mocht ze komen, staat vast wel op de nos.nl webbersite.quote:
Een positieve uitslag zegt niets over hoe lang je het al hebt hè.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:19 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dan was die eerste uitslag een false positive anders kan dit helemaal niet. Nu was het al langer bekend dat sommige van die snel testen onbetrouwbaar zijn en nu gaat het hier toevallig om een Kamerlid, maar wanneer je positief test als normale burger dan krijg je echt niet zo snel een 2e test en zit je dus voor jan lul wekenlang in quarantaine.
Dit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij zou ze vandaag weer test doen, als die negatief was mocht ze komen, staat vast wel op de nos.nl webbersite.
De burger zit wekenlang in quarantaine?quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:19 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dan was die eerste uitslag een false positive anders kan dit helemaal niet. Nu was het al langer bekend dat sommige van die snel testen onbetrouwbaar zijn en nu gaat het hier toevallig om een Kamerlid, maar wanneer je positief test als normale burger dan krijg je echt niet zo snel een 2e test en zit je dus voor jan lul wekenlang in quarantaine.
Iets wat ook al door D66 en VVD vooraf in het openbaar was uitgesprokenquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:21 schreef VoMy het volgende:
Wilders is boos omdat de andere partijen niet met hem willen regeren?Of wat is het probleem met het woord 'afhechten'?
Je moet toch een paar weken in quarantaine als je positief test?quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
De burger zit wekenlang in quarantaine?
Ja, Wildersstemmers denken dat iedereen naar de wil van hun 10-15% moet luisteren, dat blijft irritant gedrag.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:25 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Iets wat ook al door D66 en VVD vooraf in het openbaar was uitgesproken
Maar de twittergekkies spreken er uiteraard grote schaden van, die hadden blijkbaar het nieuws een beetje gemist
Nee.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:25 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Je moet toch een paar weken in quarantaine als je positief test?
De Kamer vroeg erom en kregen ze.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:17 schreef raptorix het volgende:
Waar komen die documenten in 1 keer vandaan?
Ik eigenlijk ook niet. Als ze met een plausibele verklaring weten te komen over 'functie anders' loopt het met een sisser af.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:28 schreef VoMy het volgende:
Ik heb nu 4-5 pagina's aan documenten gezegd. Ik heb niets gezien dat explosief is, of schokkend, of enigzins de moeite waard.
Terwijl de inhoud en opstelling van de PVV er feitelijk zelf voor zorgt dat serieus praten over een coalitie zinloos heeft:quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, Wildersstemmers denken dat iedereen naar de wil van hun 10-15% moet luisteren, dat blijft irritant gedrag.
Je hebt idd gelijk. https://lci.rivm.nl/informatie-thuisquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee.
POL / Blunder Ollongren toont stukken verkenning #4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |