quote:Op donderdag 1 april 2021 11:32 schreef Coco het volgende:
Sinds die nieuwe router valt wifi af en toe weg. (verder is dan de verbinding goed)
@:oriente
Oh rip.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:32 schreef Coco het volgende:
Sinds die nieuwe router valt wifi af en toe weg. (verder is dan de verbinding goed)
@:oriente
Koop een kabel.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh rip.
Ik ga vandaag verhuizen dus zal mij benieuwen hoe de wifi daar is. Inb4 nooit meer Haxball.
Dat wifimodem staat blijkbaar in een ander zijn slaapkamer dus daar moet ik dan eerst even toestemming aan vragen.quote:
Welk AZC zit je?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat wifimodem staat blijkbaar in een ander zijn slaapkamer dus daar moet ik dan eerst even toestemming aan vragen.
Ja. I know.
Sterkte ouwe reus.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah, iemand (een kind nog) uit mijn familie is overleden (aangereden). Ik geef deze dag op.
Tijd om op jezelf te gaan wonen maat.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat wifimodem staat blijkbaar in een ander zijn slaapkamer dus daar moet ik dan eerst even toestemming aan vragen.
Ja. I know.
Was dat gisteren ? Sterkte ouwe reus.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah, iemand (een kind nog) uit mijn familie is overleden (aangereden). Ik geef deze dag op.
Succes met de verhuizing.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh rip.
Ik ga vandaag verhuizen dus zal mij benieuwen hoe de wifi daar is. Inb4 nooit meer Haxball.
Geen quotemelding ontvangenquote:
Omdat je al in het topic zat. Domme hont.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen quotemelding ontvangen
Niet geklikt.
DIE HAD IK AL VERLATEN MONGOOLquote:Op donderdag 1 april 2021 11:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat je al in het topic zat. Domme hont.
Moterquote:
El Tarangu.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb een dagje enkel administratieve werkzaamheden, ronduit walgelijk.
Iemand nog podcast tips? Deventer mediazaak heb ik al geluisterd.
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet aardigquote:Op donderdag 1 april 2021 12:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer dat je bent teruggekeerd.
Eindelijk een normale portie van onze RamboDirk.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:12 schreef RamboDirk het volgende:
Tijd om te bulken jongens
[ afbeelding ]
quote:
Jij blijft van @RamboDirk af.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk een normale portie van onze RamboDirk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |