Die is er niet voor mijn browser, maar heb nu AdGuard maar aangezet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
ublock origin installeren. Heb al jaren geen ads meer op youtube
Het zou niet de eerste 1 april grap zijn die niet op 1 april wordt gemaakt, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Artikel op tweakers over de glazen koepel die de dragon capsule gaat krijgen
[ afbeelding ]
https://tweakers.net/nieu(...)ruimtetoeristen.html
Of zou het 1 april zijnOf juist mensen laten denken dat het 1 april is en dan alsnog echt
'Black Ice' lover!quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:12 schreef Starhopper het volgende:
Een youtuber die over het hek is geklommen. Hartstikke illegaal maar stiekem erg tof om te zien hoe hij daar rondloopt![]()
Ik had wel verwacht dat de SpaceX drone boven de mist zou zitten en we beelden zouden krijgen. Dat lijkt tegen te vallen...quote:
Heeft ie toch mooi een paar duizend dollar verdiend met donaties voor 'broken equipment' die niet stuk blijkt te zijnquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heeft ie toch mooi een paar duizend dollar verdiend met donaties voor 'broken equipment' die niet stuk blijkt te zijn
Tuurlijk, vanwege de enorme premie maken ze er toch wel winst op.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zou de verzekering uitkeren bij dit soort schade denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dit lijkt mij niet heel gek voor vluchten die niet naar het ISS gaan. Als passagier wil je een mooi uitzicht. Als je miljoenen uitgeeft aan een ritje door de ruimte, dan wil je wel voor de volle 100% genieten en fatsoenlijk naar buiten kijken. De raampjes aan de zijkant zijn nogal kleinquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste 1 april grap zijn die niet op 1 april wordt gemaakt, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel.
Tweet is van gisteren:
[ twitter ]
Volgende keer weer met opzet de verbinding verbrekenquote:Op donderdag 1 april 2021 11:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Heeft ie toch mooi een paar duizend dollar verdiend met donaties voor 'broken equipment' die niet stuk blijkt te zijn
Het lijkt mij stug dat je dit met zo'n hoog risico kan laten verzekeren. Wellicht een hele hoge premie maar dat is niet de moeite.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:17 schreef Jonmen het volgende:
Kans was sowieso vrij groot dat dit materiaal allemaal verzekerd was, dus het was voor hem sowieso winst geweest.
Alles is te verzekeren. De kont van Beyoncé is ook verzekerd, terwijl risico best reëel is dat die niet meer in een goede staat is.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het lijkt mij stug dat je dit met zo'n hoog risico kan laten verzekeren. Wellicht een hele hoge premie maar dat is niet de moeite.
NSF heeft iig een contract bij SpaceX moeten tekenen dat het plaatsen van de camera op eigen risico is.
Verzekeren kan altijd inderdaad. Maar of de hoge premie in verhouding staat tot het risico van schade, dat is een keuze.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Alles is te verzekeren. De kont van Beyoncé is ook verzekerd, terwijl risico best reëel is dat die niet meer in een goede staat is.
En hoog risico valt goed mee, er kan enkel iets mee gebeuren met een lancering, en dan nog is de kans vrij klein. Het risico bepaalt enkel wat je premie zou zijn.
SpaceX wilt zeker zijn dat geen enkele partij (LabPadre of zijn verzekering) geen schade kan opeisen bij hun.
Als jij in Amsterdam woont, kan jij toch ook je auto omnium laten verzekeren terwijl de kans op schade toch enorm groot is?
WTFquote:
Hij heeft ook video's van SN9 en SN10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |