Das waar inderdaad. Geen idee hoe hard die dingen kunnenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is niet nodig tot 20km per uur dus top
Gewoon klein motortje met paar pk. 20 is hard genoeg op de binnenwateren johquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das waar inderdaad. Geen idee hoe hard die dingen kunnen
Helemaal als je naar de klote bentquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon klein motortje met paar pk. 20 is hard genoeg op de binnenwateren joh
Bij overheid zit je prima. Goede voorwaarden, geen stressquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Als ongeschoolde vind ik een mogelijk onbepaald contract bij overheidsinstantie niet verkeerd
Lekker luieren eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij overheid zit je prima. Goede voorwaarden, geen stress
Er is geen regel die zegt dat je het alleen met kerst mag eten héquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar hertenbiefstuk potverdorie.
Geen regel maar toch zie je weinig mensen in april gourmetten en op een zomeravond van een oliebol genietenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is geen regel die zegt dat je het alleen met kerst mag eten hé
Hoe kun jij ongeschoold zijn, heb bij ongeschoolden altijd ander soort type mens in mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Als ongeschoolde vind ik een mogelijk onbepaald contract bij overheidsinstantie niet verkeerd
Haha. Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoe kun jij ongeschoold zijn, heb bij ongeschoolden altijd ander soort type mens in mijn hoofd
Nog wel mbo diploma of iets?
https://lekkertafelen.nl/(...)-volop-verkrijgbaar/quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is geen regel die zegt dat je het alleen met kerst mag eten hé
Oh. En?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb wel eens alcoholcontrole gehad op het water
Had ik niet verwacht. Wel veel werkervaring dan zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Dat hoor ik wel vaker.
Nope. Niet veel afgemaakt. Maar als je beetje autodidactisch bent ingesteld hoef je ook niet als een ongeschoolde over te komen he
Je kunt nu ook prima bij de sligro een hertje halen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:55 schreef Azula het volgende:
[..]
https://lekkertafelen.nl/(...)-volop-verkrijgbaar/
Einde van het jaar is het beter verkrijgbaar.
Aardig wat jaartjes nu wel ja, al ben ik er ook paar jaar uit geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht. Wel veel werkervaring dan zeker?
Ja niet heel spannend. Even blazen, boete gehad omdat we iets over de limiet zaten en weer doorvaren.quote:
Ja daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt nu ook prima bij de sligro een hertje halen.
Zou wel vaste aanstelling pakken dan als het lukt jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aardig wat jaartjes nu wel ja, al ben ik er ook paar jaar uit geweest
Precies. Maar goed, had ook liever geschoold geweest maar ja, c'est la vie, deo volente dit datquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou wel vaste aanstelling pakken dan als het lukt ja
Dan lijkt het net 80 jaquote:
Eens. Is werkgerelateerd ook niet zo'n probleem. Maar voor een relatie wel matigjes. Omdat ook al ben je ongeschoold, je toch vaker zoekt naar hoger opgeleiden qua gespreksstof en interesses ed, en die staan vaak afwijzend er tegenover. En ik sta dan weer vaker afwijzend tegenover lager opgeleiden omdat het niet matcht. Al zijn er in beide groepen uitzonderingen uiteraardquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:03 schreef Fugue het volgende:
Diploma zegt ook niet altijd alles. Bij ons hadden we laatst een sollicitant met passend diploma maar behalve stage van een paar weken vrijwel geen ervaring. Ja dan pakken we liever de kandidaat zonder diploma maar die al zijn hele leven werkt en goede referenties heeft
Oh zeker. Heb in het verleden weleens gedate met iemand die alleen mbo had gedaan. Niets mis mee verder maar uiteindelijk merk je toch verschil.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Is werkgerelateerd ook niet zo'n probleem. Maar voor een relatie wel matigjes. Omdat ook al ben je ongeschoold, je toch vaker zoekt naar hoger opgeleiden qua gespreksstof en interesses ed, en die staan vaak afwijzend er tegenover. En ik sta dan weer vaker afwijzend tegenover lager opgeleiden omdat het niet matcht. Al zijn er in beide groepen uitzonderingen uiteraard
Gewoon zeggen dat je hbo hebt gedaan tochquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Is werkgerelateerd ook niet zo'n probleem. Maar voor een relatie wel matigjes. Omdat ook al ben je ongeschoold, je toch vaker zoekt naar hoger opgeleiden qua gespreksstof en interesses ed, en die staan vaak afwijzend er tegenover. En ik sta dan weer vaker afwijzend tegenover lager opgeleiden omdat het niet matcht. Al zijn er in beide groepen uitzonderingen uiteraard
Meh, komt toch altijd wel naar bovenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je hbo hebt gedaan toch
Als je toch liegt zeg dan meteen uni master. Hbo is gewoon mbo+ tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je hbo hebt gedaan toch
Maar met hoger opgeleid bedoeld men ook hbo.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als je toch liegt zeg dan meteen uni master. Hbo is gewoon mbo+ tegenwoordig
Hier erger ik me wel mateloos aan overigens. Al die hooggeleiden die na 40-45 jaar nog steeds niet begrijpen datquote:
Misschien had datismijnmening het wel over de streamingdienstquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier erger ik me wel mateloos aan overigens. Al die hooggeleiden die na 40-45 jaar nog steeds niet begrijpen dat
HBO EN MBO NIET MET HOOFDLETTERS GESCHREVEN MOETEN WORDEN
Dat dusquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien had datismijnmening het wel over de streamingdienst
Ik vind hbo vrijetijdskunde of zo’n andere flauwekulopleiding niet vallen onder hoger onderwijs maar dat is het welquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar met hoger opgeleid bedoeld men ook hbo.
Ben geen Neerlandicusquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier erger ik me wel mateloos aan overigens. Al die hooggeleiden die na 40-45 jaar nog steeds niet begrijpen dat
HBO EN MBO NIET MET HOOFDLETTERS GESCHREVEN MOETEN WORDEN
Die studie heb je ook op de uniquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik vind hbo vrijetijdskunde of zo’n andere flauwekulopleiding niet vallen onder hoger onderwijs maar dat is het wel
Fok mod staat wel goed op je datingsite profielquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet jij alles van natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fok mod staat wel goed op je datingsite profiel
Een hoop hbo’s mogen afgeschaft worden inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik vind hbo vrijetijdskunde of zo’n andere flauwekulopleiding niet vallen onder hoger onderwijs maar dat is het wel
Tot ze horen van welk subforum. Ben je weer een match kwijt vanwege je eerlijkheidquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fok mod staat wel goed op je datingsite profiel
Maar dan zijn we geen kenniseconomie meer!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een hoop hbo’s mogen afgeschaft worden inderdaad.
Met een neger niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Daar hoeven mijn kinderen niet mee thuis te komen
Wat heb jij gestudeerdquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dan zijn we geen kenniseconomie meer!
Steve Aoki heeft een diploma in vrouwenstudies. Geen idee hoe ik daar zo op kwam laatst, bijzonder dat er mannen zijn die denken: laat ik zo'n studie eens gaan doenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Daar hoeven mijn kinderen niet mee thuis te komen
Lijkt me dan weer best interessant maar die biedt de UvA niet aanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Steve Aoki heeft een diploma in vrouwenstudies. Geen idee hoe ik daar zo op kwam laatst, bijzonder dat er mannen zijn die denken: laat ik zo'n studie eens gaan doen
Zou tijd worden dat wat meer mensen hun handjes laten wapperen en wat minder mensen achter een bureau kruipen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dan zijn we geen kenniseconomie meer!
Wil je het nadenken aan de mbo’ers overlaten danquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat wat meer mensen hun handjes laten wapperen en wat minder mensen achter een bureau kruipen.
Ja kijk nu nog maar beter uit dat je me niet kwetstquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:24 schreef Fugue het volgende:
Klonk btje denigrerend ik bedoel het niet zo
Kijk eens. Extra wokequote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lijkt me dan weer best interessant maar die biedt de UvA niet aan
Oh coolquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk eens. Extra woke
https://www.uva.nl/discip(...)siteit.html#Bachelor
Het ging over mbo’ers, waarom voel jij je aangesprokenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kijk nu nog maar beter uit dat je me niet kwetst
De waarheid uitspreken schuurt somsquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wil je het nadenken aan de mbo’ers overlaten dan
En wij hebben Geerdquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Wow
Je hebt dus gewoon een Geert en Geertje Mak #Mindblown
Helaas wel jaquote:
Hahaha dikke Papoea'squote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
@:geerd ze praten over je
En nu we het toch over debielen hebben @:paul
Moet je zelf willenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat jij willen met je dikke papoeabillen!?
CREWBASHquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
@:geerd ze praten over je
En nu we het toch over debielen hebben @:paul
wat is er mis met mijn uitspraakquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Doe eens wat met deze uitspraken van je collega @:Paul
quote:
Het is ook jouw collegaquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Doe eens wat met deze uitspraken van je collega @:Paul
We zijn allemaal collegas maar sommige collegas zijn meer collega dan andere #Orwelliaansepraktijkenquote:
Je bent een beetje vreemdquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zijn allemaal collegas maar sommige collegas zijn meer collega dan andere #Orwelliaansepraktijken
Zolang het maar een beetje is vind ik dat primaquote:
Moet je niet willenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:53 schreef Fok-it het volgende:
Voel je je inmiddels al weer een beetje minder weemoedig flipsel?
Ik gun Flippiee een verlichte geestquote:
Wanneer waarquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom reageerde je niet op mijn mention?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |