Eens. Ik heb overigens jaaaaaren terug, wel eens van een of andere webshop het aanbod gehad om hun link in m'n signature te zetten en daar geld voor te krijgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:50 schreef Molo het volgende:
Of als een qualitätsuser bent zoals DP of ik, wij zouden gefaciliteerd moeten worden meer qualitätscontent te vormen
Mghihiquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens
Of als een qualitätsuser bent zoals DP of ik, wij zouden gefaciliteerd moeten worden meer qualitätscontent te vormen
Samenvatting?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Snoezelepoes, deze fittie was de kool niet waard, heus. Anders had ik je uiteraard onverwijld verwittigd
Welkoop!!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde suikerbrood maken komend weekend maar ik kan geen parelsuiker vinden.
Wilde ik laatst ook maken, maar kon het ook niet vinden. Ooit eens in Duitsland gekocht, maar hier niet aan te komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:43 schreef Lonaa het volgende:
Suikerklontjes kapotmeppen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:43 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag buitenvergaderplekken.. had iemand in mijn meeting ook. Hele tijd vogels die door het overleg heen floten
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. Ik heb overigens jaaaaaren terug, wel eens van een of andere webshop het aanbod gehad om hun link in m'n signature te zetten en daar geld voor te krijgen.
DM je adres maar, ik heb nog 6 kg staan ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:43 schreef Lonaa het volgende:
Goeie wel, ik moet nog tafeltje regelen voor buiten voor mijn laptopquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik ga alleen bij een overleg waar ik niets hoef te zeggen in de zon zit. Waar je vervolgens de hele tijd opmerkingen krijgt omdat je in de zon zit.
Maar hoe vaak ben je nu life op school dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk niet dat ik er wat aan ga doen. Als hij dit verslag nagekeken heeft, heb ik tot het eind van dit jaar niks meer van 'm nodig, dus dan kan mijn frustratie weer wat zakken voordat het weer begint![]()
Het is ook een bijeffect van corona. Hij is gewoon niet zo'n e-mailpersoon. Je kunt beter bij hem binnenlopen als hij op kantoor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 30-03-2021 16:29:54 ]
Ja, dat opmerkingencircus was hier ookquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik ga alleen bij een overleg waar ik niets hoef te zeggen in de zon zit. Waar je vervolgens de hele tijd opmerkingen krijgt omdat je in de zon zit.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:43 schreef Lonaa het volgende:
Mensen, het leven is zoooo simpel af en toe:quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wilde ik laatst ook maken, maar kon het ook niet vinden. Ooit eens in Duitsland gekocht, maar hier niet aan te komen.
Die zijn allemaal aan het thuiswerken in de buitengebieden, parken of strandquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:51 schreef gcjoel het volgende:
ik heb net een bankje in de olie gezet, heerlijk dat thuiswerken.'
volgens mij werken al mijn klanten ook thuis want het is rustig
Ik ben volgens mij sinds corona niet meer fysiek op de universiteit geweest. Kan me nu in ieder geval niks herinneren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar hoe vaak ben je nu life op school dan?
Laat zitten joh, probeer los te laten, jij bent er meer mee bezig dan hij.
Er bestaan ( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111122222222 ) mensen die 1x per week mail lezen. Echt![]()
Tevens lekker kantoortje voor @:sigme en wij waren lekker hierrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Maar laatst hadden ze het daar niet. Flinke bestelling gedaan daar. Maar toen hadden ze dit nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Mensen, het leven is zoooo simpel af en toe:
https://www.thuisbakkerswinkel.nl/product/parelsuiker
Daar is heel weinig "bij voorbaat" aan ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:19 schreef sigme het volgende:
@:tele6 ik kreeg laatst na 2 weken wachten een mailtje van een persoon die liet weten dat hij het had laten liggen en dat hij hierbij bij voorbaat z'n excuses aanbood.
Ik zag het 'bij voorbaat' er niet zo in en ben er verder niet op ingegaan.
Verzendkostenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Mensen, het leven is zoooo simpel af en toe:
https://www.thuisbakkerswinkel.nl/product/parelsuiker
Ah ok.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij sinds corona niet meer fysiek op de universiteit geweest. Kan me nu in ieder geval niks herinneren.
Ik heb dat verslag 10 februari ingeleverd, dus zelfs als hij maar 1x in de week z'n mail leest, had hij het wel gelezen moeten hebben
Tot nu toe kon ik het niet loslaten, want ik had een verslag dat nagekeken moest worden. Ik kon niet zeggen "jammer dan dat hij zijn mail niet leest, laat ook maar zitten" want daar gaaaan mijn verplichte studiepunten en in totaal ruim een maand werk.
Ik zei al, ik ben nu van 'm af voorlopig (hij moet in december waarschijnlijk m'n volgende verslag nakijken maar dat zien we dan wel). Ik vroeg alleen of jullie dachten dat het beleefd was om te reageren op het "sorry" dat hij nu stuurde.
Zag zo'n foto gisteren voorbij komen. Als ze echt op zoek zijn naar mensen ga ik er nu linea recta heen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:34 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat er bij FFT nog plek is.
Bron
Oi! Je wilt parelsuiker of nietquote:
Ik heb al parelsuiker.quote:
Merk tegenwoordig bij bol dat ze daar de “gratis “ verzending in de prijs berekenen (de kleinere webshops).quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb al parelsuiker.
Maar ik heb serieus altijd moeite met verzendkosten
hoe duur iets ook is, dan heb ik net besloten: ok ik koop het!
en dan bij de kassa zie ik verzendkosten, dan denk ik: mehhh
Dan klik ik het weer weg
Same. Of ik vul m'n mandje tot ik aan het minimale bestelbedrag zit om geen verzendkosten te betalen, als ze dat hebben. En zo eindig je dus met veel te veel rotzooi in huis.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb al parelsuiker.
Maar ik heb serieus altijd moeite met verzendkosten
hoe duur iets ook is, dan heb ik net besloten: ok ik koop het!
en dan bij de kassa zie ik verzendkosten, dan denk ik: mehhh
Dan klik ik het weer weg
Ja dat doe ik ook nog wel eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Same. Of ik vul m'n mandje tot ik aan het minimale bestelbedrag zit om geen verzendkosten te betalen, als ze dat hebben. En zo eindig je dus met veel te veel rotzooi in huis.
6 euro extra uitgeven om 5 euro verzenden te besparen. Ik ken hetquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Same. Of ik vul m'n mandje tot ik aan het minimale bestelbedrag zit om geen verzendkosten te betalen, als ze dat hebben. En zo eindig je dus met veel te veel rotzooi in huis.
Yepquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
6 euro extra uitgeven om 5 euro verzenden te besparen. Ik ken het
Maar dan heb je dat artikel wel voor maar 1 euroquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
6 euro extra uitgeven om 5 euro verzenden te besparen. Ik ken het
En, ook al heb ik het niet nodig, is dat 1 euro winstquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan heb je dat artikel wel voor maar 1 euro
Ik had hetzelfde gedaan als jij in je situatie, gewoon niet op de excuses reageren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij sinds corona niet meer fysiek op de universiteit geweest. Kan me nu in ieder geval niks herinneren.
Ik heb dat verslag 10 februari ingeleverd, dus zelfs als hij maar 1x in de week z'n mail leest, had hij het wel gelezen moeten hebben
Tot nu toe kon ik het niet loslaten, want ik had een verslag dat nagekeken moest worden. Ik kon niet zeggen "jammer dan dat hij zijn mail niet leest, laat ook maar zitten" want daar gaaaan mijn verplichte studiepunten en in totaal ruim een maand werk.
Ik zei al, ik ben nu van 'm af voorlopig (hij moet in december waarschijnlijk m'n volgende verslag nakijken maar dat zien we dan wel). Ik vroeg alleen of jullie dachten dat het beleefd was om te reageren op het "sorry" dat hij nu stuurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een werk. Heel veel geleerd van techieken die ik nog nooit bij de hand had gehad. De stof is eigenlijk niet geschikt voor dit model, online is het toch lastig uitzoeken, jas had ook een maat kleiner gekund, er zitten best wel wat foutjes is maar toch ben ik er heel blij mee.Leuk stofje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer knap gemaakt![]()
Donderdag eens kijken of het lukt het elastiek in mijn broek te zetten.
Dat vind ik inderdaad het fijnste, als iemand gewoon kort even terugmailt "voor datum X hoor je van me met de beoordeling". En desnoods is datum X pas over anderhalve maand. Het is fijn om duidelijkheid te hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde gedaan als jij in je situatie, gewoon niet op de excuses reageren.
Ik vind het overigens ook niet OK om gewoon niet zo vaak je mail te lezen of er niet op te reageren, als je hoogleraar bent en onderwijs geeft waarbij je opdrachten moet nakijken dan is dat gewoon onderdeel van je werk. Beetje alsof een vakkenvuller zegt ja nee sorry zuivelproducten vind ik niet zo leuk dus die vul ik alleen wanneer ik er een keer zin in heb. Zo werkt dat niet.. Meestal is er ook een maximale nakijktermijn waar docenten zich aan hebben te houden. Goed dat je erachteraan bent gegaan viavia en logisch dat je het niet los kon laten.
Hij zal het heus druk hebben, maar dat is geen excuus. Dat had 'ie dan ook gewoon kunnen laten weten. Ik heb t ook wel eens druk en kan dan niet meteen kijken, maar mail dan meteen terug dat ik er deze week niet aan toe kom maar in week x wel dus uiterlijk op datum y kun je de feedback/beoordeling verwachten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een werk. Heel veel geleerd van techieken die ik nog nooit bij de hand had gehad. De stof is eigenlijk niet geschikt voor dit model, online is het toch lastig uitzoeken, jas had ook een maat kleiner gekund, er zitten best wel wat foutjes is maar toch ben ik er heel blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Zo fijn om te horen hoe je geniet van je nieuwe huis en van allesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, hier kan ik aan wennenLentegevoel, ontzettend goed gelukte kipsate van de bbq met pindasaus, rijst en sambalboontjes en dat heerlijk buiten in de tuin opeten
Mopper P is toch al een tijdje niet langs geweest, of wel?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo fijn om te horen hoe je geniet van je nieuwe huis en van alles
Geen Mopper P meer
Mwoah.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mopper P is toch al een tijdje niet langs geweest, of wel?
Hehehehehe. Ik hou van dat soort verhalenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:30 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben sowieso #teamkapotprikken, maar dat is wel tegen het geldende advies. Ik werd vannacht wakker om het blarencluster op mijn voetzool was ingedroogd en de velresten raar kraakten als ik bewoog/eet smakelijk
Precies, en dan droogt het fijn in en in mijn beleving geneest het dan ook snellerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehehehe. Ik hou van dat soort verhalen![]()
Ik ben eigelijk ooi team #prikken, dan kan het niet per ongeluk scheuren enzo.
Tenzij je een infectie krijgtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies, en dan droogt het fijn in en in mijn beleving geneest het dan ook sneller
Dat zou dan jammer zijn van het werk om er uiteindelijk wentelteefjes van te maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:32 schreef Lonaa het volgende:
Oh, alle parelsuikertips gelezen. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Wilde eigenlijk suikerbrood maken om er dan wentelteefjes van te maken met Pasen. Maar kan natuurlijk ook gewoon suikerbrood daarvoor kopen. Of krentenbrood. Ofzo.
Na je pita's misschien sowieso het beste ideequote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:32 schreef Lonaa het volgende:
Oh, alle parelsuikertips gelezen. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Wilde eigenlijk suikerbrood maken om er dan wentelteefjes van te maken met Pasen. Maar kan natuurlijk ook gewoon suikerbrood daarvoor kopen. Of krentenbrood. Ofzo.
Voor het eerst sinds december aan het rack gehangen voor 30 hanging knee raises. Had wel grips geleend maar was alsnog precies genoeg wrijving.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:43 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben #teamheellaten. Voorkomt dat het gaat ontsteken.
Wel balen dat je een blaar hebt @:Lonaa . Voor het ontwikkelen van eelt is het handiger om telkens net niet blaren te hebben. Wat had je gedaan?
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Na je pita's misschien sowieso het beste idee![]()
Maar zeker voor wentelteefjes zonde van het werk om verse te maken
Leuk!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Donderdag buitenshuis uit eten![]()
Met een tas vol afhaal naar peettante in het kader van verlaat onzeverjaardagendiner.
Nou, ik mopper en klaag echt niet meer zoveel. Niet zeurenquote:
Wat ga je allemaal afhalen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Donderdag buitenshuis uit eten![]()
Met een tas vol afhaal naar peettante in het kader van verlaat onzeverjaardagendiner.
Dat deden wij vandaagquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vast de enige die heeft bedacht om morgen spontaan te gaan barbecuen. Maar ik heb er wel zin in.
Lekker man! Blij met je barbecue?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
Dat deden wij vandaagMorgen maak ik omelet. Geloof ik
Maar wel buiten eten
Niks te geks: procureur met cidersaus en dingen. En schelvisfilet met dingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal afhalen?
Ik heb net de paasboodschappen besteld bij Appie. Van dit bedrag doe ik normaal 2 a 3 weken boodschappen
Auwa en spannend!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn blaar van het klei scheppen was tijdens het klei scheppen al open gegaan. En toen ging ik vandaag even naar de winkel en uit automatisme deed ik m'n handen desinfecteren. Dat was niet zo slimop open blaar deed dat best wel pijn. En toen deed ik het bij de volgende winkel weer
hardleers, ik ben het.
Verder kut geslapen want halve nacht half liggen dromen over bouwtekeningen en meerwerkopties. Tm maandag is inschrijving open en tussen 6-9 april hoor ik of ik een huis heb toegewezen gekregen. Ik vind het zo spannend, ik ga echt in de komende paar jaar niet zo'n mooie kans tegenkomen ben ik bang. Als ik er een krijg toegewezen dan maak ik ook een mooi k&w topic
Hoe kun jequote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik de foto's van mijn grootste opengehakte blaar ooit kwijt ben
Zekersquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker man! Blij met je barbecue?
Ik bedenk zulke dingen altijd pas als het al lekker weer is.Mijn wel meteen een vriendin uitgenodigd voor morgen, dus dat is wel extra gezellig.
Niets mis met procureurquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks te geks: procureur met cidersaus en dingen. En schelvisfilet met dingen.
Tante is geen hele moeilijke eter, maar inmiddels wel over de 80
Wat heb jij besteld?![]()
Ik heb nog niks extraas voor Pasen gedaan. Behalve met vriendin voor zaterdag een afhaal besteld bij Da Vinci*
Geen idee hoe Pasen er verder uit gaat zien, zal ook liggen aan de status van de virushaard bij broerlief. Als alles daar negatief is, is dat juist een reden om nu op bezoek te durven. Met afstand.
*fingers crossed*quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn blaar van het klei scheppen was tijdens het klei scheppen al open gegaan. En toen ging ik vandaag even naar de winkel en uit automatisme deed ik m'n handen desinfecteren. Dat was niet zo slimop open blaar deed dat best wel pijn. En toen deed ik het bij de volgende winkel weer
hardleers, ik ben het.
Verder kut geslapen want halve nacht half liggen dromen over bouwtekeningen en meerwerkopties. Tm maandag is inschrijving open en tussen 6-9 april hoor ik of ik een huis heb toegewezen gekregen. Ik vind het zo spannend, ik ga echt in de komende paar jaar niet zo'n mooie kans tegenkomen ben ik bang. Als ik er een krijg toegewezen dan maak ik ook een mooi k&w topic
Visquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niets mis met procureurstaat hier ook voor het weekend op de planning.
Mijn lijstje was vooral veel verschillende soorten vis dat het duur maakte.
Oja en kaas
En drank natuurlijk![]()
Pasen vieren wij normaal met de hele familie. Maar nu gewoon met zijn 2en thuis.
Ik ga nog wel een paastaartje naar mijn ouders brengen.
Ik vind vis eigenlijk gewoon het lekkerste als je gewoon een hele vis haalt en die op de barbecue of in de oven gooit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja, vis. Ik wil dus meer/vaker vis eten. Maar dan niet per se zalm en garnalen, zeg maar, dus ik zoek inspiratie.
Ik heb de foto nog wel van mijn hele hand die open glimmend lag van de eczeem... zelfs de dermatoloog schrok er vanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik de foto's van mijn grootste opengehakte blaar ooit kwijt ben
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind vis eigenlijk gewoon het lekkerste als je gewoon een hele vis haalt en die op de barbecue of in de oven gooit.
Pasen is het nieuwe kerst dus het mag wat kostenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb net de paasboodschappen besteld bij Appie. Van dit bedrag doe ik normaal 2 a 3 weken boodschappen
Oeh, gewoon een hele tonijnsteak is ook lekker.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
F. wil graag vis wat ie gewoon kan schuiven.Hele vis = graatjes = moeite = mimimimimi.
Gaat al wel beter, trouwens.
Eet jij lekker sliptong en hij vissticksquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
F. wil graag vis wat ie gewoon kan schuiven.Hele vis = graatjes = moeite = mimimimimi.
Gaat al wel beter, trouwens.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eet jij lekker sliptong en hij vissticks
Ik ben zelf voor forel of dorade. De hele vis even afspoelen, droogdeppen en in aluminiumfolie in de oven.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja, vis. Ik wil dus meer/vaker vis eten. Maar dan niet per se zalm en garnalen, zeg maar, dus ik zoek inspiratie.
Ooohhhhh gerookte makreelquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik herinner me dat de visboer op de markt ook filet van gerookte makreel had. We hadden vroeger altijd die met graatjes, want dat was iets goedkoper, maar wat gaf dat een zooi.
Die Braziliaanse visstoofpot, met kabeljauw en inktvisringen, aan-ra-derquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Staat op de lijst voor zaterdag.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Braziliaanse visstoofpot, met kabeljauw en inktvisringen, aan-ra-der
Als ze octopus hebben neem dat mee ipv de ringen. Zeker de armen\tentakels zijn lekker in de soep.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Staat op de lijst voor zaterdag.Ga vroeg naar de markt want
zaterdagmarkt
in
kerona-tijd
vlak voor
een feestdag
maar dan kan ik wel kabeljauw en inktvisringen of whatever looks good vinden.
![]()
Denk alleen dat ik niet op zoek ga naar rode palmolie.
Oh ja, Pasen! Dagje vrijquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Staat op de lijst voor zaterdag.Ga vroeg naar de markt want
zaterdagmarkt
in
kerona-tijd
vlak voor
een feestdag
maar dan kan ik wel kabeljauw en inktvisringen of whatever looks good vinden.
![]()
Denk alleen dat ik niet op zoek ga naar rode palmolie.
Hmm. Weer een pot extra in de kast.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, Pasen! Dagje vrij![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik voor eggs Benedict ga, al lang niet gehad
Die palmolie maakt wel het gerecht echt speciaal en eckt lekker moet ik zeggen, hoe weird ook want het meurt echt een partij als je dit pot opent
Ik ben sowieso niet zo van de voorgesneden/geprepte meuk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Als ze octopus hebben neem dat mee ipv de ringen. Zeker de armen\tentakels zijn lekker in de soep.
Of de tube van de inktvis. En dan zelf ringen snijden. Die smaken veel beter dan de gestanste ringen uit een reuze inktvis.
Kerst is maar 2 dagen, deze keer wil ik 5 dagen uitgebreid kokenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Pasen is het nieuwe kerst dus het mag wat kosten
Wij bestellen 1 dag bij Truffels en de rest zien we wel.
Ben sowieso blij met mijn extra vrije werk (maand-) dag
Palmolie. Rode palmolie is niet geraffineerd. En zit nog vol voedingsstoffen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hmm. Weer een pot extra in de kast.Waar heb je die gekocht?
En waar meurt het naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |