abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198781978
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Positie elders is vrij vaag qua formulering, het kan ook betekenen dat je wil inventariseren wat de kans is dat hij vertrekt. Er staat niet letterlijk "moet vertrekken".
In zijn geval laat deze formulering weinig te wensen over.
speak only if it improves the silence.
pi_198781994
quote:

[..]

Positie elders is vrij vaag qua formulering, het kan ook betekenen dat je wil inventariseren wat de kans is dat hij vertrekt. Er staat niet letterlijk "moet vertrekken".
Dan moeten ze dat toelichten. Maar Jorritsma en Ollongren staan nou ook niet echt te springen om duidelijkheid te scheppen, dat draagt natuurlijk ook niet echt bij aan het vertrouwen.
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:32:33 #203
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198782001
quote:

[..]

zijn positie is in het tweede kamerlid, vrij duidelijk ,
elders slaat nergens op

Dre Moeder van Jorriit heeft zwaar de pest in
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198782004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De onderste steen is kwijt
[..]

mooi toch
Denk dat Wilders graag mee helpt zoeken...
pi_198782019
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:31 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dan moeten ze dat toelichten. Maar Jorritsma en Ollongren staan nou ook niet echt te springen om duidelijkheid te scheppen, dat draagt natuurlijk ook niet echt bij aan het vertrouwen.
Deze documenten kwestie kunnen ze weinig aan doen, ze hebben de documenten overgedragen zoals het regelment en wilders heeft bewust een verkeerd verzoek ingediend om ollongren verder te kunnen beschadigen.
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:35:08 #206
151515 verita
Happy days
pi_198782032
quote:
3s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:34 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Deze documenten kwestie kunnen ze weinig aan doen, ze hebben de documenten overgedragen zoals het regelment en wilders heeft bewust een verkeerd verzoek ingediend om ollongren verder te kunnen beschadigen.
Tuurlijk joh 8)7
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:36:24 #207
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198782043
quote:
3s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:34 schreef TjjWester het volgende:

[..]

BNW is de andere kant op conspiracy freak.
pi_198782055
Kaag: 'Laatste keer dat Rutte namens mij sprak'
https://www.telegraaf.nl/(...)tte-namens-mij-sprak

Weer een leermomentje voor 'het nieuwe leiderschap' :')
pi_198782057
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:35 schreef verita het volgende:

[..]

Tuurlijk joh 8)7
Wilders weet heel goed dat ollongren en jorritsma niet meer kunnen beschikken over de stukken. Er bestaat een uitgebreid een regelement en diverse wetten over het archiveren en overdragen van overheidsdocumenten.

Hij wist dat de documenten zijn overgedragen aan de nieuwe verkenners zoals een meerderheid van de kamer wilde.
pi_198782063
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zijn positie is in het tweede kamerlid, vrij duidelijk ,
elders slaat nergens op

Dre Moeder van Jorriit heeft zwaar de pest in
Zijn positie is duidelijk omdat ie is gekozen ja, maar er waren wel degelijk berichten in de media over interne strubbelingen bij het CDA en het vertrouwen on hem en daarnaast zat hij overwerkt thuis. Ik vind het niet meer dan normaal dat je dan op z'n minst bij het CDA wil gaan informeren wat zijn toekomstperspectief is. Ook omdat zijn vertrek het CDA kan opblazen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198782072
quote:
2s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:31 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Eens
pi_198782074
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:36 schreef Draak31 het volgende:

[..]

BNW is de andere kant op conspiracy freak.
Wilders is heel goed op de hoogte van regels rondom het overdragen van documenten. Het kan hem ook niet ontgaan zijn dat er inmiddels twee nieuwe verkenners zijn aangesteld.
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:43:12 #213
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_198782119
Kratje bier dat ze om 19:00 nog niet de stukken hebben?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:44:59 #214
323876 michaelmoore
pi_198782140
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zijn positie is duidelijk omdat ie is gekozen ja, maar er waren wel degelijk berichten in de media over interne strubbelingen bij het CDA en het vertrouwen on hem en daarnaast zat hij overwerkt thuis. Ik vind het niet meer dan normaal dat je dan op z'n minst bij het CDA wil gaan informeren wat zijn toekomstperspectief is. Ook omdat zijn vertrek het CDA kan opblazen.
Dit is door Hoekstra net volledig ontkend, wat uniek is op zich

Dan zou dat eerst in een gesprek tussen Omtzigt en Hoekstra blijken, niet in de formatie , die staat daar buiten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198782150
Alles bij elkaar denk ik dat de verkenners al teveel op de stoel van informateur/formateur zijn gaan zitten... Vroeg of laat moet het om stabiliteit en de poppetjes gaan. Iedereen in politiek Den Haag buiten VVD en D66 doet net alsof er ineens iets uitzonderlijks is gebeurd.
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:46:52 #216
323876 michaelmoore
pi_198782163
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar denk ik dat de verkenners al teveel op de stoel van informateur/formateur zijn gaan zitten... Vroeg of laat moet het om stabiliteit en de poppetjes gaan. Iedereen in politiek Den Haag buiten VVD en D66 doet net alsof er ineens iets uitzonderlijks is gebeurd.
iedereen heeft het eigen gespreksverslag toegezegd, behalve Rutte
pi_198782175
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ontkennen voor de buhne is makkelijk nu, maar Omtzigt heeft zelf tijdens de campagne al aangegeven dat hij zich gepasseerd voelde. Nog los van hoe die initiele lijsttrekkersverkiezing ging waarbij de meeste partijbobo's De Jonge al op het schild hadden gehesen.
pi_198782190
Keer op keer verbaas ik me over de incompetentie.

Geen verslagen, stukken niet compleet wat een aanfluiting. Het is echt tenenkrommend. Niet te filmen wat een amateurisme weer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198782195
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Keer op keer verbaas ik me over de incompetentie.

Geen verslagen, stukken niet compleet wat een aanfluiting. Het is echt tenenkrommend. Niet te filmen wat een amateurisme weer.
De verslagen en stukken zijn er wel mits het je aan de juiste personen vraagt.
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:50:29 #220
323876 michaelmoore
pi_198782197
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ontkennen voor de buhne is makkelijk nu, maar Omtzigt heeft zelf tijdens de campagne al aangegeven dat hij zich gepasseerd voelde. Nog los van hoe die initiele lijsttrekkersverkiezing ging waarbij de meeste partijbobo's De Jonge al op het schild hadden gehesen.
Omtzigt wil geen andere functie en Hoekstra ook niet voor Omtzigt
pi_198782206
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dan zou dat eerst in een gesprek tussen Omtzigt en Hoekstra blijken, niet in de formatie , die staat daar buiten
Een vraag aan Hoekstra als CDA-onderhandelaar vanuit VVD/D66 of de fractie stabiel is om mee te regeren lijkt me vrij legitiem
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:52:04 #222
323876 michaelmoore
pi_198782214
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Een vraag aan Hoekstra als CDA-onderhandelaar vanuit VVD/D66 of de fractie stabiel is om mee te regeren lijkt me vrij legitiem
Hoekstra die geeft zijn gespreksverslag vrij , Kaag ook
pi_198782226
quote:
3s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef TjjWester het volgende:

[..]

De verslagen en stukken zijn er wel mits het je aan de juiste personen vraagt.
Nou, ik hoor net dat het dus niet eens duidelijk is of er verslagen zijn.

En de juiste mensen? De aanstichter van deze ellende, Ollongren, die is daar gewoon hoor. Die weet al dagen dat dit debat er aan komt en verschuilt zich nu achter bureaucratisch geneuzel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198782243
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, ik hoor net dat het dus niet eens duidelijk is of er verslagen zijn.

En de juiste mensen? De aanstichter van deze ellende, Ollongren, die is daar gewoon hoor. Die weet al dagen dat dit debat er aan komt en verschuilt zich nu achter bureaucratisch geneuzel.
Nee die verschuilt zich niet achter bureaucratisch geneuzel, ze heeft gedaan wat de kamer haar heeft opgedragen. Dan is het onlogisch om van haar de stukken te willen, nu moeten zij aan de nieuwe verkenners gaan vragen om de stukken.
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:56:25 #225
436222 Japepk
Padvinder
pi_198782252
quote:
3s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:55 schreef TjjWester het volgende:
nu moeten zij aan de nieuwe verkenners gaan vragen om de stukken.
Dat is precies het bureaucratische geneuzel wat wordt bedoeld
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')